Windows 10 FAQ izdvojena tema

poruka: 406
|
čitano: 157.424
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Windows 10 - općenito
14 godina
neaktivan
Windows 10 FAQ

Skinuo sam Win10 i napravio clean install na isto računalo na kojem sam imao instaliran 8.1. te mi nije htjelo prihvatiti key. Ne znam zašto ali na svu sreću sam student pa na DreamSparku od faxa ima besplatan key za Win10. Vjerovatno ključ od 8.1 funkcionira ako se napravi direktan upgrade sa 8.1 na 10.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
odjavljen
Re: Windows 10 FAQ
TabInvader kaže...

Skinuo sam Win10 i napravio clean install na isto računalo na kojem sam imao instaliran 8.1. te mi nije htjelo prihvatiti key. Ne znam zašto ali na svu sreću sam student pa na DreamSparku od faxa ima besplatan key za Win10. Vjerovatno ključ od 8.1 funkcionira ako se napravi direktan upgrade sa 8.1 na 10.

To je rečeno već dvjesta puta. Samo u ovoj temi. :D

bolje.hr - Bolje je hrvatski!
14 godina
neaktivan
Arendelle kaže...
TabInvader kaže...

To je rečeno već dvjesta puta. Samo u ovoj temi. :D

Ispričavam se, nisam čitao temu od početka, a ovo gore je moja pretpostavka, nisam bio siguran dali je to tako, ali sada sam siguran da je. Hvala

17 godina
Windows 10 FAQ

Evo jedan koristan savjet (mislim da ga nema u ovoj temi) kako saznati svoj "pravi" kljuc za Win 10.

Otvorite Notepad i upisite ovo:

Set WshShell = CreateObject("WScript.Shell")
MsgBox ConvertToKey(WshShell.RegRead("HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\DigitalProductId"))

Function ConvertToKey(Key)
Const KeyOffset = 52
i = 28
Chars = "BCDFGHJKMPQRTVWXY2346789"
Do
Cur = 0
x = 14
Do
Cur = Cur * 256
Cur = Key(x + KeyOffset) + Cur
Key(x + KeyOffset) = (Cur \ 24) And 255
Cur = Cur Mod 24
x = x -1
Loop While x >= 0
i = i -1
KeyOutput = Mid(Chars, Cur + 1, 1) & KeyOutput
If (((29 - i) Mod 6) = 0) And (i <> -1) Then
i = i -1
KeyOutput = "-" & KeyOutput