Ja sam isto odvozio 8 sati za sad i jos trebam 7 sati minimalno da bi mogao krenuti na kamion. Ja imam problem na uzbrdici sa vagom pa bi to malo trebao jos savladat.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Tko ti je instruktor?? Najmanji je problem stisnuti gas na autu ;) Ja sam sa Ćosićevom šesticom išao 110 na cesti prema Kostajnici. Vidim instruktor šuti, reko idem vidit kak ide ta šestica, u nižu i po gasi i kad sam došao do 110 kaže mi dobro nećemo dalje....
Hehe,upravo na prvom satu sam išao tamo prema Kostajnici i tad je rekao da stisnem malo gas da vidim kako auto ide :)
Je li tko nedavno polagao A1 kategoriju da mi kaže kolika je ukupna cijena za položit. Na čemu se polaže, na automatiku ili na brzine?
I ako ko zna neku dobru auto skolu u Splitu.
Ako nemas ni jednu kategoriju, trebalo bi te izac oko 5500kn, a sto se tice motora mozes ti polagat i na automatiku i na brzine ako oni imaju vise motora, ali ako na automatiku polazes dobis samo dozvolu A1-automatic.
Zna li tko koliko dođe polaganje za radne i poljoprivredne strojeve i mopede - sa 16 god.?
Evo ovako,kroz autoskolu sam vozio na benzincu i sad cu vozit dizelasa...jel bi mi mogao netko malo opisat prilagodbu na dizelasa.
Evo ovako,kroz autoskolu sam vozio na benzincu i sad cu vozit dizelasa...jel bi mi mogao netko malo opisat prilagodbu na dizelasa.
Lakše je. Uživaj.
Da se i ja pohvalim, danas položio B kategoriju iz prve
Evo ovako,kroz autoskolu sam vozio na benzincu i sad cu vozit dizelasa...jel bi mi mogao netko malo opisat prilagodbu na dizelasa.
puno je lakše ako je jači motor odnosno ima više kubika npr 1.9 SDI , TDI 2.0 itd auto sam kreće bez gasa kad se pusti kvačilo.
Evo ovako,kroz autoskolu sam vozio na benzincu i sad cu vozit dizelasa...jel bi mi mogao netko malo opisat prilagodbu na dizelasa.
puno je lakše ako je jači motor odnosno ima više kubika npr 1.9 SDI , TDI 2.0 itd auto sam kreće bez gasa kad se pusti kvačilo.
Evo baš i ja u autoškoli vozim nissan juke 1,5 dci i čim se malo kvačilo pusti auto kreće,a sad sam baš u dvorištu preparkirao golfa benzinca nakon što ga nisam vozio sigurno 2 mj i bome sam se iznenadio koja je razlika.Hehe na golfu skroz gore kvačilo otpušta uz davanje gasa a juke malo pustiš kvačilo auto se kotrlja,milina.
Evo ovako,kroz autoskolu sam vozio na benzincu i sad cu vozit dizelasa...jel bi mi mogao netko malo opisat prilagodbu na dizelasa.
puno je lakše ako je jači motor odnosno ima više kubika npr 1.9 SDI , TDI 2.0 itd auto sam kreće bez gasa kad se pusti kvačilo.
Evo baš i ja u autoškoli vozim nissan juke 1,5 dci i čim se malo kvačilo pusti auto kreće,a sad sam baš u dvorištu preparkirao golfa benzinca nakon što ga nisam vozio sigurno 2 mj i bome sam se iznenadio koja je razlika.Hehe na golfu skroz gore kvačilo otpušta uz davanje gasa a juke malo pustiš kvačilo auto se kotrlja,milina.
Ja sam na vozačkom vozio toyotu yaris mislim da je bio 1.0 motor benzinac , sranje od auta teško. Kad se uključi klima auto nemože uz brdo a otpuštanje kvačila i kretanje užas gasi se odmah. Zato ja više preferiram dizel , jest da se čuju kao traktori i kreču kao traktori ali ali ne bih dizela za ništa mjenjao.
jest da se čuju kao traktori i kreču kao traktori ali ali ne bih dizela za ništa mjenjao.
Pa baš i nije u zadnje vrijeme...što se modernih motora tiče..
jest da se čuju kao traktori i kreču kao traktori ali ali ne bih dizela za ništa mjenjao.
Pa baš i nije u zadnje vrijeme...što se modernih motora tiče..
Govorim za ove starije npr polo 2005 1.9 sdi samo još fali namontirat plug otraga. Što se tice samog motora nema problema nikakvih prešo je skoro 200 000 km uz redovnu promjenu ulja i potrošnih djelova ide i do 400 000 bez generalke.
najdraze mi je kada cujem punta 1990-2000 god dizelasa, radi mi kao freza na selu hahahah
Čisto me zanima koji bi auto preporučili za vožnju?
Onaj stari Megane [tamo oko 2003], Polo, Passat, Golf 7.. Svi su dizeli. Meni se čini da je najbolje uzeti Pola? Nekako je najmanji i najokretniji.
Inače, riješio par sati teorije i stvarno me ugodno iznenadila atmosfera. Kako kolega, tako i predavača. Potpuno opuštena atmosfera sa puno smijanja, valjanja gluposti i nitko se ne ljuti.
Nadam se da će tako biti i u vožnji.
mozete li mi rec mozda koi su sve ispitivaci iz zagreba? hvala :)
evo malo o Hrvatskoj policiji:
frend jucer isao vozacku podici nakon 3 tjedna, na putu kuci policija ga zaustavi, vozio je peugeota 406 2.0 85kw i policajac pita vozacka prometna, da on njemu i kaze: gospodine izadjite iz automobila jer ne smijete voziti ovaj auto jer je iznad 80 kw, ZAKON SE MIJENJAO SMIJE SE VOZITI DO 85 kw sada a ne ko prije do 80 kw. frajer mu je na kraju vec kaznu pisao. kad mu se kolega raspitivao tih pol sata sto ga je drzao, u policiji su rekli da je stvarno 85 kw granica, i vidi vraga pustili ga a minutu prije mu seljaci kaznu skoro naplatili.
Nije istina, zakon se mijenjao sa 75 na 80, a ne s 80 na 85.
Imaš zakon na web stranicama narodnih novina, pa potraži ako ne vjeruješ.
Evo da se ja uključim u temu. Imam 29 sati i test mi je 15.10. Vozim Pola 1.6 Tdi 90 ps i auto ide ko metak. Također kreće se bez gasa, samo otpustam kvacilo...
Nemoj se naviknuti na to, uvijek stisni i gas, jer kad sjedneš u benzinca će ti biti veselo dok se ne navikneš :)
Također kreće se bez gasa, samo otpustam kvacilo...
Svaki dizel moze kretat tak, al nemoj se naucit na to, prvo te moze(i vjerojatno hoce ako to radis stalno) rusit na ispitu ako tako kreces, drugo ako ikad kupis benzinca imat ces problema :)
Nije se meni problem priviknuti ;)
Ima li kakvih naznaka da bi se u b kategoriji granica od 50 ccm za skutere povećala na 125 ccm?
I što, samo zbog lakšeg kretanja ćete cijeli život vozit dizelaše? - Ako ima takvih, iskreno mi vas je žao.
Ako prijeđete sa dizelaša na benzinca, ugasit će vam se eventualno prvi i drugi put. Kasnije to ide ko podmazano, isto kao što ste se ispraksali u autoškoli.
Vozio sam i vozim i benzince i dizelaše, i to je sve isti k.
Osim toga, zašto uopće kretati bez gasa? Jel svjesno hoćete napraviti zastoj u prometu, trošit kvačilo više nego inače ili WTF ?
Po meni bi auti za AŠ trebali biti stari barem 5 godina i sa barem 150.000km (podrazumjeva se da su tehnički ispravni), jer ti auti su već ishabani, potrošeni. Što vam je teže tada za vrijeme AŠ, lakše će vam biti kasnije kada sjednete u noviji/bolji auto. Tu kod mene ima AŠ u kojoj se vozi BMW 1. Naviknut će kandidate na masiranje muda tijekom čekanja za zeleno svjetlo i hill-assist (pomoć pri kretanju na uzbrdici), automatska parkirna kočnica (nećete dobit praksu spuštanja i dizanja ručne, već to auto radi za vas)... Kasnije vi to nećete imati u svom autu i falit će vam, i to vam je vozački minus već u samom startu.
Cijela bit AŠ jest to da se stvarno naučite ponašati u autu i u vožnji (što je zapravo nemoguće jer je AŠ prelagana i prekratka). Lijepo je imati automatske električne podizače koje samo jednom stisneš i oni odu gore/dolje, ali što kada nemate toga? Imate kurble, i njih trebate vrtit, ali niste navikli na to, i onda vam to previše odvuče pažnju, i već pri tome se može svašta desiti. Isto banalan primjer - komande za radio na volanu...
Ima li kakvih naznaka da bi se u b kategoriji granica od 50 ccm za skutere povećala na 125 ccm?
Apsolutno ne.
Ima li kakvih naznaka da bi se u b kategoriji granica od 50 ccm za skutere povećala na 125 ccm?
Apsolutno ne.
A kategorija nebi imala nikakvog smisla osim za prave fanove
Ima li kakvih naznaka da bi se u b kategoriji granica od 50 ccm za skutere povećala na 125 ccm?
Apsolutno ne.
Šteta, hvala na odgovoru
Također kreće se bez gasa, samo otpustam kvacilo...
Svaki dizel moze kretat tak, al nemoj se naucit na to, prvo te moze(i vjerojatno hoce ako to radis stalno) rusit na ispitu ako tako kreces, drugo ako ikad kupis benzinca imat ces problema :)
Pa nece on ni znat da krece bez gasa sigurno da ce dodat malo gasa kad auto polako krene. Dizel ima prednost jer je ajmo reci magarac naspram benzinca koji je kao konj za utrke. Dizelaš ima ogromnu snagu odnosno eng. torgue , na dizelaša možeš natovarit ogroman teret, bez problema kamp prikolicu dok je kod benzinca puno teže i motor se muci. Zato svi teški strojevi imaju dizel motor , između ostalog i tenkovi.
To je zbog turbine, i turbo benzinci imaju sličnu momentnu karakteristiku. Obični dizeli, bez turba, isto nemaju neke performanse. Koristi se u kamionima jer manje troši i duže traje.
To je zbog turbine, i turbo benzinci imaju sličnu momentnu karakteristiku. Obični dizeli, bez turba, isto nemaju neke performanse. Koristi se u kamionima jer manje troši i duže traje.
Evo ja mogu reci konktetno za motor 1.9 SDI od 47kw to je jedan od najizdržljivijih i najdugotrajnih motora ikad proizvedenih od strane VW-a jer ima malo kw a puno kubika i teret mu ne predstavlja nikakav problem. Ugrađivao se u caddy-e koji prevoze neki medium teret (pošta,paketi, hrana) i u modele VW polo i golf. Taj motor je za WV polo i golf overkill sobzirom na težinu auta i zna trajati po 400-500 tisuca kilometara bez generalke naravno uz redovno održavanje.