Iskon "iskustvo"! izdvojena tema

poruka: 3.297
|
čitano: 1.233.507
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Iskon "iskustvo"!

Kod mene u zgradi je nekadasnji bnet uveo coax optiku, ali nedavno je provucena i optika koju nude iskon i tcom. Mozda jos koji operater ali nisam provjeravao.

 

I believe Wi can Fi...
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Iskon "iskustvo"!

Ja imam optiku i trebo bi imat brzinu do 200, al mi speed test pokazuje 94max..

R33mba#2892
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
A mrežna kartica je gigabitna? Kabel ispravan? Komp je povezan sa routerom na 1Gbps?
9 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!

Ne postoji "coax optika" :). Postoji samo coax, i samo optika :)

13 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
sandokan111 kaže...

Ne postoji "coax optika" :). Postoji samo coax, i samo optika :)

 Hybrid fiber-coaxial - Wikipedia

LP
14 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
Ajd sad to prevedi na jezik glupana da kuzim . molim te..ovo ko da si mi kineski piso.
R33mba#2892
11 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!

Provjeri na kompu kojom brzinom ti je spojena mreža. I eventualno napiši koja je mrežna kartica, neki jeftini laptopi se još uvijek isporučuju sa 10/100 mrežnim karticama...

14 godina
offline
Iskon "iskustvo"!

Pozdrav, uporno imam problema s njihovim internetom. 

U trećoj godini sam korištenja i svakih par sati komplet izgubi signal. 

I javim se debilima na chat fcb svaki put ista priča molim vas resrtirajte itd. 

A sve sam to napravio. Kako da to ozbiljnije dignem na višu razinu kako bi dobi novi ruter?

 

Znači svaki put čekam agenta po par sati i traže me podatke i da resetiram ruter. Sve pošaljem i onda nakon par sati ponovno me. Pitaju podatke i reset rutera, ono wtf kao da nikad nisam ništa ni pisao. 

Nisam dosad imao problema, ali sad postaje lagano prenaporno. 

 

Jel tko uspio ishoditi novi ruter ili nešto, natjerati ih na nešto više osim molim vas ugasite upalite ili čačkalicom resrtirajte. 

 

Hvala!

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Poruka je uređivana zadnji put uto 3.1.2023 10:44 (fila2208).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Iskon "iskustvo"!
Ne smiješ se dat da te stalno otkantaju sa isitim stvarimo .To je njihova procedura da čačkalicom resetiraš i da nazoveš ponovo ako ne valja. Drugo put ne daj se reci da si već 5 puta sa čačklaicom resetirao i da ne želiš više nego da ti riješe kvar.
 
2 0 hvala 1
14 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
Imam win 10 ne snalazim se bas ..
jesam dobro fotko?
I
R33mba#2892
9 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
zabbax21 kaže...
sandokan111 kaže...

Ne postoji "coax optika" :). Postoji samo coax, i samo optika :)

 Hybrid fiber-coaxial - Wikipedia

 Sad bi ti trebao razumjeti sto je hfc (hybrid fiber coaxial) da razumijes da coax nije optika. Za to, nazalost, treba malo vise ucenja od guglanja po wikipediji.

U biti da procitas to sto si linkao s razumjevanjem shvatio bi zasto coax nije optika, i tako se ne smije zvati.

 

Coax (hfc) je optika isto ko sto je i dsl optika. Ako jedno zoves optikom, onda je bome i vdsl isto optika. Nazalost, marketing isp-ova iskoristava neznanje korisnika pa im prodaje muda pod bubrege, a onda to dalje naivni korisnici prenose i dodjemo do toga da ti meni linkas nesto sto ne razumijes braneci neispravnu tezu :)))))))))

Poruka je uređivana zadnji put uto 3.1.2023 14:28 (sandokan111).
15 godina
online
Re: Iskon "iskustvo"!
fila2208 kaže...

Pozdrav, uporno imam problema s njihovim internetom. 

U trećoj godini sam korištenja i svakih par sati komplet izgubi signal. 

I javim se debilima na chat fcb svaki put ista priča molim vas resrtirajte itd. 

A sve sam to napravio. Kako da to ozbiljnije dignem na višu razinu kako bi dobi novi ruter?

 

Znači svaki put čekam agenta po par sati i traže me podatke i da resetiram ruter. Sve pošaljem i onda nakon par sati ponovno me. Pitaju podatke i reset rutera, ono wtf kao da nikad nisam ništa ni pisao. 

Nisam dosad imao problema, ali sad postaje lagano prenaporno. 

 

Jel tko uspio ishoditi novi ruter ili nešto, natjerati ih na nešto više osim molim vas ugasite upalite ili čačkalicom resrtirajte. 

 

Hvala!

 

Iskon je dno dna kaj se korisničke podrške tiče.

Ja se s njima borim u ovom ugovoru od prvog dana i tek na zadnje kad sam postao neugodan su se pokrenuli kao nešto.

 

Uvijek ista priča:

-Zoveš SZK

-Čekaš 10-15-20 minuta da ti se netko javi

-Pri tome gubiš i ovo malo živaca dok se netko ne udostoji javiti, jer...

-Kroz krajnje iritantnu pozadinsku glazbu koju slušam već više od 10 godina, u trenucima kad bih čamio čekajući da se netko udostoji javiti...

-Probija se iritantni glas automata sa porukom "nažalost, svi agenti su trenutačno zauzeti blablabla"

-Pa te dočeka odmah poruka da taj poziv može biti sniman!

-JBT, DE NEKA NETKO NEKAD VIŠE TO PRESLUŠA!!!!

 

I onda ti opet i uvijek iznova moraš dodatno gubiti svoje živce objašnjavajući sve iz početka nekom novom Peri ili Milici dok sipaju unaprijed pripremljene floskule iz rukava.

Meni su u zadnjih tjedan dana čak 2x slali tehničara jer sam im dao do znanja da sam dobio generalni popizditis.

Prvi put kad je čovjek stigao zamijenio je router i prebacio me na drugu paricu.

Prvi dan je to bilo ok, čak sam dobio i 10-ak Mbps bolju brzinu, no već sljedeći dan su počeli učestali prekidi konekcije na internet.

Čak i češće nego prije. Pa sam opet zvao SZK, ajd' ovaj put se javila neka baš ljubazna ženska i odmah je rekla da će slati ponovo tehničara.

Sljedeće jutro me tehničar zvao na mobitel, da kad može doći,na što sam se ljubazno zahvalio i rekao da nema potrebe jer i tako raskidam ugovor sa Iskonom.

 

Napisao sam zahtjev za raskid ugovora, prije toga sam kontaktirao A1 prodaju i sve dogovorio za prelaz na A1 Coax net, 140-200 Mbps DL/ 14-20 Mbps UL.

Sad čekam samo da mi Iskonovci odgovore i onda pokrećemo prelaz na A1.

Uz najbolju volju, kao dugogodišnji Iskonovac nisam imao više ni živaca ni volje se natezati s njima.

I za čast i poštenje, što je previše previše je.

Tigar Krezumica
5 godina
offline
Iskon "iskustvo"!

Ja sam imao problema tj. nestabilnost dok nisam zatrazio da me stave u bridge mode i stavio sam svoj router.

Sa njihovim innbox routerom ili gubi signal ili ga svakih par dana moram resetirat. Uvijek nesto...

Poruka je uređivana zadnji put uto 3.1.2023 17:17 (Junior335).
 
1 0 hvala 1
14 godina
offline
Iskon "iskustvo"!

da li tko od vas ovdje radi u iskonu? za mj dana mi istice ugovor, pa bi volio kad bi postojala mogucnost da nastavim sa istim paketima po istoj cijeni i dalje...bez puno izmisljavanja tople vode

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
Junior335 kaže...

Ja sam imao problema tj. nestabilnost dok nisam zatrazio da me stave u bridge mode i stavio sam svoj router.

Sa njihovim innbox routerom ili gubi signal ili ga svakih par dana moram resetirat. Uvijek nesto...

 Upravo to, ista priča svaki dan ludim već.

Ma neću kupovat ruter radi njih, oću novi ruter i stabilnu vezu.

fromcelltohell kaže...
fila2208 kaže...

Pozdrav, uporno imam problema s njihovim internetom. 

U trećoj godini sam korištenja i svakih par sati komplet izgubi signal. 

I javim se debilima na chat fcb svaki put ista priča molim vas resrtirajte itd. 

A sve sam to napravio. Kako da to ozbiljnije dignem na višu razinu kako bi dobi novi ruter?

 

Znači svaki put čekam agenta po par sati i traže me podatke i da resetiram ruter. Sve pošaljem i onda nakon par sati ponovno me. Pitaju podatke i reset rutera, ono wtf kao da nikad nisam ništa ni pisao. 

Nisam dosad imao problema, ali sad postaje lagano prenaporno. 

 

Jel tko uspio ishoditi novi ruter ili nešto, natjerati ih na nešto više osim molim vas ugasite upalite ili čačkalicom resrtirajte. 

 

Hvala!

 

Iskon je dno dna kaj se korisničke podrške tiče.

Ja se s njima borim u ovom ugovoru od prvog dana i tek na zadnje kad sam postao neugodan su se pokrenuli kao nešto.

 

Uvijek ista priča:

-Zoveš SZK

-Čekaš 10-15-20 minuta da ti se netko javi

-Pri tome gubiš i ovo malo živaca dok se netko ne udostoji javiti, jer...

-Kroz krajnje iritantnu pozadinsku glazbu koju slušam već više od 10 godina, u trenucima kad bih čamio čekajući da se netko udostoji javiti...

-Probija se iritantni glas automata sa porukom "nažalost, svi agenti su trenutačno zauzeti blablabla"

-Pa te dočeka odmah poruka da taj poziv može biti sniman!

-JBT, DE NEKA NETKO NEKAD VIŠE TO PRESLUŠA!!!!

 

I onda ti opet i uvijek iznova moraš dodatno gubiti svoje živce objašnjavajući sve iz početka nekom novom Peri ili Milici dok sipaju unaprijed pripremljene floskule iz rukava.

Meni su u zadnjih tjedan dana čak 2x slali tehničara jer sam im dao do znanja da sam dobio generalni popizditis.

Prvi put kad je čovjek stigao zamijenio je router i prebacio me na drugu paricu.

Prvi dan je to bilo ok, čak sam dobio i 10-ak Mbps bolju brzinu, no već sljedeći dan su počeli učestali prekidi konekcije na internet.

Čak i češće nego prije. Pa sam opet zvao SZK, ajd' ovaj put se javila neka baš ljubazna ženska i odmah je rekla da će slati ponovo tehničara.

Sljedeće jutro me tehničar zvao na mobitel, da kad može doći,na što sam se ljubazno zahvalio i rekao da nema potrebe jer i tako raskidam ugovor sa Iskonom.

 

Napisao sam zahtjev za raskid ugovora, prije toga sam kontaktirao A1 prodaju i sve dogovorio za prelaz na A1 Coax net, 140-200 Mbps DL/ 14-20 Mbps UL.

Sad čekam samo da mi Iskonovci odgovore i onda pokrećemo prelaz na A1.

Uz najbolju volju, kao dugogodišnji Iskonovac nisam imao više ni živaca ni volje se natezati s njima.

I za čast i poštenje, što je previše previše je.

 ja nisam zvao, nemam vremena, samo sam slao fcb poruke i svaki put od početka, za poluditi. Ali morat ću. Reci mi raskid ugvora te košta ili?

znam da se nešto mjenjalo, ali nisam zicer jel mogu bez penala izaći od njih?

još sam na optici kod njih, zasad bilo ok ali ovo postaje prenaporno zasad.

 

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
11 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
R3nchi kaže...
Imam win 10 ne snalazim se bas ..
jesam dobro fotko?
I

imaš gigabitnu karticu, ali si spojen 100Mbps brzinom, onda je vjerojatno kabel jer ne vjerujem da su ti dali modem koji nema gigabitne portove a plaćaš 200Mbps

14 godina
offline
Iskon "iskustvo"!
Memphis kaže...
Ne smiješ se dat da te stalno otkantaju sa isitim stvarimo .To je njihova procedura da čačkalicom resetiraš i da nazoveš ponovo ako ne valja. Drugo put ne daj se reci da si već 5 puta sa čačklaicom resetirao i da ne želiš više nego da ti riješe kvar.

 Ma nisam, resetirao sam jednom, dva dana radilo i tjt. I opet sve prijavio i tako danima. I prave se blesavi.

Slikao sam sve lampice ono crveno sve slao i onda se više ne javljaju. prijetio da odlazim amo tamo ali prave budalu od mene.

E sad koliko je izlazna naknada zanima me ako nije velika da ih steram u kurac. 

 

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
online
Re: Iskon "iskustvo"!
fila2208 kaže...
 Reci mi raskid ugvora te košta ili?

 

Inače naplate penale, osobno se nadam da mi neće naplatiti jer kao što i sami dobro znaju, nisu ispoštovali svoju stranu ugovora pa onda ne bi bilo fer da naplate penale.

 

Javim kako je prošlo.

Tigar Krezumica
5 godina
offline
Iskon "iskustvo"!

*greska*

Poruka je uređivana zadnji put sri 4.1.2023 23:32 (Junior335).
 
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: Iskon "iskustvo"!

Danas piše da će svi telekomi podići cijene za 10% zbog inflacije, pa onda možeš bez penala promijeniti davatelja usluga.

14 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
promjenim kablove pa javim.. trazim utp6?
R33mba#2892
11 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!

cat5, cat6... bitno da su 4 parice (8 žica)

kabel koji je došao sa routerom bi trebao biti ok

15 godina
offline
Iskon "iskustvo"!

Nemojte imat posla sa Iskonom osim ako ne želite ostarit za još 5 godina života!

 
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!

Napravi dva puta dnevno, u različita vremena, ištekaj ga iz struje....nakon tjedan dana prijavi da se ruter restarta sam od sebe i traži novi uređaj

Ne tretirajte ljude kao budale ali nikada nemojte zaboraviti da oni to jesu! People who drink light beer do not really like beer. They just like to piss a lot.
14 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
Memphis kaže...

Nemojte imat posla sa Iskonom osim ako ne želite ostarit za još 5 godina života!

 imam samo najbolja iskustva s njima i napravili su mi individualni paket, skinuli su mi cijenu od proslog mjeseca posto sam bio par dana bez neta, radi krivice HEP-a i njihovih kooperanata koji su precvikali mi kabel neta koji ide u zgradu...

nemoj trolat bzvz

16 godina
offline
Iskon "iskustvo"!

također, sve probleme su brzo riješili, čak i zamjena nadzemnih kablova rješena u roku manje od mjesec dana

 

doduše, povremeno još parica divlja ali daleko manje nego prije

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
Tonci R. kaže...

Danas piše da će svi telekomi podići cijene za 10% zbog inflacije, pa onda možeš bez penala promijeniti davatelja usluga.

 odličan info hvala no na koga prijeći...?

 

tcom vjerojatno ne znam , vidim na njihovim stranicama nešto 40kn mjesečno ne kužim taj deal

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
2 godine
protjeran
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
VAŽNE DOPUNE OPĆIH UVJETA KORIŠTENJA ISKON INTERNETA

Poštovani,

9. siječnja 2023. godine nadopunit ćemo Opće uvjete korištenja lskon lnterneta pa s Vama želimo podijeliti informacije o promjenama. Najvažnija promjena će se odnositi na mogućnost usklađivanja cijena s prosječnom godišnjom stopom inflacije koju jednom godišnje objavljuje Državni zavod za statistiku.

Izdvojene ključne informacije:

Usklađivanje cijena bit će ograničeno do maksimalno 10 % godišnje, čime smo osigurali da ako stopa inflacije bude i veća od 10 %, povećanje cijena ne prelazi taj postotak.
Ako želite, možete raskinuti ugovor za usluge koje koristite u lskonu bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ugovora u roku od dva mjeseca od primitka ove obavijesti.
U slučaju da dođe do promjene lskonovih cijena, svaku izmjenu ćemo Vam javiti na vrijeme i to minimalno 30 dana prije nego što promjene stupe na snagu. U tom trenutku nećete imati pravo raskinuti svoj ugovor bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid.
Klauzula za usklađivanje cijena koja će biti dodana u Opće uvjete korištenja glasi:

U slučaju inflacije lskon ima pravo, a u slučaju deflacije obvezu, jednom godišnje uskladiti cijene svojih usluga s lndeksom potrošačkih cijena u Republici Hrvatskoj koji Državni zavod za statistiku (https://dzs.gov.hr/) objavljuje počekom godine i koji obuhvaća cijelu proteklu godinu. Relevantan je godišnji prosjek cijena dobara i usluga za osobnu potrošnju tj. prosječna godišnja stopa inflacije koja mjeri inflaciju na temelju promjene prosječnog indeksa potrošačkih cijena iz godine u godinu. lskon je ovlašten uskladiti cijene svojih usluga s indeksom potrošačkih cijena najkasnije u roku od 90 dana od dana kada Državni zavod za statistiku objavi prosječnu godišnju stopu inflacije za prethodnu godinu. lskon nema pravo niti obvezu provesti usklađenje cijena usluga kada prosječna godišnja stopa inflacije tj. deflacije iznosi između -2 posto i +2 posto. U slučaju usklađivanja cijena usluga lskona u skladu s odredbama ovog stavka. Pretplatnik nema pravo na raskid ugovora bez naknade propisan stavkom 9. ovog članka Općih uvjeta. lskon ima pravo uskladiti cijene s punim iznosom prosječne godišnje stope inflacije, a ovlašten je uskladiti cijene i u manjem postotku od objavljene prosječne godišnje stope inflacije za prethodnu godinu. Ni u kojem slučaju, usklađenjem cijena koje lskon provede temeljem ovog stavka, ne može doći do povećanja cijena koje premašuje 10 posto godišnje.

Klauzula za usklađivanje cijena će na odgovarajući način biti dodana i u Posebne uvjete korištenja lskon.TV-a kao i klauzula kojom se pobliže definira pravo lskona da mijenja raspored programa, dodaje ili izuzima pojedine programe iz paketa ili ih zamjenjuje novima.

Dodatno, u Općim uvjetima korištenja lskon lnterneta i Posebnim uvjetima korištenja lskon.TV-a, krajnji rok za povrat opreme od 30 dana od prestanka ugovora izmijenjen je te glasi 15 dana od dana izdavanja računa na kojem mu je naplaćena naknada za opremu te će u slučaju povrata naknada biti stornirana.

Ostale izmjene Općih uvjeta korištenja lskon lnterneta i Posebnih uvjeta korištenja lskon.TV-a odnose se na usklađivanje s propisima te su donesene u Vašu korist, a možete ih pronaći na https://www.iskon.hr/Uvjeti-koristenja od 9.1.2023.

Budete Ii imali bilo kakvih pitanja, slobodno nas nazovite na 0800 1000 ili se javite na e-mail info@iskon.hr.

Vaš lskon
 
0 0 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
Praktički mogu dizati cijene bez da imamo pravo raskida bez penala.

Pošto je deflacija nepoznat pojam, a normalna inflacija bude oko 2%, vidim da će svake godine podizat cijene.

To su mogli i do sada raditi, samo bi mi imali pravo na raskid bez penala.
Poruka je uređivana zadnji put pon 9.1.2023 21:31 (silvio3105).
 
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Iskon "iskustvo"!
RuskeGTT kaže...
Memphis kaže...

Nemojte imat posla sa Iskonom osim ako ne želite ostarit za još 5 godina života!

 imam samo najbolja iskustva s njima i napravili su mi individualni paket, skinuli su mi cijenu od proslog mjeseca posto sam bio par dana bez neta, radi krivice HEP-a i njihovih kooperanata koji su precvikali mi kabel neta koji ide u zgradu...

nemoj trolat bzvz

 Baba ti trola ...  imao sam i ja nekada ...

 

Nakon više od mjesec dana patnje natezanja da prijeđem kod njih (jer se nisu mogli sami sa sobom dogovorit je mogu isporučit traženu brzinu ili ne) odustanem jer mi se više nije dalo čekat jel budu ili ne budu, da bi mi danas kreteni iskopčali uslugu kod postojećeg operatera i prenijeli broj u svoju mrežu. Nakon što sam pismeno prije tjedan dana dobio potvrdu da su stornirali zahtjev za prijelaz. Naravno ja sam sad potpuno bez usluge interneta i telefona, kreteni koji se jave na telefon naravno ništa ne znaju, pišite mailove na koje nitko ne odgovara, na facebooku isto samo izignoriraju kad vide sranje koje su napravili i sad se mogu jebat radi nesposobnih idiota. Sad nemam više ništa. Znači nikad više iskon pa da đabe dijelili pakete i plaćali mi račune za HEP. Takvu nesposobnost i hrpu kretena na kupu već dugo nisam vidio.

 

Tak da ne trolaj bezveze o nečemu čem nemaš pojma.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice