Pa postoji "realnije", kad te ulove u stealthu, digne se alarm i moraš se borit.
Ono što je meni, npr, u TES smiješno, šuljaš se, ulove te, napadne te tih 3-4 neprijatelja koji su blizu, a oni iza slijedećih vrata nemaju pojma što se dešava, iako si glasnim lupanjem metala po metalu ubio trojicu u sobi prije.
Karikiram malo, i iskreno najviše se to desi kad "učitavaš novu mapu", tj. u većim dungeonima koji zbog konzola nisu mogli biti jedan već podijeljeni na nekoliko, bilo da se radi o utvrdi ili spilji/pečini...
Što se tiče borbe, DS ima previše dodge-a, to se slažem. Sa druge strane ima najbolje izvedeno rukovanje oružjem od bilo koje igre ikad izvedeno - block, pary, 1h, 2h animacije, tipovi oružja, svaki ima svoje animacije i timing, overcumbered animacije, utjecaj snage na izvođenje napada, utjecaj dexteritya na izvođenje napada kod dex oružja i slično... čak i magije imaju puno smisla - da se dodge dovede pod kontrolu bilo bi savršeno, maka ni on nije ne-fer, što se posebno u PvP-u vidi.
Nema "1 build beats them all" situacija, jednako si viable sa ogromnim 2H oružjem koje jedva držiš sa 50 STR, kao i goloruk sa poisonom applyanim na šake. Comabt o TES serijalu može se sakrit iza toga... meni savršeno paše, i uspoređivat kompleksnost borbe u DS i witcheru nema smisla, a sa TES radit usporedbu je vređanje.
Ono što me pak drđalo sada u Skyrimu, nakon svih ovih godina, je ipak malo questove odradit... makar bi bi oni mogli biti bolji.
Ja se ndam novom engineu, ali ga ne očekujem.
Nadam se smislenoj priči, ali ju ne očekujem.