i zašto koristiš getch() naredbu?
Ona se koristi pretežito samo za grafiku
i zašto koristiš getch() naredbu?
Ona se koristi pretežito samo za grafiku
a koji qurac mi sad ne radi u ovom smeću od najobićnijeg zbrajala kad probam koristit funkcije -.-
#include<iostream>
#include<string>
#include<vector>
#include<math.h>
using namespace std;
int zbrajanje(int x , int y)
{
int rezultat;
rezultat = x + y;
return rezultat;
}
int main()
{
int z,a,b;
cout << "unesite 2 broja" << endl;
cin >> a >> b;
z=zbrajanje (a,b);
cout << z << endl;
}
U čemu je problem?
U čemu je problem?
evo ti pa ćitaj:
------ Build started: Project: vjezba 2, Configuration: Debug Win32 ------
Build started 9/5/2011 1:26:51 PM.
InitializeBuildStatus:
Touching "Debug\vjezba 2.unsuccessfulbuild".
ManifestResourceCompile:
All outputs are up-to-date.
C:\Program Files\MSBuild\Microsoft.Cpp\v4.0\Platforms\Win32\Microsoft.Cpp.Win32.Targets(268,5): error MSB6006: "link.exe" exited with code 1120.
LINK : error LNK2001: unresolved external symbol _mainCRTStartup
C:\Users\overclocker\Documents\Visual Studio 2010\Projects\vjezba 2\Debug\vjezba 2.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
Build FAILED.
a koji qurac mi sad ne radi u ovom smeću od najobićnijeg zbrajala kad probam koristit funkcije -.-
Kôd ti radi dobro. Druga je stvar sto se nisi sjetio includeati cstdlib i dodati system("pause"); na kraj main funkcije.
btw fali ti "return 0;" na kraju maina, i kôd ti je uzasno formatiran, ovako bi to trebalo izgledati:
#include <iostream>
#include <string>
#include <vector>
#include <math.h>
using namespace std;
int zbrajanje(int x , int y)
{
int rezultat;
rezultat = x + y;
return rezultat;
}
int main()
{
int z,a,b;
cout << "unesite 2 broja" << endl;
cin >> a >> b;
z=zbrajanje (a,b);
cout << z << endl;
return 0;
}
EDIT: Sto se tice gornjeg problema, probaj ukloniti math.h pa onda kompajlirati, ili ga pretvori u cmath. Zapravo mozes jos ukloniti i vector i string.
U čemu je problem?
evo ti pa ćitaj:
------ Build started: Project: vjezba 2, Configuration: Debug Win32 ------
Build started 9/5/2011 1:26:51 PM.
InitializeBuildStatus:
Touching "Debug\vjezba 2.unsuccessfulbuild".
ManifestResourceCompile:
All outputs are up-to-date.
C:\Program Files\MSBuild\Microsoft.Cpp\v4.0\Platforms\Win32\Microsoft.Cpp.Win32.Targets(268,5): error MSB6006: "link.exe" exited with code 1120.
LINK : error LNK2001: unresolved external symbol _mainCRTStartup
C:\Users\overclocker\Documents\Visual Studio 2010\Projects\vjezba 2\Debug\vjezba 2.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
Build FAILED.
To znači da program ne može prinaći funkciju main. Provjeri da li je cpp datoteka u koju pišeš dio projekta (otvori Solution explorer) ili si ju samo kreirao. Ili, jednostavno napravi novu Win32 konzolnu aplikaciju i dodaj novu cpp datoteku s gornjim kodom.
pa ne radi ni tvoj kod? i da,šta mi return 0; na kraju znaći? tj zašto ne može bez njega,sry ali tek sam poćeo vježbat funkcije,malo se još moram uhodat.
U čemu je problem?
evo ti pa ćitaj:
------ Build started: Project: vjezba 2, Configuration: Debug Win32 ------
Build started 9/5/2011 1:26:51 PM.
InitializeBuildStatus:
Touching "Debug\vjezba 2.unsuccessfulbuild".
ManifestResourceCompile:
All outputs are up-to-date.
C:\Program Files\MSBuild\Microsoft.Cpp\v4.0\Platforms\Win32\Microsoft.Cpp.Win32.Targets(268,5): error MSB6006: "link.exe" exited with code 1120.
LINK : error LNK2001: unresolved external symbol _mainCRTStartup
C:\Users\overclocker\Documents\Visual Studio 2010\Projects\vjezba 2\Debug\vjezba 2.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
Build FAILED.
