Office 365
- poruka: 5
- |
- čitano: 2.845
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Moras obrisati serial key od office-a 2016 (link). Nakon toga ce proraditi.
LP
Pozdrav,
trebala bi mi pomoć za office 365 upravljanje. Naime pod mojim tenantom su verificirane dvije domene, nazovimo ih domena1.hr i domena2.hr. Znači domene su samo verificirane (potvrđene vlasništvo), ali nisu podešeni dns zapisi. Konkretno to znači da za sada obje domene još uvijek koriste trenutnog e-mail providera. Od sutra ćemo podesiti dns zapise za domena1.hr te će mailovi početi dolaziti na exchange accounte koje sam otvorio za sve zaposlenike na toj domeni. Iako još nismo podesili dns, ovi "novi" mail accounti na exchangu se već mogu koristiti. Znači ja kada se sa svojim accountom xx.yy@domena1.hr idem logirati na office 365 portal, ja od tamo već mogu slati mailove. E sada, problem mi se javlja kada želim poslati mail na korisnika domena2.hr. Korisnik aa.bb@domena2.hr ima svoj account na domena2.hr. I kada ja sa svog exchange accounta idem slati njemu mail, ja očekujem da on dobije mail na aa.bb@domena2.hr ali kod postojećeg e-mail providera (tj. da dobije na podešeni pop account u outlooku, ili na imap accountu na mobitelu). A on umjesto toga dobije mail na svom exchange accountu kojeg naravno ni ne čita trenutno. Ima li tko kakvu ideju kako podesiti za sve usere domena2.hr (nema ih puno, ima ih samo 6 za sad) da mailove koje šaljem njima dolaze na njihov "normalni" account kod trenutnog providera.
Pretpostavljam da moj exchange account "automatski" vidi da se korisnik aa.bb@domena2.hr nalazi isto na exchangu pa ide slati njemu mail.
Unaprijed hvala na odgovorima.
Ima koga? Ako netko vodi administraciju u nekoj firmi bi trebao ovo znat....