Podsjeća me posljednje iskustvo s netflixom kada su mi na neku foru uspjeli ući u acc i aktivirat pretplatu.
Javim se služi da mi je ukraden acc (moja greška što sam ostavio povezan paypal račun i što nisam odmah deaktivirao račun nakon zabrane dijeljenja računa s 5 osoba) i Indijac meni lagano c/p one generične odgovore, potvrdim mu da je to bio moj acc i sve i lik ladno kaže ne može ništa tu učiniti, kao bude poslao zahtjev za blokiranje.
Kak je priča s njihove strane zavšila, ne znam. Ja sam pare dobio natrag preko paypala jer sam tamo prijavio taj slučaj, ali znam da više s netflixom nemam više posla. (Kada sam već kod paypala i njohve službe za korsnike, imam samo riječi hvale jer su mi do sada uvijek sve riješili brzo i bez problema).
Poanta priče je da kompanije uopće ne diraju takve stvari, ovi su to sad i javno obznanili. Biseri, slab im je marketniški odjel, barem znam da njihove usluge ne budem više koristio.
Bitno da para sjeda i da su oni govnari u nadzornim odborima i njihovi dioničari sretni. Zaštita i privatnost klijenata je samo tu reda radi.