I službeno započela ovogodišnja priča o poticajima

poruka: 20
|
čitano: 5.453
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "I službeno započela ovogodišnja priča o poticajima".
15 godina
offline
I službeno započela ovogodišnja priča o poticajima

potpuno je u redu da država debeloj guski vrat maže i s tuđim pimpekom mlati po gloginjama: bogatašima koji si uopće mogu priuštiti takve automobile (i boli ih q za "poticaje") i prekenjavati se (samozavaravajući se kako su "ekološki svjesni") statusnim simbolima još daje i poticaje. iz proračuna. koji pune svi (a najviše oni koji zarađuju malo). ista ta država vozi najveće zagađivače. genijalno. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
21 0 hvala 3
15 godina
offline
I službeno započela ovogodišnja priča o poticajima

Za fizičke osobe, znači privatne kupce..

-ne, tj ako se želi pravno-pedantno nešto opsiati-objasniti tad se ne može koristiti pogrešan ili kolokvijalni naziv.. mada svi znamo što se misli..

-privatno je privatno, privatno vlasništvo, biznis-firma je također privatna, no to je biz-komercijala i to je kriterij, ne privatna-osobna osoba, fizička, dok pravni termin za firmu postoji kao pravna osoba (ne fizička)..

-kućni, osobni, kranji, kupac za svoje potrebe, ne za prodaju, biz, komercijalu itd.. to je fizička pravna osoba, koja se može prijaviti za poticaje, ne može ostalo, tj pravna, institucije-firme.. dok vlasnička struktura nije kriterij tj problem našeg jezika i 'privatnosti' u pravnom i kolokvijalnom značenju, koje kad se želi precizno, tad se mora upravo tako precizno navesti.. ne pogrešno jer se time gubi smisao, oximoronizam..

 

-dakle, ne znači, privatne kupce, neog osobne kupce, kranji korisnik-potrošač, mali kupac za osobne-vlastite potrebe.. nema veze s riječi privatno koje se odnosi na vlasništvo u pravu.

 

 

edit: odnosno, pošto govorimo o kupnji osobnog vozila.. upravo to je već dovoljno za jasnoću, osobno vozilo, za osobne potrbe.. kao i poslovno za poslovne, je kategorija za sebe, koja se naziva upravo osobna vozila, ne privatna, s razlogom.. jer to naprosto pravno nije istoznačno i upravo zato se koristi riječ osobno, kao vozilo, dokument-iskaznica itd.. ne privatno-javno kao pandani sasvim drugih stvari.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 18.2.2024 19:38 (ihush).
 
2 1 hvala 0
8 godina
online
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
ihush kaže...

Za fizičke osobe, znači privatne kupce..

-ne, tj ako se želi pravno-pedantno nešto opsiati-objasniti tad se ne može koristiti pogrešan ili kolokvijalni naziv.. mada svi znamo što se misli..

-privatno je privatno, privatno vlasništvo, biznis-firma je također privatna, no to je biz-komercijala i to je kriterij, ne privatna-osobna osoba, fizička, dok pravni termin za firmu postoji kao pravna osoba (ne fizička)..

-kućni, osobni, kranji, kupac za svoje potrebe, ne za prodaju, biz, komercijalu itd.. to je fizička pravna osoba, koja se može prijaviti za poticaje, ne može ostalo, tj pravna, institucije-firme.. dok vlasnička struktura nije kriterij tj problem našeg jezika i 'privatnosti' u pravnom i kolokvijalnom značenju, koje kad se želi precizno, tad se mora upravo tako precizno navesti.. ne pogrešno jer se time gubi smisao, oximoronizam..

 

-dakle, ne znači, privatne kupce, neog osobne kupce, kranji korisnik-potrošač, mali kupac za osobne-vlastite potrebe.. nema veze s riječi privatno koje se odnosi na vlasništvo u pravu.

 

 

edit: odnosno, pošto govorimo o kupnji osobnog vozila.. upravo to je već dovoljno za jasnoću, osobno vozilo, za osobne potrbe.. kao i poslovno za poslovne, je kategorija za sebe, koja se naziva upravo osobna vozila, ne privatna, s razlogom.. jer to naprosto pravno nije istoznačno i upravo zato se koristi riječ osobno, kao vozilo, dokument-iskaznica itd.. ne privatno-javno kao pandani sasvim drugih stvari.

 Ukratko - trebalo je pisati za fizičke osobe.

Ja rekoh
15 godina
offline
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica

-da i ne :) ..

tj već je dovoljno napisati prodaja osobnih vozila, osobama.. a kad se želi pravno precizirati, tad se navede fizička pravna osoba, tad oni kojima je to bitno-struka znaju .. a ako nije bitno tad je nebitno :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
8 godina
online
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
ihush kaže...

-da i ne :) ..

tj već je dovoljno napisati prodaja osobnih vozila, osobama.. a kad se želi pravno precizirati, tad se navede fizička pravna osoba, tad oni kojima je to bitno-struka znaju .. a ako nije bitno tad je nebitno :))

 Osobe su i ljudi i tvrtke

Ja rekoh
15 godina
offline
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica

-da, oboje su pravne osobe, pri čemu su ljudi, fizičke osobe, dok su firme-institucije, pravne osobe.

-nasuprot tog je vlasništvo, privatno ili javno-društveno.. vlasništvo nije kriterij ove kupnje-poticaja, nego je kriterij fizička osoba, osobno vozilo za osobne potrebe..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 18.2.2024 20:02 (ihush).
3 godine
offline
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
Od ovoga bi se mogao elektrificirati javni prijevoz. Ali ne, treba poticati lopovluk. To je bolje.
 
3 0 hvala 0
8 godina
online
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
Gallu kaže...
Od ovoga bi se mogao elektrificirati javni prijevoz. Ali ne, treba poticati lopovluk. To je bolje.

 Za 15 milijuna ni Osijek ne može zaijeniti dizelaše za električne autobuse.

 

Btw, protiv sam subvencija. Ako su tako dobri, sami će se probiti na tržištu.

Ja rekoh
3 godine
offline
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
Feudalac kaže...
Gallu kaže...
Od ovoga bi se mogao elektrificirati javni prijevoz. Ali ne, treba poticati lopovluk. To je bolje.

 Za 15 milijuna ni Osijek ne može zaijeniti dizelaše za električne autobuse.

 

Btw, protiv sam subvencija. Ako su tako dobri, sami će se probiti na tržištu.

 

Ni privatni automobili se neće svi zamijeniti ovime.

Što je bolje, javni novac stavljati u javni prijevoz ili u privatni?

2 godine
offline
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
Gallu kaže...
Ni privatni automobili se neće svi zamijeniti ovime.

Što je bolje, javni novac stavljati u javni prijevoz ili u privatni?

Svakako javni.

No, kad se već daju poticaji privatnim fizičkim licima, prednost pri kupovini bih dao fizičkim osbama s invaliditetom donjih ekstremiteta od 60% i to s još većim poticajima.

 

Na ovaj način, poticaje će opet uzeti debele guske. 

合氣道
8 godina
online
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
Gallu kaže...
Feudalac kaže...
Gallu kaže...
Od ovoga bi se mogao elektrificirati javni prijevoz. Ali ne, treba poticati lopovluk. To je bolje.

 Za 15 milijuna ni Osijek ne može zaijeniti dizelaše za električne autobuse.

 

Btw, protiv sam subvencija. Ako su tako dobri, sami će se probiti na tržištu.

 

Ni privatni automobili se neće svi zamijeniti ovime.

Što je bolje, javni novac stavljati u javni prijevoz ili u privatni?

 Naravno da se neće privatni automobili zamijeniti. Javne firme mogu donijeti odluku, sada, ove sekunde, da više neće kupiti niti jedan novi dizel bus. Kako im dolazi vrijeme za zamjenu, neka uzimaju električne autobuse. S građanima to ne ide tako, milijun ljudi, milijun ćudi.

 

Uzgred, tipični autobus u tipičnim uvjetima nije nimalo nježniji od prosječnog automobila; električni bus nije bolji od električnog automobila. Jedina razlika je u manjim gužvama na cestama u špici. Već sam pisao o tome ovdje; prosječna zauzetost busa je 10 putnika po kilometru uz potrošnju od 40 litara; 4 po putniku. Prosječna zauzetost automobila je 1,6 putnika uz potrošnju od 5-6 litara dizela... električni 140 kWh na 100 km vs 15-20 kWh za automobil pa podijeli na broj putnika...

 

Poanta je da su obje verzije sranje; javni prijevoz koji nije željeznica je neefikasan i točka. Željeznica u bilo kojoj varijanti u naselju manjem od 250.000 stanovnika je gubitaš. U EU 60-70% stanovnika živi u takvim naseljima.

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.2.2024 16:38 (Feudalac).
3 godine
offline
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
Ali javni prijevoz je nužnost koja jednostavno mora postojati.
Bdv, gdje si našao prosječan broj putnika za autobuse?
8 godina
online
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
Gallu kaže...
Ali javni prijevoz je nužnost koja jednostavno mora postojati.
Bdv, gdje si našao prosječan broj putnika za autobuse?

Naravno da mora postojati. Samo pridodajem da nije panacea koja će riješiti štetne emisije iz transporta

 

 

Na googlu, di drugdje...

https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_efficiency_in_transport 

Ja rekoh
12 godina
offline
I službeno započela ovogodišnja priča o poticajima

Eh, nikad od vas Superhik... 

Nisam ja ništa prčko.
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
Feudalac kaže...
Gallu kaže...
Ali javni prijevoz je nužnost koja jednostavno mora postojati.
Bdv, gdje si našao prosječan broj putnika za autobuse?

Naravno da mora postojati. Samo pridodajem da nije panacea koja će riješiti štetne emisije iz transporta

 

 

Na googlu, di drugdje...

https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_efficiency_in_transport 

 

Pitam jer svaki putt kada se moram voziti autobusom kod nas imam osjećaj srdele u konzervi. Tako da ćisto šumjnam da je samo 10 putnika po km kod nas. A od nećeg se treba početi. Nije da se može cijela flota javnog prijevoza preko noći zamijeniti... Ne postoji jedan potez koji će riješiti sve odmah sad istitren...

7 godina
offline
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica

Bio sam ja negdje stavio link na jednoj temi, ali da ne tražim sad, imaš službeno ZET-ovo godišnje izvješće, brojka je čak i puno gora nego ovih 10 (mislim da je cca. 6 bilo u pitanju).

A ZET ima najbolju popunjenost u RH, pa si ti misli...

Javni prijevoz ne samo da je nepraktičan, skup i neisplativ, nego i neekonomičan (to zapravo spada pod skup i neisplativ).

 

P.S. ako želiš vidjeti pravu tragediju, pogledaj HŽ izvješće.

Doslovno kad podijeliš ukupne troškove s brojem prevezenih putnika, ispadne jeftinije da svakom putniku kupe neki mali polovni auto i plaćaju mu sve troškove, umjesto kaj to ulažu u rupu bez dna.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.2.2024 12:08 (fer-de-lance).
16 godina
offline
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica

HŽ je isto kao i HAC mehanizam za zbrinjavanje uhljeba. Kad ne bi imali toliko beskorisnih radnika koji imaju poslove samo zato da ih imaju onda bi mozda i imali manje troskove. Isto tako jedan od razloga zasto nitko ne koristi njihove usluge je jer su smece!

Radil sam sedam godina u Zg i vozil sam se iz Vž. Sa vlakom sam isel jednom, prvi i zadnji put!

Poruka je uređivana zadnji put uto 20.2.2024 12:21 (NEW_MAN).
13 godina
offline
I službeno započela ovogodišnja priča o poticajima

Zet bi trebao biti besplatan,a onima koji voze dignuti cijenu benzina 1-2 kune po litri radi solarnih promjena....

Poruka je uređivana zadnji put uto 20.2.2024 12:30 (lmutak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
fer-de-lance kaže...

Bio sam ja negdje stavio link na jednoj temi, ali da ne tražim sad, imaš službeno ZET-ovo godišnje izvješće, brojka je čak i puno gora nego ovih 10 (mislim da je cca. 6 bilo u pitanju).

A ZET ima najbolju popunjenost u RH, pa si ti misli...

Javni prijevoz ne samo da je nepraktičan, skup i neisplativ, nego i neekonomičan (to zapravo spada pod skup i neisplativ).

 

P.S. ako želiš vidjeti pravu tragediju, pogledaj HŽ izvješće.

Doslovno kad podijeliš ukupne troškove s brojem prevezenih putnika, ispadne jeftinije da svakom putniku kupe neki mali polovni auto i plaćaju mu sve troškove, umjesto kaj to ulažu u rupu bez dna.

 

 Za HŽ me sram ić gledati :D

 

Ne znam je li ZET ima najbolju popunjenost. Čisto gledajući gustoću naseljenosti RI i ST bi trebali imati veće brojke (+ još ne postoje biciklističke staze u RI i ST, gotovo nitko se u gradu ne vozi biciklom). Mada statistiku ne mogu naći nigdje...

Poruka je uređivana zadnji put uto 20.2.2024 13:20 (Gallu).
8 godina
online
Re: I službeno započela ovogodišnja priča o potica
Gallu kaže...
Feudalac kaže...
Gallu kaže...
Ali javni prijevoz je nužnost koja jednostavno mora postojati.
Bdv, gdje si našao prosječan broj putnika za autobuse?

Naravno da mora postojati. Samo pridodajem da nije panacea koja će riješiti štetne emisije iz transporta

 

 

Na googlu, di drugdje...

https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_efficiency_in_transport 

 

Pitam jer svaki putt kada se moram voziti autobusom kod nas imam osjećaj srdele u konzervi. Tako da ćisto šumjnam da je samo 10 putnika po km kod nas. A od nećeg se treba početi. Nije da se može cijela flota javnog prijevoza preko noći zamijeniti... Ne postoji jedan potez koji će riješiti sve odmah sad istitren...

 Statistika je krajnje zanimljiva disciplina. U pravu si kao putnik, a u krivu po pitanju PROSJEČNE popunjenosti. Recimo da na liniji vozi 5 autobusa od čega je u nekom momentu u jednom busu 56 ljudi, a u ostala četiri po 1. Prosječna popunjenost je 12, a 56/60 ljudi (91,67%) je doživjelo groznu gužvu. Busevi su puni ujutro u jednom smjeru, prazni u drugom. Popodne obrnuto. Automatski ti je prosjek popunjenosti prepolovljen. Između toga, koliko puta je bus potpuno prazan... Ili je pun od ZG do Sesveta, poluprazan do Dugog Sela, a potpuhno prazan do Brckovljana. Ti koji putuješ do Dubrave uvijek misliš da je ZET nesposoban organizirati prijevoz jer ne možeš ući u bus kolika je gužva, a njima je na kraju godine potrebna subvencija da bi platili račune.

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.2.2024 18:05 (Feudalac).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice