The Elder Scrolls V: Skyrim izdvojena tema

poruka: 9.745
|
čitano: 2.464.598
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: TES V: Skyrim - Modding
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Space kaže...

Ma prerano su počeli hype.

Skoro 6 mjeseci do izlaska igre...

Ali zasad se ćini ludom.

Većina se žalila na AI u oblivionu, što će ovdje ćini se dobrano srediti.

Zanima me kako su sredili skaliranje neprijatelja, jer sam oblivion uglavnom

igra na niskim lvlima da izbjegnem one čudne beštije.

Rekli su da će skaliranje biti slično onome iz Fallouta 3.

15 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Zaokružimo poznato.

Priča:

- Radnja se odvija 200-tinjak godina nakon četvrtog Sveska Starješina, Obliviona
- Provincija je u građanskom ratu, nakon atentata na kralja
- Da rat ne bi prošao premirno, bam ZMAJEVI! Bude se nakon gro godina i rade sranja
- Glavni lik je određen samo time što je rođen sa zmajskom dušom - Dovahkiin, ostalo je na igraču
- Razvija se i jedinstveni jezik zmajeva

Svijet:

- Skyrim je približne površine kao i Cyrodiil (Oblivion)
 - Više je nego nekoliko puta naglašeno da će zbog planinskog krajolika kretanje biti otežano i steći će se dojam golemog područja.
 - Nadalje, svijet će biti raznosvrsan, od hladnih vrhova, do plodnih proplanaka, bez nasumično generiranih područja

 - Skyrim je rodna zemlja svih ljudi, te domovina Nordova

  - Prisutan je rasizam prema drugim rasama, veći nego u Cyrodiilu, vjerojatno će postojati mala područja gdje će ljudi biti omalovažavani

- Dostupni su pet većih gradova, te nešto više (8,9?) manjih
- Postoji najmanje 120 različitih dungeona, i stotinjak zanimljivosti (points of interest)
- U svijetu će biti hrpa novih i poznatih stvorenja, kao što su trolovi, mamuti, i drugi...
 - Broj zmajeva nije ograničen, ponašaju se kao i ostala stvorenja, samo malo nabrijanije

Igra:

- Iz nekog razloga još nije sigurno da li će biti moguće jahati konje
- Sretat ćemo i djecu, uz odrasle likove
- Borba je dinamična, razvijena, kompleksna
 - Postojat će brojni završni potezi
 - Dobro plasiran udarac ima posljedice kroz neko vrijeme, krvarenje, ali i "critical" vrijednost
- Stealth sustav je mnogo uglađeniji, samim time i zanimljiviji, korisniji
 - Moguće je jednim udarcem smaknuti neprijatelja (napokon će i bodeži biti korisni)
 - Prijelaz iz skrivenog stanja u otkriveno je postupan, indiciran otvarujućom ikonom oka i različitim postupcima likova.
- Moguća je kupovina nekretnina
- Klasični izbornik ne postoji, sve je podležno imerzivnosti
 - Četiri su glavna dijela "izbornika": inventar, statusi, magija i dnevnik (mapa)
 - Inventar će podržavati 3D pogled na bilo koji objekt, tako i na knjige, koje će se tako čitati
 - Status se iščitava iz zvijezda na nebu
  - Nema više atributa, već sve promjene se direktno očituju na zdravlje, mane i kondiciju
  - Postoji nešto manje skillova, nema acrobatics i athletics =)
   - Oružane vještine su nadopunjene perkovima
 - Postoji izbornik za lijevu i desnu ruku, te je moguće u bilo koju ruku staviti bilo što
- Glavni lik će moći upiti duše zmajeva koje ubije
 - Moći će se služiti i zmajskim povicima (dragon shouts), koji će se sastojati od jedne do tri riječi na zmajskom jeziku
- Razgovori su dinamični, u stvarnom vremenu
- "Level scaling" je rješen slično Fallout-u, te usko vezan uz "Radiant Story"
 - Postoje područja koja su jednostavno teška
 - Većina područja će se, jednom posjećena, "zaključati" na određenu težinu
- Pogled iz trećeg lica će biti upotrebljiv

"Radiant Story":

