Evo ovih dana sam počeo praviti svoju prvu pravu igru, napravio kostur i sad samo treba implementirati gameplay. No to nije lako.
Ja sam savladao obično programiranje, no kad pišeš nešto što se izvodi 60 puta u sekundi, stvari se mjenjaju. Kad sam krenuo implementirati gore navedeni gameplay, nastali su problemi i pojavila su se pitanja. Zabrinuo sam se. Sve je tako drugačije. Ja ni najednostavnije probleme ovako nemogu rješavati. Nije da neznam, ali jednostavno nemogu pronaći elegantno rješenje. Sve zahtjeva petsto if grananja i tisuću brojača.
Ja ću vam pokazati par problema s kojima se sad mučim, pa mi recite kako biste vi to napravili, i, ako je moguće, preporučiti kako se inače boriti s ovim problemima (daj čovjeku ribu i bit će sit jedan dan, nauči ga pecati i bit će sit cjeli život).
Naredba koja se izvede jednom - dakle imam jednu naredbu i želim da se izvede samo jednom, a ne 60 puta u sekundi.
Prolaženje kroz liste i polja - ja volim liste i puno ih koristim, no ako želim ići kroz liste u ovakvoj okolini moram imati nešto što pamti koje je trenutni element, i if petlju da se to kolanje zaustavi na kraju
Vrjeme - nemam načina za reći programu "hej, sjedi i čekaj 20 stepova", nego moram napraviti brojač koji se svak step povećava za jedan i if petlju koja provjerava jeli dostigao željenu visinu te restartati ga kad sam gotov
Znam da ima još problema koji će me mučiti. Osjećam se kao kad su mi tamo negdje u trećem razredu pokazali monoženje troznamenkastih brojeva i mislio sam si "Jeli ovo zaista tako teško? Mora postojati lakši način!"