Program sam pravio u dev c++, tek sam pocetnik pa ce se mozda naci i neka greska. Program sadrzi dva file-a jedan je .exe a drugi je .txt u koji se moze upisati ili izmjeniti naziv predmeta (trenutno su upisani predmeti koje ja imam). Prvi red u .txt datoteci sluzi programu da odredi koliko se redova tj. predmeta nalazi u datoteci sto znaci ako imate 16 predmeta samo umjesto 15 upisete 16 i u novu liniju dodate jos jedan naziv predmeta (nisam znao kako da napravim provjeru u programu da sam odredi broj linija ako netko zna neka slobodno napise ) . Program sprema zadnji izracunati prosjek u novu datoteku... (isto nisam znao kako da napravim da sprema sve zato sto sa svakim novim računanjem obrise mi stari tekst u datoteci.. Ako netko zna kako da se ostavi i ono proslo puno bi mi pomogao da poboljsam program, ipak sam tek nedavno poceo sa time da se bavim..) eto to je sve...
Program
C++ Program za računanje prosjeka
- poruka: 6
- |
- čitano: 7.085
- |
- moderatori:
Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Popis predmeta me podsjeća na 2. srednje elektrotehničke škole
Popis predmeta me podsjeća na 2. srednje elektrotehničke škole
Hehe i jeste drugi razred.. Tehničar za računalstvo...
Program sam pravio u dev c++, tek sam pocetnik pa ce se mozda naci i neka greska. Program sadrzi dva file-a jedan je .exe a drugi je .txt u koji se moze upisati ili izmjeniti naziv predmeta (trenutno su upisani predmeti koje ja imam). Prvi red u .txt datoteci sluzi programu da odredi koliko se redova tj. predmeta nalazi u datoteci sto znaci ako imate 16 predmeta samo umjesto 15 upisete 16 i u novu liniju dodate jos jedan naziv predmeta (nisam znao kako da napravim provjeru u programu da sam odredi broj linija ako netko zna neka slobodno napise ) .