Xiaomi Mi 10
- poruka: 1.936
- |
- čitano: 444.515
- |
- moderatori:
XXX-Man, vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A piše na nabavi od 3, ali nije. A nema ga u svim trgovinama koje su ispod 3500, kao ni Mi10 ispod 5200
Objavio sam u nekoj od tema, samo sam se javio na servis@bijelic-co.hr za MI9 se i Mi9 da sam kupio izvana, je li moguć servis u garanciji, rekli može, poslao, popravili, vratili.
Pa to je super informacija. Ima tu puno kolega kojima je to deal breaker i smatraju da neće imati garanciju kad kupe preko alija ili im je problem slati u Kinu.
Slati u Kinu ili Osijek, što je bolje?
A postao sam to već na forumu negdje, jbg nisu svi vidjeli
Ljudi, gledam Mi10 i pro verziju, Pro je kolko skuplja od obične verzije, cca 1000+kn.. Pitanje je, dal Pro opravdava većom cijenom spram obične verzije?
Kolko gledam/čitam dost njih preporučuje Pro verziju..
Meni zoom kamera nije bitna, 30W je dovoljno brzo punjenje.
Tak da sam odlučio Mi 10 a ne PRO.
A piše na nabavi od 3, ali nije. A nema ga u svim trgovinama koje su ispod 3500, kao ni Mi10 ispod 5200
a
Objavio sam u nekoj od tema, samo sam se javio na servis@bijelic-co.hr za MI9 se i Mi9 da sam kupio izvana, je li moguć servis u garanciji, rekli može, poslao, popravili, vratili.
Ti fakat misliš da možeš tak nešto prodat nekom ko nije lakovjeran? Kupio si Mi9 kod kineza i Bijelić ti je rekao "nema problema, mi vam besplatno popravljamo u garanciji". hahaha
Korisna informacija u najmanju ruku.
Njemu će naplatiti poštarinu duplu jer su mobiteli preteški za slanje danas
Ali ozbiljno, posereš se, i gotov si, pustiš vodu, ideš dalje... Ali brate pa iz tebe ne prestaje teći, kako ti se da?
Ontopic: nisam ni ja znao, prvi put kad sam išao slati pitao sam koja je procedura/cijena, i rekli priložite račun, popravljamo unutar garantnog roka. Zgodno
Tako bi i trebalo biti.
Meni zoom kamera nije bitna, 30W je dovoljno brzo punjenje.
Tak da sam odlučio Mi 10 a ne PRO.
Ček i to je to? A cijena je dobrano veća spram "okrljaštene" verzije istog..
Vele da Pro verzija ima značajno bolje stereo zvučnike?
Mislim da je između mi10 i mi10pro najmanja razlika od svih normalnih i pro modela.
Isti hardware, ekran, kamere (osim zoom) , ram , bolja baterija na Mi10,itd..
Nisam znao da ima bolje, ako ima.
Ovi na Mi10 su top, nisam nikad imao bolje zvučnike na mobitelu.
Njemu će naplatiti poštarinu duplu jer su mobiteli preteški za slanje danas
Ali ozbiljno, posereš se, i gotov si, pustiš vodu, ideš dalje... Ali brate pa iz tebe ne prestaje teći, kako ti se da?
Ontopic: nisam ni ja znao, prvi put kad sam išao slati pitao sam koja je procedura/cijena, i rekli priložite račun, popravljamo unutar garantnog roka. Zgodno
Gledaj ako je to tako onda su oni prvi dućan u povijesti koji tako radi (s mobitelima). Hrvatski zakon je jasan i on te štiti ak si kupio kod nas (webshop ili dućan, svejedno). Račun iz Kine ne znači ništa (pravno niti u bilo kojem drugom smislu). U svakom slučaju sad ći ići provjeriti tu informaciju jer nismo djeca.
Jebote ak je tako ajmo svi onda nabavljat iz kine jebeš ovaj rabat od Bjelića haha...
Ček i to je to? A cijena je dobrano veća spram "okrljaštene" verzije istog..
Vele da Pro verzija ima značajno bolje stereo zvučnike?
Mislim da su milimetar širi, il tak nešto, ne vjerujem da su značajno bolji :)
Gle prvu poruku u temi.
Mislim da je između mi10 i mi10pro najmanja razlika od svih normalnih i pro modela.
Isti hardware, ekran, kamere (osim zoom) , ram , bolja baterija na Mi10,itd..
Nisam znao da ima bolje, ako ima.
Ovi na Mi10 su top, nisam nikad imao bolje zvučnike na mobitelu.
Prva poruka u temi, potrudio sam se da sve napišem.
Ja sam naručio s aliexpressa..
Prij 4 mjesca Dobio sam povrat love. Al još čekam :)
Njemu će naplatiti poštarinu duplu jer su mobiteli preteški za slanje danas
Ali ozbiljno, posereš se, i gotov si, pustiš vodu, ideš dalje... Ali brate pa iz tebe ne prestaje teći, kako ti se da?
Ontopic: nisam ni ja znao, prvi put kad sam išao slati pitao sam koja je procedura/cijena, i rekli priložite račun, popravljamo unutar garantnog roka. Zgodno
Gledaj ako je to tako onda su oni prvi dućan u povijesti koji tako radi (s mobitelima). Hrvatski zakon je jasan i on te štiti ak si kupio kod nas (webshop ili dućan, svejedno). Račun iz Kine ne znači ništa (pravno niti u bilo kojem drugom smislu). U svakom slučaju sad ći ići provjeriti tu informaciju jer nismo djeca.
Jebote ak je tako ajmo svi onda nabavljat iz kine jebeš ovaj rabat od Bjelića haha...
Jel ti palo možda na pamet da to ide preko Xiaomija, a ne preko RH vlade? Čovječe... Nazovi ih i screenshotaj razgovor jer ti ne vjerujem
Prva poruka u temi, potrudio sam se da sve napišem.
Gledao:)
Ne vidim neke znatne razlike da da vrijede 1000+kn više.. Eventualno stereo zvučnici, slušao prek YT i čuje se razlika, al nije sad neka ogromna razlika..
Kak leži u ruci ovaj Mi10, što se tiče ergonomije?
Ako si imao oneplus7 pro, tu su negdje.
Ali fakat je dobro raspoređena težina, meni nije problem nikakav.
Nema taj pameti, zna samo trolat
Ako si imao oneplus7 pro, tu su negdje.
Ali fakat je dobro raspoređena težina, meni nije problem nikakav.
Nisam imao.. Da i obični ima stereo zvučnike i kolko sam čuo, jako dobro se čuju.
Njemu će naplatiti poštarinu duplu jer su mobiteli preteški za slanje danas
Ali ozbiljno, posereš se, i gotov si, pustiš vodu, ideš dalje... Ali brate pa iz tebe ne prestaje teći, kako ti se da?
Ontopic: nisam ni ja znao, prvi put kad sam išao slati pitao sam koja je procedura/cijena, i rekli priložite račun, popravljamo unutar garantnog roka. Zgodno
Gledaj ako je to tako onda su oni prvi dućan u povijesti koji tako radi (s mobitelima). Hrvatski zakon je jasan i on te štiti ak si kupio kod nas (webshop ili dućan, svejedno). Račun iz Kine ne znači ništa (pravno niti u bilo kojem drugom smislu). U svakom slučaju sad ći ići provjeriti tu informaciju jer nismo djeca.
Jebote ak je tako ajmo svi onda nabavljat iz kine jebeš ovaj rabat od Bjelića haha...
Jel ti palo možda na pamet da to ide preko Xiaomija, a ne preko RH vlade? Čovječe... Nazovi ih i screenshotaj razgovor jer ti ne vjerujem
Napisao je da mu je Bjelić u garantnom roku popravio mob koji je kupio iz Kine. Dakle Bjeliću je nosio a ne slao kinezima.
Njemu će naplatiti poštarinu duplu jer su mobiteli preteški za slanje danas
Ali ozbiljno, posereš se, i gotov si, pustiš vodu, ideš dalje... Ali brate pa iz tebe ne prestaje teći, kako ti se da?
Ontopic: nisam ni ja znao, prvi put kad sam išao slati pitao sam koja je procedura/cijena, i rekli priložite račun, popravljamo unutar garantnog roka. Zgodno
Gledaj ako je to tako onda su oni prvi dućan u povijesti koji tako radi (s mobitelima). Hrvatski zakon je jasan i on te štiti ak si kupio kod nas (webshop ili dućan, svejedno). Račun iz Kine ne znači ništa (pravno niti u bilo kojem drugom smislu). U svakom slučaju sad ći ići provjeriti tu informaciju jer nismo djeca.
Jebote ak je tako ajmo svi onda nabavljat iz kine jebeš ovaj rabat od Bjelića haha...
Mnoge veće firme imaju Global Warranty, tako da je nebitno gdje si kupio uređaj, nisam znao da je i Xiaomi to uveo. Obično si limitiran na proizvod (model) koji je izašao u državi gdje ga želiš servisirati, npr. kupio si Poco F2 Pro u Kini i on je izašao i za EU tržište onda ne bi trebalo biti problema sa servisom, ali je upitno kakva je situacija sa kineskim modelima, npr. Mi 10 Ultra ili Redmi 10X. Ako ćeš provjeravati pitaj ih i to usput.
Primjer:
Njemu će naplatiti poštarinu duplu jer su mobiteli preteški za slanje danas
Ali ozbiljno, posereš se, i gotov si, pustiš vodu, ideš dalje... Ali brate pa iz tebe ne prestaje teći, kako ti se da?
Ontopic: nisam ni ja znao, prvi put kad sam išao slati pitao sam koja je procedura/cijena, i rekli priložite račun, popravljamo unutar garantnog roka. Zgodno
Gledaj ako je to tako onda su oni prvi dućan u povijesti koji tako radi (s mobitelima). Hrvatski zakon je jasan i on te štiti ak si kupio kod nas (webshop ili dućan, svejedno). Račun iz Kine ne znači ništa (pravno niti u bilo kojem drugom smislu). U svakom slučaju sad ći ići provjeriti tu informaciju jer nismo djeca.
Jebote ak je tako ajmo svi onda nabavljat iz kine jebeš ovaj rabat od Bjelića haha...
Mnoge veće firme imaju Global Warranty, tako da je nebitno gdje si kupio uređaj, nisam znao da je i Xiaomi to uveo. Obično si limitiran na proizvod (model) koji je izašao u državi gdje ga želiš servisirati, npr. kupio si Poco F2 Pro u Kini i on je izašao i za EU tržište onda ne bi trebalo biti problema sa servisom, ali je upitno kakva je situacija sa kineskim modelima, npr. Mi 10 Ultra ili Redmi 10X. Ako ćeš provjeravati pitaj ih i to usput.
Primjer:
Čudi me jer takvi ugovori obično vrijede unutar EU. Sad baš da ti mobitel kupljen u Kini vrijedi garancija i u HR nikad do sad nije bilo. Javim.
Ima li negdje jeftinije/bolje? Ili da ovdje naručim?
https://www.aliexpress.com/item/1005001349638409.html?spm=2114.12010612.8148356.19.5c5037d0PTV8Mx
Njemu će naplatiti poštarinu duplu jer su mobiteli preteški za slanje danas
Ali ozbiljno, posereš se, i gotov si, pustiš vodu, ideš dalje... Ali brate pa iz tebe ne prestaje teći, kako ti se da?
Ontopic: nisam ni ja znao, prvi put kad sam išao slati pitao sam koja je procedura/cijena, i rekli priložite račun, popravljamo unutar garantnog roka. Zgodno
Gledaj ako je to tako onda su oni prvi dućan u povijesti koji tako radi (s mobitelima). Hrvatski zakon je jasan i on te štiti ak si kupio kod nas (webshop ili dućan, svejedno). Račun iz Kine ne znači ništa (pravno niti u bilo kojem drugom smislu). U svakom slučaju sad ći ići provjeriti tu informaciju jer nismo djeca.
Jebote ak je tako ajmo svi onda nabavljat iz kine jebeš ovaj rabat od Bjelića haha...
Mnoge veće firme imaju Global Warranty, tako da je nebitno gdje si kupio uređaj, nisam znao da je i Xiaomi to uveo. Obično si limitiran na proizvod (model) koji je izašao u državi gdje ga želiš servisirati, npr. kupio si Poco F2 Pro u Kini i on je izašao i za EU tržište onda ne bi trebalo biti problema sa servisom, ali je upitno kakva je situacija sa kineskim modelima, npr. Mi 10 Ultra ili Redmi 10X. Ako ćeš provjeravati pitaj ih i to usput.
Primjer:
Čudi me jer takvi ugovori obično vrijede unutar EU. Sad baš da ti mobitel kupljen u Kini vrijedi garancija i u HR nikad do sad nije bilo. Javim.
Jedno je kad je čudno i ideš istražiti, drugo je svisoka pljuvati po ljudima i govoriti da lažu. Wow sad si se spohvatao provjeriti nakon prosera....
Čitajući unazad desetak stranica nisam iznenađen, samo potvrđuješ da ti je socijalna inteligencija ravna šansi da te uzimam za ozbiljno ikad, Lp
Nego, ontopic... Mi8 ne voli znoj i nakon razgovora od 20min je zvuk u slušalici pao na 50% ako i toliko. Imam priliku uzeti Samsung Note 10+ za 3500, a s druge strane Mi10 za tih 549dolara+DHL. Je li to najjeftinija cijena, ima li kakav kupon tko?
sad gledam i ovaj shop:
https://www.giztop.com/xiaomi-mi-10-ultra.html
2 godine garancije i navodno šalju sa EU skladišta.
Q: Do I need to pay customs duties?
R: Usually, we declare the package with a lower value to help buyers to avoid the customs duties, and we have warehouse in both China and Europe, so European buyers needn't pay the customs fees.
-------------------------------
Re: Yes, we are sending the phones to Europe warehouse this week, the first batch is on the way and more phones will ship out soon. You can place the order now, then we will ship to any buyer in Europe when the phones arrive in Europe warehouse so that you needn't pay the customs fee, and get it in your hand prompt.
Odlucio sam se za mi10 pro na duge staze.
Odakle ga provjereno i bez davanja narucit?
Još sam puno i rekao.
Ja se nadam da ću Mi10 imat bar 6 mj.
Za sad sam u prosjeku svaka 3 mj mjenjao.
Ali za sad mi je Mi 10 čista desetka.
Sve mi odgovara , samo se nadam da mi neće dosadit. (Znam da hoće)
Za narudžbu iz Kine - Goldway i MI store.
Prek goldwaya sam uzeo par komada, sve u redu i bez carine i PDV-a.