Ovaj se link pojvio na id-ovim stranicama http://www.idsoftware.com/business/jobs/index.php , šteta traže se samo USA građani, sve jedno zanimljivo je vidjeti što se sve traži npr. za game developera, PL/SQL i Database Experience – particularly Oracle
Id traži nove snage
- poruka: 9
- |
- čitano: 1.452
- |
- moderatori:
Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ja bi im mogao pomoći
A pomogao im bi tako što bih im reka da nek naprave da valja dom 4
heheh
Inače, nesviđa mi se to što koriste OpenGL, a ne DircetX.
Nekako mi se čini da na XBOX 360 ne ide OpenGL
Ma ide on na sve platforme. Zato i je jedina prednost nad DirectX. Podržava sve moguće platforme.
Podrzava sve one platforme koje implementiraju specifikaciju. OpenGL je samo to: standard.
DirectX je M$ kontrolirana tehnologija. M$ odredjuje sto i kako u vezi DirectX-a, dok kod OpenGL-a to odredjuje konzorcij koji normalno radi u dogovoru sa proizvodzacima hardwarea.
Ovo je samo osobni guess, pa ako sam reko glupost...
Btw, US citizens ili ne, ja svoj CV apliciram SADA.
Jesi, rekao si. :)
OpenGL je više-manje mrtav za igre, a Tech5 se radi i za DirectX čiji razvoj diktira vijeće proizvođača grafičkih kartica.
"
The OpenGL extension mechanism is probably the most heavily disputed difference between the two APIs. OpenGL includes a mechanism where any driver can advertise its own extensions to the API, thus introducing new functionality such as blend modes, new ways of transferring data to the GPU, or different texture wrapping parameters. This allows new functionality to be exposed quickly, but can lead to confusion if different vendors implement similar extensions with different APIs. Many of these extensions are periodically standardized by the OpenGL Architecture Review Board (ARB), and some are made a core part of future OpenGL revisions.
On the other hand, Direct3D is specified by one vendor (Microsoft) only, leading to a more consistent API, but denying access to vendor-specific features. NVIDIA’s UltraShadow technology,[9] for instance, is not available in the stock Direct3D APIs at the time of writing. It should be noted that Direct3D does support texture format extensions (via FourCC). These were once little-known and rarely used, but are now used for DXT texture compression.
"
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_OpenGL_and_Direct3D
Sto se tice mrtvila za igre:
svaki moderni mobilni uredjaj koji ima sposobnost 3D renderinga implementira OpenGL specifikaciju, ne DirectX.
Valjda Carmack ima dobar razlog zasto sve zivo radi sa OpenGL-om. Osim sto je lud.
Besides, to je guesstimate zasto ON koristi OpenGL umjesto DirectX-a...
IdTech 5 ide za OpenGL i DX 9.0... DX 9.0, to je kao da kazes da distribuiras igru na audio kazetama.
Jedini razlog za to je sto zele distribuirati Rage na xBoxu i prodati tech5 malo bolje nego tech4. Carmack je sam rekao da ce Rage izgledati puno puno bolje na PC-u nego na konzolama zbog high-end PC hardvera. S obzirom da tim high-end mogucnostima ne mozes pristupiti dok ih M$ ne odluci uvrstiti u svoju reviziju drivera, a u OpenGL-u ih mozes queryati dinamicki.... mislim da je jasno tko je pobjednik.
A vidjet cemo kako ce se stvari zahuktati sa OpenGL 3.0 i njegovim konkurentnim modelom, sad kad su poceli raditi ludarije kao > 128 paralelnih pipelineova...
Edit:
kad netko zna sto je shader i kad ga zna koristiti kako spada:
http://www.winmatrix.com/forums/index.php?showtopic=13647
Carmack koristi OpenGL iz istog razloga iz kojeg ja koristim Windowse za razvoj - navike. OpenGL je trenutno inferioran DirectXu, što je i Carcmack potvrdio nedavno. Portabilnost koju OpenGL nosi i dalje je korisna doduše.
OpenGL 3.0 je proglašen mrtvim od strane industrije, ne mene osobno, bez obzira što se slažem s tim. U svakom slučaju, čekaju se drastične promjene inače OpenGL za igre odlazi u povijest.
Crytek isto zapošljava, ovaj se link jutros pojavio na njihovoj stranici http://www.crytek.com/career/ , oni imaju ured u Budimpesti pa tko voli, želi i smatra se doraslim izazovu, neka pokuša
Pozdrav.