Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najčešće

poruka: 10
|
čitano: 2.751
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najčešće".
16 godina
online
Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najčešće

Nije ni čudo što su ovi kvarovi toliko česti, s obzirom na starost našeg voznog parka. Mnogi vozači zovu HAK i za sitnice koje bi mogli sami riješiti, zar je tako teško promijeniti žaruljicu ili provjeriti razinu antifriza?

Nova vozila prepuna elektronike dizajnirana su da nas vežu uz servise. Auto industrija očito živi od toga da se što češće vraćamo u njihove servise. Sve se svodi na to da vozačima ostaje samo sjediti i voziti i moliti se da ih ne izda neki čip.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najč

danas sve više ljudi ne zna jednostavne popravke, ne znaju pipu promijenit doma, zamjena žarulje postalo je postignuće

zamijenit ulje, filter ulja u autu, promijenit pakne, pa i neke 'zahtjevnije' radnje poput promjene četkica na anlaseru, nekad su ljudi radili sami ili bi imali nekog u familiji/prijateljima, pa bi gledali što prijatelj radi i drugi put pokušali samo makar ove jednostavnije stvari

 

danas nitko nema volje sam sebi pomoći, ali kuka zbog servisa, kuka zbog cijene koju plati vodoinstalateru...

pa jbga, većinu sitnica sam sebi napravim, pa i malo zahtjevnije stvari poput spomenute promjene četkica, doma sam postavim pločice

ako ne znaš i ne želiš znati, pa jbga, onda plati

16 godina
offline
Re: Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najč
Crko akumulator, zovi HAK, ne mogu direkt čovjeka mora službeno. Došao, promjenio akumulator, još sam mu dao koji $$$ da mi usput farove ispolira.
 
0 0 hvala 0
3 godine
online
Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najčešće

Sjećam se kad sam na Renaultu 4 promijenio platinsku dugmad kupljenu na benzinskoj pumpi INA.  Tamo sam je i montirao s odokativnim zazorom.

合氣道
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najč
picajzla0707 kaže...

danas sve više ljudi ne zna jednostavne popravke, ne znaju pipu promijenit doma, zamjena žarulje postalo je postignuće

zamijenit ulje, filter ulja u autu, promijenit pakne, pa i neke 'zahtjevnije' radnje poput promjene četkica na anlaseru, nekad su ljudi radili sami ili bi imali nekog u familiji/prijateljima, pa bi gledali što prijatelj radi i drugi put pokušali samo makar ove jednostavnije stvari

 

danas nitko nema volje sam sebi pomoći, ali kuka zbog servisa, kuka zbog cijene koju plati vodoinstalateru...

pa jbga, većinu sitnica sam sebi napravim, pa i malo zahtjevnije stvari poput spomenute promjene četkica, doma sam postavim pločice

ako ne znaš i ne želiš znati, pa jbga, onda plati

  Na nekim novim autima se ni ne može promijeniti žarulja bez skidanja cijelog fara, a nemaju svi alate doma za takve stvari. 

13 godina
offline
Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najčešće

Iako mi je struka mehaničar diesel strojeva, te sam praksu radio kod automehaničara (dakle dosta toga znam), automobil i za najmanju sitnicu vozim mehaničaru i zovem HAK za promjenu probušene gume!

Zašto?

Zato što dovoljno zarađujem da se više ne moram prljati, niti mi se više jednostavno to ne da!

HAK plaćam i zašto bih uopće mijenjao gume?

 

Napokon smo došli do te Europe kada dovoljno zaradimo da plaćamo majstore.

Tek kada ti komarac sleti na jaja,shvatiš da se problemi ne rješavaju nasiljem!
Moj PC  
5 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najč
dejo6 kaže...

  Na nekim novim autima se ni ne može promijeniti žarulja bez skidanja cijelog fara, a nemaju svi alate doma za takve stvari. 

 naravno, ali to je samo primjer i to jedan

nemereš skinuti niti anlaser i promijenit četkice bez alata, ali par ključeva, šerafciger i lemilica nisu baš toliko skupi

 

nije problem u tome, problem je što - poput mojeg kolege koji ima 55 godina - danas većina mlaše ekipe nema volje niti za raditi niti za učiti

zato nemereš doći do majstora i da pipu promijeniš, a cijene ofkors idu u nebo

 

prošle godine sam bio kod kolege i odem pišat, kad ono pipa mu curi, al baš curi, ne kaplje

pitam ga što je s pipom - kaže, već dva tjedna čeka vodoinstalatera

o jbmte robijo, odemo u pevec, uzmemo pipu i doma kod mene po par alatki i promijenim mu pipu za par minuta

 

eto, to je problem

 

Milka30 kaže...

Zato što dovoljno zarađujem da se više ne moram prljati, niti mi se više jednostavno to ne da!

HAK plaćam i zašto bih uopće mijenjao gume?

 

Napokon smo došli do te Europe kada dovoljno zaradimo da plaćamo majstore.

 i meni se sve češće ne da, doduše ima nešto i u tome što mi je paš mehaničar, ima svoju radionu i ne dere me, jedva išta preko cijene dijelova naplati

zato i ja sve rjeđe sam popravljam išta, a i kad on nemeže, pa odem kod nekog drugog nazovi mehe i onda mi kaže da ne popravlja anlaser, nego kupi novi i zamijeni, e pa nedam mu 200 eura za takvu glupost - skinem anlaser sam, otvorim ga i promijenim četkice za manje od 10 eura troška i par sati truda

makar si mogu priuštiti, za takav posao mu NE DAM pare

Poruka je uređivana zadnji put čet 23.1.2025 21:26 (picajzla0707).
16 godina
offline
Re: Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najč
Pa što mu brtve nisi samo promjenio?
11 godina
offline
Re: Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najč
Gajotres kaže...
Pa što mu brtve nisi samo promjenio?

 da me ubiješ, nisam skužio kako mu se otvara pipa

ili sam ja ćorav ili je neki sistem sklapanja koji ne dozvoljava otvaranje, prvi put sam vidio tako nešto

 

kako god, kolega je dva tjedna trpio curenje vode

što je najbolje, nije imao ni pojma da je mogao zatvoriti tu pipu na ventilima na cijevima ispod lavaboa

dakle, potpuno nesposoban za napraviti išta više od zamjene žarulje, a 55 godina

16 godina
offline
Re: Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najč
picajzla0707 kaže...
Gajotres kaže...
Pa što mu brtve nisi samo promjenio?

 da me ubiješ, nisam skužio kako mu se otvara pipa

ili sam ja ćorav ili je neki sistem sklapanja koji ne dozvoljava otvaranje, prvi put sam vidio tako nešto

 

kako god, kolega je dva tjedna trpio curenje vode

što je najbolje, nije imao ni pojma da je mogao zatvoriti tu pipu na ventilima na cijevima ispod lavaboa

dakle, potpuno nesposoban za napraviti išta više od zamjene žarulje, a 55 godina

Imaš pravo, potisnuo sam slično iskustvo :D :D :D :D. Pošto ženi naravno nije odgovaralo zašto su u kaponama različite slavine, pa sam morao i u drugoj stavljati novu. 

 

Samo su me jednom oženili vodoinstalateri i više nikad opet hvala ženi i osiguranju "Majstor u kući".

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice