Sad čekamo pravovjernike da nam objasne kako su mali kinezići sve to iskopirali jer jedino što znaju je kopirati...
U Kini testiran prototip putničkog zrakoplova brzi
- poruka: 35
- |
- čitano: 8.591
- |
- moderatori:
vincimus
Sad čekamo pravovjernike da predstave ovo kao tehnološku revoluciju iz kine na temelju dva rendera
Samo sto nece dat kineskom da leti iznad USA/EU jer ce bit prebucan.
Postoji razlog zasto americki prototip ima onoliki kljun.
Jer moze letit uspjesno i proc sve testove, ali ako ne zadovoljava odredene standarde, samo ga mogu lokalno koristit.
Sad čekamo pravovjernike da nam objasne kako su mali kinezići sve to iskopirali jer jedino što znaju je kopirati...
Pogledaj zadnju rečenicu...
teški x-men vibe
Američki Boom Supersonic je već razvio nadzvučne superavione koji lete maks 1,7 mach..
Tvrtka predviđa da će njezin mlažnjak brzine od 1,7 Macha letjeti od San Francisca do Tokija za otprilike šest sati te tvrdi da će Overture biti zrakoplov s "nula ugljika", zahvaljujući sposobnosti da leti na 100 posto održiva goriva. U kompaniji Boom su rekli da bi karte mogle koštati i do 5000 dolara po sjedalu, ali American nije dao ikakve informacije o cijenama karata.
Razvija i Boing svoje, dosta poznatih i nepoznatih se uključilo u neminovnost bržeg transporta ljudi.
Nije problem napraviti putnički avion koji razvija 3,5- 4 Mach.
Problem je u odlaznoj i silaznoj buci koju isti proizvode.
Svakako čestitam ako uspiju u naumu; "održivo" gorivo, mala buka, velika brzina od 4 Mach-a.
Nego, nisu Kinezi ništa nikome ukrali, već su im pod jaja same namjestile svoju tehnologiju zapadne kompanije zbog enormne zarade.
Nitko na svijetu nije izumio nešto što je već izumljeno.
Svi kopiraju sve i sva, npr Bill Gates vs Stevo Jobs
Sad čekamo pravovjernike da nam objasne kako su mali kinezići sve to iskopirali jer jedino što znaju je kopirati...
Kina je danas tu gdje je upravo zahvalujući tome što su znali kopirati, radili su to bez imalo srama, praštalo im se zato što su istovremeno donosili ogromne zarade onima koji su kod njih outsourcali proizvodnju.
U svakom slučaju zanimljiv projekt, no koliko isplativ danas gledajući (moguće će iza 2027 biti isplativiji) omjer putnika u takvom ”prometalu” u odnosu koliko je imao Concorde, a opet makar bi bio duplo brži?!?!
U današnjih zrakoplova i njihovih brzina i duljina letova, pa čak niti 8 sati nije predug let, obzirom znam da su neki moji frendovi putovali i 23 sata u komadu (Roterdam - Phnom Penh), što znači da se taman naspavam dok dojdem od tamo do tuda!
Zanimljivo će biti ako ti zrakoplovi budu ”mogli” letjeti u USA onzirom na sankcije kineskim firmama, pa moguće i u EU kao partnere?!?!
U današnjih zrakoplova i njihovih brzina i duljina letova, pa čak niti 8 sati nije predug let, obzirom znam da su neki moji frendovi putovali i 23 sata u komadu (Roterdam - Phnom Penh), što znači da se taman naspavam dok dojdem od tamo do tuda!
Ne, ne
Ovi zrakoplovi su namijenjeni ozbiljnim, poslovnim ljudima koji su pod stalnim stresom i ne mogu zaspati i "naspavati" se kad im se prohtije.
Sad čekamo pravovjernike da nam objasne kako su mali kinezići sve to iskopirali jer jedino što znaju je kopirati...
Pogledaj zadnju rečenicu...
Što sa zadnjom rečenicom?
Sad čekamo pravovjernike da nam objasne kako su mali kinezići sve to iskopirali jer jedino što znaju je kopirati...
Pogledaj zadnju rečenicu...
Što sa zadnjom rečenicom?
Pročitaj je, pomno.
Sad čekamo pravovjernike da nam objasne kako su mali kinezići sve to iskopirali jer jedino što znaju je kopirati...
Pogledaj zadnju rečenicu...
Što sa zadnjom rečenicom?
"iz kojih možemo tek zaključiti da je riječ o dizajnerskom i inženjerskom rješenju očito inspiriranome Lockheedovom "Crnom pticom",", što je vidljivo i iz dizajna.
Koji je smisao ovakvog zrakoplova teško je reći. Posebno kad je i npr. Comac još u fazi certificiranja iako ima sve bitno sa zapada.
Sad čekamo pravovjernike da nam objasne kako su mali kinezići sve to iskopirali jer jedino što znaju je kopirati...
Pogledaj zadnju rečenicu...
Što sa zadnjom rečenicom?
"iz kojih možemo tek zaključiti da je riječ o dizajnerskom i inženjerskom rješenju očito inspiriranome Lockheedovom "Crnom pticom",", što je vidljivo i iz dizajna.
Koji je smisao ovakvog zrakoplova teško je reći. Posebno kad je i npr. Comac još u fazi certificiranja iako ima sve bitno sa zapada.
Inspirirano nije ukradeno. Iako, kompletna rečenica je glupa; koliko dizajnerskih i inženjerakih rješenja postoji za mach4 avion? Koja im je alternativa, borg kocka s jedrima?
Misli li itko ovdje da su Ameri outsorceali proizvodnju svoje vojne tehnike, pa da bi ju kinezi mogli samo jednostavno kopirati?
"iz kojih možemo tek zaključiti da je riječ o dizajnerskom i inženjerskom rješenju očito inspiriranome Lockheedovom "Crnom pticom",", što je vidljivo i iz dizajna.
Koji je smisao ovakvog zrakoplova teško je reći. Posebno kad je i npr. Comac još u fazi certificiranja iako ima sve bitno sa zapada.
Inspirirano nije ukradeno. Iako, kompletna rečenica je glupa; koliko dizajnerskih i inženjerakih rješenja postoji za mach4 avion? Koja im je alternativa, borg kocka s jedrima?
Misli li itko ovdje da su Ameri outsorceali proizvodnju svoje vojne tehnike, pa da bi ju kinezi mogli samo jednostavno kopirati?
Koliko ih postoji? Ne znam, pitaj Kineze koliko su radili na R&D-u.
Outsourcali? Zbilja?
Ameri su si zadali cilj da bude čim manne buke, a brzina nije prioritet.
Koliko ih postoji? Ne znam, pitaj Kineze koliko su radili na R&D-u.
Outsourcali? Zbilja?
Hnmda, to sam si i mislio.
Concorde je bio nocna mora, nocna mora za pilote, inzenjere, tehnicare, osoblje, a ni putnicima nije bilo bolje. Ako vas ikad scima i kucu strese probijanje zvucnog zida po naredbi naseg dragog vodje onda znate kakvo je iskustvo ljudima u kucama bilo cuti Concorde.
Na srecu ovo ce biti samoubojstvo u necijoj masti jer ga vidjeti necemo nikada. Mozda neki nas fakultet napravi render pa da HR postane dzin europe. Drug Pljenkovic to objavi i tresu se gace svima u susjedstvu.
Concorde je nad kopnom letio podzvučnim brzinama. S ostalim se slažem :)
Koliko ih postoji? Ne znam, pitaj Kineze koliko su radili na R&D-u.
Outsourcali? Zbilja?
Hnmda, to sam si i mislio.
Mislio što? Kineska originalnost i R&D do bola?
Što su promijenili, slovo?
Mislio što?
Da si jedan od tih koji će iskriviti Svemir ako treba, samo zato da bi im stao u njihovu sliku Svemira koju imaju u glavi.
Mislio što?
Da si jedan od tih koji će iskriviti Svemir ako treba, samo zato da bi im stao u njihovu sliku Svemira koju imaju u glavi.
Iskriviti kakav svemir u kojem smjeru?
Ima nešto originalno iz Made in China na polju aerodinamike?
Bojim se da je to tek početak trgovinskog rata.
Sve to ima svoj početak ali se još kraj ne nazire!
Baš je nekidan izašao članak o razlozima tolike jeftinoće, uz napomenu subvencija koje će ići do kada?!
Mislio što?
Da si jedan od tih koji će iskriviti Svemir ako treba, samo zato da bi im stao u njihovu sliku Svemira koju imaju u glavi.
Iskriviti kakav svemir u kojem smjeru?
Ima nešto originalno iz Made in China na polju aerodinamike?
Ajde pročitaj malo što si napisao.
Koliko itko može biti originalan na polju aerodinamike?
Nazalost morat cu se sloziti s nekima koji kazu da Kinu ne treba podcjenjivati.
Bilo koja zemlja koja je u stanju u 40 godina od sebe napraviti vrstu transformacije koju je Kina napravila je sve samo ne za podcjenjivanje.
Baš je nekidan izašao članak o razlozima tolike jeftinoće, uz napomenu subvencija koje će ići do kada?!
Upravo to, tih 10-15% manje uopće nije problem dostići.
Samo kaj je općenito EU proizvodnja kaos sama po sebi, tak da me ne bi čudilo da svi odu u stečaj zbog tih 10%...
Ajde pročitaj malo što si napisao.
Koliko itko može biti originalan na polju aerodinamike?
Baš to, bar je to područje u kojemu ne možeš ništa novo smislit jer je sve uklesano u kamen i zna se već stoljećima.