Volio bih pročitati osvrt autora na to što "AI" ili "UI" donosi nad klasičnim proceduralnim pristupom rješavanju problema koji su navedeni u kolumni (brza i točna dijagnoza, poboljšanje odnosa, logistika, nova istraživanja). Što fali poznatim algoritmima za klasifikaciju (npr. logistička regresija) i na koji to način "AI" ili "UI" može "poboljšati odnose između liječnika i pacijenata" a što se ne može postići klasičnim tehnologijama?
Koliko mi je poznato, notifikacije na mobilnim uređajima nisu funkcija "AI" ili "UI", kao ni slaganje rasporeda. I jedno i drugo se može vrlo uredno i učinkovito postići klasičnim pristupom. Dobivanje "preciznih podataka u stvarnom vremenu" je funkcija dobro napisane baze podataka a ne "AI" ili "UI". Isto tako i pregled povijesti bolesti; pošto postoje više-manje dobro definirani kriteriji za svaku pojedinu pretragu, klasični algoritam može vrlo učinkovito upozoriti kad je neka vrijednost ispod ili iznad definirane granice, te nije potrebno treniranje "AI" ili "UI" modela za prepoznati je li glukoza preko 6 mmol/L.
Koliko mi je poznato, većina primjene "AI" ili "UI" u medicini se trenutno svodi na analizu slika (npr. https://dx.doi.org/10.1109/ACCESS.2019.2962812) i razvijanje novih statističkih metoda procjene iz parametara koji nisu ranije detaljnije razmatrani (npr. https://dx.doi.org/10.1016/j.procs.2020.03.336), što nije spomenuto u tekstu.
Sa svim dužnim poštovanjem, tekst mi se čini vrlo naivan po pitanju razvijanja "AI" ili "UI" za primjene gdje to zapravo nije potrebno, te graniči s reklamiranjem autora teksta. Naravno, prihvaćam bilo kakvu referencu ili objašnjenje za suprotno.