Kreću stvari u smjeru koji je jedini logičan...
Pretpostavljam da će Elmo reći da je to glupost te da Tesla neće ovo prihvatiti. Nadam se da EU proizvođaći vozila hoće jer će u suprotnom propasti.
Kreću stvari u smjeru koji je jedini logičan...
Pretpostavljam da će Elmo reći da je to glupost te da Tesla neće ovo prihvatiti. Nadam se da EU proizvođaći vozila hoće jer će u suprotnom propasti.
da to zaživi kupio bih polovni EV, zamijenio bateriju na sljedećoj postaji. za 100 sekundi. i prodao ga po 20% većoj cijeni.
da to zaživi kupio bih polovni EV, zamijenio bateriju na sljedećoj postaji. za 100 sekundi. i prodao ga po 20% većoj cijeni.
Tesko ces kupit polovni pa zamjeniti tako bateriju... trebaju biti auti vec prilagođeni tom tipu baterija.
Ali to je jedino pametno rjesenje. Standardiziranje kao USB-C port. Sve baterije da imaju iste gabarite i konekcije, e entualno debljina da je razlicita.... i onda samo zamjenis ako nemas di napuniti ili ti se zuri. I nadam se da ce u tom smjeru i sve ici. Kinezi su daleko ispred svih, tesko ih vise netko moze pratiti. Ubuduce cemo samo uciti sta oni rade...
da to zaživi kupio bih polovni EV, zamijenio bateriju na sljedećoj postaji. za 100 sekundi. i prodao ga po 20% većoj cijeni.
Samo što lapacitet i stanje baterije nije uopće bitan u ovom slučaju jer baterija je iznajmljena tako da danas imaš sa punionice novu a sutra neku koja je izgubila 20% kapaciteta i baš te briga ako će te dovesti do iduće "mjenjačnice baterija" jer stanje baterije u tom slučaju nije bitno za vrijednost vozila. A u postojeće stare EV i tako to ne možeš ubaciti.
U svakom slučaju, ovo je smjer u kojem je trebalo ići otpočetka, čekaju te pune baterije koje samo ubaciš i vozi dalje bez čekanja na punionici.
Konačno netko pokušao realizirati... jedino mi cijene nisu primamljive (jednako ako ne i skuplje od ICE).
Obzirom da u tom slučaju baterija nije tvoja hoće li onda i EV bit 15-20k€ jeftiniji?
Kreću stvari u smjeru koji je jedini logičan...
Pretpostavljam da će Elmo reći da je to glupost te da Tesla neće ovo prihvatiti. Nadam se da EU proizvođaći vozila hoće jer će u suprotnom propasti.
Nije baš logičan, za male količine vozila još kako - tako, za velike nikako.
I te baterije se moraju negdje puniti i skladištiti, transportirati, već je davno postojala ta ideja, ali NIO jedini donekle ide u tom smjeru već deset godina.
Kreću stvari u smjeru koji je jedini logičan...
Pretpostavljam da će Elmo reći da je to glupost te da Tesla neće ovo prihvatiti. Nadam se da EU proizvođaći vozila hoće jer će u suprotnom propasti.
Da nekom plaćam najam baterije? 80eur mjesečno? u 10 godina to je 9600eur, i to je bez troška punjenja baterije.
Pa već sad baterije koštaju manje od toga... Nekom bi se isplatilo možda tko se jako puno vozi nekom drugom baš i ne... Ali bi došli ponovno do neke cifre koju i sad plaćamo za prijevoz... a gdje je još naknada za ceste, trošarine i sve ostalo što će država nametnuti kad tad?
U svakom slučaju, meni ideja i nije nešto privlačna... Renault je već pokušao s najmom baterije za ZOE, mislim da im nije baš zaživjelo.
Opet ja sa zastarjelim idejama, ali nekako volim kada je auto sa svime što ide uz njega moj, pa tako i baterija, mada ovo može biti jako praktično u nekim slučajevima. Uvijek će se naći načina kako napuniti bateriju, ovo sa zamjenom bi eventualno bilo dobro za jako dugačka putovanja, da se ne gubi puno vremena na punjenje.
Pa ne vidim u čemu je problem, želiš da tvoja ostane? ok, onda je napuni doma preko noći ili free ako imaš solare, na punionici na putovanju... ako ti je svejedno ili ti se žuri, zamjeniš.
Glavno da imaš izbora i raznih opcija, nekome će odgovarati jedno, nekome drugo... i tako za svaku bateriju možeš vidjeti koliko je ciklusa punjenja imala i koji kapacitet ima.
Sa vremenom to će biti potrošni materijal i cijene će im bit manje,iako su već i sada cijene baterija OK. Jedino košta cijeli auto previše u EU u odnosu na klasični pa je računica upitna ako ne radiš puno kratkih dnevnih km i da imaš di napuniti. Ako imaš doma i solare, a radiš dnevno dosta km, onda je računica jasna.
kad možemo očekivati da sav ovaj silni AI izmisli čarobnu bateriju...ili je on samo za crtanje i uređivanje teksta
da to zaživi kupio bih polovni EV, zamijenio bateriju na sljedećoj postaji. za 100 sekundi. i prodao ga po 20% većoj cijeni.
a kako ces znati da prethodni vlasnik nije to isto uradio i tebi?
da to zaživi kupio bih polovni EV, zamijenio bateriju na sljedećoj postaji. za 100 sekundi. i prodao ga po 20% većoj cijeni.
I onda pročitaš članak pa ti poslovni plan padne u vodu jer vidiš da to nije baterija vulgaris nego za njihovu platformu, tako da ju ne možeš tutnuti u bilo koji auto. A i da je ideja da se auti kupuju bez baterije koju onda unajmiš na "benzinskoj". Tako da u tom scenariju baterija nema veze sa vrijednošću automobila...
Ideja sa zamjenom baterija na stanicama je nešto što mi zvuči logično otkako su EV došli.
No jedino nisam smislio kako riješiti problem oštećene baterije. Recimo što ako se ta baterija zapali i izgori auto (da ne kažem i nešto gore). Tko bi onda bio kriv? Vlasnik vozila ili vlasnik baterije, pošto je iznajmljena i ti kao vlasnik vozila nisi vlasnik i baterije...
Kreću stvari u smjeru koji je jedini logičan...
Pretpostavljam da će Elmo reći da je to glupost te da Tesla neće ovo prihvatiti. Nadam se da EU proizvođaći vozila hoće jer će u suprotnom propasti.
Da nekom plaćam najam baterije? 80eur mjesečno? u 10 godina to je 9600eur, i to je bez troška punjenja baterije.
Pa već sad baterije koštaju manje od toga... Nekom bi se isplatilo možda tko se jako puno vozi nekom drugom baš i ne... Ali bi došli ponovno do neke cifre koju i sad plaćamo za prijevoz... a gdje je još naknada za ceste, trošarine i sve ostalo što će država nametnuti kad tad?
U svakom slučaju, meni ideja i nije nešto privlačna... Renault je već pokušao s najmom baterije za ZOE, mislim da im nije baš zaživjelo.
Oni prodaju auto bez baterije za 7k manje. Znaci po tvojoj racunici potrosis 9600-7000=2600€ u 10 godina na struju, 20+ na mjesec. Plus ides na godisnji posudis si vecu. Fora sve skupa.