- Cijeli svijet je "živ"
- Igra će konstantno procijenjivati igrača, te mu u skladu krojiti questove
- Ako je osoba vezana za quest ubijena, druga osoba bliska prvoj će preuzeti ulogu iste
- Sve akcije utječu na svijet
 - Primjer 1: Igrač ubije vlasnika pilane u jednom gradu. Industrija drva posrne, većina robe biva okrljaštena. Izravni utjecaj: strijele će u tom gradu biti šrot.
 - Primjer 2: Igrač često kupuje u jednom gradu. Cijela ekonomska situacija grada raste, te se to očituje na dostupnoj robi.
 - Primjer 3: Igrač ispusti mač u centru grada.
  - Situacija 1: Lik koji je u dobrim odnosima sa igračem odmah, ili čim stigne, vrati mač igraču
  - Situacija 2: Neutralan lik uzme mač i prisvoji ga
  - Situacija 3: Nekolicina likova se posvadi oko toga tko će uzeti mač
  - Situacija 4: Lik koji ne voli igrača vrati mu mač u lubanju kad nitko ne gleda
- Zmajevi nenajavljeno napadaju svijet

Ne, neće biti moguće jahati na zmajevima. Barem dok netko ne iskoristi novi modding alat - Creation Kit

 

Nadopunite me, ispravite.

Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
Poruka je uređivana zadnji put ned 15.5.2011 13:19 (trackmanijak).
Moj PC  
20 0 hvala 19
16 godina
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Odličan sažetak ... Mislim da si sve naveo, ako pročitam nešto novo nadopunim te {#}

Moj PC  
0 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

rasizam se vratio (u Oblivonu su bile podjednake rase jer je Cyrodil između svih regija), glavna rasa u Skyrimu su Nordovi, sve vrste "vilenjaka" su mržene, pa im tako neće sve opcije biti ponuđene u razgovorima :)

Poruka je uređivana zadnji put ned 15.5.2011 12:16 (xhopeon).
15 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
xhopeon kaže...

rasizam se vratio (u Oblivonu su bile podjednake rase jer je Cyrodil između svih regija), glavna rasa u Skyrimu su Nordovi, sve vrste "vilenjaka" su mržene, pa im tako neće sve opcije biti ponuđene u razgovorima :)

Dodano pod svijet

Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odlično, jedva čekam {#}

Volim ovakav tip igara, par sam puta prešao Oblivion i ne sumnjam da će i ova igra biti fenomenalna.

May the Force be with you!!
14 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Kad pogledam slike, pare mi se oci {#}

 

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Evo jedan dobar deal za kolekcionare:

http://www.nitrobeard.com/home/2011/5/16/oblivion-5th-anniversary-edition.html

 

Special 5th Anniversary Edition of Oblivion. The idea is a 'from the vault' package for true collectors (Only 200,000 will be made, ever) that includes the following:

  • Elder Scrolls IV: Oblivion Game Of The Year Edition
  • Collector's Edition Content (map, 'Making Of' DVD with an added Skyrim trailer)
  • A $10 Off Coupon (redeemable at any retailer, nationwide) for Elder Scrolls V: Skyrim

All of this comes packed in a super sexy steelbook with slip cover (as shown above), and the best part? It's $29.99, and will release on June 28th for PS3, XBox 360, and PC.

 

Za 30$, s tim da od tih 30$, 10$ ide za Skyrim.

=CBC= Team | www.crobadcompany.com | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/theSEKIman/
Poruka je uređivana zadnji put pon 23.5.2011 13:34 (thesekiman).
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Nation wide + 200 000 komada = US of A only

 

{#}

15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Šteta što se igra ne odvija u Aragoniji , e tamo bi vec bila mrznja prema Dunmerima (Dark elfovima).

Ispravak Nordovi ne mrze sve Elfove već samo Dunmere i u nekim slučajevima i Altmere (High Elfove), Dunmeri mrze zbog izgubljene bitke na Red Mountinu, ako se nevaram to je bio Council war?

 

Jbg ja  sam TES nerd xD

 

Ja sam toliko cool da ne trebam potpis
 
5 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Koga zanima što znamo dosad, prije nego krene E3..

 

Neda mi se prevoditi..

http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1194463-skyrim-information-ii/

15 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
NightShadow kaže...

Koga zanima što znamo dosad, prije nego krene E3..

sad je ono moje bez veze. =(

Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
9. - Character, Leveling, Stats & Skills   {#}{#}{#}{#}{#}
to je ono što čekam iskusit, ako bude i upola tako kako opisuju, 3 mjeseca me nema nigdje {#}
@trackmanijak, još jedno hvala za trud, ako želiš možeš ovo prevesti {#}
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.5.2011 1:28 (xhopeon).
15 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
xhopeon kaže...
ako želiš možeš ovo prevesti {#}

U, imam ideju! Hm, sad bih morao nešto za školu napravit, ali ovo mi je nekako privlačnije. Strpite se malo, stiže nešto kul!

Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
15 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Izvor: Skyrim Unofficial Information Thread

:: Ali ovdje su slikice! ::

 

The Elder Scrolls V: Skyrim– 11. 11. 2011.

 

 

1) BORBA

 

  • Potpuno nov borbeni sustav
  • Dvostruko rukovanje oružjima i čarolijama – moguća bilo koja kombinacija, čak i dva štita
  • Efekti posrtanja i trešnja kamere
  • Promjena opreme u afektu olakšana zahvaljujući novome izborniku za brzi odabir koji omogućava zabilježavanje bilo koje čarolije, povika, oružja i drugih stvari
  • Napadi su automatski usmjereni ka neprijateljima za lakše izbjegavanje ozlijeđivanja suboraca

Dual-wield Dual-wield
 

 

1.1) BLISKA BORBA/STRELJAŠTVO

 

  • Posebne animacije smrti: ovisno o oružju, neprijatelju, borbenim uvjetima, moguće je izvesti satirajući završni potez za tamanjenje neprijatelja sa stilom
  • Borba na daljinu je poboljšanja zahvaljujući znatno većoj udarnoj moći lukova
  • Vrijeme potrebno za napinjanje luka je povećano
  • Udaranje štitom – izvedivo pomoću držanja blok gumba
  • Specijalizacija u određenom tipu oružja je često isplativa, zbog mogućnosti poboljšanja napada perkovima– npr. perk za mač povećava šanse za critical udarce, perk za sjekiru kažnjava neprijatelje sa naknadnim krvarenjem, dok perk za malj zaobilazi neprijateljev oklop
  • Blokiranje se vrši pravovremenim pritiskom na gumb, umjesto držanja istog
  • Prilikom ubijanja neprijatelja iz sjene, bodeži zadaju mnogo više štete od ostalih tipova oružja
  • „Blunt“ i „Blade“ vještine su zamijenjene sa „Two-Handed“ i „One-Handed“
  • Moguća je izvedba jačih napada koji bacaju neprijatelje iz ravnoteže držanjem gumba za napad po cijeni stamine
  • Baklje mogu služiti kao oružje

Ubojstvo iz sjene Ubojstvo iz sjene
 

 

1.2) MAGIJA

 

  • Čarolije je potrebno opremiti u jednu ili dvije ruke prije bacanja
  • Postoji preko 85 čarolija na odabir, svaka sa tri različita načina bacanja.
  • Moguće je odvaliti neprijatelja sa vatrenom kuglom iz daljine, držati gumb da bi se čarolija koristila kao bacač plamena ili postaviti runu na tlo kako bi se stvorila zamka koja spali onoga tko stane na nju – svaka čarolija ima istu količinu fleksibilnosti
  • Prilikom pogotka ledenom čarolijom, vidljivi su efekti na neprijateljevoj koži; ako se rukuje vatrenom čarolijom kao bacačem plamena, okoliš će se zapaliti na kratko vrijeme
  • Vatra zadaje najviše štete, munja zadaje manje, ali crpi neprijateljevu magicku, dok led zadaje najmanje štete, ali usporava likove fizički
  • Moguće je rukovati čarolijom s obje ruke za jači efekt, ali trošeći više magicke

Neka magija Neka magija
 

 

1.3) PUT GLASA (Way of the Voice) – ZMAJSKI POVICI (Dragon Shouts)

 

„Dugo prakticirani spiritualni oblik nordske magije, također znan kao Jezici (Tongues), baziran na njihovom obožavanju Vjetra kao personifikaciji Kynaretha. Kroz upotrebu Glasa, moć Norda može biti formirana u thu'um, povik – sa širokim spektrom primjene (bilo što od oštrenja oštrice do dalekometnog oružja). Majstorski Glasovi (poznati jednostavno kao Jezici) posjeduju legendarne, i često nevjerojatne moći, uključujući razgovor sa ljudima na daljine stotina milja ili teleportaciju. Najmoćniji majstori moraju čak biti oprezni kad god govore, kako njihov glas može uzrokovati veliku štetu.
Za vrijeme Osvajanja Morrowinda, nordski ratni glavari su također bili Jezici (Derek Visoki, Jorg Helmborg, Hoag Merkiller). Nisu trebali tipične opsadne strojeve pri napadima na gradove, kako su samo trebali upotrijebiti Glas da bi srušili gradska vrata i pustili svoje vojske da uđu. Budućnost Jezika je zauvijek promijenio najmoćniji Jezik Jurgen Windcaller, poznatiji kao Mirni. On je bio pacifist i odbijao je koristiti Glas u borbene svrhe. U sukobu sa sedamnaest drugih Jezika, navodno je gutao Povike sedamnaestorice puna tri dana dok nisu legli iscrpljeni, da bi kasnije postali njegovi učenici. Danas, svi Jezici žive skrivene živote na najvišim vrhovima Skyrima u teškim uvijetima i meditaciji, te su progovorili samo kako bi objavili sudbinu velikog Tibera Septima (koji je kasnije stvorio Carski Koledž Glasa u Markarthu, vraćajući Glas u umjetnost  ratovanja). Oni znani kao Dovahkiin, Dragonborn, mogu upotrijebiti tip magije poznat kao „Zmajski Povici“ (Dragon Shouts). Ti Povici su izgovoreni u Jeziku Zmajeva i mogu manipulirati zmajevima na razne nepoznate načine, te izvoditi druge oblike magije, također nedokumentirane.“

Upijanje duše Upijanje duše
 

 

  • Igrač će moći koristiti Zmajske Povike
  • Postoji preko 20 različitih Povika
  • Igrač skuplja riječi za iste po svijetu, ili sa drevnih runa ili ubijajući zmajeve i postoje tri riječi za svaki povik. Ovisno o vremenu držanja gumba, više riječi su izgovorene, a Povik postaje jači.
  • Jedan Povik usporava vrijeme, drugi omogućava skriveno približavanje neprijatelju u trenu, a jedan će prizvati zmaja!
  • Novi potvrđeni: "Yol Toor" - vatreni dah, "Iiz Slen" - ledeni kristali, "Strun Bah Qo" - munjevita oluja
  • Povici imaju vrijeme hlađenja, koje je univerzalno za sve Povike

 

2) UMJETNA INTELIGENCIJA (AI)

 

  • Novi, nadograđeni Radiant AI, proširen na Radiant Story: građani neće više zujati besciljno po gradskim trgovima. Svaki NPC provodi poslove koji imaju smisla u njihovom okruženju. Kako bi podarili gradovima veći osjet života, Bethesda ih je popunila mlinovima, farmama i rudnicima koji daju stanovnicima uvjerljive zadatke da im popune dan. Poboljšana Radiant AI tehnologija je također svjesnija o tome kao bi likovi trebali odgovarati na igračeve postupke. Kako igrač provodi zadatke za njih ili ih terorizira likovi razvijaju osjećaje prema njemu. Ako je igrač prijatelj sa nekim likom kojem uleti usred noći u kuću, isti će mu možda ponuditi prenoćište, rađe nego da ga otjera van. Ako igrač maše oružjem kraj nekog lika, ruši stvari sa stolova, ili pokuša ukrasti nešto vrijedno, njihova razina neprijateljstva je uvjetovana prijašnjim odnosom s likom.
  • Ako igrač ispusti predmet (primjerice, mač) u centru grada:
  •  - Situacija 1: Lik koji je u dobrim odnosima sa igračem odmah, ili čim stigne, vrati mač igraču
  •  - Situacija 2: Neutralan lik uzme mač i prisvoji ga
  •  - Situacija 3: Nekolicina likova se posvadi oko toga tko će uzeti mač
  •  - Situacija 4: Lik koji ne voli igrača vrati mu mač u lubanju kad nitko ne gleda
  • Ako igrač ubije vlasnika pilane u jednom gradu industrija drva posrne, većina robe biva okrljaštena. Izravni utjecaj: strijele će u tom gradu biti šrot.
  • Kad likovi pomisle da su vidjeli ili čuli nešto, prebace se u oprezno stanje, umjesto da odmah napadnu igrača; igrači sa većom „Sneakvještinom će imati više vremena da se vrate natrag u zaklon ili mrak
  • Prilikom razgovora sa nekim, likovi nastavljaju sa onim što rade, ili gestikuliraju, hodaju, ovisno o njihovoj osobnosti
  • Ako igrač ubije vlasnika dućana netko iz iste obitelji će preuzeti posao i ljutit će se na igrača, ali će nastaviti davati misije, koje bi mogle popraviti odnose

Gradić, mlin i luka u pozadini Gradić, mlin i luka u pozadini
 

 

3) OKOLIŠ

 

  • Skyrim se sastoji od jedinstvenih krajolika i tamnica (dungeon)
  • Svijet će biti raznosvrsan, od hladnih vrhova, do plodnih proplanaka, bez nasumično generiranih područja
  • Skyrim je rodna zemlja svih ljudi, te domovina Nordova
  • Pet je većih gradova: Solitude, Riften, Whiterun, Windhelm i Markarth
  • Osam ili devet je manjih gradova.
  • Postoji više od 130 dungeona, od 15-ak minuta do nekoliko sati duljine, različitih umjetničkih dizajna
  • Postojat će rijeke unutar tamnica
  • Veličina Skyrima je približna onoj Cyrodiila, ali planinski krajolik čini svijet većim – planine treba prevaliti
  • Na većim visinama vrijeme je gore nego na manjim
  • U sjevernom dijelu okruga Solitude je Bard's College, prometan lučki grad
  • Windhelm je najveći grad, izgleda spektakularno, te se tu nalazi Carska Straža (Imperial Guard) koja nadzire put u Morrowind
  • Zamke i puzzlovi čine tamnice zanimljivijima
  • Ribe iskaču iz vode
  • Ptice lete po zraku
  • Svaki grad ima vlastitu ekonomsku situaciju. Ako igrač  uništi gradski prihod, grad će morati kupovati robu od okolnih mjesta, dižući cijene, a neki predmeti neće biti dostupni.
  • Svako veće naselje ima vlastitu kulturu i arhitekturu
  • Prisutan je rasizam prema drugim rasama, veći nego u Cyrodiilu, vjerojatno će postojati mala područja gdje će ljudi biti omalovažavani
  • Postoje Dwemerske ruševine
  • High Hrothgar (određeno mjesto gdje se igrač treba uspeti) će imati 7000 stepenica
  • Postoji kočijaški sustav za brzo putovanje između većih mjesta
  • Neka mjesta će imati jake neprijatelje uvijek, bez obzira na trenutni igračev level
  • Moguće je prevrnuti uljne svjetiljke koje će uzrokovati požar
  • Moguće je dočekati neprijatelje na šiljke
  • Leptiri će letjeti oko procvalog cvijeća koje može biti ubrano u svrhu alkemije
  • Veliki gradovi nisu otvorenog tipa
  • Preko 100 je točaka interesa, uključujući goleme kampove, jazbine prizivača duhova (necromancers) i oltare Aedrama i Daedrama
  • Postoje skrivene špilje, brodovi i tajne pod vodom
  • Postoji 13 različitih vrsta rudače, za obrađivanje

Grad Grad
Planine Planine
Dungeon Dungeon
Dwemer ruševine Dwemer ruševine
  

 

4) RADNJA (manji spoileri)

 

TES V se odvija dvjestotinjak godina nakon događaja iz Obliviona. Kralj Skyrima je mrtav, što je potaknulo građanski rat. Glavni lik je posljednji Dragonborn, posljenji od onih koji imaju sposobnost loviti zmajeve. On je zatvorenik i stiže u gradić Riverwood. Dinastija Septima je bila istaknuta među Dragonborn obiteljskim stablima, koja je bila štićena Dragonguardima, koji su s vremenom postali Oštricama (Blades). Nakon smrti posljednjeg Septima, Oštrice su izlovljavani i ubijani, te su sad gotovo izumrli. Povratak zmajeva je bio proreknut u Svescima, a požuren je uništenjem Žezla Kaosa (Staff of Chaos), stvaranjem Numidiuma, događajima kod Crvene Planine (Red Mountain) i krize s Oblivionom. Glavni lik se susreće s Oštricom zvanim Esbern (glas: Max von Sydow) koji će ga trenirati i voditi kroz igru. Posljednji događaj koji se dogodio prije pojave zmajeva je prije navedeni građanski rat, događaj na početku igre. Zmajevi se pojavljuju sve češće u svijetu i vjerojatno će kulminirati s Alduinovim dolaskom na svijet.

 

5) DOGAĐAJI ČETVRTE ERE

 

S obzirom na apsolutnu kronologiju ovog dijela, koji se nikom neće dati čitati, te povezanost s događajima prije, ovaj odjeljak nisam prevodio.

 

6) GRAFIKA I EFEKTI

 

  • Novi Engine
  • Dinamične sjene
  • Dinamični snijeg
  • Fizika vode
  • Poboljšani modeli i lica
  • Daljina iscrtavanja (Draw distance) je uvelike povaćana, pružajući minimalno pojavljivanje dalekog krajobraza niske rezolucije
  • Nema više SpeedTree-a (popularni alat za animaciju drveća). Bethesda je stvorila vlastiti alat koji omogućava potpunu fleksibilnost – omogućava umjetnicima da stvore bilo kakvo drveće i diktiraju kako će se animirati. Mogu mijenjati masu grana da bi to mijenjalo utjecaj vjetra na njih, što je, primjerice, efektan način prikazivanja opasnosti putovanja preko planina dok vjetar nasilno trese granje.
  • Havok Behavior– Fleksibilan animacijski alat koji omogućuje developerima da brzo stvore prototipove i prikažu nove animacije, te ih miješaju neprimjetno sa samo nekoliko klikova mišem i s minimalno linija koda. Bethesda ga koriste da stvori više nijansa u pokretima likova i zvijeri, podpomognu u specijalnim efektima i čak da kontroliraju kako se likovi bore s prolaskom kroz prepreke, tipa paukovih mreža. Likovi sad imaju realnije prijelaze između hodanja i trčanja, a poboljšano nijansiranje animacija je omogućilo Bethesdi dabolje izbalansira borbu kako iz prvog, tako i iz trećeg lica, podešavanjem vremena zamaha oružja i blokiranja ovisno o perspektivi. Vjerojatno najimpresivnija upotreba Havok Behavior tehnologije su animacije zmajeva. Ljudi u Bethesdi su radili pedantno kako bi osigurali moćan i prijeteći izgled zvijeri dok poniru, mašu krilima, penju se na visine prije negoli se ponovo strovale na žrtve i dok rigaju vatru. Radnje zmajeva nisu skriptirane, a Behavior pomaže da svi pokreti izgledaju organski.

Lijepo, zar ne? Lijepo, zar ne?
 

 

7) ZVUK

 

  • Jeremy Soule se vratio
  • Max von Sydow posuđuje glas Esbernu
  • Više glumaca u usporedbi s Oblivionom i Falloutom 3
  • Ima još nekoliko slavnih glumaca

 

8) ZVIJERI

 

  • Potvrđeni su: zombiji, draugr, kosturi, trolovi, divovi, ledene utvare, golemi pauci, zmajevi, vukovi, konji, Elk, mamuti, sabljozube mačke, Centurionske kugle, psi, Skeeveri, veprovi, zečevi
  • Konji se ponašaju kao prave životinje, mnogo detaljniji nego prije
  • Nasumično pojavljujući likovi su skalirani (jači neprijatelji na višim levelima)
  • Jači neprijatelji postoje i na početku igre, ali je obično dano dovoljno upozorenja prije sukoba
  • Postoje razne vrste zmajeva
  • Nije moguće letjeti na njima
  • Neki zmajevi se pojavljuju po skripti, a neki nasumično
  • Zmajevi mogu podizati ljude sa zemlji
  • Kad su zmajevi kritično ranjeni, ne mogu letjeti

Trol Trol
Pauk Pauk
Ice wraith Ice wraith
 

 

9) GLAVNI LIK, LEVELING, STATUSI I VJEŠTINE

 

  • Deset je igrivih rasa
  • Detaljna prilagodba lika omogućuje mijenjanje fizičkih svojstava, stvaranje brade i druge detaljne promjene
  • Nema više izbora klase – ona je sad određena vještinama, oružjima i čarolijama koje se upotrebljavaju
  • 18 je vještina, prije je bilo 21
  • Nema Mysticism, Acrobatics i Athletics, niti Hand to hand
  • Armorer je zamijenjen sa Smithing (kovanje)
  • Nema velićih/manjih (major/minor) vještina, sve pridonose podizanju levela
  • Nema znakova rođenja
  • Podizanje vještine s 30 na 31 će više pridonijeti napretku levela nego s 10 na 11, stoga je bolje usredotočiti se na mali izbor vještina
  • Perk se dobije sa svakim levelom
  • Prilikom podizanja levela unaprjeđuje se zdravlje, magija ili kondicija po izboru
  • Leveli su ograničeni na 50; moguće je nastaviti ali neće se dobivati perkovi (procjena – 75)
  • Levelanje je brže nego u prijašnjim igrama
  • Pet je škola magije: Destrukcija (Destruction), Alteracija (Alteration), Prizivanje (Conjuration), Obnova (Restoration) i Iluzija (Illusion)
  • Ukupno je 280 perkova
  • Neki će stišavati korake, razoružati neprijatelje, pružati jedinstvene posebne poteze
  • Moguće je šprintati
  • Kretanje unatrag je usporeno, više nije moguće pobjeći protivnicima trčeći unatrag
  • Postoje tri arhetipa: Ratnik (The Warrior), Mag (The Mage) i Lopov (The Thief) (samo za kategoriziranje, ne odabiru se)
  • Svaki arhetip ima vještinu izrade: Ratnik – kovanje (Smithing), Mag – očaravanje (Enchanting), Lopov – alkemija (Alchemy)
  • Samo su tri atributa: zdravlje (Health), Magicka, i kondicija (Stamina)

Lovac Lovac
Khajit Khajit
Orc Orc
 

 

10) SUČELJE

 

  • HUD se pojavljuje samo kad je potreban
  • Poboljšani pogled iz trećeg lica
  • Otvaranjem dnevnika (journal) pojavljuje se kompas sučelje: desno – inventar, lijevo – magija, desno – mapa i questovi, gore – statusi (vještine i sl.)
  • Svaki objekt u inventaru je moguće proučavati u tri dimenzije, tako se i knjige čitaju
  • Status se iščitava iz zvijezda na nebu
  • Promjena opreme u afektu olakšana zahvaljujući novome izborniku za brzi odabir koji omogućava zabilježavanje bilo koje čarolije, povika, oružja i drugih stvari

Zvijezde Zvijezde
 

 

11) QUESTOVI I DIJALOG

 

  • Radiant Story: Mnogi questovi u rukom pisani od strane Bethesde, dok Radiant Story pomaže povezati i iskrojiti sporedne zadatke za igrača kako bi njihovo iskustvo bilo dinamično i odgovarajuće koliko je to moguće. Umjesto da igrača zasipa hrpom nepovezanih i nevažnih zadačića, kroji misije bazirane na tome kakav je igračev lik, gdje se nalazi, što je radio u prošlosti i što sad radi. Također, zna koje špilje i tamnice su već posjećene kako bi, primjerice, oteta osoba bila odvedena na mjesto gdje igrač još nije bio, nastanjena sa specifičnom vrstom i razinom neprijatelja. Također, prati i odnose između igrača i drugih likova i tako generira misije. Ako napravi uslugu nekom farmeru, s vremenom će taj isti farmer imati veliki zadatk ta igrača. Neki likovi će čak i pristati pratiti vas na određene misije da vam pomognu.
  • Glavna misija traje otprilike 20 sati
  • Moguće je igrati i nakon završetka iste
  • Konobe će igrati veliku ulogu u skupljanju informacija, to je mjesto gdje se ljudi okupljaju nakon posla i tračaju, šire glasine
  • Ljudi će igraču reći više ako su s njim u boljim odnosima
  • Likovi usko vezani uz glavnu misiju ne mogu umrijeti igračevom krivicom
  • Cca. 60 tisuća linija dijaloga

Vjerojatno primjer dijaloga (i lica) Vjerojatno primjer dijaloga (i lica)
 

 

12) OSTALO

 

  • Postojat će djeca
  • Brade
  • Fast-travel - tu je i sustav iz Obliviona i onaj iz Morrowinda
  • Svaka rasa ima jedinstveni set oklopa
  • Nema mutiplayera
  • Moguće je kupiti nekretnine
  • Moguće je zapaliti ulje
  • Postoje suputnici (companion) plaćenici
  • Postoje fakcije i cehovi, novi i stari
  • Potvrđeni su Thieves Guild, College of Winterhold (Mage), te Companions (Warrior)
  • Njihove priče više nisu nepovezane s ostatkom svijeta
  • Nirnrooti su ovdje
  • Soul Gemovi su u istoj upotrebi kao i prije
  • Vjetar će podizati snijeg i površine voda
  • Provaljivanje brava je još mini-igra
  • Razvija se i jedinstveni jezik zmajeva
  • Iz nekog razloga još nije sigurno da li će biti moguće jahati konje
  • Kazne će se računati posebno za svaki od devet okruga
Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
Poruka je uređivana zadnji put sub 4.6.2011 1:08 (trackmanijak).
Moj PC  
31 0 hvala 48
15 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

evo ga, napokon gotovo ~2350 riječi, hrpa slika i poveznica na relevantni sadržaj

 

želio bih se zahvaliti dečkima u bugu za odličan forum, text editor, mogućnost uređivanja u nedogled i sv. undo gumb =)

i svim ovisnicima o forumu i tes serijalu koji mi dadoše podršku

 

pitanje za kraj: da updateam sa novim informacijama kad izroni nešto?

55 updateaj
2 nemoj
Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
Poruka je uređivana zadnji put čet 2.6.2011 0:06 (trackmanijak).
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Svaka čast care!

Moj PC  
1 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Linkosaan kaže...

Odlično, jedva čekam {#}

Volim ovakav tip igara, par sam puta prešao Oblivion i ne sumnjam da će i ova igra biti fenomenalna.

i ja isto jedva čekam kao i ti da iziđe jer sam prešo dosta igara uključujući Oblivion-jesi li probao Arcania gothic 4 odlična je..?

16 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

ovo se zove jumbo plakat (link) {#}

Moj PC  
9 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
dragec0 kaže...
Linkosaan kaže...

Odlično, jedva čekam {#}

Volim ovakav tip igara, par sam puta prešao Oblivion i ne sumnjam da će i ova igra biti fenomenalna.

i ja isto jedva čekam kao i ti da iziđe jer sam prešo dosta igara uključujući Oblivion-jesi li probao Arcania gothic 4 odlična je..?

Ma ja od žanrova najviše volim RPG i ne sumnjam da će Skyrim biti genijalan. Jedina mu je mana što ga valja čekati a poznat sam kao nestrpljiva osoba {#}

Zato kad izađe, kuku majci hehehe.

May the Force be with you!!
15 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

http://www.bug.hr/forum/topic/pc-igre/the-elder-scrolls-v-skyrim/79731.aspx?page=14&jumpto=1977091&sort=asc&view=flat

update.

 

nek mi neko veli kaj ovo znači: There's a separate bounty for each of the 9 holds

Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
trackmanijak kaže...

http://www.bug.hr/forum/topic/pc-igre/the-elder-scrolls-v-skyrim/79731.aspx?page=14&jumpto=1977091&sort=asc&view=flat

update.

 

nek mi neko veli kaj ovo znači: There's a separate bounty for each of the 9 holds

Valjda se razlikuju po provincijama, ako napraviš neki zločin u jednoj provinciji neće biti u cijelom Skyrimu isti bounty, nego ce se razlikovati po provincijama.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 3.6.2011 21:24 (Monte Christo).
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
trackmanijak kaže...

http://www.bug.hr/forum/topic/pc-igre/the-elder-scrolls-v-skyrim/79731.aspx?page=14&jumpto=1977091&sort=asc&view=flat

update.

 

nek mi neko veli kaj ovo znači: There's a separate bounty for each of the 9 holds

to ti je npr. ko u americi di ces za za ubojstvo u jednoj drzavi dobit smrtnu odmah,a udrugoj mozda 40 godina....na tu shemu

16 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Par novih slika

 
6 0 hvala 1
15 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
daj linkove na velike slike
Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
14 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

ja cu poludit do 11.11.11 ....
svaki dan provjeravam imal ista novo ... ne znam kolko cu dugo da ovo podnesem !! xD
fasciniran sam igrom ...
da ne kazem i zabrinut .. kakvu li ce konfiguraciju da trazi {#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

ne vjerujem da će biti nešto više od ovih predviđenih koje si možda već i sam izguglao, jedino bih možda stavio DX11

 

Minimum System Requirements

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.0 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB
* Graphics: 512 MB card
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

 

Recommended System Requirements

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Quad 3 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

Supported Graphics Cards:

Minimum – 8800 GT
Recommanded – Geforce GTX 460/Radeon 5850

Note: These are the predicted system requirements. Official will be updated soon.

16 godina
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Isuse kako ovi mamuti dobro izgledaju.

Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Jack Sparrow kaže...

Isuse kako ovi mamuti dobro izgledaju.

Kako cijela igra fenomenalno izgleda (barem ovo što smo imali priliku vidjeti).

May the Force be with you!!
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
xhopeon kaže...

ne vjerujem da će biti nešto više od ovih predviđenih koje si možda već i sam izguglao, jedino bih možda stavio DX11

 

 

Minimum System Requirements

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.0 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB
* Graphics: 512 MB card
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

 

Recommended System Requirements

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Quad 3 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

Supported Graphics Cards:

Minimum – 8800 GT
Recommanded – Geforce GTX 460/Radeon 5850

Note: These are the predicted system requirements. Official will be updated soon.

 

Nema druge, počinjem skupljati pare za novi kompjuter.

 

Čak i za predviđeni minimum mi je preslab.

Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: TES V: Skyrim - Modding
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice