Baš se pitam hoće li se WOW eventualno pojaviti na gamepassu? Čak bih i igrao tada. Ovako ne želim plaćati pretplatu za samo jednu igru. Možda čak i portaju na konzole nekako. Na XBOX SS i SX se mogu spojiti miš i tipkovnica i igrati neke igre tako. A obje konzole imaju dovoljno snage za wow pokretati. Nakon investicije od 69 milijardi dolara, što im je još nekoliko stotina milijuna u game dev?
Saga ide svome kraju: Microsoftu sada otvorena vra
- poruka: 9
- |
- čitano: 14.024
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Na konzolama barem zadnjih 10 godina miš i tipkovnica nisu problem, samo što proizvođači to ne prakticiraju iz nekih razloga. Čak štoviše, još na Playstation 2 si mogao spojiti USB miš i igrati npr. Unreal Tournament sa njim (umjesto WASD na tipkovnici se koristio gamepad).
A WoW na konzolama... Mislim da tu ne bi bilo problema, tim više što kako kažeš, periferija nije problem. Mislim čak da u World Of Tanks na konzolama možeš koristiti bez problema miš/tipkovnicu. Znači već ima takvih. Samo nisam siguran koliko bi to bilo OK sa strane korištenja. Moraš poprilično vremena utresti u WoW, pa ako bi TV bio zauzet sa WoW-om... 😅
Ali studiji koje oni kupe zive vrlo kratko.
Rare,nakon sto su ih kupili ostalo je samo ime.Mogao si citat nedavno kako su srezali cak i Turn 10 a to im je moguce glavni interni studio.
Ali Rare studio je u pogonu i imaju Sea of Thieves koji igra tonu igrača i daleko su od gašenja.
https://gamerant.com/rare-5-years-sea-of-thieves-content-plans/
Eeee , možda si mislio , npr ... Luminous Production oni šta su napravili Forspoken , ups krivo - oni su iz Square Enix koji su za Sony-a napravili taj kultni naslov.
Jucer ti nije bio dobar dan pa si smušen ...
Što se uništavanja studija tiče, nitko nikad neće moći prismrditi Sonyju i onome što su oni učinili Psygnosisu.
- Psygnosis je jedan od najvećih izadavača igara za Amigu
- pojavljuje se prva PlayStation konzola, i Psygonisis radi neke od igara koje su kultne i poznate i dan danas (Colony Wars, Wipeout, Rollcage)
- Sony ih odluči kupiti
- preimenuje ih u Studio Liverpool, jer oni bi krepali kad ne bi preimenovali kompanije, i time indirektno briše bogatu povijest tog studija
- u narednim godinama im ''dozvoljava'' da rade samo Formulu 1 i remastere remastera remastera Wipeouta
- u 2012. Sony zatvara studio