Xiaomi Mi 10
- poruka: 1.936
- |
- čitano: 444.377
- |
- moderatori:
XXX-Man, vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
nebih se bunio na mi 11
Gdje si zapeo?
Vjerojatno ti to može srediti bilo koji servis za mobitele. Možeš kontaktirati i ovlašteni Xiaomi servis https://bijelic-co.hr/hr/servis
Ako si blizu Splita javi se rjesim ti ja.
mob je kupljen na goldway-u i došao je s otključanim bootloaderom
nešto je zeznuo kod flešanja twrp-a pa je flešao global rom i zaključao bootloader
predložio da flešaju CN verziju ROM-a, otključaju bootloader, TWRP itd
iz slavonskog broda je, ako je netko u blizini da to riješi
možda i je, nisam se čuo od jutra s njim
mob je kupljen na goldway-u i došao je s otključanim bootloaderom
nešto je zeznuo kod flešanja twrp-a pa je flešao global rom i zaključao bootloader
predložio da flešaju CN verziju ROM-a, otključaju bootloader, TWRP itd
iz slavonskog broda je, ako je netko u blizini da to riješi
možda i je, nisam se čuo od jutra s njim
uf... nema nekog rjesenja ako je zakljucao bl
ako pita goldway za mi račun koijim je otključano prvi put po ponovo otključa ali ne vjerujem
druga opcija edl i testpoint ali to znači otvaranje mobitela a ne vjrujem da će to ići sam raditi
servis pa da tamo riješe
neka druga ideja?
ako pita goldway za mi račun koijim je otključano prvi put po ponovo otključa ali ne vjerujem
druga opcija edl i testpoint ali to znači otvaranje mobitela a ne vjrujem da će to ići sam raditi
servis pa da tamo riješe
neka druga ideja?
Jedino vratit ga kinezima na garanciju, nista mi drugo ne pada na pamet.
ako pita goldway za mi račun koijim je otključano prvi put po ponovo otključa ali ne vjerujem
druga opcija edl i testpoint ali to znači otvaranje mobitela a ne vjrujem da će to ići sam raditi
servis pa da tamo riješe
neka druga ideja?
Jedino vratit ga kinezima na garanciju, nista mi drugo ne pada na pamet.
Sad zamisli da ga kinez izignorira a ovaj se pozove na hrvatski inspektorat....
Onda sam ja smiješan kad pišem o tome....
moraš uvijek tražiti dlaku u jajetu...
ako pita goldway za mi račun koijim je otključano prvi put po ponovo otključa ali ne vjerujem
druga opcija edl i testpoint ali to znači otvaranje mobitela a ne vjrujem da će to ići sam raditi
servis pa da tamo riješe
neka druga ideja?
Jedino vratit ga kinezima na garanciju, nista mi drugo ne pada na pamet.
Ja bi na njegovom mjestu isto pitao Bijelić servis za savjet, možda oni mogu tu nešto napraviti, a brže je i lakše nego slati u Kinu.
Gdje ti se žuri? :)
https://piunikaweb.com/2021/01/04/xiaomi-android-11-update-tracker/
https://piunikaweb.com/2021/01/04/android-11-update-tracker-all-oems-carriers-us-uk/
https://piunikaweb.com/2020/11/26/xiaomi-mi-10-android-11-stable-update-begins-rolling-out/
Ja se ne bi s tom jedanaesticom žurio dok se to dobro ne testira, nedavno je bilo problema sa RN8 Pro i sa Mi A3 + A11.
Koliko vidim za Mi 10 je već dostupan globalni, a već duže vrijeme i EU ROM.
Stigao i MIUI 12.5 EU ROM:
Povlačim dosta toga rečeno hahah. Eto gmail obavijesti ne dolaze, proximity senzor zeza pa mi se mutea u razgovoru, onscreen kontrole odjednom znaju odustati i ne reagiraju, te se nekad ekran zblesira (2 put se dogodilo pa sam morao restart tipkama). Update ne ide, još uvijek 12.0.6. Ugl sramota, odličan odličan hardver, meni super softver vizualno ali brt, volontiram u Petrinji kao statičar i ispizdio me.
Ne mogu ga resetirati jer imam dosta aplikacija koje su sada aktivirane na njemu koje ne mogu samo tako aktivirati ponovno. Mi8 koji sam mami dao radi savršeno bez greške eto preko 2 godine npr, a ovo nakon mjesec dana raspašoj...
Fascinantno je da postoji određeni broj ljudi koji sa Xiaomi uređajima imaju probleme i određeni broj ljudi koji nemaju.
Ako je to istina, ispada da je kontrola kvalitete/ispravnosti stvarno na užasnoj razini u toj kompaniji, jer ne znam kako drugačije to objasnit.
Fascinantno je da postoji određeni broj ljudi koji sa Xiaomi uređajima imaju probleme i određeni broj ljudi koji nemaju.
Ako je to istina, ispada da je kontrola kvalitete/ispravnosti stvarno na užasnoj razini u toj kompaniji, jer ne znam kako drugačije to objasnit.
Uzeo si mi riječ iz usta
Doslovno jedan dio ekipe hvali a jedan pljuje.
Ja sam onaj dio koji nije imao problema niti sa jednim od 5,6 modela koliko sam imao.
Fascinantno je da postoji određeni broj ljudi koji sa Xiaomi uređajima imaju probleme i određeni broj ljudi koji nemaju.
Ako je to istina, ispada da je kontrola kvalitete/ispravnosti stvarno na užasnoj razini u toj kompaniji, jer ne znam kako drugačije to objasnit.
Ne mora to uvijek biti do njih, nisu to uređaji koji se isporuče i više se ništa ne mijenja na njima. Kontrola na Google storeu je dosta liberalnija od one na App storeu tako da uvijek treba uzeti u obzir da ti i jedna aplikacija može napraviti puno problema.
Ja sam kao i Dario izmjenio hrpu tih Xiaomi uređaja i s niti jednim nikakvih problema, e sad je li to do mog načina korištenja ili je nešto drugo u pitanju nemam pojma, ali sve radi kako treba.
I još jedno, uvijek će ljudi prije napisati kad imaju problem nego kad nemaju, tako da se dobije dojam da ih podjednako ili više ima problem nego nema, a u stvarnosti je to potpuno drugačije, vjerujte mi kad bi pola korisnika imalo probleme internet bi gorio od bjesnih korisnika, ovako je to ipak daleko manji broj i to ne vrijedi samo za Xiaomi nego i za sve druge proizvođače.
Xiaomi prodaje milijune i milijune uređaja, evo sad je Mi 11 u samo 5 min. prodan u količini od 350.000 komada, sad će drugi val u kojem ide vjerojatno još 350.000 komada, to je 700.000 uređaja za samo jedan model, sad zamislite kako bi to izgledalo da 50% korisnika ima probleme, to je 350.000 ljudi za samo taj jedan model. Realno će biti da je ta brojka debelo ispod 10%.
Povlačim dosta toga rečeno hahah. Eto gmail obavijesti ne dolaze, proximity senzor zeza pa mi se mutea u razgovoru, onscreen kontrole odjednom znaju odustati i ne reagiraju, te se nekad ekran zblesira (2 put se dogodilo pa sam morao restart tipkama). Update ne ide, još uvijek 12.0.6. Ugl sramota, odličan odličan hardver, meni super softver vizualno ali brt, volontiram u Petrinji kao statičar i ispizdio me.
Ne mogu ga resetirati jer imam dosta aplikacija koje su sada aktivirane na njemu koje ne mogu samo tako aktivirati ponovno. Mi8 koji sam mami dao radi savršeno bez greške eto preko 2 godine npr, a ovo nakon mjesec dana raspašoj...
Jesi li nešto mijenjao na uređaju? Nova zaštita stakla? Nova maska, futrola? Nova aplikacija? Nekakav drugi update? Ili je sve baš identično kao što je bilo dok je radio ok?
imao dosad isto 5, 6 Xiaomi telefona i jos toliko uredaja i evo sad je jedini Mi 10T Pro koji mi dize tlak dosad, isto sve kasni, i steka povremeno
ja sam naucio da nikad vise necu updateat xiaomi mobitel kad ga kupim.
kad sam uzeo poco f2 to je radilo savrseno, softver ispravan ma divota. updateam na miui 12 prestane mi gmail radit, proximity sensor ode u k, baterija oslabi za cca 30-40%. uzas zivi, a ja ne da nemam vremena nego nemam volje a ni zivaca stalno resetirat mobitel i stalno nesto drkat po njemu da bi on radio kako treba radit.
xiaomi mi je jos uvijek best buy tj nikad nebi uzeo nijedan drugi android uredaj osim mozda one plus, al sigurno necu pricat okolo da radi kako spada kad to nije istina. blago onom kome radi.
Vec sam pisao tamo u poco temi sto se tice updejta, a sad pitam i ovdje sto si tocno napravio da probas mobitel vratit u stanje normale? Sta znaci resetirat i stalno drkat po njemu?
Ne kazem da trebas biti rob mobu niti klecat pred njim da radi kako treba...
Ja sam do sad koristio sigurno 10ak Xiaomija u zadnjih godinu dana, na ni jednom nisam imao apsolutno nikakvih problema. Uvijek EU rom, global stable, obavezno reset nakon update-a. Aplikacije koje su mi bitne zakljucam u recent apps i u postavkama za njih iskljucim stednju baterije, i to je sva filozofija. Nikad nikakav backup ne povlacim
Ja sam do sad koristio sigurno 10ak Xiaomija u zadnjih godinu dana, na ni jednom nisam imao apsolutno nikakvih problema. Uvijek EU rom, global stable, obavezno reset nakon update-a. Aplikacije koje su mi bitne zakljucam u recent apps i u postavkama za njih iskljucim stednju baterije, i to je sva filozofija. Nikad nikakav backup ne povlacim
Ali prosječan kupac se ne želi ili nezna zajebavat sa custom romovima plus kaj činjenica da tebi radi ne znači da drugima sve radi ok. Pun je xd forum sranja nakon miui12 updejta na raznim mobovima. Zanimljivo da su redmi mobiteli manje pogođeni miui 12 bugovima. Dal tvrdim da drugi zbog toga trebaju prestat kupovati xiaomi? Ne. Njihova lova, njihov izbor. Hoću li ja kupiti ikad više opet xiaomi? Da, ako srede softver ali na duže staze a ne nakon updejta da ode sve u k svakom trećem korisniku.
Kad pročitam sto se sve događa Vama kolegama na Xiaomiu koji se kuzite u mobitele., sad se zapitam kako je ljudima koji su prosječni korisnici a imaju Xiaomi.
Prateći ovaj forum vidim da se daleko najviše problema događa na Xiaomi (MIUI) i na Samsungu (Baterija).
Povlačim dosta toga rečeno hahah. Eto gmail obavijesti ne dolaze, proximity senzor zeza pa mi se mutea u razgovoru, onscreen kontrole odjednom znaju odustati i ne reagiraju, te se nekad ekran zblesira (2 put se dogodilo pa sam morao restart tipkama). Update ne ide, još uvijek 12.0.6. Ugl sramota, odličan odličan hardver, meni super softver vizualno ali brt, volontiram u Petrinji kao statičar i ispizdio me.
Ne mogu ga resetirati jer imam dosta aplikacija koje su sada aktivirane na njemu koje ne mogu samo tako aktivirati ponovno. Mi8 koji sam mami dao radi savršeno bez greške eto preko 2 godine npr, a ovo nakon mjesec dana raspašoj...
Kolega Xiaomi nije radni mobitel...jebi ga.
Nije toliko Xiaomi jeftin da bi kupio njega a ne nešto drugo i onda imao masu problema.
Bolje dati 1000 eura za nekog drugog prozovodaca nego 1000 eura za poluprozivodi - govorim za SW.
Meni jučer stigao Mi10T PRO, za sada jako zadovoljan, pogotovo za uloženo.
Prve dojmove napišem vcrs, čisto da ga malo izmučim tokom dana.
Nego, kako u opcijama za kontakte, odabrat da prikazuje samo kontakte sa sim kartice npr., na Huaweiu sam imao tu opciju, ovdje ne vidim gdje je ?
Ja sam digao ruke od xioamija za sada. Previse modela o ne mogu to supportat softverom. Realme mi je sve zanimljiviji.
Kad pročitam sto se sve događa Vama kolegama na Xiaomiu koji se kuzite u mobitele., sad se zapitam kako je ljudima koji su prosječni korisnici a imaju Xiaomi.
Prateći ovaj forum vidim da se daleko najviše problema događa na Xiaomi (MIUI) i na Samsungu (Baterija).
Strašne stvari, evo od 102.400.000 prodanih mobitela samo u 2020. ljudi sada imaju beskorisne cigle koje koriste kao podmetače. Ne kužim zašto ih ljudi i dalje kupuju.
Nas dvadesetak tu koji se vrtimo po svim mobitel temama smo živi dokaz da nešto ne štima.
https://www.counterpointresearch.com/global-smartphone-share/
Najprodavaniji uređaji su Samsung, Xiaomi, Huawei i Apple.
Xiaomi je u RH među najprodavanijim, pa je normalno da ima više pritužbi, ali ima ih i na Samsung, Huawei i Apple. Samo što ti nećeš spomenuti Huawei jer ti je favorit u Android svijetu, a Apple trenutno imaš. Inače Apple korisnici obično skrivaju probleme, valjda im je neugodno priznati da masno plaćeni uređaj ne radi kako treba, ali sve se vidi prema statističkim podacima.
Od 10 najprodavanijih modela prošle godine 5 ih je Apple, 4 Xiaomi i 1 Samsung.
https://www.livemint.com/technology/tech-news/apple-has-5-iphones-out-of-10-most-sold-smartphones-of-2020-11599112428917.html
Ja sam digao ruke od xioamija za sada. Previse modela o ne mogu to supportat softverom. Realme mi je sve zanimljiviji.
Koji uređaj ima bolju custom ROM podršku? Pitam za custom ROM jer koliko znam koristiš EU ROM.
Realme za sada prodaje 4 puta manje uređaja od Xiaomija i to uglavnom u Indiji i Kini pa i nema puno pritužbi na našim forumima, čekaj da dogura u TOP 10 proizvođača i krene masovna prodaja.
Inače plan im je za 2020. bio prodati 50mil. jedinica, ali su prodali upola manje, tako da to ne djeluje previše optimistično.
Kad pročitam sto se sve događa Vama kolegama na Xiaomiu koji se kuzite u mobitele., sad se zapitam kako je ljudima koji su prosječni korisnici a imaju Xiaomi.
Prateći ovaj forum vidim da se daleko najviše problema događa na Xiaomi (MIUI) i na Samsungu (Baterija).
Strašne stvari, evo od 102.400.000 prodanih mobitela samo u 2020. ljudi sada imaju beskorisne cigle koje koriste kao podmetače. Ne kužim zašto ih ljudi i dalje kupuju.
Nas dvadesetak tu koji se vrtimo po svim mobitel temama smo živi dokaz da nešto ne štima.
https://www.counterpointresearch.com/global-smartphone-share/
Najprodavaniji uređaji su Samsung, Xiaomi, Huawei i Apple.
Xiaomi je u RH među najprodavanijim, pa je normalno da ima više pritužbi, ali ima ih i na Samsung, Huawei i Apple. Samo što ti nećeš spomenuti Huawei jer ti je favorit u Android svijetu, a Apple trenutno imaš. Inače Apple korisnici obično skrivaju probleme, valjda im je neugodno priznati da masno plaćeni uređaj ne radi kako treba, ali sve se vidi prema statističkim podacima.
Od 10 najprodavanijih modela prošle godine 5 ih je Apple, 4 Xiaomi i 1 Samsung.
https://www.livemint.com/technology/tech-news/apple-has-5-iphones-out-of-10-most-sold-smartphones-of-2020-11599112428917.html
Bas si dobro rekao...nas 20 na forumu a od tih 20, 8 ih ima problema s Xiaomi mobitelom.
Većina ljudi ne visi na forumu pa se ni ne žale.
Ako je toliko prodajnih primjeraka izračunaj sam koliko ih ima problema, uspoređujući s ovim forumom.
Ja sam na ovom forumu 9 godina i nikad vise nije bilo problema s ni jednim mobom kao s Xiaomiom tj njihovim SW.
Jednostavno previše modela, i previše verzija SW-a koje moraju razvit za pojedine modele. I tu nastaju problemi.
Jednog danas kad poprave SW MIUI i SW za fotografije a da ne moraš koristiti Gcam - ja ću bit prvi koji će kupit funkcionalan Xiaomi.
Ovisit o sreći da li će mi Xiaomi mob ispravno radit ili ne mi u 2021.GOD ne pada na pamet i još za sreću platit 1000 eura. To moraš biti lud.
A naručio sam ih mami, kumu, djetetu...
Od tada sam se naučio da ne kupujem više Xiaomi.