Izrada igre bez programiranja :)

poruka: 5
|
čitano: 4.087
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Izrada igre bez programiranja :)

Ovako , čitajući malo po forumu naišao sam na par tema koje se direktno ili indirektno tiću izrada računalnih igara. I gotovo svugdje naiđe se na post tipa : Ste čuli za ovaj Game Engine ili Game Studio  ??? i zatim par odgovora tipa jesamo, vidjeli smo i bolji itd.... te   odgovori tipa, a kak da napravim igru s tim , a ja uopće ne znam programirat, ili znam ali samo malo ( mada to malo je varijabilno :) ) .

E pa evo pomoć za sve one koji bi nešto bez puno muke oko programiranje :

Naime ima na sceni još "alata" sličnih ovome kojeg ču navest ali pošto je ovaj BESPLATAN , a ostali su manje više besplatni ( besplatni period ogranićen na par dana, ili besplatani za nekomercijalne svrhe , itd... ( obavezno proučite licence ostalih "alata" prije nego se upustite u "dublji" rad ) ).

Riječ je o izvrsnom alatu koji je od nedavno postao besplatan : 3D RAD . Na stranici imate mogučnost skidanja istog te pregršt tutoriala za učenje . Na primjer početni tutorial http://www.3drad.com/3d-game-creation-software.htm u kojem od početka do kraja možete napraviti igru vožnje auta doslovno u 15 minuta.

Iz  iskustva znam da recimo u Truevision3D-u za istu stvar trebat čete dan - dva , u XNA-u tri , a u čistom DirectX-u oko 4 dana Osmijeh te isto neće najverojatnije bit niti približno slično ovome što možete napraviti u roku od 15 minuta , s time da ova tri pristupa podrazumjevaju programiranje i to dosta programiranja, te žongliranje sa nekim od fizičkih engine-a. U TV3D-u je to već podrazumjevani Newton Game Dynamics, dok u XNA bih Vam preporučio JigLibX biblioteku, a za DirectX više nemam živaca.

Znači svi Vi koji želite raditi igre, ne želite se pretjerano mučiti sa programiranje i sve to želite apsolutno BESPLATNO evo vam rješenja 3D RAD u  ruke i krenite.

 

 

 

 

 

http://www.woodgamesfx.com
 
1 0 hvala 2
16 godina
neaktivan
offline
Izrada igre bez programiranja :)

Svaka cast na prvom dijelu posta, ali drugi dio gdje si poceo ocjenjivati vrijeme potrebno za izradu igre u drugim alatima ili libraryima...

 

Sto je uopce 'cisti DirectX'???? Znaci, pises 2D engine, input system, collision detector, game state manager, animacije, zvuk - sve to prije nego uopce mozes napraviti igru?

I to samo 4 dana????????

 

Stojis li i dalje iza te tvrdnje, ili da ti uputim jedan 'truth or dare'?    :-)

 

Svi mi svakodnevno putujemo kroz vrijeme i to brzinom od jedne sekunde u sekundi. -hrx
 
1 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Izrada igre bez programiranja :)

Ma ne naravno da ne . Samo sam htio za ilustraciju pokazati da postoji način kako se može "isto" napraviti  lakše. Stvar je kome se što sviđa tj. koliko ima znanja i želje da se nešto napravi.

http://www.woodgamesfx.com
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Izrada igre bez programiranja :)

Aha sad sam još detaljno pročitao post koji sam napisao. OK možda nisam trebao navesti "čisti DirectX" ( jer o tome bi se dalo raspisati )  , ali za ova druga dva ( TV3D i XNA ) znam iz osobnog iskustva da treba otprilike toliko dana ( barem je meni trebalo ) , sad opet je pitanje dal to netko može u kraće ili duže vrijeme, pa vjerujem da može Smijeh

 

http://www.woodgamesfx.com
15 godina
neaktivan
offline
Izrada igre bez programiranja :)

Evo par YouTube linkova od 3D RAD-u :

 

 

http://www.woodgamesfx.com
 
2 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice