"Skipping Stone" problem u C-u?

poruka: 1
|
čitano: 1.168
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
"Skipping Stone" problem u C-u ???

Cao svima,u velikoj sam guzvi,dobio sam domaci da uradim,a rok je ponedeljak,nemam ideju kako da pocnem niti sta da radim,bio bih veoma zahvalan na pomoci.U nastavku sledi tekst zadataka :

 

 

Napisati program za automatsko rešavanje sledećeg problema. Tabla za igru se sastoji od polja
kvadratnog oblika, raspoređenih u četiri zone (severna, istočna, južna i zapadna). Svaka zona je
kvadratnog oblika i sastoji se od N polja, gde je N=2n+1, n≥1. Svaka zona deli sa susednim zonama tačno
jedno polje (na primer, severna sa istočnom deli jedno polje i severna sa zapadnom deli jedno polje). Na
slici 1 su prikazani izgledi tabli za igru u slučajevima N=3 i N=5. Na početku igre, u svako polje table
izuzev jednog, smeštena je figura za igru. U jednom potezu igre pomera se samo jedna figura i to tako što
"preskače" tačno jednu od preostalih figura i smešta se na prazno polje. "Preskočena" figura se uklanja iz
igre. Igra se završava kada više nije moguće preskočiti nijednu figuru. Cilj igre jeste da na tabli ostane
samo jedna figura. Proces odlučivanja realizovati u vidu stabla.

 

 

 

 

Slika za primer za N=3: http://i1112.photobucket.com/albums/k489/srodic04/Capture.png

 

-Polja oznacena ZUTOM bojom su oznacene strane S-severna,I-istocna,J-juzna i Z-zapadna.

-Polje oznaceno CRNOM bojom je prazno polje i u njega ne sme da se ulazi.

-Polja oznacena PLAVOM bojom su zajedicka polja za 4 strane (severna sa istocnom,istocna sa juznom,juzna sa zapadnom itd)

-Polja gde se nalazni znak X su popunjena polja.

-Polja gde nema nicega(samo bela boja) je prazno polje.

 

Samo da vam pomognem,zar vas ovo ne podseca na igru "peg solitare" ili takozvanu "skipping stone" ,posaljite mi privatnu poruku i poslacu vam link sa igricom,cisto da vidite kako izgleda.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Omogućiti korisniku da zada vrednost N, kao i početni raspored figura na tabli (preciznije, poziciju
praznog polja). Program treba da formira stablo odlučivanja i da pomoću njega pronađe sva rešenja,
odnosno, u slučaju da nije moguće eliminisati sve figure sem jedne, rešenja pri kojima ostaje najmanji broj
figura na tabli. Na zahtev korisnika, pronađena rešenja prikazati ispisivanjem rasporeda figura na tabli pre
svakog i nakon poslednjeg poteza.

 

Mogu se koristiti unikatna resenja tj. ako se jedno resenje pojavljuje vise puta,moze da se napise samo jednom.

 

 

Hvala svima unapred.

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice