Kako postaviti OGL na dev c++

poruka: 10
|
čitano: 3.100
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Kako postaviti OGL na dev c++

Pronašao sam tutorijal na forumu kako postaviti OGL na VS a meni treba na dev-c++ :)

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako postaviti OGL na dev c++
iprogramer kaže...

Pronašao sam tutorijal na forumu kako postaviti OGL na VS a meni treba na dev-c++ :)

 http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=01

 

I drzi se NeHe-a dok ucis OpenGL programiranje.

 

Inace ti je postupak takav da kada napravis projekt pod biblioteke dodas:

libopengl32.a

 

i eventualno neke od slijedecih pomocnih biblioteka:

libglu.a

libglut.a

libglaux.a

 

Ove pomocne ces morati skidati, jer ne dolaze u paketu sa DevCpp-om (tj MinGW-om).

A u source datoteku ces trebati includeati slijedeci header:

 

gl/gl.h

 

te eventualno:

glaux.h

glut.h

 

U biti ako u DevCpp odes na File->New->Project te prebacis na MultiMedia tab imat ces OpenGL template projekt...

So then I typed GOTO 500 - and here I am!
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.7.2011 0:02 (rustweaver).
14 godina
neaktivan
offline
Kako postaviti OGL na dev c++

A, gdje da skinem te pomocne datoteke 

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako postaviti OGL na dev c++

Inace se GLUT skida odavde:

http://www.xmission.com/~nate/glut.html

 

a GLaux nemam pojma odakle sam si ga ja skinuo tocno...

 

DevCpp ima svoje devpackove sa razlicitim bibiotekama, sve te pomocne biblioteke mozes rucno skinuti i odavde:

http://devpaks.org/category.php?category=OpenGL pa ih rucno instalirati, preko package managera (Tools-> package manager, pa kliknuti na Install tipku i otvoriti skinuti devpack)

 

Ili u DevCpp odabrati Tools->Check for updates/packages, devpack server prebaci na devpacks.org i onda dolje klikni check for updates da dobijes listu dostupnih paketa. Te onda grupu prebaci na OpenGL da lakse nades ono sto te zanima.

So then I typed GOTO 500 - and here I am!
14 godina
neaktivan
offline
Kako postaviti OGL na dev c++

Skinio sam sve OGL datoteke i u kompajler dodao mapu lib, jer neće da prihvati kada obićno napišem libglaux.a itd. I sada kopiram jedan kod s NeHe iz lesson01 i kompajlam ga i ispiše da ima grešku:

  [Linker error] undefined reference to `gluPerspective@32' 

  ld returned 1 exit status 

 C:\Radni\Makefile.win [Build Error]  [OGL.exe] Error 1 

dali treba možda dodati neki linker, ja imam -lopengl32

Poruka je uređivana zadnji put sub 9.7.2011 21:14 (iprogramer).
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako postaviti OGL na dev c++
iprogramer kaže...

Skinio sam sve OGL datoteke i u kompajler dodao mapu lib, jer neće da prihvati kada obićno napišem libglaux.a itd. I sada kopiram jedan kod s NeHe iz lesson01 i kompajlam ga i ispiše da ima grešku:

  [Linker error] undefined reference to `gluPerspective@32' 

  ld returned 1 exit status 

 C:\Radni\Makefile.win [Build Error]  [OGL.exe] Error 1 

dali treba možda dodati neki linker, ja imam -lopengl32

jesi dodao i libglu32.a?

Vidis iz imena funkcije da ona spada pod GLU biblioteku.

So then I typed GOTO 500 - and here I am!
14 godina
neaktivan
offline
Kako postaviti OGL na dev c++

Evo dodao sam ovu liniju linkera :
 -lopengl32 -lglu32 -lglaux -lkernel32 -luser32 -lgdi32 -lwinspool -lcomdlg32 -ladvapi32 -lshell32 -lole32 -loleaut32 -luuid -lodbc32 -lodbccp32

i sad radi bez pogrešaka, na početku se otvori poruka želim li prikazati prozor u fullscreen modi, ako kliknem da onda se otvori crni prozor u full screen modi, a ako ne aona se otvori običan crni prozor, ja mislim da taj kod i neradi ništa drugo evo koda:

http://nehe.gamedev.net/data/lessons/devc/lesson01.zip

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako postaviti OGL na dev c++
iprogramer kaže...

Evo dodao sam ovu liniju linkera :
 -lopengl32 -lglu32 -lglaux -lkernel32 -luser32 -lgdi32 -lwinspool -lcomdlg32 -ladvapi32 -lshell32 -lole32 -loleaut32 -luuid -lodbc32 -lodbccp32

Boldane ne trebas (neke od njih se linkaju automatski, a vecinu doista ne trebas), svasta si tu nabacao bez razloga, te biblioteke su zaduzene za rad sa odredenim podsustavima windowsa.

 

ole32 i oleaut32 su ti Object linking and Embedding, i Object linking and Embedding automation biblioteke (tehnologija za povezivanje i medusobno djeljenje formata iz razlicitih aplikacija)

 

shell32 je biblioteka koja sadrzi funkcije windows shell-a, nema nikakve veze s grafikom a jos manje sa 3d grafikom

 

odbc32 i odbccp32 biblioteke su dio API-ja za povezivanje sa bazama podataka

 

kernel32 biblioteka sluzi za komunikaciju sa kernelom i upravo se kroz tu biblioteku izlaze velik dio win32 API-ja korisnickim aplikacijama

 

user32 biblioteka sluzi za komunikaciju sa user32 podsustavom koji je u biti WindowManager windowsa

 

gdi32 biblioteka sadrzi pozive u gdi32 podsistem koji se bavi iscrtavanjem teksta i grafickih elemenata kojima se iscrtava windows interface i neakcelerirana 2d grafika

 

winspool je biblioteka za rad sa printerskim podsustavom windowsa

 

comdlg32 biblioteka sadrzi predefinirane najcesce koristene dialoga (open/save dialog, color choice dialog...), kao i funkcije za rad s njima, uopce ti ne treba ako ne koristis neki od tih dialoga.

 

advapi32 biblioteka sadrzi sve naprednije API pozive kojima nije mjesto u samom kernelu, tu pozivi za rad sa registrijem, korisnickim racunima i slicno...

 

To je ukratko, vise o tome ces naci ovdje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_API

So then I typed GOTO 500 - and here I am!
14 godina
neaktivan
offline
Kako postaviti OGL na dev c++

e saznao sam gdje je bio problem, u make.win datoteci, bio je problem putanja do projekta, jer sadrži ć u mom prezimenu, i kad sam stavio na c:\lesson1\projekt.dev radi {#}

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako postaviti OGL na dev c++
Kucaj na myltimediju devcpp-a i samo naprijed na nehe site.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice