The Elder Scrolls V: Skyrim izdvojena tema

poruka: 9.745
|
čitano: 2.462.791
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: TES V: Skyrim - Modding
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

"Skyrim po tom pitanju neće slijediti Fallout 3 i njegova grananja priče te višestruke završetke. Umjesto toga dobit ćemo linearnu priču s manjom mogućnošću utjecanja na njezin rasplet."

 

Ovo bi bilo nešto kao kod Witcher 2, samo u par navrata moći promijeniti tijek priče.

 

Ne sviđa mi se baš to pojednostavljanje.

=CBC= Team | www.crobadcompany.com | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/theSEKIman/
Poruka je uređivana zadnji put sri 6.7.2011 19:49 (thesekiman).
Moj PC  
0 1 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

kompleti armora {#},to pojednostavljuje igru,kvragu kad se samo sjetim u morrowindu kolko si djelova oklopa imao,a sad kompleti jao si ga nama sta ce jos pojednostavljivat

 
1 0 hvala 0
17 godina
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Meni izgleda da ovo do izlaska nece uopce biti Elder Scrolls.

 
4 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim
"Srećom, Bethesda obećava kako će oklopi biti brojniji i raznovrsniji no ikad, tako da nam prelazak na „komplete“ ne bi trebao smetati."
nadajmo se :D
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

hahahha.. "kompleti"! hahaha linearna prica! hahahaha.. 

 

jao jao.. kuku lele... vec vidim ocjene kako pljuste od 95% do 100% a onda za mjesec dva krecu price o nastavku i kako ce popraviti 90% stvari jer eto u biti i nisu bile tako dobre..

 

i ajmo jovo nanovo :) 

 

2 godinje slinjenja nad slikicama, godinu nad filmichima, pola godine nad intervjuima i opet isto smece :D

 

Ali jednu stvar momar deckima priznati.. svarno su taj rejusabiliti starog koda doveli do savrsenstva ;)

Moj PC  
3 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Mene ovo s oklopima ni najmanje ne smeta, jer sam i tako gledao statse, a ne ljepotu oklopa.

Premda ni ova "linearizacija" mi ne smeta previse, jer su prosla vremena kad sam si mogao priustiti 12h igranja po danu.

Sjecam se u Morrowindu, da sam zalutao nebrojeno puta i nisam vise znao na koju stranu i kamo.

Ali to su bila vremena kada sam peglao po cijele dane, pa sam nakon 10-ak gubljenja imao i "tekicu" gdje sam zapisivao kuda i sta.

Ali sve u svemu, pricekat cu recenzije, a vjerojatno i koji mjesec da bude na kakvoj akciji {#}

Cypher: Ignorance is bliss.
Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Vidim da vam treba malo edukacije..

 

Novi info je iz fan Q&A koji je objavljen neki dan. U ovom trenu nije poznato da li će biti više dijelova (kao za Oblivion)..

http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1207390-skyrim-fan-interview/

 

 

Pitanje 14 sam ja postavio na forumu, dal su ga iz mog posta izvukli ili ne, tko zna..

 

 

TLDR:

  • Upper and lower body armor is combined (Greaves and cuirass). This allows for more characters on the screen, better visuals and a lot more armors.
  • Quests are more like Oblivion's than Fallout 3's, in that there are more, but smaller quests.
  • Sprinting while wearing heavy armor drains stamina faster than if wearing light armor.
  • You can make friends by doing things for them, making them act differently, and even join you on adventures.
  • You can get married, and if you own a house, he/she will move in with you.
  • There is a set of armor made of (something from) dragons. There is both heavy and light variants of this.
  • Common armor, like leather and steel will have a more Nordic feel over it.
  • Enchanting works like in Oblivion, with the exception that it's now a skill and can be improved upon. The effects you can use are also changed, as well as how you learn to use these effects. You learn it by "breaking down" a magic item you find.
  • Same racial movement speed and it is governed by your equipment. Encumbrance is based on your stamina attribute.
  • There are non-lethal tavern brawls in the game.
  • Some buildings can be destroyed, but destroyable buildings are rare.
  • Dragons leaves marks and scars everywhere.
  • Males and females have different animations, and beast races have some different animations.
  • There is a sort of Karma system in the game, but there are no numbers. If you have been bad, people will acknowledge this, but no number will indicate this.
  • The blacksmith’s shop includes a forge, a grindstone, and a smithing bench. You can improve your weapons at the grindstone. The higher your skill, the more you can improve them, and the more damage they’ll do. Same thing for armor with the smithing bench, only the armor rating gets better. The forge is actually used to create new weapons and armor from raw materials.
  • The only sounds your characters makes, is combat grunts and shouts.
Poruka je uređivana zadnji put čet 7.7.2011 10:52 (NightShadow).
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Chaky kaže...

Mene ovo s oklopima ni najmanje ne smeta, jer sam i tako gledao statse, a ne ljepotu oklopa.

...

Mene osobno je ovo prilično razočaralo. Opet moramo trpjeti zbog lošeg hardvera na konzolama.

Uostalom mišljenja sam da neki predefinirani komplet nikad ne će imati bolje statse od kompleta za čiji svaki zasebni dio sam se ja pomučio da ga nabavim. I na kraju uz puno truda sklepao komplet koji mi daje npr. 100% damage reflection, ili 100% chameleon.

U tome je meni uvijek i bila najveća čar TESa. Istraživanje i pronalaženje najbolji itema i onda slaganje najbolje kombinacije. Ovo sad prilično ograničava mogućnosti čim ja vjerojatno ne mogu zasebno enchantati svaki dio oklopa.

Da ni ne spominjem kako sam bio happy kad sam npr. u Morrowindu napokon uspio naći cijeli komplet staklenog oklopa. A sad će ga vjerojatno furati svaki level 5 lopov na cesti jer dolazi u kompletu. :/

a.k.a. Z[C]onv1ct; I sačmom i nožem, i Gustavom u glavu, za 47CHBovu slavu
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
ZC_Someone kaže...
Chaky kaže...

Mene ovo s oklopima ni najmanje ne smeta, jer sam i tako gledao statse, a ne ljepotu oklopa.

...

 

Da ni ne spominjem kako sam bio happy kad sam npr. u Morrowindu napokon uspio naći cijeli komplet staklenog oklopa. A sad će ga vjerojatno furati svaki level 5 lopov na cesti jer dolazi u kompletu. :/

  Ako bude kao u Fallout 3 ili barem približno, onda ga neće nositi svaka budala. Budući da svaka budala nije mogla furati power armor. A budući da su rekli da će Skyrim biti kombinacija Morrowind, Obliviona i nekih elemenata iz Fallouta 3 nema brige.

 

"The blacksmith’s shop includes a forge, a grindstone, and a smithing bench. You can improve your weapons at the grindstone. The higher your skill, the more you can improve them, and the more damage they’ll do. Same thing for armor with the smithing bench, only the armor rating gets better. The forge is actually used to create new weapons and armor from raw materials."

 

Boldano mi se jako sviđa. Konačno će se moći u Elder Scrolls serijalu živjeti i od neke druge vještine osim alkemije.

 

arguing over the internet is like competing in the special olympics..even if you win you're still retarded
Poruka je uređivana zadnji put čet 7.7.2011 11:35 (MegaMass 2000).
15 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
ZC_Someone kaže...

Napomenuto je samo kako će greaves i cuirras biti u kompletu, ne znam što to znači za ostale dijelove. Doduše, vjerujem da će to sve lijepo funkcionirati.

Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
14 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Nemoj te se brinuti, to će na kraju sve lijepo ispasti :D

Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
MegaMass 2000 kaže...

  Ako bude kao u Fallout 3 ili barem približno, onda ga neće nositi svaka budala. Budući da svaka budala nije mogla furati power armor. A budući da su rekli da će Skyrim biti kombinacija Morrowind, Obliviona i nekih elemenata iz Fallouta 3 nema brige. 

A čuj pozlatile ti se riječi. Ja bi rado da se stvari zakompliciraju i da najbolji oklopi postanu zbilja ekskluziva koju mogu nositi samo odabrani.

 

I ja sam baš i to htio reći s onim level 5 lopovom i staklom. Hoću da najbolji oklopi i oružja budu nešto posebno. Ko u Morrowindu u kojem je postojalo samo par cjelovitih kompleta najboljih oklopa u igri. I kad si vidio lika da ga nosi onda si znao da je neka faca s kojom se ne treba samo tako zaje**vati. A ne ko u Oblivionu u kojem su nakon levela 30 i mudcrabovi imali Daedric oklop {#}.

 

trackmanijak kaže...

Napomenuto je samo kako će greaves i cuirras biti u kompletu, ne znam što to znači za ostale dijelove. Doduše, vjerujem da će to sve lijepo funkcionirati.

Ma znam. Ali ne sviđa mi se opčenito takva politika smanjivanja sadržaja.

a.k.a. Z[C]onv1ct; I sačmom i nožem, i Gustavom u glavu, za 47CHBovu slavu
Poruka je uređivana zadnji put čet 7.7.2011 12:07 (ZC_Someone).
15 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
ZC_Someone kaže...

Ma znam. Ali ne sviđa mi se opčenito takva politika smanjivanja sadržaja.

Iskreno se nadam da se radi o preraspodjeli, a ne o smanjenju količine sadržaja.

Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
16 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Evo koje je djelove imao Deadric Armor u Oblivionu:

 

Boots, Cuirass, Gauntlets, Greaves, Helmet

 

I vi se sada bunite sta su spojili 2 itema u jedan, a dobiti cete bolju grafiku i vise vrsta armora.

 

Sta je bilo u Oblivionu kada ste imali outfite, tamo se niste bunili a isto je zamjenjivao cuirass i greaves.

 
5 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Monte Christo kaže...

Evo koje je djelove imao Deadric Armor u Oblivionu:

 

Boots, Cuirass, Gauntlets, Greaves, Helmet

 

I vi se sada bunite sta su spojili 2 itema u jedan, a dobiti cete bolju grafiku i vise vrsta armora.

 

Sta je bilo u Oblivionu kada ste imali outfite, tamo se niste bunili a isto je zamjenjivao cuirass i greaves.

Zbilja mi je nebitno što će odijela malo bolje izgledati ili što će netko (čitaj konzole) moći zbog toga imati više likova na ekranu. Nisam ni do sad zbog toga igrao TES. Živcira me što svako malo pročitam neku sitnicu koja ima potencijal bar malo poglupiti neki dio igre koji se meni posebno sviđa. Konkretno spajanje dva komada oklopa u jedan nije samo po sebi velika stvar. Ali ja to vidim kao krađu jednog slota za enchantment. A tko se u TESu dosta bavio enchantanjem zna da jedan slot zlata vrijedi kad hoćeš neki jaki enchantment napraviti.

 

I ne mislim sad da igra ne će biti dobra zbog takvih sitnica. Skyrim vidim kao jedinog konkurenta Portalu za moj GOTY. Ali mi svejedno smeta što po mom mišljenu kvare neke dijelove koji bi bili bolji da ih nisu dirali.

a.k.a. Z[C]onv1ct; I sačmom i nožem, i Gustavom u glavu, za 47CHBovu slavu
Poruka je uređivana zadnji put čet 7.7.2011 13:40 (ZC_Someone).
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Chaky kaže...

Ali to su bila vremena kada sam peglao po cijele dane, pa sam nakon 10-ak gubljenja imao i "tekicu" gdje sam zapisivao kuda i sta.

 

hebes rpg ako ne trebas pomoc biljeznice....:)

ovo sa armorom mogu jos progutat, ali meni najvise smeta ono teleportiranje po mapi, auto leveling monstera i ona glupa strelica koja ti tocno pokazuje di moras ic...

nema vise dobrih starih questova tipa odi na sjever do onog sela, pa skreni na istok prema tom i tom selu pa kad dodes do najvece stijene pricekaj ponoc pa ce ti zvijezda pokazat put i takva sranja..

i u morrowindu dok si bio na onoj planini po par sati pa ostanes bez svih potiona, sav armor ti se potrga, nemas vise hammere da popravis a jos nisi ni quest zavrsio..

i onda dodes u grad i uzivas kak je sve mirno , nitko te ne napada, pricas sa ljudima i ostalo...

to je bila igra, a danas djeca briju kak je oblivion najbolji rpg na svijetu...

smc
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
besi kaže...
Chaky kaže...

Ali to su bila vremena kada sam peglao po cijele dane, pa sam nakon 10-ak gubljenja imao i "tekicu" gdje sam zapisivao kuda i sta.

 

hebes rpg ako ne trebas pomoc biljeznice....:)

ovo sa armorom mogu jos progutat, ali meni najvise smeta ono teleportiranje po mapi, auto leveling monstera i ona glupa strelica koja ti tocno pokazuje di moras ic...

nema vise dobrih starih questova tipa odi na sjever do onog sela, pa skreni na istok prema tom i tom selu pa kad dodes do najvece stijene pricekaj ponoc pa ce ti zvijezda pokazat put i takva sranja..

i u morrowindu dok si bio na onoj planini po par sati pa ostanes bez svih potiona, sav armor ti se potrga, nemas vise hammere da popravis a jos nisi ni quest zavrsio..

i onda dodes u grad i uzivas kak je sve mirno , nitko te ne napada, pricas sa ljudima i ostalo...

to je bila igra, a danas djeca briju kak je oblivion najbolji rpg na svijetu...

Ak te to smeta instaliraj mod koji to miče..

Takvi modovi su bar jednostavni i brzo izađu..

 

 

Auto leveling će popraviti iako se i to može modati (OOO, FCOM mljac)

 

17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
ZC_Someone kaže...
 Živcira me što svako malo pročitam neku sitnicu koja ima potencijal bar malo poglupiti neki dio igre koji se meni posebno sviđa. 

 

 

upravo tako. svakim nastavkom se neka stvar poglupljuje ili "optimizira" i sve ide prema dobro poznatom nacelu Button = Awesome. 

 

Kako nisam dao moje nofce za DA2 tako necu niti na Skyrim ako ga bas zatupe. Tako ja glasam :D

17 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Ovdje imate par novih screenshotova.

 

http://www.elderscrolls.net/ 

 

 

Inače interesanto je da ženska u oklopu od zmajevih kostiju ne fura kacigu, nego ima dijademu. Ovo me je nagnalo na mišljenje da će biti više pokrivala za glavu osim kaciga i kapuljača.

arguing over the internet is like competing in the special olympics..even if you win you're still retarded
Poruka je uređivana zadnji put pet 15.7.2011 10:06 (MegaMass 2000).
 
2 0 hvala 0
17 godina
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Upravo igram TES Oblivion nekih 90 sati skoro i igra je odlična jer mi je prva u tom serijalu.

Ovaj Skyrim bi mi lagano mogao biti izgovor za kupnju nove grafičke kartice jer izgleda prelijepo.

Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
Moj PC  
3 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Neke novosti vezane uz Skyrim iz španjolskog časopisa vezanog iz igre.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


FROM OBLIVION TO SKYRIM(Translation of the most important parts.)

(...)In Oblivion we had an enormous plateau with spread cities and some little villages and caves, now Skyrim is a changing world, a living world, with five big cities and dozens of cities over the map, with their own economy, living way, legends...The game uses an enormous quantity of data.

(...) Each city or village has its own way of surviving, we can see them producing one or two materials to trade, like wood or steel

(...)Interfering people routines is a so deep change in the game that religions and feelings also matter.

(...)Nothing is pre-scripted in the game, and we could even see one of these villages fight each other due to a misunderstanding, or watching how the houses are burned due to a fire. Of course, the player can "play a role" on these catastrophes.

(...)There are so many jobs, NPCs, behaviors, stories...

(...)We can colect even more ingredients than in Morrowind and Oblivion together. There are five times the flowers we have in Oblivion to colect and to use them for potions.

(...)Radiant Story makes Skyrim different every time we start a new game.

(...)"With Radiant Story we have approach the game to MMO games", says Bethesda

(...)Everything we do matters, if we steal something, if we say something, if we help someone...Everything is remembered by Radiant Story. We can be jeered or acclaimed by the people.

(...)We can see the wind moving the trees and the water. Dinamic grass affected also by the wind. Same with the dust and sand.

(...)Every creature has now smooth animations and behaviors.

(...)A storm could flood a river or change its path. A snowstorm could completely bury trees, block caves´ entrances....

(...)We can see the snow falling and filling the ground slowly.

(...)We cannot melt the snow with fire

(...)There is a shout that allows Dovahkiin to create weather catastrophes.

(...)NPCs also modify the scenery, like cutting down trees.

(...)Every NPC´s remembers and behaves very realistically. We could reach a village and a priest could accuse us of a robbery in another village, because he was a witness.

(...)Explained by bethesda, we can also kill a merchant transporting goods form one city to another one, and when we arrive its destiny we can see all the people talking about the merchant, that has disappeared, and also creating strange legends about this fact. Instead of killing him, we might have steal something from him. People could ask for this stolen object if they knew the merchant.

(...) Creatures and usually enemies could even help the dovahkiin in his adventures, making them very realistic, instead of attacking him always as in previous game.

(...)Each raze will have its own fighting style, based on the strength, weight, culture and some other attributes

(...)Two handed staffs...

(...)Many ways of solving quests.

(...)Essential NPCs for important quests

(...)More than 300 people are involved in Jeremy Soule´s music

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Originalnu temu možete naći ovdje:

 

http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1211026-spanish-meristation-article/ 

 

A časopis ovdje:

 

http://www.meristation.com/v3/des_articulo.php?pic=GEN&id=cw4e1738ff92e0d&idj=&idp=&tipo=art&c=1&pos=7 

arguing over the internet is like competing in the special olympics..even if you win you're still retarded
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.7.2011 16:32 (MegaMass 2000).
 
7 0 hvala 7
14 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

malo mi je nevjerovatno ovo gore sve navedeno :D
mogu se samo nadati da je tako :D
da nevrijeme mijenja kurs kojim rijeka tece,  da snijeg zatrpava ulaze u pećine ...
ne zelim da vjerujem u sve  ... da se malo i iznenadim :D

Moj PC  
3 0 hvala 0
17 godina
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Morrowind je imao left i right shoulder i slicne fore.

Skyrim vise nema odvojeno ni gornji i donji dio armora.

 

Ne svida mi se bas smjer u kojem ide...ali moguce da ce jos uvijek biti dobra ako ne i odlicna igra.

 

 

A sto se tice ovog natrpanog hype-a kojeg stvara Bethsesda, nemojte se loziti na to.

Takvi opisi i glamurozni featuri se stavljaju kod svake druge igre, pa se u vecini slucajeva prikaze da su svi ti featuri bili pretjerani i da zapravo nisu nista posebno ili cak da ne pasu u kombinaciji sa ostalim featurima.

 

Nista dok igra ne izade.

 

/fingers crossed

- Psiho246
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Početkom jula Skyrim fanovi imali su priliku da pošalju, putem zvaničnog foruma, svoja pitanja vezana za ovaj RPG. Na 25 probranih pitanja odgovorili su Todd Howard, Matt Carofano i Bruce Nesmith iz Bethesde. Pitanja i odgovore su preveli članovi GameInfusion zajednice.

1) Da li će glavni lik posedovati sposobnost da se pretvara u druga stvorenja?

Todd: Već smo radili slične stvari u našim predhodnim igrama, i to je nešto o čemu ne bi pričali. Nemojte pogrešno da shvatite, ali ne želimo da diskutujemo o tome. Voleli bi da ostavimo to pitanje otvorenim dok Skyrim ne izađe.

2) Koje vrste kozmetičkih opcija, poput brada, tatua, oblika tela, su dostupne u igri? Možemo li to kasnije izmeniti u igri?

Matt: Postoji jako puno opcija za prilagodjavanje izgleda lika, koje su dostupne za svaku  rasu. Možete birati između različitih frizura, brada, ožiljaka, boja za lice. Svaka rasa i pol imaju laku i tešku verziju tela... Kompletno smo prepravili facijalni sistem u igri i veoma smo uzbudjeni da pokažemo rezultate.

3) Da li je nošenje oklopa rešeno kao u Oblivion-u (gde su delovi tela spojeni) ili kao u Morrowind-u (gde je svaki deo tela odvojen)? Da li ćemo moći da nosimo odeću i oklop u isto vreme?

Matt: Sistem oklopa je veoma sličan onom iz igre Oblivion. Glavna razlika je u tome što su gornji i donji deo oklopa sada spojeni. Ovo je pomoglo da napravimo vrste oklopa koje su nam trebale za Skyrim. U velikom broju slučajeva, gornji deo Nordic oklopa koje smo kreirali, bi prekrivao donji, što ga je činilo bespotrebnim. Dobili smo mnogo bolji vizuelni rezultat kombinujući ova dva dela, a uz to se “renderuju” mnogo brže, tako da sada možemo da smestimo više ljudi na ekran, istovremeno. To nam dozvoljava da napravimo više različitih vrsta oklopa, nego ranije.

4) Da li se glavni i frakcijski questovi granaju ili su linerani? Kakva je situacija sa sporednim misijama?

Bruce: Fokusirali smo se da dobro ispričamo glavnu priču. Postoje odluke u toku misija koje mogu promeniti stvari, ali sve u svemu, to je jedna priča. Pošto su sporedni questovi mini-priče, veoma je izvesno da će posedovati grananje. Na primer, možete odlučiti da spasite ili izdate nekog, što će se odraziti na ishod zadatka. Celokupna struktura questova u Skyrim-u je bliža Oblivion-u, nego igri Fallout 3, s’tim što ima mnogo više questova, ali oni imaju manje grananja.

5) Da li se plen i nagrade skaliraju u zavisnosti od nivoa igrača, kao što je to bio slučaj u Oblivionu? Da li će biti nekih moćnih predmeta koji neće biti skalirani?

Bruce: Leveling sistem je sličan rešenju iz Fallout 3, ali sa nekoliko izmena. Protivnici i plen su bazirani na “zoni susreta”, tako da oni mogu biti većeg ili manjeg nivoa od vas. Imamo novi koncept epskog ili specijalnog plena, koga možete nasumično pronaći, u velikom broju slučajeva, nezavisno od zone u kojoj se nalazite. Isto tako, nalazićete bolju opremu ako ste većeg nivoa. Ovo važi i za Quest nagrade. Pokušavamo ih napraviti dovoljno vrednim za ono što ste učinili. Nekada je to nasumično, nekada je to set item. U Skyrim-u možete naći predmete koji su neverovatno moćni, poput Deadric oružja.

6) Da li će biti prisutni elementi koji su bili u Morrowind-u ali ne i u Oblivion-u, kao što su koplja, medium oklopi, mark/recall spelovi?

Todd: Neće ih biti u Skyrimu iz istog razlog, kao i u Oblivion-u. Objasniću jedan po jedan.

Prvo, koplja... Istina je da bih voleo da ih vidim u igri, međutim ima važnijih stvari koje moramo da odradimo. Osećamo da je bolje da iskoristimo naše vreme na gameplay, kako bi se uverili da je dobar. To uključuje mačeve, mačeve i štitove, dvoručna oružja, kao i strele. Možete dodati i magiju na tu listu. Naš je prioritet da sve ovo funkcioniše drugačije, a radi zajedno.

Što se tiče medium oklopa, nije problem vreme, već dizajneska odluka da se koncentrišemo na dva tipa oklopa i uverimo da obe verzije oklopa izgledaju i funkcionišu drugačije. Pokušavamo da napravimo da se vaš lik kreće i oseća drugačije u zavisnosti od oklopa koji nosi, a oklop u sredini bi samo upropastilo taj balans sa gameplay strane, isto kao i sa vizuelne. Čak i sada, i dalje moramo da podešavamo ova dva tipa oklopa kako bi izgledali drugačije, a u isto vreme bili i zabavni. Svaki put kad usporimo težak oklop, osećaj je loš, ali to je glavni način balansiranja. Dodali smo i druge načine balansiranja kako bi sve delovalo u redu.

Mark i recall su veoma zabavne magije, ali kao što je slučaj sa levitacijom, uklonjene su iz igre kako bi stvorili bolji scenario. Bili smo veoma ograničeni u Morrowind-u zato što je igrač imao na raspolaganju recall i levitiranje. Bilo je dosta gameplay stvari koje nismo mogli da uradimo, ali sada možemo. Postojalo je dosta dobrih ideja koje je su bile neizvodive zbog njih. Zbog toga smo ih se otarasili.
 

7) Da li ćemo u igri moći razvijati odnose sa NPC-ovima, romanse ili slično?

Bruce: Naravno! Prijateljstva sklapate sa ljudima radeći razne stvari za njih. Prijatelji će vas drugačije tretirati u igri. Neki od njih će čak odlaziti sa vama u tamnice i avanture. Možete se i oženiti. Ako posedujete kuću, vaša lepša/jača polovina će se preseliti kod vas..

8) Da li u igri postoje novi oklopi/oružja koja su jedinstvena za Skyrim?

Matt: Jedan od najskupljih i najređih kompleta u igri se pravi od zmaja. Može da bude proizveden i u lakoj, i u teškoj varijanti. Videćete povratak mnogih primeraka oružja i oklopa iz prethodnih igara, kao što su kožni i čelični. Svi su redizajnirani kako bi se uklopili u Skyrim kulturu.

9) Možemo li znati neke detalje o PC verziji igre? Kako će UI biti drugačiji? Da li će biti 64-bit exe fajla?

Todd: 64-bit exe fajla? Ne. UI vizualno izgleda totalno isto na svim platformama, ali su kontrole potpuno drugačije. Dostupno je i dosta “power user” stvari koje smo uradili na tastaturi, kao i u ranijim igrama. Napakovali smo dosta stvari na ekran i ceo interfejs liči mnogo manje na ‘look at giant fonts!’ kao što je bio slučaj sa Oblivion-om. PC verzija dobija veće rezolucije, više modove za renderovanje, kao i još dosta efekata koje možete uključiti ako je vaša mašina dovoljno jaka. Važno je istaći i alatku za modovanje koja će biti dostupna za PC. Modovanje je nama veoma važno, kao i fanovima, tako da činimo šta možemo u toj oblasti.

10) Kako će enchanting raditi u Skyrim-u? Da li ćemo stalno morati da popunjavamo enchantments sa soul gems kao što je bio slučaj u Oblivion-u, ili će to biti rešeno kao u Morrowind-u, gde se oružije “obnavljalo” posle izvesnog vremena ?

Bruce: Metoda iz Obliviona je radila veoma dobro, pa smo je zadržali. Magično oružje koristi punjenje i mora se puniti sa “soul gems”. Magični oklopi su uvek uključeni i ne moraju se puniti. Soul gems i njihov lore i korišćenje su napisani u drevnim zapisima.

S druge strane, prepravili smo enchantment sistem. Enchanting je sada veština (skill). Što je vaš veština višal i perk bolji, to ste vi bolji prilikom pravljenja enchantment-ovanog oružja. Enchanting stanice se nalaze širom sveta, što ih čini znatno dostupnijim.

Postoje neke promene u odnosu na Oblivion, uključujići efekte koje možete koristiti prilikom pravljenja item-a. Nove enchanting efekte ćete učiti tako što “razgrađujete” magični item koji pronađete. Ovo nam omogućava da odvojimo enchanting od drugih magičnih skilova.

11) Koje su razlike između rasa?

Todd: Sve počinju sa različitim podrazumevanim veštinama, ali njih nije teško dostići i sa drugim rasama i to za kratko vreme. Sve rase  počinju i sa različitim spelovima i svaki ima jednistvenu pasivnu osobinu. Znači, Khajiit može da vidi u mraku, Orci imaju berserk moć, Redgardi imaju Adrenaline Rush, i tako dalje. Sve to radi drugačije u novom sistemu, ali osećaj je isti. Zadržali smo sve rasne brzine kretanja, a značajan faktor prilikom kretanja je šta nosite od odeće i koliko ste opterećeni teretom. Startna maksimalna težina zavisi od “stamina” atributa...

12) Da li u igri postoje neki sadržaji (priča, misija) koji će biti zaključani za lika u zavisnosti od rase/frakcije/političkog opredeljenja/moralnog opredeljenja/izbora? Ili možemo da iskusimo sve u jednom prelasku?

Todd: Imamo neke stvari koje se zaključavaju u zavisnosti od odluka koje ste doneli. Gde god da ste, osećaćete se prirodno. Nije cilj da sve možete, ili ne možete, da pređete sa jednim likom. Igra je, iskreno, toliko velika, da o tome uopšte ne razmišljamo.

13) Do koje mere će izbor rase i pola na početku igre uticati na gameplay? Da li ovi izbori utiču na odnose (između ljudi)?

Brus: Vaš izbor rase je veoma važan. On će određivati više od fizičkog izgleda. Svaka rasa ima predrasude prema određenim tipovima ličnosti. Ako igrate sa čarobnjakom (wizard), biće lakše ako ste visoki vilenjak (High Elf) ili breton (Breton). Ako želite da igrate sa ratnikom (warrior), biće lakše ako ste nord (Nord) ili crvenstražar (Redguard). Međutim, baš kao u Oblivionu, nećemo vas forsirati da pratite te predrasude. Ako želite da budete nord čarobnjak, to je sasvim moguće.

Pol ne menja nijedanu početnu veštinu (skill). Ne postoji ništa u igri što muškarci rade bolje od žena ili obrnuto. Ostali (kompjuterski vođeni) likovi će prepoznavati vaš pol i obraćaće vam se prikladno. Neki mogu imati predrasude za ili protiv određenog pola, jer je to deo njihove ličnosti, ali to neće menjati šta možete ili ne možete učiniti.

14) Da li planirate da ubacite mogućnost da porazite protivnike na ne-ubojit način?

Tod: Zavisi od toga šta mislite kada kažete “poraz”. Postoje razni načini da neprimetno prođete pored ljudi, i razni otrovi i magije kojim ćete, u osnovi, učiniti svoje protivnike bezazlenim, bilo da to bacanje magije za smirivanje ili za strah, onesvešćivanje protivnika, ili nešto drugo.

A da, sada imamo i tuče u krčmama koje su ne-ubojite! Njih obožavam.

15) Da li će borbe sa “šefovima” (bossovima) nametati zanimljivu mehaniku ili će oni jednostavno imati samo više zdravlja i jaču snagu?

Tod: Imamo mnogo novih šema borbenih ponašanja u našem AI-ju koje čine borbe sa određenim neprijateljima veoma dinamičnim i interesantnim. Značajno je šta neprijatelji mogu. Zmajevi, na primer, mogu da rade razne stvari, višestruki krici, bombardovanje vatrenim kuglama, hvatanje ljudi kandžama, i drugo. Neprijatelji koji imaju mač i štit, luk, magijske čini, i napitke će koristiti sve te stvari, i te borbe će biti najinteresantnije. Napravili smo i neke borbene susrete u kojima će igrač biti napadnut od strane više lakših neprijatelja, i ovakvi sustreti će imati drugačiji tempo i strategiju.

16) Da li naši saputnici imaju sopstvene veštine i osobine koje čemo moći da razvijamo?

Brus: Ne, razvijaćete samo sopstvene. Mada, saputnici često imaju određene osobine zbog kojih se ponašaju drugačije ili bolje.

17) Da li je kultura u Skyrim-u strogo nordjiska, ili postoje mesta (kao što je Cheydinhal u Cyrodiil-u) u kojima se oseća uticaj drugih obližnjih kultura u arhitekturi, religiji, itd.?

Met: Iako postoje “džepovi” ostalih rasa u igri, koncentrisali smo se na nordijsku kulturu i njihove regionalne razlike. Arhitektura između gradova je veoma različita i oslikava kako nordi žive u toj oblasti.

18) Dakle, zmajevi su veliki i moćni. Da li ste ubacili uništivo okruženje tako da zmajevi mogu da ostave tragove i ožiljke tamo gde napadnu? Da li mogu da ruše građevine, lome drveće, započinju odrone snega, spaljuju kuće?

Tod: Oni ostavljaju tragove i ožiljke gde kod prođu, ali što se tiče uništavanja građevina i slično, to je retko. Dešavaće se, ali ne često. Sistemtsko uništavanje naših prostanstava je nešto za šta još nismo našli dobar način da kontolišemo, jer je delovanje zmajeva dinamično. Radimo na mestima gde žive kompjuterski vođeni likovi (NPC) i na zadacima (quest-ovima) i ostalim delovima igre. Ovo je nešto što izbegavamo u svakoj igri, sem ako ne odlučimo da to mesto izbrišemo sa mape u celosti, kao što smo to uradili u Fallout-u 3, sa gradom Megaton.

19) Da li će biti razlika između animacija ženskih i muških likova, kao i humanoidnih i “zverskih” likova?

Met: Sistem animacija je potpuno nov i drastično poboljšan. Primetićete ogromne razlike u poređenju sa prošlim igrama. Postoje razlike između animacija muških i ženskih likova, a čak i zverske rase imaju posebne animacije.

20) Da li će postojati karma sistem (Fallout) ili sistem na principu slave i ozloglašenosti (Fame/Infamy) kakav je u Oblivion-u?

Brus: Neće postojati numerička vrednost koju možete pratiti, ali igra će znati da li ste bili nevaljali ili fini. Mislimo da broj ne izražava slavu kako treba. Likovi u svetu će priznavati posebne stvari koje ste učinili, umesto da postoji opšta reputacija. Ako ste kriminalac, i to će znati. Ali ako platite svoj dug društvu, sve je oprošteno.

21) Da li će na proizvodnju oružija i oklopa uticati i oruđe, kao i sirovine koje se koriste za izradu? U osnovi, da li ću moći da napravim moćnije, ili čak jedistveno, oružije ako koristim vrhunski čekić ili makaze umesto običnih?

Brus: Kovačeva radnja sadži kovačnicu, tocilo i kovačku klupu. Na tocilu možete poboljšavati svoja oružija. Što ste veštiji (što vam je veći skill), to možete više poboljšati oružija, i ona će činiti više štete. Isto važi i za oklop koji se poboljšava na kovačkoj klupi, sem što se kod oklopa poboljšava njegov rejting (armor rating).

22) Da li će naš lik imati glas?

Tod: Imaćete glas, ali ćete čuti samo roptaje i uzvike. Snimili smo glasove za svaku rasu i rod kojim možete igrati, razne ratne uzvike, kao i uzvike na jeziku zmajeva.

23) Očigledno je svaki lik “rođen od zmaja” (Dragonborn), ali neće svako igrati na isti način. Pitanje glasi: Da li će zmajske uzvike imati svi tipovi likova? Da li postoje uzvici velikog dometa? Možda neka vrsta neprimetnog “uzvika”?

Tod: Da, svi tipovi likova će imati zmajske uzvike. Još nismo spremni da pričamo o ostalim uzvicima, ali uskoro čemo biti.

24) Da li će postojati mogućnost upotrebe prirode i okruženja u svoju korist (pravljenje zamki, penjanje na drveće radi iznenadnog napada)?


Tod: Da i ne. Ne možete praviti stvari, ali okolina je tako gusta, da skoro stalno koristite prirodni teren da biste došli do prednosti, posebno kada je reč o neprimetnim napadima.

25) Da li će postojati mogućnost daljeg igranja posle završetka glavne priče?

Tod: Da, apsolutno.

 
1 0 hvala 13
17 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim
arguing over the internet is like competing in the special olympics..even if you win you're still retarded
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.7.2011 18:09 (MegaMass 2000).
 
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

 

Nesto novo?

INSOMNIJA!
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.7.2011 23:37 (CrNa StreLa).
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim
First they ignore you... Then they laught at you... Then they fight you... Then you win... Mohandas Gandhi...
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
online
The Elder Scrolls V: Skyrim

Zapravo razočaran sam sa sljedećim :

Matt: Sistem oklopa je veoma sličan onom iz igre Oblivion. Glavna razlika je u tome što su gornji i donji deo oklopa sada spojeni. Ovo je pomoglo da napravimo vrste oklopa koje su nam trebale za Skyrim. U velikom broju slučajeva, gornji deo Nordic oklopa koje smo kreirali, bi prekrivao donji, što ga je činilo bespotrebnim. Dobili smo mnogo bolji vizuelni rezultat kombinujući ova dva dela, a uz to se “renderuju” mnogo brže, tako da sada možemo da smestimo više ljudi na ekran, istovremeno. To nam dozvoljava da napravimo više različitih vrsta oklopa, nego ranije.

Zanimalo me koliko može podržati Oblivionov engine (Havok ako se ne varam), pa ispada oko 25-30 ljudi, ograničenost se mogla cidjeti kod Battle for Bruma kada je tek šačica ljudi se borila. Ima na youtube-u jedan filmić u kojem se testira koliko npc-a može "raditi" istovremeno. Opet ispada da radi kozola smo uskraćeni. Siguran sam da na PC-u nebi bilo tolike ograničenosti da je to recimo strogi pc naslov.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
 
0 1 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Što se više bliži izlasku, skyrim postaje sve zanimljiviji i zanimljiviji

IRebic
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
IRebic kaže...

Što se više bliži izlasku, skyrim postaje sve zanimljiviji i zanimljiviji

A mi sve nestrpljiviji i nestrpljiviji {#}

It's very dangerous, putting them together. I don't think the boy can handle it. I don't trust him.
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: TES V: Skyrim - Modding
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice