Aleluja
Telekomunikacijski toranj na Sljemenu djelomično ć
- poruka: 13
- |
- čitano: 22.656
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Država se tek sad sjetila da je tornjeve moguće turistički iskoristiti, u svijetu to vec desetljecima imaju.
Nekako sam uvjerenja da ova akvizicija neće biti baš nešto prefunkcionalno!
Pocistiti, staviti pult i rampu, prodavati ulaznice za razgledavanje. Ulaganje 0 osim najma i mozda bu love.
Pocistiti, staviti pult i rampu, prodavati ulaznice za razgledavanje. Ulaganje 0 osim najma i mozda bu love.
Uvjeren san da je komentar bio U najboljoj namjeri, ali, gledati na svijet samo i jedino kroz roza stakla, moglo bi biti jako porazno!
Pogledajte samo koje su objekte naveli, samo da ih i sami odete pogledati, samo da se stavite jedan dan u tu ulogu, probajte pa se onda javite!
Poglavito u onim "daljnim" objektima!
Okay, neka se napravi, ali bi rađe htio osobno da je Medvednica ostala što više netaknuta od nepotrebnih zahtjeva.
Sljeme kao takvo, Medvednica, neka je to sve bilo nevinije, romatičnije, ljepše i bolje.
Dok nije došla ta komeralizacija Sljema, kao još jedne gradske šume.
Najskuplja žičara u svijetu, Snježna kraljica koja nema smisla, cijelo Sljeme je asfaltirano, svagdje dođeš sa automobilom,.....ne, unazad 30-ak godina, Sljeme je uništavano na primitivne načine.
Isto vrijed za cijeli Zagreb-grad.
Baš me zanima što bi jedan Vladimir Horvat imao reći na to, da danas vidi kako su primitivci uništili Sljeme.
Više vrijedi što je on sam napravio(Horvatove stube), nego sve što su napravili ovi Matani poslije '90.
Neka mu vječna hvala za to.
Okay, neka se napravi, ali bi rađe htio osobno da je Medvednica ostala što više netaknuta od nepotrebnih zahtjeva.
Sljeme kao takvo, Medvednica, neka je to sve bilo nevinije, romatičnije, ljepše i bolje.
Dok nije došla ta komeralizacija Sljema, kao još jedne gradske šume.
Najskuplja žičara u svijetu, Snježna kraljica koja nema smisla, cijelo Sljeme je asfaltirano, svagdje dođeš sa automobilom,.....ne, unazad 30-ak godina, Sljeme je uništavano na primitivne načine.
Isto vrijed za cijeli Zagreb-grad.
Baš me zanima što bi jedan Vladimir Horvat imao reći na to, da danas vidi kako su primitivci uništili Sljeme.
Više vrijedi što je on sam napravio(Horvatove stube), nego sve što su napravili ovi Matani poslije '90.
Neka mu vječna hvala za to.
Baš vam HVALA kolega, što ste mi sa Horvatovim stubama dali izvrstan šlagvort da nastavim sa komentarom ( u kontekstu sumnje u kvalitetan razvoj projekta) obzirom poznajem Medvednicu i Sljeme skorom preko 35 let!
U neko zlatno doba, na vrhu su bila dva restorana (dali su bili i planinarski domovi nisam se stigao preveć zainteresirati) su odisala takvom toplinom, skorom obiteljskim ugođajem i ambijentom, gdje sam nekoliko puta odlično ručavao. Nedavno, čitaj prije nekih godinu dvije dana, sam penjao baš te Horvatove stube, i naišli na jedan od ona dva restorana, i pogodite kakvo sam NEUGODNO iznenađenje zatekao tamo, da padneš u nesvijest, najmanje! U ostatku dana smo došli i ispod tornja, a gužva, a kvantiteta ponude, kvalitete niti da ju prstom napišeš na staklu koje se je slučajno zamaglilo!
Ovaj projekt, koji se spominje u članku, moje skromno subjektivno razmišljanje je osuđen na propast u samom startu, iz preko nekoliko razloga. Prvi, skorom najveći, ljudski resursi. U zadnjih šest godina sam kao planinar posjetio puno zemalja i vidio svašta toga, pa i tragedija, gdje se krenulo u neku akciju i neslavno riknulo, krahiralo, nestalo u magli fast ekonomije. Istina, vidio sam i odličnih priča, koje su uspjele iz samo jednog razloga, prisutan je bio adekvatan i kvalitetan LJUDSKI ELEMENT, FAKTOR koji je mogao, znao, želio uglazbiti i usvirati ideju, projekt.
Ako želiš nešto učiniti, osobno, svjestan sam da se mora učiniti puno toga na progresu, ali po koju cijenu?! U Bugarskoj imaju vrh Musalla, visok 2997 mnm, i FENOMENOMENALNU stazu za popest se tamo, ali sa druge strane imaju i cestu po kojoj možeš tamo doći i autom tipa Ferrari ili Lamborghini bez ikakvih problema! Pitate se vjerojatno gdje je tu poanta?! U činjenici da je nekih 15% maksimalno gostiju planinara, ostali su ”gotovani”, a za Bugarske pojmove su cijene u nebesima, i to je jedino što održava priču, uz neke ljude koji tamo rade. U Hrvatskoj mi NEMAMO niti takav položaj, resurse niti kapacitete da će priča potrajati!
Molio bih i da se istodobno posveti VELIKA pažnja na dobrovoljno pošumljavanje Medvednice, jer sada pejzaž, kada se vozite žičarom je prava KATASTROFA. Uvijek se izvlače na OLUJU koja je poharala Medvednicu 70' godina. HVALA
Država se tek sad sjetila da je tornjeve moguće turistički iskoristiti, u svijetu to vec desetljecima imaju.
Šta je tu čudno, u državi u kojoj se dosta određenih kazni i prekršaja do prije par mjeseci sasvim normalo u nazivu plačalo Njemačkim markama.
Balkanski mentalitet ne moš iskorjenit, ili dođe mi smješno kaj bi radišni Japanci napravili od naše resursima bogate države.
još fino zabranit autima dalje od Blizneca, ostavit cestu samo za bus i hitne službe... i naravno - zasadit šumu tamo gdje su počupali
gledao sam svojedobno neki prilog o tornju (hrt?) - pogled odozgo, gotovo s vrha tornja, je bio predobar - nadam se samo da će to bar malo urediti, a da opet ne ode u neki elitizam... restoran i/ili birtija gore nisu potrebni (kak je prvo bilo planirano), ali dobar vidikovac bi bio super
60nine@ Sve se slažem s Tobom, osim tvrdnje "zasadit šumu tamo gdje su počupali", jer to nije počupano, već UKRADENO u organizaciji HRVATSKIH ŠUMA
mislio sam na isto, al sam bio blaži :D
Ma krivo si me shvatio. Ovakvi projekti uvijek zavrse nigdje. Imamo u drzavi vise betonskih vodotornjeva s jos boljim prostornim rasporedom i za svaki je netko probao kafic/restoran/vidikovac/, svi su imali planove, ali se sve izjalovilo. Tak ce i ovo.
Jedino za razgledavanje u nadi da si taj netko barem povrati neku lovu za taj najam.