To znači da program ne može prinaći funkciju main. Provjeri da li je cpp datoteka u koju pišeš dio projekta ili si ju samo kreirao. Ili, jednostavno napravi novu Win32 konzolnu aplikaciju i dodaj novu cpp datoteku s gornjim kodom.
shvaćam štaoćeš reć,daj mi sec
pa ne radi ni tvoj kod? i da,šta mi return 0; na kraju znaći? tj zašto ne može bez njega,sry ali tek sam poćeo vježbat funkcije,malo se još moram uhodat.
Svi konzolni programi po zavrsetku izvrsavanja vracaju neku vrijednost (errorlevel), main funkcija je deklarirana da vraca integer, sto znaci da na kraju moras vratiti nekakvu smislenu vrijednost ili ces dobiti nekakav random garbage iz memorije kao errorlevel vrijednost programa.
Sto se tice tvog problema, ajde ukloni sve headere koje ne koristis, dakle math.h, vector, i string pa onda probaj kompajlirati. Ako to ne upali poslusaj tracerov savjet. Nazalost ne radim u VS pa se ne kuzim u njegove poruke s greskom, bit ce da je tracer na boljem tragu od mene.
kopira sam kod u svježi projekt i radi ;) a radi i bez return 0; , btw jel mi mozete obijasnit u ćemu je bio problem?
Očito je bio problem što datoteka nije bila dio projekta pa ju nije niti gledao kad je tražio funkciju main. Zato se nije dao compilirati.
kopira sam kod u svježi projekt i radi ;) a radi i bez return 0; , btw jel mi mozete obijasnit u ćemu je bio problem?
Naravno da ti radi i bez return 0; ali ga svejedno stavi, gore sam ti naveo i zasto.
Očito je bio problem što datoteka nije bila dio projekta pa ju nije niti gledao kad je tražio funkciju main. Zato se nije dao compilirati.
da, to je bio već 15-ti kod koji sam pisao u istom projektu,samo bi pobrisao stari i pisao novi, hoćeš reć da se to ne smije radit?
Smije se, ali onda moras znati kako pravilno ukljuciti source datoteku u postojeci projekt. Kod tebe to nije bio slucaj. Source datoteka nije bila dio projekta.
@atholon64
neznam "oklen i kolko ucis?" ali po svemu nije dobro
btw u ovom tvom codu imas dost beskorisnih naredbi
#include <iostream>
using namespace std;
int zbrajanje(int x,int y)
{
return x+y;
}
int main()
{
int a,b;
cout<<"unesite 2 broja\n";
cin>>a;
cin>>b;
cout<<zbrajanje(a,b)<<endl;
system("pause"); //samo ako se prozor odma zatvara
return 0;
}malo skraceno no ista funkcionalnost
@atholon64
neznam "oklen i kolko ucis?" ali po svemu nije dobro
btw u ovom tvom codu imas dost beskorisnih naredbi
#include <iostream>
using namespace std;
int zbrajanje(int x,int y)
{
return x+y;
}
int main()
{
int a,b;
cout<<"unesite 2 broja\n";
cin>>a;
cin>>b;
cout<<zbrajanje(a,b)<<endl;
system("pause"); //samo ako se prozor odma zatvara
return 0;
}malo skraceno no ista funkcionalnost
Tu naredbu ne smiješ staviti bez da uključiš cstdlib ovom naredbom na početku:
#include <cstdlib>
Nikad me nece prestati fascinirati kako ljudi uporno forsiraju ukljucivanje dodatnog
header-a od 200tinjak linija koda u programe duljine < 20 linija cisto da bi mogli pozvati
system("pause") na kraju da im se ne zatvori cmd prozor nakon izvrsavanja umjesto da
jednostavno napisu getchar();
@atholon64
neznam "oklen i kolko ucis?" ali po svemu nije dobro
btw u ovom tvom codu imas dost beskorisnih naredbi
#include <iostream>
using namespace std;
int zbrajanje(int x,int y)
{
return x+y;
}
int main()
{
int a,b;
cout<<"unesite 2 broja\n";
cin>>a;
cin>>b;
cout<<zbrajanje(a,b)<<endl;
system("pause"); //samo ako se prozor odma zatvara
return 0;
}malo skraceno no ista funkcionalnost
Tu naredbu ne smiješ staviti bez da uključiš cstdlib ovom naredbom na početku:
#include <cstdlib>
nema potrebe ukjucivat cstdlib za system("pause") (barem meni radi bez izravnog ukljucivanja na svim ide-ima koje sam koristio)
Nikad me nece prestati fascinirati kako ljudi uporno forsiraju ukljucivanje dodatnog
header-a od 200tinjak linija koda u programe duljine < 20 linija cisto da bi mogli pozvati
system("pause") na kraju da im se ne zatvori cmd prozor nakon izvrsavanja umjesto da
jednostavno napisu getchar();
pa evo neki su mozda navikli na system("pause") i kako sam vec gore naveo nikad csdlib koristio nisam, i u cemu je problem i ako se ukjuci cstdlib uspori ce program sta? sve je stvar navike
nema potrebe ukjucivat cstdlib za system("pause") (barem meni radi bez izravnog ukljucivanja na svim ide-ima koje sam koristio)
Funkcija "system" je definirana u headeru stdlib.h (odnosno cstdlib za c++). Da bi ju koristio potrebno je includeati taj header. Radi ti zato sto koristis neki drugi header koji takoder includea stdlib.h.
nema potrebe ukjucivat cstdlib za system("pause") (barem meni radi bez izravnog ukljucivanja na svim ide-ima koje sam koristio)
Funkcija "system" je definirana u headeru stdlib.h (odnosno cstdlib za c++). Da bi ju koristio potrebno je includeati taj header. Radi ti zato sto koristis neki drugi header koji takoder includea stdlib.h.
da, zato sam i reko da ju ne ukjucivam izravno ali ocito da se ukljuci preko iostream-a
nema potrebe ukjucivat cstdlib za system("pause") (barem meni radi bez izravnog ukljucivanja na svim ide-ima koje sam koristio)
Funkcija "system" je definirana u headeru stdlib.h (odnosno cstdlib za c++). Da bi ju koristio potrebno je includeati taj header. Radi ti zato sto koristis neki drugi header koji takoder includea stdlib.h.
da, zato sam i reko da ju ne ukjucivam izravno ali ocito da se ukljuci preko iostream-a
Jeste u Visual Studio, meni u Dev-C++ nije, moram include-at <cstdlib>, a u VS sam doda i ako ne koristiš funkciju system("PAUSE");.
evo da ne ispadne da trolam, e sad kako tocno nezz jer nisam trazio
Kako, nije mi jasno?
evo da ne ispadne da trolam, e sad kako tocno nezz jer nisam trazio
Kako, nije mi jasno?
Neki IDE-ovi imaju valjda automatsku uključuju tih par osnovnih biblioteka ako su potrebne. Zaboravljate da IDE može upravljati takvim stvarima - samo mora, bez vašeg znanja, proslijediti kompajleru i/ili linkeru odgovarajuće parametre. A i moguće je da se headeri kod pojedinih IDE-ova ili za pojedine kompajlere razlikuju, odnosno da su dodane neke funkcije u biblioteke u kojima se one inače ne nalaze.
Drugim riječima, očito je situacija takva kakva jest - sad ili je se može prihvatiti takvom ili se bacite na istraživanje. Može li se u DevC++-u ikako otkriti odakle je ta funkcija? Jel se možda mogu pregledavati korišteni headeri ili tako nešto?
Znači otvoriti iostream.h i prčkati po njemu?
http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cstdlib/system/
Ovdje uključuju stdlib?
Deca, deca, deca... Zakaj baš na navek moram iti iskati de je problem?
Ako držiš tipku Ctrl i postaviš miša iznad naziva includeanog headera, klikom na njega otvara se dotični header. I prvo sam tako klikao bezveze po headerima pa poslije skužim da sam mogao tako kliknuti i na funkciju system. I kamo me to vodi? U header stdlib.h. Standardnu C biblioteku, stdlib.h, koja se očito automatski uključuje u svaki program - bar kod DevC++-a. A cstdlib se samo forwarda na stdlib.h.
http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cstdlib/system/
Ovdje uključuju stdlib?
Fino za stil satavim kod, a ono ispiše ovako.
Deca, deca, deca... Zakaj baš na navek moram iti iskati de je problem?
Ako držiš tipku Ctrl i postaviš miša iznad naziva includeanog headera, klikom na njega otvara se dotični header. I prvo sam tako klikao bezveze po headerima pa poslije skužim da sam mogao tako kliknuti i na funkciju system. I kamo me to vodi? U header stdlib.h. Standardnu C biblioteku, stdlib.h, koja se očito automatski uključuje u svaki program - bar kod DevC++-a. A cstdlib se samo forwarda na stdlib.h.
Vidi stvarno, super, sad se igram sa svakom funkcijom tako, napraviti ću svoj Header, u njemu napraviti nekolike funkcije, include-ati i onda te funkcije koristiti, to sam čitao, ali nikad nisam pomislio to implementirati.Zato se ponekad treba baciti u ovakva istraživanja-čisto radi iskustva.