Ovo crveno u sredini je za bika koji vozi valjda...prije se govorilo"jesi li polagao kod privatnika" to više ne vrijedi danas.....
Podravci se baš i ne snalaze u novom rotoru
- poruka: 24
- |
- čitano: 7.099
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
kad su pustili prvi rotor u KC, kod bolnice, sa svom potrebnom signalizacijom, doleće dedek na "Ursusu" s prikolicom...
kak prilazi vidim mu užas na licu....
i onda, kano Homerov junak, uz iznenadnu odlučnost na stamenom licu, udri lijevo preko prvom trokutastog razdjelnika (tamo se 3 ulice spajaju), prikolica poskakuje, pa preko njemu lijevog ulaza (tj. desna strana te lijeve ulice) opet preko drugog razdjelnika se konačno prebaci na dobru stranu željene ulice (sva sreća nije na tom otoku razdjelniku pošišao stup s znakom kružnog toka!)...
i onda, slavodobitno se prek lijevog ramena osvrne s pobjedničkim osmjehom - e nećete, razbojnici, mene v mojoj kuruzi sj...t !!!
Pojavio se tokom dana... ujutro kad sam išao za ZG ga nije bilo, popodne oko 16h kad sam se vraćao je bio ovako iscrtan.
A sutradan (tj. jučer) su već riješili i znakove i rubnjake.
Jebiga, radi se do 15h pa nisu sve stigli isti dan :-D
Ali mogli su bar postaviti one neke plastične pregrade u krug da ljudi vide što se događa. Ovako su završili u svim novinama.
i u zg se nakotilo kružnih tokova tijeka i velik dio nije nikako označen na prilazima (i crveni krug rotora je malo iznad razine ceste, jedwa widljiw) no vidim da se (osim prvoga dana, zapravo noći - po danu je bilo ok, kad je bila potpuna anarhija) uredno poštuju smjerovi, prednosti i to. možda autoškole i služe nečemu, vrag će znati.
e momci, ali u VB - rotor - kako postaviti na križanju?
stave znak, ocrtaju bijelom isprekidanom dva koncentrična kruga i u središte stave mjedenu ploču ili poluloptu.... i da, najčešće imaš uspornike na prilazu, ne one za odvalit ovjes, ali par onih da ti protresu kotače...
e momci, ali u VB - rotor - kako postaviti na križanju?
stave znak, ocrtaju bijelom isprekidanom dva koncentrična kruga i u središte stave mjedenu ploču ili poluloptu.... i da, najčešće imaš uspornike na prilazu, ne one za odvalit ovjes, ali par onih da ti protresu kotače...
Pa da, ima hrpa takvih. Kad googleam "mini roundabout" nađem ih hrpu sličnih samo imaju i strelice na asfaltu.
Za KC je to bilo previše kompleksno :-)
Ali imaju i u UK problema s njima, gle peticiju da se ukine jedan :-)
https://www.change.org/p/wakefield-council-abolish-mini-roundabout
To nije rotor nego "rotor". Ima takav jedan u VŽ, ako je mrak i pada kiša, ne vidiš ga.
i kod nas su nabili te micro atx kruzne na svako raskrsce...
osim 2 velika, koja i imaju nekog smisla, cisto zbog velicine, ostali su uzrok problema, guzvi i zastoja..... jer primarno na tako malo prostora tesko ista osim smarta,peglice ili eventualno fice moze smotati, kad naidje bus ili nedajboze kamion, onda je kolaps, pola metra naprijed, motaj puni, rikverc, pola metra naprijed, ponovi.......
interesantno, dok su bili semafori, aka normalno raskrsce, guzve gotovo nikad......
e momci, ali u VB - rotor - kako postaviti na križanju?
stave znak, ocrtaju bijelom isprekidanom dva koncentrična kruga i u središte stave mjedenu ploču ili poluloptu.... i da, najčešće imaš uspornike na prilazu, ne one za odvalit ovjes, ali par onih da ti protresu kotače...
Pa da, ima hrpa takvih. Kad googleam "mini roundabout" nađem ih hrpu sličnih samo imaju i strelice na asfaltu.
Za KC je to bilo previše kompleksno :-)
Ali imaju i u UK problema s njima, gle peticiju da se ukine jedan :-)
https://www.change.org/p/wakefield-council-abolish-mini-roundabout
Lol, bas ce taj ukidati a ostaviti ovu monstruoznost.
Nije problem u vozačima. Oni su tek vidjeli da nešto nije u redu kada su već bili nasred raskršća. Zato je bitna signalizacija.
Nije problem u vozačima. Oni su tek vidjeli da nešto nije u redu kada su već bili nasred raskršća. Zato je bitna signalizacija.
-ipak je to problem vozača.. tj ako vidiš problem kad na njega 'staneš' (ili pješak kojeg pregaziš..) tad nisi gledao, pazio.. što god bilo na cesti, vozač mora tog biti svjestan, ako nije, tad treba stati, ne voziti, bilo da spava ili da je vidljivost nula ili što god da nam padne na pamet uz famoznu formulaciju da nije prilagodio vožnju uvjetima na cesti po kojoj je vozač uvjek kriv... no bottomline, je, mora biti svjestan ili je kamikaza..
+ edit.. od svih rotora, primjera, promašaja vozača.. najslađi mi je zg-ilica-britanac-mesnička.. gdje bus nije mogao proći pa je već drugi dan išla rekonstrukcija-proširenje.. ono, kao plan-analiza-dokumentacija ili djeca voze romobile po parkiću pa previde bus potrbe.. sasvim suprotno, pozitivan primjer je rotor novizg-arena.. tako treba + rotor bi morao biti veći, na širim raskršćima, ne na malim ulicama... tj kod malih ulica, kvartovskih, jednostavno je udaljenost ulaznih točaka preblizu idućim, u većem raskršću, npr duple trake-avenije je to sve ok, no kad se smanji, tad je problem i tad se ne treba raditi rotor no lokalne vlasti to vole jer je jeftinije od semafora... tj ako je potrebna regulacija tad im je ovo jeftino rješenje no često loše, postane crna točka.. onako 'ofrlje-odokativno' rekao bi da najmanji rotor mora biti većeg radijusa od recimo 10m.. ispod tog je problem 'tumačiti' tko je ušao, tko ulazi a tko je u rotoru tj kad se dogodi sudar, oduzimanje prednosti, tad je problem utvrditi tko je bio prvi, osim ako posotji snimka.. dok ni policija-osoba nije pouzdan izvor, kao što u nogometu to ne bi bili ljudi za gol-aut i sl. nego imamo var sobu..
Lol, bas ce taj ukidati a ostaviti ovu monstruoznost.
Ovo izgelda kao da ga je danajsnji AI generirao :).
Nije problem u vozačima. Oni su tek vidjeli da nešto nije u redu kada su već bili nasred raskršća. Zato je bitna signalizacija.
-ipak je to problem vozača.. tj ako vidiš problem kad na njega 'staneš' (ili pješak kojeg pregaziš..) tad nisi gledao, pazio.. što god bilo na cesti, vozač mora tog biti svjestan, ako nije, tad treba stati, ne voziti, bilo da spava ili da je vidljivost nula ili što god da nam padne na pamet uz famoznu formulaciju da nije prilagodio vožnju uvjetima na cesti po kojoj je vozač uvjek kriv... no bottomline, je, mora biti svjestan ili je kamikaza..
+ edit.. od svih rotora, primjera, promašaja vozača.. najslađi mi je zg-ilica-britanac-mesnička.. gdje bus nije mogao proći pa je već drugi dan išla rekonstrukcija-proširenje.. ono, kao plan-analiza-dokumentacija ili djeca voze romobile po parkiću pa previde bus potrbe.. sasvim suprotno, pozitivan primjer je rotor novizg-arena.. tako treba + rotor bi morao biti veći, na širim raskršćima, ne na malim ulicama... tj kod malih ulica, kvartovskih, jednostavno je udaljenost ulaznih točaka preblizu idućim, u većem raskršću, npr duple trake-avenije je to sve ok, no kad se smanji, tad je problem i tad se ne treba raditi rotor no lokalne vlasti to vole jer je jeftinije od semafora... tj ako je potrebna regulacija tad im je ovo jeftino rješenje no često loše, postane crna točka.. onako 'ofrlje-odokativno' rekao bi da najmanji rotor mora biti većeg radijusa od recimo 10m.. ispod tog je problem 'tumačiti' tko je ušao, tko ulazi a tko je u rotoru tj kad se dogodi sudar, oduzimanje prednosti, tad je problem utvrditi tko je bio prvi, osim ako posotji snimka.. dok ni policija-osoba nije pouzdan izvor, kao što u nogometu to ne bi bili ljudi za gol-aut i sl. nego imamo var sobu..
To kaj je neka budala nacrtala krug na cesti, a nije označila da je to prometni rotor ne obavezuje nikoga na poštivanje kruga. Malo je pretjerano takvu situaciju uspoređivati s gaženjem drugog čovjeka, to nitko ne smije učiniti i u 99,99% slučajeva nije namjerno. Vrlo često se dogodi jer su prijelazi neosvijetljeni, obje strane su neoprezne, pješak se vuče po mrklom mraku u crnoj odjeći i puno toga između i uokolo. Generalizacije nisu dobre.
-generalizacije, karikiranje, .. ništa nije dobro.. :)
-neosvjetljen prijelaz? pa što? pješak se vuče, u crnom? .. opet, pa što.. i sad to isto primjeni na sve prometne znakove, pravila, pa i ovaj rotor.
-ako voziš, nisi ćorav, tad moraš vidjeti. Ako ne vidiš kamo voziš, moraš stati. Ne možeš ući u 'raskršće' (rotor) i iznenaditi se što si na 'centru'.. nije to nešto što smije ići u klasu iznenađenje, ništa u vožnji ne može u tu klasu osim događaja koji su stvarno iznenadni. Tako ti ne može stup iskočiti pred auto, ne kreće se.. ne kreće se ni rotor, ni cesta.. zaboravi sad pješake, prometna pravila, ostatak prometa.. nema nikog, prazno.. i opet ne smiješ pri čemu je nevažno ugoržavaš li ostale u prometu, dovoljno je da kršiš pravila i kriv si a ako voziš na ćoravo tad si svakako kriv neovisno o prometnoj signalizaciji i ako te bilo što fixnog može iznenaditi kao stup koji je 'iskočio'..
Bez uzvisine u sredini to je jako zbunjujući rotor kad prvi puta naletiš na njega. Da je dignut u sredini, ljudi bi i bez signalizacije znali što je.
...zato i mini rotori u VB najčešće imaju mjedene "kape"...
ali divljake ni rinzol i metar i pol uzvisine na rotoru promjera 2 i pol metra neće spriječiti da se zajebu i ne odlete preko njega jer eto, nemaju vremena za kočenje...
Ovi “viralni” videi su sve samo ne korisni
Ovi “viralni” videi su sve samo ne korisni
...zato i mini rotori u VB najčešće imaju mjedene "kape"...
ali divljake ni rinzol i metar i pol uzvisine na rotoru promjera 2 i pol metra neće spriječiti da se zajebu i ne odlete preko njega jer eto, nemaju vremena za kočenje...
To se događa u teškom pijananstvu, ajmo bit realni.
kad bijah mlad i još bedastiji nego sam sad (teško za pojmiti da je to moguće), kad bi se zalupali, ako bi i sjeo za volan, to je da se spustim niz klanjec do prve osame da odcrkam bar sat-dva...
i onda nos na volan i pomalo...
Zato jer srednji dio kružnoga toka nije povišen. Naravno nije povišen jer je to skuplja verzija istoga pa ovako krkani idu samo ravno.
Da je povišen srednji dio krkani bi se zabijali, razbijali svoja vozila pa tako na teži način naučili školu vožnje.
To se događa u teškom pijananstvu, ajmo bit realni.
U velikoj većini slučajeva i ne. Samo pogledaj kako se voze po gradu usred bijela dana i sve ti je jasno. A da o autocesti ne govorim. Dokle god se ne kažnjavaju vozači na svakom uglu kod nas će biti divlji zapad (kao što i jest).
Vozi se prebrzo, ne pošuju se znakovi, pješaci (tamo gdje bi trebalo), ni ostali sudionici u prometu. Parkira se gdje se želi, od pješačkih zona, nogostupa pa do zelenih površina, sve s minimalno sankcija. Većinom policja samo prolazi i ne trzne na takve stvari. Jedino kad imaju one blesave akcije onda selektivno kažnjavaju.
Smješna anegdota: Imali su akciju pješaci, dakle išli su gradom i maltretirali ljude koji prelaze ceste. Ja ujutro šećem psa i prelazim ulicu gdje svaki dan prelazim i najmanje par tisuća ljudi prođe jer nema pješačkog i jednostavno je takva ulica. Uletjeli su mi ko specijalci, presjekli mi put i idemo, legitimacije kurac palac, dok ja ko idiot u 6:30 stojim pred svojom zgradom s psom. I tako oni mene "provjeravaju" i na kraju mi daju točkicu (još jedna i dobit ću kaznu ), i slušam ja njih i pitam: e ekipa, a što je sa ovih doslovno 50 auta poredanih na nogostupu koji blokiraju prolaz pješacima? Što se s onih 3 auta parkiranih na travi ispred zgrade? E vidite onih 5 ljudi što prolaze istu ulicu iza mene? Što je sa ovim dostavljačima sa upaljenih "svih 4" koji stoje na stazi za bicikle i ugrožavaju bicikliste?
Odgovor je bio doviđenja, u prvu i gas.
No, nakon ovog ranta, više je vjerojatnije da će preko kružnog preletjeti neki debil koji se prebrzo vozi nego netko pijan.