Vidim da je netko pitao, pa da odgovorim ja. Nedavno sam pricao sa honorbuy podrskom, dolazi mobitel sa global romom i OTA updateom. Eto pa ako koga zanima
Vidim da je netko pitao, pa da odgovorim ja. Nedavno sam pricao sa honorbuy podrskom, dolazi mobitel sa global romom i OTA updateom. Eto pa ako koga zanima
Jeli tko imao problema s mobom da ga je slao u Italiju?
Nisam ja, ali jesam u kinu sa topOnea sto sam napisao. I nije bio neki problem, osim neznanja zena koje rade na salteru poste. Evo leti prema kini mobitel
Tako da ako se moze poslat u kinu bez nekih problema, ici ce i do Italije
Meni za kinu nisu i u pravilu ne bi trebali, vidim po trackingu da je poslo uredno u kinu iz Zagreba. Stavis u kutiju racun ili mail gdje se vidi da si platio, preporuceno posaljes i dobijes tracking broj.
Al oni rijetko kad otvaraju, barem kad se radi o slanju u kinu
A ako se salje u Italiju, onda sigurno problema nema jer je to EU
Meni za kinu nisu i u pravilu ne bi trebali, vidim po trackingu da je poslo uredno u kinu iz Zagreba. Stavis u kutiju racun ili mail gdje se vidi da si platio, preporuceno posaljes i dobijes tracking broj.
Al oni rijetko kad otvaraju, barem kad se radi o slanju u kinu
A ako se salje u Italiju, onda sigurno problema nema jer je to EU
A sto ako ti servisirani ili novi mob stigne iz Kine?
Sto se tice novog, ovisi odakle narucis. Vecina shoppova ima EU skladiste s cime ne placas carinu. A recimo topOne sa Aliexpressa prvo uveze u UK i onda ide tebi, tako da opet ide iz EU. Ostalo gdje ide iz kine direktno i najcesce je free dostava, to ce najcesce zavrsit na carini i pdv.
E sto se tice slanja na servis, nisam to radio al koliko mi je receno takoder nema problema jer napises da ce se posiljka nakon servisa vratiti tebi na adresu i popuni se odgovarajuci obrazac
Meni za kinu nisu i u pravilu ne bi trebali, vidim po trackingu da je poslo uredno u kinu iz Zagreba. Stavis u kutiju racun ili mail gdje se vidi da si platio, preporuceno posaljes i dobijes tracking broj.
Al oni rijetko kad otvaraju, barem kad se radi o slanju u kinu
A ako se salje u Italiju, onda sigurno problema nema jer je to EU
A sto ako ti servisirani ili novi mob stigne iz Kine?
Onda ćeš platiti davanja, osim ako nisi radio privremeni izvoz.
A koliko inace treba do kine, jer tracking pokazuje samo da je napustio Zg i krenuo prema kini. Vjerujem cca 20tak dana, koliko mi i treba da pizdarije dodu sa ebaya
vidim na aliju pro model bijele boje da ispadne oko 2500kn
vidim na aliju pro model bijele boje da ispadne oko 2500kn
To misliš na Mi5 ili Mi5s? Jer prvi je oko 1950kn sa dostavom (onom na koju se na plaća carina).
Mislim da se da naći i povoljnije 50-100 kn ali općenito je tako negdje. Iako svi najavljuju jači popust 11.11. pa se do tada isplati pričekati.
EDIT: Sad vidim da si pisao za PRO. Da, on je skuplji (oko 2600 sa dostavom). Ali opet pričekaj 11.11.
Gdje se sve može kod nas kupiti Mi5, a da ima kakvu-takvu garanciju?
Neutrino - nemaju na zalihi, čekaju Godota
Mp elektronika - daju samo godinu garancije, skroz nepoznata trgovina
Zar nije kod nas zakonski rok za jamstvo 2g, bez obzira na porijeklo robe?
Ako naručujete Mi5 i planirate otključavat BL, možete to napraviti čim naručite mobitel jer Vam treba samo broj telefona i email (ne IMEI), a dozvola za otključavanje od Xiaomija čeka se 3-21 dan pa da ne čekate toliko nakonšto vam mobitel dođe.
To što ti nešto ne možeš vjerovat je tvoj problem, ja opet ne mogu vjerovat da netko ide dati 3000 kn nekom kinezu i kupovati takav skupi telefon na aliexpressu ili di već.
Ljudi kupuju u našim trgovinama jer trgovine odgovaraju zakonski za jamstva koja daju i onda si siguran da ćeš dobiti popravljen telefon ili novi isti takav.
Uopće nije bitno gdje se taj telefon šalje na servis, ako se i šalje u kinu šalje se besplatno na trošak trgovine, to tebe kao kupca ne zanima.
Malo-malo netko lupeta o tim servisima i kako jamstvo u našima trgovinama ništa ne znači, pa ako ti ne znači onda kupuj gdje god želiš i ostavi druge da kupuju u trgovinama gdje mogu i reklamirat proizvod.
Tebi kad dođe neispravan telefon ili crkne nakon nekog vremena, onda se zezaj za izvoznicama, eori brojem, raznim davanjima i carinama da ga pošalješ nazad pa čekaj tko zna koliko da se popravi.
Sva sreca pa sam malo pametniji j sposobniji od tebe pa ja to rijesavam na drukciji i brzi nacin.
Samo ti daj 3000 za osnovni model u Hangaru jer ti daju garanciju. Ja sam jucer dao parsto kn vise za mi note 2 imam jednaku garanciju i vjerovatno cu u slucaju kvara telefon dobiti nazad brze nego ti od ovih "ovlastenih servisa"
Plus sto je sve manje ljudi koji kupuju kod nas jer su valjda skuzili da ih se dere a ne nudi nista posebno.
To sto ce takvi "trtarosi" i "neznalice" poput tebe kupovati kineze u HR po visestrukoj cijeni je vas problem.Mozda i tebi dode iz guzice u glavu...iako sumnjam
Evo ja poslao nazad u kinu 28.10 s time da je to bio petak, a evo danas je vec u Pekingu. Ide to vec brze danas, a i nema tih problema sa carinom i ostalim. Barem ja ovaj put nisam imao ama bas nikakav problem.
Niti kupujem kineze niti me briga di ćeš ti kupovati, ali nemoj tu pametovat po forumu i čudit se drugima gdje kupuju te ih nazivati neznalicama, njihove su pare, a ne tvoje.
Ako će netko dati 500-600 kn za istu stvar ali imati ovdje jamstvo, onda je to njegov izbor i to se tebe ne tiče.
Svatko pametan će pri kupnji malo skupljeg telefona gledati da ima ovdje jamstvo.
Pa ni neces imati nikakvih problema i vjerovatno ces dobiti telefon nazad prije nego sto bi ga dobio u nasem "ovlastenom servisnom centru"
Jedan zanimljiv i provjeren podatak je da Xiaomi u svom centru rijesava kvarove u rokou od 24 sata!!!
Ali eto uvijek ce biti ovako "pametnih" poput bill jobsa koji nikad nece shvatiti zasto milioni ljudi svakodnevno kupuju online kad moze kupiti u HR za 1000 kn vise i dobiti "garanciju" u "ovlastenom servisu"
A taj servis,niti zna sta prodaje,niti ga zanima sto prodaje niti razmislja o mogucim problemima nego funkcionira na principu "prodaj da prodas pa sta bude".A negdje sam citao da odredeni "servisi" ne priznaju garanciju ako je otkljucan BL i stavljen drugi rom.....MA NEMOJ....3000 kn za mi5 32gb i onda ga ne diraj jer gubis garanciju!?
I jos kratko ....jedno iskustvo od poznanika.Kupio preko wowshopa rn3 pro,nakon svakok updatea telefon se neprestano resetira.Slao ga dva puta na "servis",bio bez njega 10ak dana i oba puta kada su mu vratili,rekli....rijeseno....a on se i dalje restarta kod updatea.Cekam da se uskladimo pa cu mu ja to rijesiti jer za "servisere" wowshopa je to jako zahtjevan proces.
A bill jobsu i takvima kao on poruka....samo vi kupujte maglu i mislite da ste pametni.
Ili imate viska love ili manjka u glavi...ili OBOJE!!
Niti kupujem kineze niti me briga di ćeš ti kupovati, ali nemoj tu pametovat po forumu i čudit se drugima gdje kupuju te ih nazivati neznalicama, njihove su pare, a ne tvoje.
Ako će netko dati 500-600 kn za istu stvar ali imati ovdje jamstvo, onda je to njegov izbor i to se tebe ne tiče.
Svatko pametan će pri kupnji malo skupljeg telefona gledati da ima ovdje jamstvo.
Takvima kao ti niti treba pametovati jer nikad necete ni shvatiti neke stvari.To je prvo
Drugo....imam pravo na svoje misljenje koliko god se to tebi svidjelo ili ne i shvatio ili ne.Trece...svatko pametan (tebe ne ubrajam) ce shvatiti da ti nasi ovlasteni servisi prodaju maglu za puno vise novaca.
Cetvrto...precesto se pojavljujes na temama o kinezima i iz toga zakljucujem da su ti kinezi tiha patnja i nadam se za tvoje dobro da ces si ubrzo i uzet jednoga.Naravno u HR jer su tu ovlasteni servisi i nude ti garanciju
Kupila sam mi pad u jednoj hrvatskoj trgovini. Kupovala sam ga kao poklon jednoj starijoj osbi trebao je imati mogucnost HR garancije. I srecom je imao. Nakon 7-8 mjeseci je prestao raditi, poslala sam ga u servis u garanciji. Zvali su me da je otisla maticna i da mogu izabrati neki drugi uredjaj iz njihove ponude ili dobiti kompletan iznos natrag. Kako uredjaji u tom cjenovnom rangu nisu zadovoljavali, drugi dan mi je novac bio na racunu. Ali da, garancija se ne isplati, to je za budale koje nasjedaju...
Kupila sam mi pad u jednoj hrvatskoj trgovini. Kupovala sam ga kao poklon jednoj starijoj osbi trebao je imati mogucnost HR garancije. I srecom je imao. Nakon 7-8 mjeseci je prestao raditi, poslala sam ga u servis u garanciji. Zvali su me da je otisla maticna i da mogu izabrati neki drugi uredjaj iz njihove ponude ili dobiti kompletan iznos natrag. Kako uredjaji u tom cjenovnom rangu nisu zadovoljavali, drugi dan mi je novac bio na racunu. Ali da, garancija se ne isplati, to je za budale koje nasjedaju...
Tko je napisao uopce da se garancija ne isplati?Prije svega....koliko si platila taj mipad?
Zasto ti nisu popravili uredaj ili ti dali drugi mipad?Taj tvoj mipad su oni poslali na popravak u Kinu pa ga kasnije vjerovatno opet preprodali tako da su opet zaradili.I ne pricamo ovdje o garancijama,nego o "servisima" i "ovlastenim servisima".
Xiaomi kao i svaki drugi proizvodac ima TVORNICKU garanciju od godinu dana.To sto je tebi u tom trenu odgovaralo dobiti puni iznos nazad jer si prakticki rentala taj mipad 7-8 mj besplatno je druga prica.
A sto da ti je to npr bio "poslovni" tablet i da si inzinstirala na popravku??? Jos bi ga cekala
Da se razumijemo,protiv ovdasnjih shopova ja nemam nista protiv.Niti sam ikad ikome rekao da je budala sto je uzimao od njih.Svatko ima svoje pravo i svoje videnje....ali kada procitam post tipa "imaju svoj servis" zapitam se sto je ljudima uopce bitno!?Ono sto netko napise ili ono sto zbilja mogu ponuditi!?
Pitanje za Korisnika1251...kakva je to trgovina koja ti nakon 7-8 mj nemoze popraviti uredaj ili ti ponuditi novi? NIKAKVA
Kakva je to trgovina koja ti dva puta vraca isti telefon i tvrde da je sve ok a i po treci puta se isto dogada?NIKAKVA
Kakav je to ovlasteni servis za LG,kod kojeg je poznat bootloop problem a on nema maticnu na lageru?NIKAKAV
Znaci ponovno pitam..Bitno vam je da pise da imaju SERVIS ili je mozda bitnije dali nesto znaju o tome sto prodaju,imaju li rezervne dijelove i slicno.
Pitanje za Korisnika1251...kakva je to trgovina koja ti nakon 7-8 mj nemoze popraviti uredaj ili ti ponuditi novi? NIKAKVA
Za mene odlicna, mogli su mi reci da uzmem neki drugi (mipad vise nisu imali u ponudi)
Kakva je to trgovina koja ti dva puta vraca isti telefon i tvrde da je sve ok a i po treci puta se isto dogada?NIKAKVA
Ne bih znala, nemam takvih iskustava
Kakav je to ovlasteni servis za LG,kod kojeg je poznat bootloop problem a on nema maticnu na lageru?NIKAKAV
Ne bih znala, zaobilazim LG u sirokom luku kad su mobiteli u pitanju
Jedno pitanje, gdje se moze uzeti dobar quickcharge 3.0 punjac?
Meni su preporucili ovaj i zadovoljna sam kako radi a vidim da ga dosta ljudi preporucuje
JDB Quick Charge 2.0 Qualcomm Certificated 18W Wall Charger EU US Plug for Samsung Galaxy SONY HTC Data Cable
http://s.aliexpress.com/UnAfUBVb
(from AliExpress Android)