Starcraft 2

poruka: 4.260
|
čitano: 730.090
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Starcraft 2

@Tomo Yoda: slažem se da je cheese sveprisutan, iako je u nižim ligama puno češći nego u višim. Recimo ja igram platinum i mogu reći da je cheese dosta rijedak.

 

@xxxxx: Jedan očiti savjet koji je najbitniji u sc2: Uvijek scoutaj na početku matcha!

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
Moj PC  
1 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Starcraft 2
xxxxx kaže...

Uglavnom ljudi zahvaljujem na objašnjenju nekih stvari, za zergije sam svjestan da ih je najteze igrati (kao i u jedinici), i eto nadam se da necu previse puta napisat gg {#}

Sad treba docekati tu igru da dodje pa cu se zabavljat.

Dobijao ili gubio, samo piši gg. 

A moj ti je topli savjet da se pripremiš na gubitke. 

Samo nemoj pyzditi (ko ja) nego si lijepo pogledaj replay i probaj skužiti zašto si izgubio,,,

I tak opet i opet ,,,,

 

Sve dok te ne počnemo gledati na profi turnirima :D

mata_87 kaže...

@Tomo Yoda: slažem se da je cheese sveprisutan, iako je u nižim ligama puno češći nego u višim. Recimo ja igram platinum i mogu reći da je cheese dosta rijedak.

 

@xxxxx: Jedan očiti savjet koji je najbitniji u sc2: Uvijek scoutaj na početku matcha!

Je, to je istina za broncu. 

Ja sam tamo počeo i totalno su me prisili na defanzivnu i bunker taktiku,,, 

Imo sam što ispravljat sljedećih mjeseci :( 

 

O da, izviđanje, izviđanje i samo izviđanje. 

17 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
xxxxx kaže...

Uglavnom ljudi zahvaljujem na objašnjenju nekih stvari, za zergije sam svjestan da ih je najteze igrati (kao i u jedinici), i eto nadam se da necu previse puta napisat gg {#}

Sad treba docekati tu igru da dodje pa cu se zabavljat.

Meni Zergovi nisu najteži. Kod Zergova obožavam versatilnost: Zerg se u najkraćem vremenu može naglo promijeniti, dakle možeš se prebaciti na drugi tech i drugu taktiku. Kod Terrana i Protossa je to teže. Terran treba puno kombinacije i techa, Protoss masovnost. Zerg ima nevjerojatnu mogućnost brzog djelovanja, maltretiranja itd.

xxxxx kaže...

Tesko da dobijem sve meceve jer cu bit njubek kad krenem.

HD starcraft vec gledam i ima super likova i taktika, dosta tog je objasnjeno.

Al znam da ako se obranis od rusha na pocetku da si prakticki pobjedio igru jer je protivnik zaostao za ekonomijom.

Pa ako budu stalno rushali, naci cu ja neku tehniku za odbijanje :)

Rush nije nužno izgubljena partija, nemoj to misliti. Prva greška je misliti da je netko rushem izgubio. Ja sam Zergom i Terranima više puta rushao, a kad nebi uspio, nastavio sam norm. i dobio.

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.5.2011 0:21 (naxeem).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
xxxxx kaže...

Uglavnom ljudi zahvaljujem na objašnjenju nekih stvari, za zergije sam svjestan da ih je najteze igrati (kao i u jedinici), i eto nadam se da necu previse puta napisat gg {#}

Sad treba docekati tu igru da dodje pa cu se zabavljat.

 

Nije uopće stvar u tome da ih je najteže igrati, već da su prilično loše i traljavo dizajnirani naspram Tossa i Terrana... što je rezultat većeg broja propalih koncepata iz alpha faze.

 

Evo zgodan thread o tome:

 

http://sclegacy.com/forums/showthread.php?t=12876

 

17 godina
offline
Starcraft 2

Gledajući malo NASL (North American Star league) i sve ostale replay-ove koje gledam ispada da su igrači zerga najveći ser...onje. Stalno nešto pregovaraju i bune se. Kako je neexem gore rekao, zerg je najfleksibinija rasa i najbolje se može prilagoditi protivniku. Isto tako to je jedina rasa, gdje možeš proizvoditi samo drone, tako da dugo dok ne vidiš da ide netko na tebe (ili se sprema), tek onda proizvodiš jedinice.

 

Kao i uvijek kod svake rase je potrebno skautat, imaš par "taktika" koje se najviše primjenjuju, naučiš njih i lagano se probiješ do plat/daimond, onda smisliš svoje neke taktike ili nadodaš nešto svoje na postojeće i to je to. Bitno ti je svladati mehanike igre (da se ne supply blokaš, da ne pošalješ trupe u smrt bezveze, da nemaš previše para, a premalo zgrada za proizvodnju, pa obrnuto, previše zgrada, premalo para, kada koju zgradu graditi itd.), a taktika će već sama po sebi doći.

 

Ja se rijetko kad uopće držim neke taktike, igram po "osjećaju", imam jedino otvaranja uvijek slična.

 

EDIT :  Terrana neznam igrati (samo siege marine mi ide), Toss mi je standardna rasa i to mi donekle ide, a najzabavnija mi je zerg, to uvijek ima akcije ili se grčevito braniš ili protivnika doslovno rasturaš, ja igram Random (ili toss-a dok me ostale rase razljute). Toss je stvarno najlakša rasa, najlakše se pobjeđuje.

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
Poruka je uređivana zadnji put pet 27.5.2011 8:58 (dado2202).
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2

E pa onda sam ja jedan od tih ser..onja jer sam duuugo vremena igrao Zerga (500+ pobjeda, Plat liga), da bi mi na kraju pukao film, odlučio prijeći na Random i konačno na Terrana. I sad sa već podužim odmakom od "zerganja" mislim da mogu slobodno reći: Zerg je loše dizajnirana, frustrirajuća rasa koja možda jest balansirana (ako pratiš recepturu), ali definitivno nije ni kreativna ni zabavna.

 

Ideja da se Zerg lako "prilagođava protivniku" je totalni BS. Prava istina je da se Zerg MORA prilagoditi protivniku ako uopće želi preživjeti, ako ne reagira u pravo vrijeme na pravi način on lako gubi partiju. A "pravi način" je u 95% slučajeva ling/bling/infestor (osim u ZvZ gdje je to ling/ROACH/infestor). A i to da Zerg "može proizvoditi samo drone dok ne vidi da netko ide na njega" nije nikakva prednost - Toss i Terran mogu paralelno proizvoditi radnike i proizvoditi jedinice što ih uvijek čini relativno sigurnim; ako Zerg krivo procijeni i odere "rundu" dronova u krivom trenutku, to je instant gubitak partije. Prava prednost Zerga je 300/300 tech-switch vojska, tj. mogućnost da nakon što izgubi vojsku vrlo brzo dovuče pojačanja, i to (teoretski) točno ona koja counter-aju ono što je prvu vojsku ubilo. Nažalost u praksi to rijetko radi, jer Zergov Tier 3 je dosta slab, a Tier 3 kompozicije vojske Terrana i Tossa (pogotovo Tossa) toliko univerzalne da zapravo nemaju pravog countera.

 

Ovaj quote mi fenomenalno opisuje Zerga:

Playing Zerg reminds me of Kill Bill where you get shot in the face, become an unwilling coma prostitute, and then after that, if you survive without taking too much damage, you get an even fight.                                       

 

Inače kao što rekoh sad igram Terrana i to je totalno drugi film. Možeš igrati pasivno, možet probati diktirati igru, možeš harassati, možeš ići na frontalni napad, hrpa mogućnosti, zabavne opcije.. uživancija. Ne znam zašto sam se uopće gnjavio sa Zergom toliko dugo. Tu i tamo prijeđem na Random pa mi nije teško odigrati Zerga koji put, dapače, ali 100% se orijentirati na Zerga ne bih nikom preporučio.

16 godina
offline
Starcraft 2

Ne mislim se totalno orjentirati na zerga, al mislio sam igrati s njim kao primarnom rasom.

 

Software is like sex... it's better when it's free (Linus Torvalds)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Starcraft 2

Ma orijentiraj se na rasu koja je tebi osobno najzanimljivija i s kojom ti najbolje odgovara igrati. Svi mi imamo drugačiji stil igre, ako ti odgovaraju zergovi idi s njima, a dok dođeš do viših liga ionako ćeš steći osječaj za timinge i igru generalno tako da nebi trebao imati problema. Ako se poslje odlučiš za drugu rasu nije bed, 20ak matcheva i opet znaš igrati sa drugom rasom  {#}

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
baba kaže...

Zerg je loše dizajnirana, frustrirajuća rasa koja možda jest balansirana (ako pratiš recepturu), ali definitivno nije ni kreativna ni zabavna.

 

Ideja da se Zerg lako "prilagođava protivniku" je totalni BS. Prava istina je da se Zerg MORA prilagoditi protivniku ako uopće želi preživjeti, ako ne reagira u pravo vrijeme na pravi način on lako gubi partiju. A "pravi način" je u 95% slučajeva ling/bling/infestor (osim u ZvZ gdje je to ling/ROACH/infestor). A i to da Zerg "može proizvoditi samo drone dok ne vidi da netko ide na njega" nije nikakva prednost - Toss i Terran mogu paralelno proizvoditi radnike i proizvoditi jedinice što ih uvijek čini relativno sigurnim; ako Zerg krivo procijeni i odere "rundu" dronova u krivom trenutku, to je instant gubitak partije. Prava prednost Zerga je 300/300 tech-switch vojska, tj. mogućnost da nakon što izgubi vojsku vrlo brzo dovuče pojačanja, i to (teoretski) točno ona koja counter-aju ono što je prvu vojsku ubilo. Nažalost u praksi to rijetko radi, jer Zergov Tier 3 je dosta slab, a Tier 3 kompozicije vojske Terrana i Tossa (pogotovo Tossa) toliko univerzalne da zapravo nemaju pravog countera.

Možda se tebi Zerg ne sviđa i to je tvoje pravo, ali to su gluposti. Da, svatko se MORA prilagoditi protivniku inače je pušiona. Zerg, za razliku od Terrana i Protossa toliko brzo može iz korijena promijeniti stil igranja da je to win situacija.

 

E sad, to si i sam rekao, ali ja se s podebljanim nikako ne slažem. Igram Diamond ligu sa Zergom i od 20 dobijem 17 partija, prelazak na Protossa i Terrana (na njima još nemam 1000 games avatare) me toliko gimpao da od 20 gubim 14 partija. Imam osjećaj da su spori, tromi, nemaju opcije kad počmu gubit i sl.

Možda ne znam dobro igrat T i P, ali eto, Zergom lomim, s njima užas.

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.5.2011 11:03 (naxeem).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
naxeem kaže...

nemaju opcije kad počmu gubit i sl.

 

 

Koje opcije ima Zerg kad počne gubit?

 

S Terranom sam dosada barem desetak puta imao situaciju kad me protivnik gazio, da bi se uspio vratiti iz mrtvih i zgaziti ga natrag.Ako mi podere ekonomiju, spustim par mulaca i opa eto marinaca da spase stvar. Ako dođe do base-race-a, lift-off.  S Tossom je malo teže napravit comeback, ali sam par puta uspio sa naglim switchem na DT-ove. Sa Zergom ili dominiram ili gubim, nema sredine i nema povratka.

 

Slažem se da je odabir rase subjektivna stvar, i slažem se da se nekom sviđa Zerg. Meni se neke stvari kod Zerga genijalne (lijepo je imati samo jednu zgradu za sve jedinice), ali s druge strane je igranje s njima nevjerojatno dosadno i formulaično - nema strategije, samo reagiraj i ponavljaj jedno te isto. Možda je najgore to što većina protivnika na ladderu radi jedno te isto pa je i moja reakcija jedna te ista (Terranov marine/tank, Tossov 4-gate ili deathball, u oba slučaja ling/bling/infestor je maltene jedina opcija), ne znam. Ali kad mi se nakon 500 partija čini da stalno radim jedno te isto (samo sa malo većim skillom) onda mislim da je vrijeme za promjenu.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2

A opcije, pa sve. Mogu se prilagoditi svakom tipu napada vrlo brzo. S 2-3 Hatcheryja imam zilijun jedinica u kratko vrijeme, a ako radim 2H po bazi onda imam produkciju kakvu T i P ne mogu dostići. Ako izgubim u napadu vojsku, a imam minerala, nova vojska može biti spremna za obranu od protuudara, dok T i P imaju queue za izradu jedinica i trebaju puno skupih zgrada ako žele brzu produkciju, a puno skupih zgrada jako puno usporava. Zergu je dosta Hatcheryje radit. Meni se to jako sviđa jer ako dobro razvijem ekonomiju imam puno resursa i taman kad mi napad (ako) ispuši, imam novu vojsku.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
naxeem kaže...

A opcije, pa sve. Mogu se prilagoditi svakom tipu napada vrlo brzo. S 2-3 Hatcheryja imam zilijun jedinica u kratko vrijeme, a ako radim 2H po bazi onda imam produkciju kakvu T i P ne mogu dostići. Ako izgubim u napadu vojsku, a imam minerala, nova vojska može biti spremna za obranu od protuudara, dok T i P imaju queue za izradu jedinica i trebaju puno skupih zgrada ako žele brzu produkciju, a puno skupih zgrada jako puno usporava. Zergu je dosta Hatcheryje radit. Meni se to jako sviđa jer ako dobro razvijem ekonomiju imam puno resursa i taman kad mi napad (ako) ispuši, imam novu vojsku.

 

Dobro, po meni "gubiti" ne znači "izgubiti vojsku". Ako imam tonu resursa u banci i 2-3 Hatcheryja sa hrpom larvi onda je gubitak vojske u nekoj bitci daleko od moje baze normalna i očekivana stvar, dapače poželjna.

 

"Gubljenje" je po meni kad ti se protivnik već zakucao ispred baze, dere tvoju vojsku i polako nagriza građevine. Ili kad ti je napravio uspješan harass i pobio dronove mid-game. Iz te situacije Zerg se ne vraća, dok i Terran i Toss imaju i po nekoliko failsafe opcija (lift-off, DT, FF, mule...)

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.5.2011 14:15 (baba).
17 godina
offline
Re: Starcraft 2
baba kaže...

 

Dobro, po meni "gubiti" ne znači "izgubiti vojsku". Ako imam tonu resursa u banci i 2-3 Hatcheryja sa hrpom larvi onda je gubitak vojske u nekoj bitci daleko od moje baze normalna i očekivana stvar, dapače poželjna.

 

"Gubljenje" je po meni kad ti se protivnik već zakucao ispred baze, dere tvoju vojsku i polako nagriza građevine. Ili kad ti je napravio uspješan harass i pobio dronove mid-game. Iz te situacije Zerg se ne vraća, dok i Terran i Toss imaju i po nekoliko failsafe opcija (lift-off, DT, FF, mule...)

Kod takvih situacija se samo Terran može izvući, digne zgrade i kidaj. Toss jako teško, DT shrine se warpa cijelu vječnost. A već svatko zna da ako toss gubi da ide na DT-eve. FF je nevjerojatno dobar za early game, terran ima građevine sa kojima se lagano zatvori, dok je zerg u banani (ako nezna da napad dolazi). To priznajem, ali dva tri spine-a, ovisi o pritisku mogu sve to lijepo prebaciti u zergovu korist. Još k tome, spineove možeš staviti bilo gdje ti paše bez ikakvih dodatnih troškova (unroot, root), a o defenzivnim karakteristikama kraljica da ne govorim. Univerzalna trupa za early defence. Može rokati po zraku, tenka poveću količinu damage-a i tu je još transfuze.

 

Neznam, meni je zabavno igrati sa zergom. Na terrane se nikako ne mogu priviknuti, a toss je već standard :).

 

EDIT i da ono što sam htio napisati, pa sam zaboravio. Najbrže od svih drona zerg. Ako i izgubi nešto drona, zerg se vrati brzo do "optimalnog broja"

 

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
Poruka je uređivana zadnji put pet 27.5.2011 14:25 (dado2202).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2

Pa nije Zerg u banani. Ako imaš dobro organizirano sve, Zerg jedini odjednom može stvoriti 50 komada bilo koje jedinice. Ako ti kao Zergu unište sva 24 drona, toliko ih napraviš u pola minute ako regularno feedaš H. Ako si creep dobro raširio, možeš munjevito doći svugdje i u svaki dio baze.

17 godina
offline
Re: Starcraft 2
naxeem kaže...

Pa nije Zerg u banani. Ako imaš dobro organizirano sve, Zerg jedini odjednom može stvoriti 50 komada bilo koje jedinice. Ako ti kao Zergu unište sva 24 drona, toliko ih napraviš u pola minute ako regularno feedaš H. Ako si creep dobro raširio, možeš munjevito doći svugdje i u svaki dio baze.

To je već mid-game ili late-game. Pogledaj malo kako se zergovi znaju mučiti sa 2 racks ili 2 gate na početku. Ako se dobro ne zaspine-aš, napraviš malo previše drona umjesto lingova, već može biti gusto gdje se moraš braniti i sa dronama i sa kraljicom (gdje odmah automatski gubiš drone). Ako ideš na neki rani rush sa zergom (6 - 10 pool), onda ti je ekonomija u banani (trošiš početnu larvu na lingove umjesto na drone, imaš late expand, nemaš kraljicu od početka), ako se ne napravi dovoljan damage na početku , banana. Toss ili terran mogu proizvoditi i trupe i harvestere na početku(ako se odluče za early pressure)

 

Ako zerg preživi early game, nakon toga zerg dominira kroz mid-game pa do late, kod late-game-a je toss najjači.

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
17 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
dado2202 kaže...
naxeem kaže...

Pa nije Zerg u banani. Ako imaš dobro organizirano sve, Zerg jedini odjednom može stvoriti 50 komada bilo koje jedinice. Ako ti kao Zergu unište sva 24 drona, toliko ih napraviš u pola minute ako regularno feedaš H. Ako si creep dobro raširio, možeš munjevito doći svugdje i u svaki dio baze.

To je već mid-game ili late-game. Pogledaj malo kako se zergovi znaju mučiti sa 2 racks ili 2 gate na početku. Ako se dobro ne zaspine-aš, napraviš malo previše drona umjesto lingova, već može biti gusto gdje se moraš braniti i sa dronama i sa kraljicom (gdje odmah automatski gubiš drone). Ako ideš na neki rani rush sa zergom (6 - 10 pool), onda ti je ekonomija u banani (trošiš početnu larvu na lingove umjesto na drone, imaš late expand, nemaš kraljicu od početka), ako se ne napravi dovoljan damage na početku , banana. Toss ili terran mogu proizvoditi i trupe i harvestere na početku(ako se odluče za early pressure)

 

Ako zerg preživi early game, nakon toga zerg dominira kroz mid-game pa do late, kod late-game-a je toss najjači.

Ne znam baš. Ja često radim rush koji uvijek (sretno) tempiram dok ovaj protivnik ima ništa - ako prođem (ako me ne dočekaju dva cannona ili zid) protivnik je mrtav, jer dok ga gazim sa 6 lingova, u bazi gradim i lingove i dronove. Ako mi propadne taj rush, protunapad je bezazlen jer u bazi imam 6-12 lingova, spine i kraljicu a dronovi rastu. Ako rush uspije djelomično, nastavljam pritisak dok ga ne uništim, a ako to napravim za jednoga u timskoj igri, to mi je dosta i idem na tier 2 ili full mass ling i širenje.

S obzirom da je jedan mrtav, drugi su osuđeni na smrt.

 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
dado2202 kaže...

Neznam, meni je zabavno igrati sa zergom. Na terrane se nikako ne mogu priviknuti, a toss je već standard :).

 

 

Meni je Zerg zabavan u manjim dozama. Kao što rekoh, kad mi Random padne na njega, bude mi gušt, sve šprance imam "u rukama" i goptovo nikad se ne zaglavim sa standardnim gluparijama kao supply block i sl.

 

Ali stalno igrati sa Zergom i u barem 50% partija spušiti na neki krajnje debilan način definitivno nije moja ideja zabave. Igra je dizajnirana tako da i Terran i Toss imaju opciju "ne da mi se scoutat, ne da mi se ni puno razmišljat, idem gradit A, B i C pa šta bude". Onda u nekom trenutku im pukne da bi baš se eto mogli prošetati sa svojom vojskicom, opa, gle Zerg, ajme gle pobjedio sam. I ovo ne govorim iz perspektive Zerga, već baš iz perspektive Terrana i pogotovo Tossa; kad igram s njima čak i u Platinum ligi se dogodi da igram igru na "pola oka" i uletim u pobjedu. To je sa Zergom apsolutno nemoguće (osim u slučaju ranog cheesanja); cijelu partiju moraš biti 110% budan a to ti i dalje ne garantira da nećeš napraviti glupu grešku koja će te koštati partije. A uopće da i ne govorim o činjenici da je Zergova mogućnost scoutanja katastrofalno ograničena te da i loši igrači znaju kako lako Zerg pada na fejkanje techa  - skoutaš rani gas i tech reactor na Starportu, i onda dobiš u dupe sa marine/tank pushom a od bansheeja ni od korova jer je ovaj cancelao zgrade čim je suicide OL eksplodirao. {#}

 

Jes, to je čisti QQ, priznajem, ali po meni je legitiman. Terran je zabava, Toss je malo stupidnija zabava a Zerg je zabava ako imaš određenu crtu mazohizma. Oni koji se ne planiraju dizati do Diamonda/Mastera/GM a odaberu Zerga moraju se pripremiti na činjenicu da će ih često gaziti puno lošiji igrači, a ja prvi priznajem da nemam želudac za to - pogotovo ako igram radi zabave i opuštanja.

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.5.2011 15:58 (baba).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2

Sad mi reci što je "suicide OL" i što ti "QQ" znači. :P Ja igram Diamond, a nisam koristio te kratice.

 

E, da, zar je biti budan 100% vremena loše? Pa tko je ikad dobio partiju bez scoutanja? A zašto je Zerg scouting loš? Imaš Overseere u startu (koji su super za usporavanje proizvodnje/razvoja infestacijom), imaš linge koji su po 1 idealni za pasivni i aktivni scout, imaš changelinge koji mi u 99% slučajeva prolaze, imaš mutaliske koji su dovoljno brzi za aktivni scout... imaš milijun načina za scouting.

 

I moguće je pobijedit i spamom: odlučiš mass muta, složiš ih 200/200, nadogradiš i nema toga što će te zaustavit; niti 200/200 carriera.

16 godina
offline
Starcraft 2

Nesto malo viđam hydre da se koriste.

Sta su u sc2 postali beskorisni?

Software is like sex... it's better when it's free (Linus Torvalds)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
xxxxx kaže...

Nesto malo viđam hydre da se koriste.

Sta su u sc2 postali beskorisni?

  Ne, odlični su dps unit, mada su brutalno spore izvan creepa. Najčešći combo je da roachevi tenkaju dmg a hidre ga zadaju  {#}

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
17 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
xxxxx kaže...

Nesto malo viđam hydre da se koriste.

Sta su u sc2 postali beskorisni?

Nisu, ali trebaš posebnu situaciju. Jako su hydre osjetljive na Protossove tripode i Terran BC-e.

15 godina
protjeran
offline
Starcraft 2

@xxxxx

vilepsy ti ima castove kak on igra  sa zergom i prilično je dobar (osobno mišljenje) traži psystarcraft na youtubu

Bite my shiny metal ass.
Poruka je uređivana zadnji put pet 27.5.2011 23:29 (Deja Vuu).
Moj PC  
1 0 hvala 2
14 godina
offline
Starcraft 2

Počeo sam igrati Multiplayer i za sada igram samo s protossima. Za sad mi s njima najbolje ide(ako uopće mogu reći da mi ide). Terrani su mi ok, a zergovi mi i nisu baš nešto. Naravno uglavnom gubim svaki match, ali nadam se da će se to promjeniti kad steknem iskustvo.  Daj mi recite čemu služi ona materija koju ispuštaju zergovi ?

O tempora, o mores !
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
Keops kaže...

Počeo sam igrati Multiplayer i za sada igram samo s protossima. Za sad mi s njima najbolje ide(ako uopće mogu reći da mi ide). Terrani su mi ok, a zergovi mi i nisu baš nešto. Naravno uglavnom gubim svaki match, ali nadam se da će se to promjeniti kad steknem iskustvo.  Daj mi recite čemu služi ona materija koju ispuštaju zergovi ?

 

Misliš na creep? Na njemu se zerg jedinice brže kreću. Također creep tumor daje sight.

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
17 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
naxeem kaže...
xxxxx kaže...

Nesto malo viđam hydre da se koriste.

Sta su u sc2 postali beskorisni?

Nisu, ali trebaš posebnu situaciju. Jako su hydre osjetljive na Protossove tripode i Terran BC-e.

Neznam stari di si ti zaglibio, ali bc-i su tier 3 koji se u high diamond na više ne koriste ni u jednom matchupu osim u tvt-u. Hydre su definitivno oslabljene naspram bw-a što ne znači da nisu loše u nekim situacijama npr. forge expand se da ubit sa ranim hydra dropom oko 10-11 min kasnije ne. hydre su super za ubijanje gateway jedinica. U biti najkorisnije su protiv tossa. U tvz-u ih nikad nećeš vidit, a u zvz-u rijetko pošto je infestor bolji odabir. E sad da se nadovežem na ovaj post iznad još. Overseere nemaš u startu jer za overseere treba lair koji košta plina, a i kad napraviš overseera i za njega moraš dat 100 plina, zatim moraš pažljivo scoutat po rubovima jer će ti ga svaki normalni diamond igrač snipat, changeling ne prolazi protiv dobrih igrača jer ga većinom puta skužiš. Linge su super za map control i donekle za scout kompozcije vojske, ali nemožeš sa lingama tech scoutat osim ako je izvan baze (proxy). Mutaliske nemožeš radit za scout jer to tako velik tech investment s kojim moraš napravit neki damage, da ne govorim da se mute u zvz-u ne koriste i u zvp-u su rijetkost zbog jednostavnosti techanja na blink stalkere. Znači da su mute viable opcija jedino protiv terrana (u rijetkim situacijama protiv tossa npr. zealot-sentry-immortal iako je to kompozicija koju ćeš vidit jednom u 100 mečeva možda). I zadnje, nemožeš odlučit mass muta jer se to prelako countera osim ako je u jako late gameu i vidiš da protivnik nema nikakvog anti aira ili vrlo slab i imaš tolko para da izbaciš 20 muta koje će ti donijet pobjedu. Svaki match-up ima neku svoju klasičnu kompoziciju koja se najčešće koristi jer kad bi se moglo radit samo tako mass muta kako ti kažeš onda bi svako pobjeđivao jer bi bilo prelako. Neznam u kakvom si to diamondu, ali jako loše razumiješ igru za diamond igrača.

Potpis
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.5.2011 3:56 (hellraiser1110).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2

Sve je to situacijski, ali nema te partije u kojoj nisam došao do mutaliska, hydre se presporo kreću i izbjegavam ih dobar dio vremena. Ponekad koristim samo corruptore i zerglinge (speed) te nešto roacheva (koje inače slabo i vidim), a to što ti tvrdiš nema logike, jer i BC-e viđam reedovito od Terrana. Veći dio mojih napada je rani ling/speedling rush, harassement lingovima i mutama, a u kasnijim stadijima idu kombinacije.

 

Ja ne govorim o 1v1, nego o 4v4 i 3v3 koje jedine igram. 1v1 sam igrao samo prvu sezonu, a s obzirom da sam 90% partija rješavao (ili gubio) unutar prve 3 minute igre, dosadilo mi je. 1v1 skoro ne stigne ni do tiera 2 jer se sve riješi prebrzo.

16 godina
offline
Starcraft 2

@ naxeem - timska igra nema skoro nikakve veze s 1v1. mislim da će se većina ljudi ovdje složiti oko toga.

u timu sam dijamant i uskoro ćemo doći do mastera, a sve to kroz razgovor preko skype-a sa ekipicom i umiranje od smijeha. 

u timskoj igri često ostanem samo s jednom probicom i par minuta kasnije se vratim sa ogromnom vojskom, koju su financirali saveznici. 

 

u 1v1 sam u goldu i tu sjedim na rubu stolice dok se rukice tresu od adrenalina :D 

jedna pogreška znači najvjerojatniji kraj igre. 

da, dosta se igara završi rano, ali sve više igara mi traje i do pol (blizzard) sata pa i više.

