- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
http://www.hcl.hr/vijesti-nove-tes-v-skyrim-vijesti-nisu-bas-sretne-6181-27.html
Za početak, potvrđeno je kako će prva dva DLC paketa za igru biti privremeno ekskluzivna za X360 korisnike. Tridesetak dana kasnije isti će se naći i na ostalim (PC, PS3) platformama, ali mnogi će se složiti da je Bethesda mogla jednako tretirati sve korisnike te da Skyrimu ova kvazi-ekskluzivnost nije ni trebala
Naime, među izbačenim vještinama našao se i Armorer skill, a zajedno s njim odbačeno je i degradiranje opreme s vremenom. Tako ćemo umjesto popravljanja svoje oružje samo nadograđivati, što je ekipi iz Bethesde manja gnjavaža nego dosadašnji postupak „krpanja“ opreme koji je, osim u TES igrama, bio prisutan i u nedavnom Falloutu. Pa iako ćemo ovaj skill vjerojatno dobiti u obliku neke korisničke modifikacije, fanovi ovu vijest nisu primili baš najbolje, te gorljivo tvrde da je posrijedi novo zaglupljivanje RPG žanra.
-.-"
Sve što su izbacili izbacili su da bi igru prilagodili što većem broju igrača, mulariji novoj u serijalu kojima je krpanje oružja prevelika obvezna te ih deprimira.
Idioti.
Ali ako sam dobro skužio, ispravite me ako nisam, toga nije bilo. Neovisno o tome koliko je oružje bilo oštećeno radilo je isto. Onda to ionako nema smisla.
Ali ako sam dobro skužio, ispravite me ako nisam, toga nije bilo. Neovisno o tome koliko je oružje bilo oštećeno radilo je isto. Onda to ionako nema smisla.
Nije radilo ista.Radio si manji dmg sa oštečenim mačem
Ali ako sam dobro skužio, ispravite me ako nisam, toga nije bilo. Neovisno o tome koliko je oružje bilo oštećeno radilo je isto. Onda to ionako nema smisla.
Ne, ovisno o oštećenju padao je damage.
Sve što su izbacili izbacili su da bi igru prilagodili što većem broju igrača, mulariji novoj u serijalu kojima je krpanje oružja prevelika obvezna te ih deprimira.
Idioti.
Glupost na kvadrat. Mene je živciralo krpanje oružja, a nisam klinac. Imam 28 godina. Što ćemo sad?
Uopće nisu idioti, ja to pozdravljam. Furati deset ćekića, i onda kuckati svako malo po alatu koji život znači je bilo idiotski naporno.
Oružje se uvijek habalo na isti način tj. habalo se je uvijek na isti način neovisno o tome da li si ti ubio vuka, divlju svinju (nemaju oklopa) ili si ubio bandita (lagani oklop), marudera (teški oklop).
Sve što su izbacili izbacili su da bi igru prilagodili što većem broju igrača, mulariji novoj u serijalu kojima je krpanje oružja prevelika obvezna te ih deprimira.
Idioti.
Opčenito unatrag par godina vidi se degeadacija u igrama.Sve igre su postale turbo lagane i jednostavne.U fps praktički više nemožeš poginuti na normal težini.A da ne pričamo o pojednostavljanju rpg žanra.Igre danas kao da se rade za glupe i maloumne.Rpg igre dans su akcijske igre sa inventorijem.Koja je razlika izmedu novijih rpg AC nikakva osim sto u AC možeš skakati kao majmun.Pa jedan Fallout 3 prije 10 g nebi nitko ni pomislio nazvati rpg-om.
Sve što su izbacili izbacili su da bi igru prilagodili što većem broju igrača, mulariji novoj u serijalu kojima je krpanje oružja prevelika obvezna te ih deprimira.
Idioti.
Glupost na kvadrat. Mene je živciralo krpanje oružja, a nisam klinac. Imam 28 godina. Što ćemo sad?
Uopće nisu idioti, ja to pozdravljam. Furati deset ćekića, i onda kuckati svako malo po alatu koji život znači je bilo idiotski naporno.
Onda furaj 2-3 oružja pa fino zamjeni i kad se malo potroše prodaj vendoru.lol.***** te pa to je draž rpg-a da se razlikuje od arkadnih igara i akcijskih
Sve što su izbacili izbacili su da bi igru prilagodili što većem broju igrača, mulariji novoj u serijalu kojima je krpanje oružja prevelika obvezna te ih deprimira.
Idioti.
Glupost na kvadrat. Mene je živciralo krpanje oružja, a nisam klinac. Imam 28 godina. Što ćemo sad?
Uopće nisu idioti, ja to pozdravljam. Furati deset ćekića, i onda kuckati svako malo po alatu koji život znači je bilo idiotski naporno.
Onda furaj 2-3 oružja pa fino zamjeni i kad se malo potroše prodaj vendoru.lol.***** te pa to je draž rpg-a da se razlikuje od arkadnih igara i akcijskih
Lol pa to nije draž rpg igara. Zapravo to je najmanji dio rpg igara. Witcher 1 i 2 nema popravka, DA:O nema popravka, BG 1 i 2 nemaju popravke itd..... Dakle najmanji element rpg-a.
Moj lik ne fura dva oružja, čini ga nepotrebno teškim.
Imat ćeš sustav upgradanja kao i u nekim od gore navedinih igara. Sad, ja i ti se valjda slažemo da su Witcher 1 i 2, DA:O ipak rpg igre, jer ako bi išli tvojom logikom da samo rpg igre imaju mehaniku popravljanja, onda te dvije igre ne bi bile rpg-ovi.
Sve što su izbacili izbacili su da bi igru prilagodili što većem broju igrača, mulariji novoj u serijalu kojima je krpanje oružja prevelika obvezna te ih deprimira.
Idioti.
Glupost na kvadrat. Mene je živciralo krpanje oružja, a nisam klinac. Imam 28 godina. Što ćemo sad?
Uopće nisu idioti, ja to pozdravljam. Furati deset ćekića, i onda kuckati svako malo po alatu koji život znači je bilo idiotski naporno.
Oružje se uvijek habalo na isti način tj. habalo se je uvijek na isti način neovisno o tome da li si ti ubio vuka, divlju svinju (nemaju oklopa) ili si ubio bandita (lagani oklop), marudera (teški oklop).
Sto ljudi, sto ćudi, no što ti očekuješ od igre u kojoj se boriš sa duhovima, mitskim bićima, bacaš magije na sve strane i sl. brutalnu realnost u svezi oštećenja oružja? Neki zaboravljaju da je ovo igra, a ne simulator.
Sve što su izbacili izbacili su da bi igru prilagodili što većem broju igrača, mulariji novoj u serijalu kojima je krpanje oružja prevelika obvezna te ih deprimira.
Idioti.
Glupost na kvadrat. Mene je živciralo krpanje oružja, a nisam klinac. Imam 28 godina. Što ćemo sad?
Uopće nisu idioti, ja to pozdravljam. Furati deset ćekića, i onda kuckati svako malo po alatu koji život znači je bilo idiotski naporno.
Onda furaj 2-3 oružja pa fino zamjeni i kad se malo potroše prodaj vendoru.lol.***** te pa to je draž rpg-a da se razlikuje od arkadnih igara i akcijskih
Lol pa to nije draž rpg igara. Zapravo to je najmanji dio rpg igara. Witcher 1 i 2 nema popravka, DA:O nema popravka, BG 1 i 2 nemaju popravke itd..... Dakle najmanji element rpg-a.
Moj lik ne fura dva oružja, čini ga nepotrebno teškim.
1. Prve tri igre koje si naveo nisu starije od 3-4 godine i spadaju u onu kategoriju koju sam naveo u prijašnjem postu.
2.Pa ako imas ring za levitiranje i mozes nositi u inv 300 kg imas mjesta za 5 setova oklopa i oruzja.
3.Ovo se odnosilo na Elder Scrolls seriju a ne BG itd. i krajnjem slučaju me briga šta se tamo moglo ili nije moglo.
Sto ljudi, sto ćudi, no što ti očekuješ od igre u kojoj se boriš sa duhovima, mitskim bićima, bacaš magije na sve strane i sl. brutalnu realnost u svezi oštećenja oružja? Neki zaboravljaju da je ovo igra, a ne simulator.
Ako za duhove moraš koristit oružja od srebra, daedra ili magična oružja, onda bi bio i red da se uvede i drugačiji sistem oštećivanja opreme ili da ga uopće nema.
1. Prve tri igre koje si naveo nisu starije od 3-4 godine i spadaju u onu kategoriju koju sam naveo u prijašnjem postu.
2.Pa ako imas ring za levitiranje i mozes nositi u inv 300 kg imas mjesta za 5 setova oklopa i oruzja.
3.Ovo se odnosilo na Elder Scrolls seriju a ne BG itd. i krajnjem slučaju me briga šta se tamo moglo ili nije moglo.
2. Nemam ring za levetiranje, jer moj lik nije mag. Tako ga roleplayama. Ne moj polaziti od sebe.
3. Onda ne znaš što je Elder Scrolls serijal, jer on nije počeo sa Morrowindom. Neke stvari koje su bile prisutne u Areni i Daggerfallu uopće nije bilo u Morrowind.
1. Dakle po tebi te igre nisu rpg-ovi. Nemamo mi tu što više raspravljati, jer ovo postaje rasprava zbog rasprave, a to mi se ne da.
Lista igara u kojima je popravljanje oružja zabavno:
Lista igara u kojima je popravljanje oružja zabavno:
Nisam rekao da je smisao igre popravljati oružje i opremu al daje dimenziju igranja više.Meni nije smetalo i ne vidim u čem je problem.
1. Prve tri igre koje si naveo nisu starije od 3-4 godine i spadaju u onu kategoriju koju sam naveo u prijašnjem postu.
2.Pa ako imas ring za levitiranje i mozes nositi u inv 300 kg imas mjesta za 5 setova oklopa i oruzja.
3.Ovo se odnosilo na Elder Scrolls seriju a ne BG itd. i krajnjem slučaju me briga šta se tamo moglo ili nije moglo.
2. Nemam ring za levetiranje, jer moj lik nije mag. Tako ga roleplayama. Ne moj polaziti od sebe.
3. Onda ne znaš što je Elder Scrolls serijal, jer on nije počeo sa Morrowindom. Neke stvari koje su bile prisutne u Areni i Daggerfallu uopće nije bilo u Morrowind.
1. Dakle po tebi te igre nisu rpg-ovi. Nemamo mi tu što više raspravljati, jer ovo postaje rasprava zbog rasprave, a to mi se ne da.
Nigdje nisam naveo da rpg igra u kojoj se ne popravlja oružje i oprema nije rpg.
Mogli su to jednostavno usporiti da se ne haba tako brzo. Znalo je biti malo iritantno.
Ali definitivno sam protiv toga sam da se potpuno ukine. Još jedan sitnica koja će malo poglupiti igru. A protiv sam najviše zato jer će mi faliti spellovi disintegrate weapon i disintegrate armor. To mi je bila jako zgodna taktička opcija u igri. Kad mi dođe neka faca s dva i pol metara dugim claymorom ili neki mag s uber jakim spellom na staffu samo opalim par puta po njima disintegrate weapon, nasmijem se kad ostanu praznih ruku i onda ih samo izbodem s vilicom.
ne razumijem kako neki smatraju da je popravljanje oruzija bio toliko dobar element u igri..
u pocetku, jest, jedva imas para da uzmes oruzje, a da ne pricam o tome da moras kupovat cekice, jos u Morrowindu ima velika sansa da ces ih sve istrosit a neces nista popravit, u pocetku bar..
al popravljanje u oblivionu je bilo kratko jasno retardirano..nakon svake intenzivnije borbe bi i oprema i oruzje spali na nekih 20%, i samo si potrosio gold da to popravis i eto..u Morrowind su se makar bolja oruzja sporije kvarila, sto je imalo smisla..daedric dai katanu sam popravljo jako jako rijetko..dok sam u oblivionu umbru popravljo nakon svage druge borbe..a nakon sto dobijes master armorer, nit trosis gold na to, nit stvara ikakav problem, samo repetitivno kliktanje koje ne sluzi nicemu
Ovo toliko rijetko sretnem na forumu da mi dođe nazdraviti sam sa sobom sada... Idem po vino!
Istina. Drugi put kad pijemo kod Palanovića ili u Rajskoj budemo skupa nazdravili
Ovo toliko rijetko sretnem na forumu da mi dođe nazdraviti sam sa sobom sada... Idem po vino!
Istina. Drugi put kad pijemo kod Palanovića ili u Rajskoj budemo skupa nazdravili
Ma, to samo koristite priliku da se nacugate. Znam ja takve.
Ovo toliko rijetko sretnem na forumu da mi dođe nazdraviti sam sa sobom sada... Idem po vino!
Istina. Drugi put kad pijemo kod Palanovića ili u Rajskoj budemo skupa nazdravili
Ak budes isel u rajsku nemoj se na katu naslanjat na ogradu ljepljiva je zanm ljudi kaj su se gore zbljuvali:D
Ako su tebi igre poput The Witchera,The Witchera 2 i Dragon Age-a za maloumne onda nemas pojma o RPG-U osim ako ti nisi jedan od maloumnih pa ih igrao na easy pa onda kazes da su pojednostavljene itd.Zatim nositi 5 oklopa i 5 oruzja je debilno ako imam jedan set koji je meni najdrazi a moram ga non stop krpat to nije to meni to nema smisla i dobro je sto su izbacili tu glupost iz igre iako je neko to volio neko ne...
Bila bi fora kad bi armor i weaponsi imali šansu dobiti vizualna oštečenja za koja su potrebni popravci..
Znači recimo:
5% šanse minor tear = 10% penalty
3% serious tear = 50% penalty
1% massive tear = unusable until repaired
Ako su tebi igre poput The Witchera,The Witchera 2 i Dragon Age-a za maloumne onda nemas pojma o RPG-U osim ako ti nisi jedan od maloumnih pa ih igrao na easy pa onda kazes da su pojednostavljene itd.Zatim nositi 5 oklopa i 5 oruzja je debilno ako imam jedan set koji je meni najdrazi a moram ga non stop krpat to nije to meni to nema smisla i dobro je sto su izbacili tu glupost iz igre iako je neko to volio neko ne...
izgleda da ti nisi nikad igrao morrowind gdje kad se klepariš sa guardom, on ti blocka 70% udaraca, pa mu redovito prvo slomiš štit i još par komada oklopa prije nego što on umre
očito nisi primjetio block u oblivionu, npr u areni, često se dogodi da im polomim štit jer igram na povećanoj težini, infinite štit i oklop pa infinite block nisu dobra rješenja
a opet očito nisi nikad koristio weapon ili armor desintegrate, u oblivionu sam to često koristio sa mage/wizard buildom, polomim im oružje pa neka me udaraju šakama
stavljati oružja i oklop koji se ne lomi je krajnje nelogično i igra gubi dio svoje igrivosti
što se tiče armora, bilo bi dovoljno da ubace neku hardcore opciju.
F:NV me se nije nešto dojmio dok nisam tako počeo igrati
SKYRIM Exclusive PAX Interview with Lead Artist Matt Carofano
Pete Hines Skyrim Interview - Gamescom 2011
i zadnji u kojem su pitanja
1) How is stealth handled this time around?
2) Now that Acrobatics and Athletics are out, what are you doing to make up for their features such as dodging and getting to high places?
3) How strict are you being on the AI? How smarter are they then in Oblivion
4) Will there be non-linear quests?
5) How does the alchemy system work?
6) In the Spanish Meristation article; it is said that if you kill a courier that he people in the next town wil start to wonder about him. Is things like this possible in Skyrim?
7) Is there any plans to bring mods to the console with a mod system or even as DLC?
8) In the demo Todd said you could destroy this mill? How does that work and how destructible is the environment?
9) Is there decapitations?
10) Is there anything you would like to answer or talk about?