Super je clanak, ali po meni fale informacije o online fakultetima iz Austrije (a mozda i ostalih EU drzava) jer sama prednost online studiranja je da ti ne mora biti blizu. Nisam siguran kako se gleda na diplome iz Srbije i BiH u Hrvatskoj ili opcenito koliko su priznate u EU. Takvi podaci u samom clanku po meni fale.
Biste li se "upustili" u online studiranje?
- poruka: 21
- |
- čitano: 22.061
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
U svakom slučaju mislim da bi trebalo više ovakvih tekstova i još detaljnije analize. Usporedba s Courserom npr.
Ah, neka mi se nitko ne ljuti, al ovo sa on-line spikom studiranja jedino mi se čini kao dobra
opcija za nekoga tko se doškoluje za nešto. Recimo netko tko je veći u struci, pa se malo želi obrazovati.
Druga je stvar, da su ti on line studiji dostupni ako je netko fakat dislociran, a ipak ima jako želju za studiranjem.
Pravi studij zahtjeva 100% angažman. A, ne tamo nešto, onak' malo sa strane, malo kada mi se prohtje uvečer...
Zato samo studij na licu mjesta. Predavanja cijeli dan, učenje kada stigneš, polaganje ispita, cjelovečernja učenja, ...svojima u ujutro u 7h, veliš laku noć i to tako to. To je romantika studiranja.
A, ovo mi se više čini kao neka opcija. Dodatna. Možda je dobar način hibridno studiranje.
Ništa nema do pravog, ljudskog kontakta. A, ovi studenti kaj ne zanima studij su ustvari mamini i tatin sinovi.
Pravo studiranje je do 25-30 godina života. Poslije je sve to, neko doškolovanje ili nadobudnost.
Kao sjetio se netko sa naknadnom pameću, eto mogao bi ja studirati, pa hajmo online.
Tko zna, tko ima neko znanje, vrlo brzo vidi sa kakvim "stručnjakom" ima posla.
Vas ne definira diploma, nego vi diplomu.
Pravo studiranje je do 25-30 godina života. Poslije je sve to, neko doškolovanje ili nadobudnost.
Predrasuda.
Jedan primjer iz Kanade: https://www.grad.ubc.ca/about-us/graduate-education-analysis-research/demographics-age
I još jedan odgovor: "The latest Statistics Canada numbers indicate the average age of students enrolled in postsecondary programs leading to a credential (including college) was 24."
Amerika: https://www.usnews.com/best-colleges/rankings/most-over-25
Ah, neka mi se nitko ne ljuti, al ovo sa on-line spikom studiranja jedino mi se čini kao dobra
opcija za nekoga tko se doškoluje za nešto. Recimo netko tko je veći u struci, pa se malo želi obrazovati.
Druga je stvar, da su ti on line studiji dostupni ako je netko fakat dislociran, a ipak ima jako želju za studiranjem.
Pravi studij zahtjeva 100% angažman. A, ne tamo nešto, onak' malo sa strane, malo kada mi se prohtje uvečer...
Zato samo studij na licu mjesta. Predavanja cijeli dan, učenje kada stigneš, polaganje ispita, cjelovečernja učenja, ...svojima u ujutro u 7h, veliš laku noć i to tako to. To je romantika studiranja.
A, ovo mi se više čini kao neka opcija. Dodatna. Možda je dobar način hibridno studiranje.
Ništa nema do pravog, ljudskog kontakta. A, ovi studenti kaj ne zanima studij su ustvari mamini i tatin sinovi.
Pravo studiranje je do 25-30 godina života. Poslije je sve to, neko doškolovanje ili nadobudnost.
Kao sjetio se netko sa naknadnom pameću, eto mogao bi ja studirati, pa hajmo online.
Tko zna, tko ima neko znanje, vrlo brzo vidi sa kakvim "stručnjakom" ima posla.
Vas ne definira diploma, nego vi diplomu.
U kojem vremenu ti zivis covjece? U srednjem vijeku? Za godinu dana kad odem u penziju ici cu studirati i to bas tako online, nemam vremena sa sest banki na ledjima pohadjati redovni studij i biti sa djecom u predavaonici ali ovako nesto me zanima i zelim zavrsiti ma koliko trajalo.
Svidjaju mi se opcije ponavljanja gradiva jer uvijek se dogodi ma koliko si redovan da nesto na samom predavanju ti pobjegne upravo iz razloga jer je netko u tvojoj okolini preglasan ili se odlucio na prezivanje. Prosao sam tu pricu dok sam studirao uz posao.
Dakle sa svojih 6 banki daleko sam od maminog ili tatinog sina vec ako bog da i deda pa prema tome ne trkeljaj gluposti jer ima ljudi koji u srednjim ili poznijim godinama studiraju i to im predstavlja zadovoljstvo jer time nadogradjuju i proširuju osnovno znanje uz sve ono sto su vec prosli i znaju a to nema cijene.
Dakle o diplomi kojoj pricas na kraju definira znanje jer online ispit nije nimalo laksi od ispita u predavaonici pod budnom paskom neke profacice ili profaca.
Ah, neka mi se nitko ne ljuti, al ovo sa on-line spikom studiranja jedino mi se čini kao dobra
opcija za nekoga tko se doškoluje za nešto. Recimo netko tko je veći u struci, pa se malo želi obrazovati.
Druga je stvar, da su ti on line studiji dostupni ako je netko fakat dislociran, a ipak ima jako želju za studiranjem.
Pravi studij zahtjeva 100% angažman. A, ne tamo nešto, onak' malo sa strane, malo kada mi se prohtje uvečer...
Zato samo studij na licu mjesta. Predavanja cijeli dan, učenje kada stigneš, polaganje ispita, cjelovečernja učenja, ...svojima u ujutro u 7h, veliš laku noć i to tako to. To je romantika studiranja.
A, ovo mi se više čini kao neka opcija. Dodatna. Možda je dobar način hibridno studiranje.
Ništa nema do pravog, ljudskog kontakta. A, ovi studenti kaj ne zanima studij su ustvari mamini i tatin sinovi.
Pravo studiranje je do 25-30 godina života. Poslije je sve to, neko doškolovanje ili nadobudnost.
Kao sjetio se netko sa naknadnom pameću, eto mogao bi ja studirati, pa hajmo online.
Tko zna, tko ima neko znanje, vrlo brzo vidi sa kakvim "stručnjakom" ima posla.
Vas ne definira diploma, nego vi diplomu.
U kojem vremenu ti zivis covjece? U srednjem vijeku? Za godinu dana kad odem u penziju ici cu studirati i to bas tako online, nemam vremena sa sest banki na ledjima pohadjati redovni studij i biti sa djecom u predavaonici ali ovako nesto me zanima i zelim zavrsiti ma koliko trajalo.
Svidjaju mi se opcije ponavljanja gradiva jer uvijek se dogodi ma koliko si redovan da nesto na samom predavanju ti pobjegne upravo iz razloga jer je netko u tvojoj okolini preglasan ili se odlucio na prezivanje. Prosao sam tu pricu dok sam studirao uz posao.
Dakle sa svojih 6 banki daleko sam od maminog ili tatinog sina vec ako bog da i deda pa prema tome ne trkeljaj gluposti jer ima ljudi koji u srednjim ili poznijim godinama studiraju i to im predstavlja zadovoljstvo jer time nadogradjuju i proširuju osnovno znanje uz sve ono sto su vec prosli i znaju a to nema cijene.
Dakle o diplomi kojoj pricas na kraju definira znanje jer online ispit nije nimalo laksi od ispita u predavaonici pod budnom paskom neke profacice ili profaca.
Na online ispitima se vara nemilice.
Ah, neka mi se nitko ne ljuti, al ovo sa on-line spikom studiranja jedino mi se čini kao dobra
opcija za nekoga tko se doškoluje za nešto. Recimo netko tko je veći u struci, pa se malo želi obrazovati.
Druga je stvar, da su ti on line studiji dostupni ako je netko fakat dislociran, a ipak ima jako želju za studiranjem.
Pravi studij zahtjeva 100% angažman. A, ne tamo nešto, onak' malo sa strane, malo kada mi se prohtje uvečer...
Zato samo studij na licu mjesta. Predavanja cijeli dan, učenje kada stigneš, polaganje ispita, cjelovečernja učenja, ...svojima u ujutro u 7h, veliš laku noć i to tako to. To je romantika studiranja.
A, ovo mi se više čini kao neka opcija. Dodatna. Možda je dobar način hibridno studiranje.
Ništa nema do pravog, ljudskog kontakta. A, ovi studenti kaj ne zanima studij su ustvari mamini i tatin sinovi.
Pravo studiranje je do 25-30 godina života. Poslije je sve to, neko doškolovanje ili nadobudnost.
Kao sjetio se netko sa naknadnom pameću, eto mogao bi ja studirati, pa hajmo online.
Tko zna, tko ima neko znanje, vrlo brzo vidi sa kakvim "stručnjakom" ima posla.
Vas ne definira diploma, nego vi diplomu.
U kojem vremenu ti zivis covjece? U srednjem vijeku? Za godinu dana kad odem u penziju ici cu studirati i to bas tako online, nemam vremena sa sest banki na ledjima pohadjati redovni studij i biti sa djecom u predavaonici ali ovako nesto me zanima i zelim zavrsiti ma koliko trajalo.
Svidjaju mi se opcije ponavljanja gradiva jer uvijek se dogodi ma koliko si redovan da nesto na samom predavanju ti pobjegne upravo iz razloga jer je netko u tvojoj okolini preglasan ili se odlucio na prezivanje. Prosao sam tu pricu dok sam studirao uz posao.
Dakle sa svojih 6 banki daleko sam od maminog ili tatinog sina vec ako bog da i deda pa prema tome ne trkeljaj gluposti jer ima ljudi koji u srednjim ili poznijim godinama studiraju i to im predstavlja zadovoljstvo jer time nadogradjuju i proširuju osnovno znanje uz sve ono sto su vec prosli i znaju a to nema cijene.
Dakle o diplomi kojoj pricas na kraju definira znanje jer online ispit nije nimalo laksi od ispita u predavaonici pod budnom paskom neke profacice ili profaca.
Na online ispitima se vara nemilice.
Moguce, neznam jer nemam nikakvih informacija po tome pitanju no moji su razlozi sasvim druge prirode tako da me varanje bas nimalo ne zanima.
"Id u njemacku tam je super"... Je nemogu se zalit, sad trenutno imam kod njih 4 godine "skolovanja" da bi dobio njemacku diplomu(nije proces nostrifikacije, vec bas "majstorska" izobrazba)..Sve ide online, predavanja su online, ispiti su online, prakticni dio je u firmi odraden te prekontroliran od stranje inzinjera koji garantira za tocnost danih informacija...Iskreno, i odgovara mi i pase mi, doma sam, slusam predavanje, zapisem koji note, pusim pijem jedem(kamera nije obavezna tokom cjelog predavanja), nije lose...Kako bi se to odrazilo na nekoga tko stvarno treba nesta naucit i cuje o tim stvarima prvi puta neznam..Za mene kao covjek s iskustvom, vise mi odgovara online nego 5-6 sati sjedit negdje i blejat u prazno.....
Čovjek je društeveno biće i apsolutno sam protiv online studiranja u najvećem broju slučajeva
Studenti se i dalje uče socijalizaciji, timskom radu, stvaraju se prijateljstva, ljubavi...
Prije tu vidim priliku za bolje obrazovanje, gdje vrhunski profesori ne bi morali predavati u mjestu prebivališta, već online bilo gdje
Npr, neki vrhunski profesor iz ZG ili ST ili npr. čak iz SAD-a predaje studentima u ST, ZG, OS...
Druga je priča za dodatno obrazovanje ljudi koji rade, kojima predstavlja ogroman gubitak vremena još jedno putovanje na seminar, tu mi se čini online predavanje savršeno
Kod nas definitivno ne, kad bi naše školstvo kopiralo finsku, švedsku i druge napredne zemlje onda bi. Nije mi jasno ni malo zašto ne kopiramo njih, napredniji su u svemu.
Ah, neka mi se nitko ne ljuti, al ovo sa on-line spikom studiranja jedino mi se čini kao dobra
opcija za nekoga tko se doškoluje za nešto. Recimo netko tko je veći u struci, pa se malo želi obrazovati.
Druga je stvar, da su ti on line studiji dostupni ako je netko fakat dislociran, a ipak ima jako želju za studiranjem.
Pravi studij zahtjeva 100% angažman. A, ne tamo nešto, onak' malo sa strane, malo kada mi se prohtje uvečer...
Zato samo studij na licu mjesta. Predavanja cijeli dan, učenje kada stigneš, polaganje ispita, cjelovečernja učenja, ...svojima u ujutro u 7h, veliš laku noć i to tako to. To je romantika studiranja.
A, ovo mi se više čini kao neka opcija. Dodatna. Možda je dobar način hibridno studiranje.
Ništa nema do pravog, ljudskog kontakta. A, ovi studenti kaj ne zanima studij su ustvari mamini i tatin sinovi.
Pravo studiranje je do 25-30 godina života. Poslije je sve to, neko doškolovanje ili nadobudnost.
Kao sjetio se netko sa naknadnom pameću, eto mogao bi ja studirati, pa hajmo online.
Tko zna, tko ima neko znanje, vrlo brzo vidi sa kakvim "stručnjakom" ima posla.
Vas ne definira diploma, nego vi diplomu.
U kojem vremenu ti zivis covjece? U srednjem vijeku? Za godinu dana kad odem u penziju ici cu studirati i to bas tako online, nemam vremena sa sest banki na ledjima pohadjati redovni studij i biti sa djecom u predavaonici ali ovako nesto me zanima i zelim zavrsiti ma koliko trajalo.
Svidjaju mi se opcije ponavljanja gradiva jer uvijek se dogodi ma koliko si redovan da nesto na samom predavanju ti pobjegne upravo iz razloga jer je netko u tvojoj okolini preglasan ili se odlucio na prezivanje. Prosao sam tu pricu dok sam studirao uz posao.
Dakle sa svojih 6 banki daleko sam od maminog ili tatinog sina vec ako bog da i deda pa prema tome ne trkeljaj gluposti jer ima ljudi koji u srednjim ili poznijim godinama studiraju i to im predstavlja zadovoljstvo jer time nadogradjuju i proširuju osnovno znanje uz sve ono sto su vec prosli i znaju a to nema cijene.
Dakle o diplomi kojoj pricas na kraju definira znanje jer online ispit nije nimalo laksi od ispita u predavaonici pod budnom paskom neke profacice ili profaca.
Na online ispitima se vara nemilice.
Moguce, neznam jer nemam nikakvih informacija po tome pitanju no moji su razlozi sasvim druge prirode tako da me varanje bas nimalo ne zanima.
Varalo se i vara se.
A onda taj ispit nema nikakvu vrijednost.
"Id u njemacku tam je super"... Je nemogu se zalit, sad trenutno imam kod njih 4 godine "skolovanja" da bi dobio njemacku diplomu(nije proces nostrifikacije, vec bas "majstorska" izobrazba)..Sve ide online, predavanja su online, ispiti su online, prakticni dio je u firmi odraden te prekontroliran od stranje inzinjera koji garantira za tocnost danih informacija...Iskreno, i odgovara mi i pase mi, doma sam, slusam predavanje, zapisem koji note, pusim pijem jedem(kamera nije obavezna tokom cjelog predavanja), nije lose...Kako bi se to odrazilo na nekoga tko stvarno treba nesta naucit i cuje o tim stvarima prvi puta neznam..Za mene kao covjek s iskustvom, vise mi odgovara online nego 5-6 sati sjedit negdje i blejat u prazno.....
Ovo je ključni dio: "prakticni dio je u firmi odraden te prekontroliran od stranje inzinjera koji garantira za tocnost danih informacija."
Bez toga online ispit ne vrijedi puno.
Nekak brijem da je ovo online studiranje, kao i rad na daljinu. Zabavan jest, al nema ništa do pravog ljudskog kontakta.
Ne biste vjeroali.
Najbolje solucija je hibridni rad. Malo na daljinu, malo onsite. Tak' i sa studiranjem.
Zakaj najboja i najveća sveučilišta nisu prešla na on line, kada bi to bilo jeftinije, nego trebaš tamo polagati razne testove, loviti stipendije....
A, opet je pogrešno kaj svatko misli da je za fakultet. Pogotov njihova djeca.
Zakaj niko ne ide u krovopokrivače??
Kod nas definitivno ne, kad bi naše školstvo kopiralo finsku, švedsku i druge napredne zemlje onda bi. Nije mi jasno ni malo zašto ne kopiramo njih, napredniji su u svemu.
Pročitaj malo o pozitivnim i negativnim iskustvima tih zemalja s promjenama u obrazovnom sustavu. Puno toga u životu se ne može kopirati 1:1. Kreni od kuda želiš. Od očekivanja roditelja prema školi, uvjeta u kojima se odvija nastatava, vrste provjere znanja...
Zakaj niko ne ide u krovopokrivače??
Zato jer bi im se druga djeca smijala. I dan danas je ideal biti liječnik, odvjetnik, inžinjer. Premda u sve tri struke imaš primjere kriminalno loših pojedinaca.
S druge strane majstori raznih struka mogu jako dobro zaraditi i živjeti bolje od gore nabrojanih, a da ne kažem da može mirno spavati (što odvjetnici i liječnici ne mogu, svatko iz svojih razloga).
Po meni, mi smo imali vrlo dobro školstvo prije.
Šuvar je znao djeci dati kruh u ruke. Danas imamo samo intelektualce koji se nekako izgube u fazi izemđu srednje škole i fakulteta.
Mislim da je bolje olakšati studentima studiranje on site. Ne može svaki grad biti sveučilište.
Kod nas definitivno ne, kad bi naše školstvo kopiralo finsku, švedsku i druge napredne zemlje onda bi. Nije mi jasno ni malo zašto ne kopiramo njih, napredniji su u svemu.
Pročitaj malo o pozitivnim i negativnim iskustvima tih zemalja s promjenama u obrazovnom sustavu. Puno toga u životu se ne može kopirati 1:1. Kreni od kuda želiš. Od očekivanja roditelja prema školi, uvjeta u kojima se odvija nastatava, vrste provjere znanja...
Imam prijatelje koji studiraju u tim zemljama, tamo sve ima smisla. Kod nas ništa nema smisla, besmisleni predmeti i programi se vrte kod nas na veliko.
Naravno neke stvari su pitanje financija, što te zemlje jednostavno mogu omogućiti više, ali veliki dio toga je i dalje jednostavno plan i program
Kod nas definitivno ne, kad bi naše školstvo kopiralo finsku, švedsku i druge napredne zemlje onda bi. Nije mi jasno ni malo zašto ne kopiramo njih, napredniji su u svemu.
Pročitaj malo o pozitivnim i negativnim iskustvima tih zemalja s promjenama u obrazovnom sustavu. Puno toga u životu se ne može kopirati 1:1. Kreni od kuda želiš. Od očekivanja roditelja prema školi, uvjeta u kojima se odvija nastatava, vrste provjere znanja...
Imam prijatelje koji studiraju u tim zemljama, tamo sve ima smisla. Kod nas ništa nema smisla, besmisleni predmeti i programi se vrte kod nas na veliko.
Naravno neke stvari su pitanje financija, što te zemlje jednostavno mogu omogućiti više, ali veliki dio toga je i dalje jednostavno plan i program
Ali ima problem i u tim zemljama, koji sam ja sad nakon godina vani provedenih uvidio...Njihovi ucenici/ljudi za primjer, Njemci, su nakon srednje(ausbuildung-a), majstorskog ili nebitno cega, kao konji(90% se usudim rec), vide samo ravno,i ono sto ih se naucilo u skoli, problem rjesit tj. "Think outside the box" za njih ne postoji..Real life primjer.. Sjedim u birou radim svoje, poziv od voditelja gradilista, Nas inzinjer xy pokusava tu i tu vec 2 tijedna pronac kvar na ormaru za upravljanje silosa...Auto sjednem, odem,vidim..30 minuta mi je trebalo, komadic zice od 80ak mm duljine i duspol, sve radi.. Objasnjenje je poslje, nisu nama to tako u skoli objasnili...ili ovi kepeci sto mi dodu poslje srednje odma, pa kad mu pokazes da kosinus phi nije 1 ko u teoriji nego +- 0.85(bio induktivni ili kapacitivni svejedno), ceska se po glavi i govori nemoguce
Sa svojom disleksijom, naopakostima u učenju i pamćenju ne upuštam se više čitati niti uputstva za četkicu za zube a kamo li studirati.
Kod nas definitivno ne, kad bi naše školstvo kopiralo finsku, švedsku i druge napredne zemlje onda bi. Nije mi jasno ni malo zašto ne kopiramo njih, napredniji su u svemu.
Pročitaj malo o pozitivnim i negativnim iskustvima tih zemalja s promjenama u obrazovnom sustavu. Puno toga u životu se ne može kopirati 1:1. Kreni od kuda želiš. Od očekivanja roditelja prema školi, uvjeta u kojima se odvija nastatava, vrste provjere znanja...
Imam prijatelje koji studiraju u tim zemljama, tamo sve ima smisla. Kod nas ništa nema smisla, besmisleni predmeti i programi se vrte kod nas na veliko.
Naravno neke stvari su pitanje financija, što te zemlje jednostavno mogu omogućiti više, ali veliki dio toga je i dalje jednostavno plan i program
Ali ima problem i u tim zemljama, koji sam ja sad nakon godina vani provedenih uvidio...Njihovi ucenici/ljudi za primjer, Njemci, su nakon srednje(ausbuildung-a), majstorskog ili nebitno cega, kao konji(90% se usudim rec), vide samo ravno,i ono sto ih se naucilo u skoli, problem rjesit tj. "Think outside the box" za njih ne postoji..Real life primjer.. Sjedim u birou radim svoje, poziv od voditelja gradilista, Nas inzinjer xy pokusava tu i tu vec 2 tijedna pronac kvar na ormaru za upravljanje silosa...Auto sjednem, odem,vidim..30 minuta mi je trebalo, komadic zice od 80ak mm duljine i duspol, sve radi.. Objasnjenje je poslje, nisu nama to tako u skoli objasnili...ili ovi kepeci sto mi dodu poslje srednje odma, pa kad mu pokazes da kosinus phi nije 1 ko u teoriji nego +- 0.85(bio induktivni ili kapacitivni svejedno), ceska se po glavi i govori nemoguce
Dobro govorim više za fakultet a ne srednju, ali mogu iz osobnog iskustva govoriti za naše srednje, pošto sam završio elektrotehničku nedavno a znam i mnoge električare, mehaničare i strojare iz drugih škola. Kod nas ti nije niš bolje po tom pitanju, u srednju se dođeš zajebavati, prakse ima nešto sitno ako nekog stvarno zanima može naučiti ali to se ne događa, to su sve škole niže klase što upisuju ljudi koji ne upadnu na ništa bolje, tako da su to sve klinci koje niš ne zanima i ove koje zanima se maltretira kao štrebere i štogod. Znam da tako nije bilo prije ali sad je, i ne vidim da ide na bolje.
Kod nas definitivno ne, kad bi naše školstvo kopiralo finsku, švedsku i druge napredne zemlje onda bi. Nije mi jasno ni malo zašto ne kopiramo njih, napredniji su u svemu.
Pročitaj malo o pozitivnim i negativnim iskustvima tih zemalja s promjenama u obrazovnom sustavu. Puno toga u životu se ne može kopirati 1:1. Kreni od kuda želiš. Od očekivanja roditelja prema školi, uvjeta u kojima se odvija nastatava, vrste provjere znanja...
Imam prijatelje koji studiraju u tim zemljama, tamo sve ima smisla. Kod nas ništa nema smisla, besmisleni predmeti i programi se vrte kod nas na veliko.
Naravno neke stvari su pitanje financija, što te zemlje jednostavno mogu omogućiti više, ali veliki dio toga je i dalje jednostavno plan i program
Ali ima problem i u tim zemljama, koji sam ja sad nakon godina vani provedenih uvidio...Njihovi ucenici/ljudi za primjer, Njemci, su nakon srednje(ausbuildung-a), majstorskog ili nebitno cega, kao konji(90% se usudim rec), vide samo ravno,i ono sto ih se naucilo u skoli, problem rjesit tj. "Think outside the box" za njih ne postoji..Real life primjer.. Sjedim u birou radim svoje, poziv od voditelja gradilista, Nas inzinjer xy pokusava tu i tu vec 2 tijedna pronac kvar na ormaru za upravljanje silosa...Auto sjednem, odem,vidim..30 minuta mi je trebalo, komadic zice od 80ak mm duljine i duspol, sve radi.. Objasnjenje je poslje, nisu nama to tako u skoli objasnili...ili ovi kepeci sto mi dodu poslje srednje odma, pa kad mu pokazes da kosinus phi nije 1 ko u teoriji nego +- 0.85(bio induktivni ili kapacitivni svejedno), ceska se po glavi i govori nemoguce
Dobro govorim više za fakultet a ne srednju, ali mogu iz osobnog iskustva govoriti za naše srednje, pošto sam završio elektrotehničku nedavno a znam i mnoge električare, mehaničare i strojare iz drugih škola. Kod nas ti nije niš bolje po tom pitanju, u srednju se dođeš zajebavati, prakse ima nešto sitno ako nekog stvarno zanima može naučiti ali to se ne događa, to su sve škole niže klase što upisuju ljudi koji ne upadnu na ništa bolje, tako da su to sve klinci koje niš ne zanima i ove koje zanima se maltretira kao štrebere i štogod. Znam da tako nije bilo prije ali sad je, i ne vidim da ide na bolje.
I sam znam kako to funkcionira u Hrvatskoj sam srednju tehnicku svkako zavrsio, doduse ispisao se i upisao privatnu skolu radi papira samo, jer sam svakako stalno radio(u struci) a Mehatronicar tada nije imao nikakve prakse..U Njemackoj npr. je ekstra, tjedan skole 2 tjedna radis i jos si placen..