Jamstvo

poruka: 10
|
čitano: 2.747
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Jamstvo
pitanje

Zanima me da li kod slaganja računala kada ga sami slažemo, dakle neovlaštena (al sa dovoljno znanja, hehe) gubimo garanciju na sve komponente.

Zanima me jer kad sam frendu slago komp nisam nikaj čito vezano uz to i jedan dan mi je pod ruku došla kutija od CPU-a gdje piše da se garancija gubi ako se sam slaže komp. Molim samo one koji su sigurni u ono što pišu da odgovore. Znači zanima me jamstvo na sve od rama do pržilice i floppija.

92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis. ----------------------- Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u potpis.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Jamstvo
autorov komentar

Dajte ljudi pa skoro svi ste nekaj slagali nije valjda da niko od nas to ne čita...

92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis. ----------------------- Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u potpis.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Jamstvo

ja sam kupio zvučnu karticu i sam je stavio i ostala garancija

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Jamstvo

A gledaj većina trgovina i trgovaca ti neće praviti probleme ako si sam slagao konfiguraciju ali je najbitnije da ne dođe do nekog mehaničkog oštećenja. Meni je npr.na svu sreću bilo riknilo samo neko no-name napajanje koje su mi zamijenili bez ikakvih problema. Vjerujem da bi zamijenili i neku drugu komponentu uz glavni uvijet da nije mehanički oštećena.

C2D E6550,Abit IP35-E, 2 GB Kingmax(800 Mhz), 8800 GTS 320 MB, WD 400 GB, Philips 200 WS
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Jamstvo
autorov komentar

E hvala to me zanima, kakva ste iskustva imali vi ostali?

92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis. ----------------------- Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u potpis.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Jamstvo

po nekoj logici ak kupis recimo samo grafu i ugradis ju da garancija ostaje

neznam zast nebi tak bilo i sa svim ostalim komponentama

ti kazes da si svaku posebno kupio i ak ju nisi mehanicki udesio , nema ti zasto ne reklamirati trgovac

Psssssst Zecovi spavaju 92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Jamstvo
autorov komentar

Znam i meni je to čudno al tak je pisalo na naljepnici koja je bila naljepljena na kutiji. P.S. procesor je bio iz HGspota... Možda je to njima normalno... Ak neko ima neki drugi problem tak vezano nek javi..

92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis. ----------------------- Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u potpis.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Jamstvo
prihvaćeno rješenje

Na svim kutijama od procesora ti ima ta naljepnica bez obzira na trgovinu kao i na druge komponente iz bilo koje trgovine.Dakle samo nemoj mehanički oštetit komponentu i ne bi trebalo biti problema pri reklamaciji.Cool

C2D E6550,Abit IP35-E, 2 GB Kingmax(800 Mhz), 8800 GTS 320 MB, WD 400 GB, Philips 200 WS
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Jamstvo
autorov komentar

OK hvala na toj informaciji, koristit će mi hehe...

92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis. ----------------------- Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u potpis.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Jamstvo
prihvaćeno rješenje

Ma seru kvake, ne gubiš garanciju ako sam slažeš konfu.Zapravo, ne ostvaruješ onaj famozni rok od 18 ili više mjeseci kao kad kupiš gotovu konfu kod trgovaca.Ali svaka komponenta ima vlastitu garanciju tj garantni rok, tako da u slučaju da ti se nešto pokvari u konfi koju si ti složio, najbolje je izvaditi tu komponentu, uzeti račun i otići u ovlašteni servis, ili u trgovinu u kojoj si tu komponentu kupio.

 

Eh sad, trgovci mogu vikati da oni nemaju ništa sa neispravnim proizvodom koji su prodali, već da se isti nosi u ovlašteni servis, no zakon kaže drugačije, naime, trgovac ima sklopljen ugovor ili što već sa servisom  ili sa dobavljačem od kojih nabavlja robu, te je dužan robu vraćenu u garantnom roku, o vlastitom trošku dostaviti u spomenuti servis ili to napraviti preko svog dobavljača.

 

Poanta je u tome da krajnji kupac nema ništa sa servisom, jer je on kupio robu od trgovca, a ne od servisa.To je ugrađeno u zakon najvjerovatnije zbog činjenice da trgovci često prodaju škart tj, jeftinu robu, pa onda npr imaš slučaj da kupiš robu u Zagrebu a servis je u npr Osijeku ili Zaboku, tako da idu na to da se korisniku ne isplati voziti jeftiniju robu na servisiranje u garantnom roku.Misle trgovci da su jako pametni, ali nisu.

 

Naravno ako vam je servis blizu, idite direktno u servis, ne isplati se u tom slučaju istjerivati pravdu, jer će te samo izgubiti živce i vrijeme a rezultat će biti isti.No ako vam servis nije blizu, već trgovac rabi gore navedeni štos sa servisom u zabiti, vratite neispravnu robu trgovcu, a ako se lik pravi glup, uvijek postoji državni inspektorat i udruga za zaštitu prava kupaca, ili tako nešto.Poanta je u tome da se ne date da nekakvi trgovčići od vas rade budale.

 

I za kraj da sumiram, svaka komponenta ima zasebni jamstveni rok, koji nema veze sa time ko je slagao konfiguraciju.

 

Naravno utvrde li u servisu da je neispravno stanje nastupilo zbog mehaničkog oštećenja (udarci, padovi), ili nestručnog rukovanja prilikom ugradnje zbog čega je nešto na komponenti pregorilo zbog previsokih napona ili krivo okrenutih polariteta na kontaktima i slično, garancija neće vrijediti.Ali na kraju krajeva, čak i ako ste nešto zahebali prilikom ugradnje, pa je to nešto pregorilo, ipak to odnesite u garantnom roku u servis, jer u najvećem broju slučajeva barem kod jeftinijih komponenti, serviseru se neće dati ispitivati komponentu već će samo provjeriti da li radi ili ne, a i kod skupljih komponenti je često isti slučaj, jer često u servisu ili ne znaju ispitati komponentu ili nemaju volje ili nemaju premu, tako da u garantnom roku nosite komponente u servis ma šta bilo.Nemate šta za izgubiti.

 

Eto toliko.

Odgovori na privatne poruke nisu privatni, upite šaljite na baotica@gmail.com
Poruka je uređivana zadnji put ned 1.2.2009 16:28 (Baotica).
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice