Uf, ovo djeluje odlično...
Borba malo djeluje ukočeno, ali me zanima i kako su napravili treće lice. Možda bude igrivo za rzliku od Obliviona i Fallouta 3 (NV).
Uf, ovo djeluje odlično...
Borba malo djeluje ukočeno, ali me zanima i kako su napravili treće lice. Možda bude igrivo za rzliku od Obliviona i Fallouta 3 (NV).
I mene je oduševio demo.
Čini mi se da će mi ovo biti prvi RPG na Xboxu.
Kod borbe me smeta, kao što ste mogli vidjeti kod onog prvog tipa u dungeonu, ovaj zamahne mačem prema vratu neprijatelja, ovome se ne pokaže nikakva rana na tom mjestu niti mu se tijelo trzne, samo šikne galon krvi, i tip ostane ok. :/
Tebe je L4D2 previše razmazio s tim. :P
EDIT: A i ima do 11 mjeseca još dosta vremena da se takve stvari poprave. Mene je zasmetalo kad zmaj zgrabi onog nekog lika i onda ga baci iz zraka. A frajer ko drveni stup miran dok pada. Tu bi pasalo malo mahanja s udovima.
Mene je zasmetalo kad zmaj zgrabi onog nekog lika i onda ga baci iz zraka. A frajer ko drveni stup miran dok pada. Tu bi pasalao malo mahanja s udovima.
Vidio sam da mi nešto nije OK sa tim djelom, a nisam mogao dokučit u čemu je problem... i to je upravo to...
Nekako to još uvijek sve djeluje "ukočeno" poput Obliviona i Fallouta, (osim pogled iz trećeg lica gdje lik ima bolje pokrete).
Izgleda da su konačno maknuli i ono zumiranje na ukočenog lika tijekom konverzacije što je bio zaštitni znak Obliviona i Fallouta 3. Sad se normalno približiš, počneš pričati s likom i sve je fluidno. To se vidi u demou kad pričaš s onim tipom koji sjedi i brusi sjekiru u onom selu.
Ali zato u onoj pećini kad iz zidova iskoče kosturi, majke ti, isti su Ghoulovi iz Fallouta3. Možda mi se to učinilo, ne bih volio da ima copy-paste iz starih igara, tim više što Howard tvrdi da je sve rukom crtano i da su njihovi dizajneri napravili golem posao i još rade.
Nemogu biti isti kad je novi engine. Igra možda izgleda ukočeno jer je na konzoli, ali vidit ćemo.
Nemogu biti isti kad je novi engine. Igra možda izgleda ukočeno jer je na konzoli, ali vidit ćemo.
Ako je takva "na konzoli" ništa se neće promjenit u PC verziji! A i kakve veze konzola ima sa tim. Pa ima milion naslova gdje se ljudi normalno kreću i slično....
Ak nije bilo. :)
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-elder-scrolls/714852
Nemogu biti isti kad je novi engine. Igra možda izgleda ukočeno jer je na konzoli, ali vidit ćemo.
Ako je takva "na konzoli" ništa se neće promjenit u PC verziji! A i kakve veze konzola ima sa tim. Pa ima milion naslova gdje se ljudi normalno kreću i slično....
Mislio sam zbog kontrolera, jer se obično sporije i mutavije kreće sa kontrolerom.
Nemogu biti isti kad je novi engine. Igra možda izgleda ukočeno jer je na konzoli, ali vidit ćemo.
Ako je takva "na konzoli" ništa se neće promjenit u PC verziji! A i kakve veze konzola ima sa tim. Pa ima milion naslova gdje se ljudi normalno kreću i slično....
Mislio sam zbog kontrolera, jer se obično sporije i mutavije kreće sa kontrolerom.
Kakve veze ima kontroler kada ti već pritisneš tipku i on zamahne rukom (animacija ruke sa oružjem), ili kakve veze ima kontroler sa animacijom pada onog jazavcca šta ga pokupi zmaj....itd.
Razguli... nisam ranije pročitao post koji si citirao, pa sam krivo protumačio što misliš.
Izgleda ukoceno jer je na konzoli to moze znacit samo jedno a to je da je zadnja konzola koju si ti vidio bila Nintendo 64 i vjerovatno si igro Mega Man-a
Gameplay s drugog stagea
The Elder Scrolls V: Skyrim E3 2011 Stage Demo (Xbox 360
http://e3.gamespot.com/video/6318263/?tag=topslot;title;1#toggle_video
Ne vidi se baš iz ovog gameplaya, jel ko zna dal se može skakat u igri?
Ne vidi se baš iz ovog gameplaya, jel ko zna dal se može skakat u igri?
Pa, treba ih tuć ako ne.
Ne vidi se baš iz ovog gameplaya, jel ko zna dal se može skakat u igri?
ne mogu da zamislim ovakvu igru bez skakanja :D
kako se popet na onu planinu gore sto na pocetku spominje ako ne mozes skakati ...
smijesno ce biti ako ne bude ... tuzit cu ih ! :D
Par novih slika
Grafika je odlična.. Ovo će mi štekati već dok budem gledao gameplay na Youtubu a kamo li tek kad budem igrao na svom kompu
Pise da nema athletice i acrobatics skilova ne da nema jumpa :P
Koja glupost pa kako su to mogli da izbace, najviše sam volio kad hodam od grada do grada skakutat još mi bio velik akrobatik skill. Odmah sam posumnjao da neće biti skakanja kad su rekli da nema akrobatik skill-a. :O
@hari85 - nadam se da si upravu :D
Ma mora biti skakanja u ovakvoj igri.
Koja glupost pa kako su to mogli da izbace, najviše sam volio kad hodam od grada do grada skakutat još mi bio velik akrobatik skill. Odmah sam posumnjao da neće biti skakanja kad su rekli da nema akrobatik skill-a. :O
@hari85 - nadam se da si upravu :D
Kolko sam ja čuo izbacili su to i Athletics zbog grindanja. A meni zbilja ne smeta što su to maknuli. Ono skakanje 2m uvis je meni bilo malo debilno.
Neznam iz gameplaya i ovog
Much of the leveling system you might be used to has been reworked.
In Skyrim, all skill increases fill an overall leveling gauge, just as experience
points tend to do in most role-playing games. So if you use one-handed swords all the time,
your one-handed swords skill will continue to increase and gradually fill the level gauge.
When the gauge is full, you level up, which nets you a point to
unlock additional abilities -- Fallout-like perks -- within each skill tree.
If you read that and immediately started daydreaming about taking advantage of the
leveling system by bunny-hopping all over Skyrim to boost Acrobatics,
then you're going to be disappointed. Athletics and Acrobatics have been removed from the game,
along with a few other skills. Instead, there's a button to sprint, and the perks you unlock serve to
alter the functionality of existing skills. For example, perks can add a slow-motion effect and a zoom
ability when lining up a bow shot at an unsuspecting bandit's head.
Much of the interface has been redesigned for Skyrim to feel more interactive. All items, including weapons, shields, plot items, and plants can be zoomed in on and inspected within the inventory screen. This can be taken advantage of for superficial reasons to marvel at the level of detail on each piece of armor, but also for practical reasons like opening and reading the various books you'll find in Skyrim or inspecting plot items adventure game-style to reveal information useful in solving dungeon puzzles. Meanwhile, the skill readout isn't a list but a bright, polychromatic display of star constellations, where each star serves as an unlock node for perks. The overwold map has been given an upgrade too, as it's a three-dimensional representation of Skyrim presented in a way that's similar to strategy games like Civilization V and Total War: Shogun 2.
koda gledam AA2 i AA3
koda gledam AA2 i AA3
Pa ne piše da su maknuli skakanje. Samo su maknuli skill da ne bi mogao grindati levele. Skakanja će vjerojatno biti, ali samo normalnog skakanja.
koda gledam AA2 i AA3
Pa ne piše da su maknuli skakanje. Samo su maknuli skill da ne bi mogao grindati levele. Skakanja će vjerojatno biti, ali samo normalnog skakanja.
nisu rekli al se čini kao da su to mislili, ako nisu maknuli skakanje onda super
A čemu služi skakanje u ovakvoj igri?
Ako se treba negdje penjati može se to urediti tako da se stisne tipka pred preprekom.
Skakanja su u igrama ionako previše nerealna da bi ih mogli shvaćati ozbiljno. Gol čovjek ne može skočiti više od par desetaka centimetara, a u igrama se mahom skače metar i više, u full oklopu!
Da su bar maknuli skakanje, to bi doprinjelo ozbiljnosti igre.
A čemu služi skakanje u ovakvoj igri?
Ako se treba negdje penjati može se to urediti tako da se stisne tipka pred preprekom.
Skakanja su u igrama ionako previše nerealna da bi ih mogli shvaćati ozbiljno. Gol čovjek ne može skočiti više od par desetaka centimetara, a u igrama se mahom skače metar i više, u full oklopu!
Da su bar maknuli skakanje, to bi doprinjelo ozbiljnosti igre.
Kao prvo evo ti "flame immunity" prsten, trebat će ti..
Kao drugo, TES je nadigra.. U tes igrama igrači očekuju sve ono što su doživjeli u drugim igrama i više..
Nema veze što je tes veći od Thiefa, igrači očekuju Thief razinu predanosti šuljanju..
Nema veze što je fokus na nečem desetom, igrači očekuju da im tes ostvari snove jer je jedna od rijetkih igara koja stvarno to može.
TES igre omogućuju neviđenu slobodu i igrači žele to doslovno vidjeti u svakom aspektu TES igre.
Kao prvo evo ti "flame immunity" prsten, trebat će ti..
Thx. :)
Kao drugo, TES je nadigra.. U tes igrama igrači očekuju sve ono što su doživjeli u drugim igrama i više..
Nema veze što je tes veći od Thiefa, igrači očekuju Thief razinu predanosti šuljanju..
Nema veze što je fokus na nečem desetom, igrači očekuju da im tes ostvari snove jer je jedna od rijetkih igara koja stvarno to može.
TES igre omogućuju neviđenu slobodu i igrači žele to doslovno vidjeti u svakom aspektu TES igre.
Sve to stoji, ali skakanje jednostavno nema smisla u RPG-ovima, a usudio bih se reći i u FPS-ovima, odnosno imalo bi kad bi bilo kako treba napravljeno a ne da skočim bez pol frke na kamen koji mi je do struka, i to s mačem od 10 kg i štitom od još tolko, punim inventoryjem raznog đubreta i full armorom.
Od toga ja krećem.