- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Prvo probaj reset network settings, onda restoreaj, ako ne pomogne onda je kvar hardverski
Jesi možda dizao baseband na 6.15.00 od ipada, ekipa je imala problema oko toga, izgubili su GPS, a bilo je slučajeva da su izgubili i Wi-Fi
Jesi probao restorati mob?
Je li uređaj jailbreakan? Kojim softwareom ili metodom si odradio dotično?
Koju verziju iOS-a imaš gore?
Koju verziju modema imaš gore?
Jesi li unloackao uređaj na druge mreže?
Jesi li aktivirao uređaj pomoću T-com sim kartice ili si ga Hacktivirao pomoću softwarea za unlock/jailbreak?
Možda je malo puno pitanja, ali molim te pokušaj odgovoriti na njih jer ćeš nam uštediti dosta vremena i olakšati da ti se izađe u susret. Hvala.
Jesi probao restorati mob?
Je li uređaj jailbreakan? Kojim softwareom ili metodom si odradio dotično?
Koju verziju iOS-a imaš gore?
Koju verziju modema imaš gore?
Jesi li unloackao uređaj na druge mreže?
Jesi li aktivirao uređaj pomoću T-com sim kartice ili si ga Hacktivirao pomoću softwarea za unlock/jailbreak?
Možda je malo puno pitanja, ali molim te pokušaj odgovoriti na njih jer ćeš nam uštediti dosta vremena i olakšati da ti se izađe u susret. Hvala.
time sam rijesio problem i sad radi ko iz ducana
Drago mi je to čuti, sad si bar siguran da nije hardverska greška.