 

što se tiče BCa nisam ih vidio od bronce.

a što se tiče mutalisk - zergling kombinacije, to viđam dosta rijetko.

uglavnom kao harrasment metoda. 

nedavno mi je jedan zerg napravio all in sa mutama i roachevima Oo 

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2

Igrao sam 1v1 u Platinumu prošle sezone i prestao jer je meni adrenalin nestao. Postalo mi je naporno što se apsolutno svaka igra svodila na jednu od uobičajenih procedura: spriječi rush, napadni - preživi. Počeo sam svima "uvaljivat" iste fore i prestalo je biti zabavno da mi se u chatu redovito sjete rodbine.

Nemam baš nekog gušta u 1v1 jer je meni strašno dosadno igrati igru koja se svodi na to tko će brže isklikati što treba i pritom ne zeznuti klik. A 1v1 je baš to. Ako nisi idiot i scoutaš, ako protivnik nije idiot i scouta, sve se svodi na brzo klikanje. Tko brži, pobijedio.

 

U 3v3/4v4 je drugačije: trebaš taktiku, timski rad i pametno planiranje dugoročnijeg preživljavanja i borber. Sam ne možeš puno, a timska igra i koordinacija čuda rade. 4 neprijatelja su 4 neprijatelja i daleko zabavnije i teže bitke.

16 godina
offline
Starcraft 2

Ovaj lik vileSpanishiva je nevjerojatan sa zergovima, ima macro i micro savrsen da to nije normalno!

I da hvala na preporuci Psystarcraft kanala, lik je nabolji komentator kojeg sam vidio.

Software is like sex... it's better when it's free (Linus Torvalds)
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Starcraft 2
naxeem kaže...

 

 

Ja ne govorim o 1v1, nego o 4v4 i 3v3 koje jedine igram. .

 

Ovo jako puno objašnjava. I bilo mi je sumnjivo kako se razbacuješ diamond statusom s obzirom na neke izjave. {#}

 

naxeem kaže...

I

Nemam baš nekog gušta u 1v1 jer je meni strašno dosadno igrati igru koja se svodi na to tko će brže isklikati što treba i pritom ne zeznuti klik. A 1v1 je baš to. Ako nisi idiot i scoutaš, ako protivnik nije idiot i scouta, sve se svodi na brzo klikanje. Tko brži, pobijedio.

 

U 3v3/4v4 je drugačije: trebaš taktiku, timski rad i pametno planiranje dugoročnijeg preživljavanja i borber. Sam ne možeš puno, a timska igra i koordinacija čuda rade. 4 neprijatelja su 4 neprijatelja i daleko zabavnije i teže bitke.

 

Sori ali sad ga baš melješ. 3v3 i 4v4 sa AT-ovima je smijurija, fino se koordinirate prije ili za vrijeme igre i onda razvaljujete RT-ove ili polu RT-ve. To je možda zabava, ali tu neke strategije nema, možeš isprobavati najluđe stvari i sve će prolaziti.

 

Ako ti se ne sviđa 1v1, to je ok. Ali pliz nemoj onda bacati savjete za koje i bronzeri znaju da ne prolaze u 1v1, ili barem naglasi da pričaš samo o timskim igrama jer se stvara konfuzija.

 

xxxxx kaže...

Ovaj lik vileSpanishiva je nevjerojatan sa zergovima, ima macro i micro savrsen da to nije normalno!

I da hvala na preporuci Psystarcraft kanala, lik je nabolji komentator kojeg sam vidio.

 

Ako ti se sviđa Psy Starcraft, onda probaj malo gledati i serijal "I suck at Starcraft 2" od Total Halibuta. Lik je Terran, i baš i nije neki igrač (gold liga) ali je dosta zabavan ako voliš britanski humor. A i nekad je opuštajuće gledati partije između ljudi koji ne igraju baš savršeno, ako previše gledaš pro-mečeve neke stvari ti se počnu činiti obične i normalne i onda može strašno frustrirati kad skužiš da te iste stvari ne možeš ni prilično tako dobro izvesti iako se činilo tako lako kad je to radio Spanishiwa. {#}

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.5.2011 11:43 (baba).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice