Mass Effect: Andromeda

poruka: 1.032
|
čitano: 117.219
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda

ima li smisla igrat na vecem difficulty-ju po pitanu boljeg drop rate-a za neke iteme ili je to samo u sluzbi osobne zelje za vecim izazovom?

It's not who you are, it's who you know.
16 godina
online
Mass Effect: Andromeda

Sad sam dosta više igrao, trenutno sam na 4tom planetu koji moram odradit kao dio "glavne priče" i dosta mi se mišljenje o igri promijenilo na bolje.

 

Budući uglavnom komuniciram sa "ne-ljudskim" rasama, gotovo se ni ne primjete eventualni propusti u animacijama lica, očiju i slično. Postoji povremeni bug, jednom sam morao reloadat jer mi je lik zapeo uz zid i nisam se mogao pomaknut i slično, ali sve je to nebitno.

Najgori dio trenutno mi je rudarenje po planetu, iako iskreno, već sam se ispraksao, pa mi sve skupa traje 3-5 minuta po mjestu. Imam dosta upgrada koji mi još revelaju hiden cacheove, daju minerale, kredite , research i slično, pa u biti ni ne brinem o tome, imam dovoljno svega.

Vaultovi su slični, ali svaki ima neku svoju shemu koju treba istražit, kratki su, pa je to OK, monoliti su slični, uvijek ta zagonetka sa runama, ali su fora, volim takve zagonetke rješavat - u svakom slučaju jednostavne su.

 

Priča mi je OK, iako moram priznat da mi je nekako vuklo da kett rade to što rade dosta prije nego se "šokantna istina" otkrila, nije toliko šokantno tko prati SF svijet, imali smo slično u seriji "falling skies"

 

Sve u svemu solidno za sada, dosta nekih repetitivnih akcija sa borbama po planetu, rudarenjem, svaki put dođe pokoji novi optional quest, pa se stalno vraćamo negdje gdje smo već ili, ali začudo ne mogu reći da mi je tlaka, dapače uživam u tome večinu vremena.

 

Moram priznat da sam očekivao puno lošiju igru, pa je možda zato sve nekako bolje sjelo. Ono što mi fali je malo opasnijih situacija, pogibeljnih za meni bliske ljude, nemam toliko razloga mrzit kett aliene, nisu bili nikada toliko grozni ili učinili nešto toliko grozno nekom meni bliskom, ono u stilu "game of thrones" - gdje smo svi voljeli mrzit neke negativce.

 

Ocjena je tu negdje i dalje, ima tih nekih propusta, ali tko voli ME, ovo je definitivno za odigrat. I dalje tvrdim da je za kupit na akciji, neki GOTY sa svim dodacima, iako mislim da toga neće biti - poučen njihovom dosadašnjom praksom.

Moj PC  
3 0 hvala 1
14 godina
offline
Mass Effect: Andromeda

Meni su najžešći ovi super famozni favoriti:

-fav1 stavim invasion, turret i remnant vi

-fav2 stavim incinerate, overload i energy drain

 

Mislim si ja tako hebeni profit sa tom kombinacijom ALI ne bi EA bio EA da ne zajebe i tako jednostavni koncept....

Naime, pozovem ja tako svoja dva dodatna druga, ispalim invasion i odma prebacujem na fav2 već si misleći kako ću ih samo izrejpati i vrištati od smijeha sad kad se cooldown makne kad ono qurac....sva tri skilla nestadoše odmah po prebacivanju favorita a ja tako ostade sa hrpom ketta, remnanta, svakojakih fiendova i pauka i sa cooldownom od 10-ak sekundi na svojim skillovima a imam samo scorpiona

 

Dakle, nije moguće imati aktivne skillove koji nisu dio 3 glavna skilla koji ste izabrali te sukladno tome igra će jednostavno izbrisati i dronove i skillove tipa invasion ako se prebacite na favorite koji te skillove nemaju 

 

Po meni totalno bedasto i glupo jer em nije moguće imati dronove ako ih nemate konstantno u profilima, em je tu glupi cooldown a i nemoguće je mijenjati oružja tako da ja zaista ne znam tko bi uopće koristio ta sranja od favorita kad je kudikamo jednostavnije zamijeniti skill u samom meniju.

 

Combat je meni općenito meh u ovoj igri jer svaki se build zapravo svede na combat duda sa pokojim flashy powerom i veoma velikim big gunom koji čini najveći dio dmg-a.

 

 

Battlelog: [G] pijana_carapa
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Obi Wan kaže...

ima li smisla igrat na vecem difficulty-ju po pitanu boljeg drop rate-a za neke iteme ili je to samo u sluzbi osobne zelje za vecim izazovom?

 Izazov. Miljunaš. Kolo sreće.

 

Oruzija su ista. Koliko vidim.

9 godina
protjeran
offline
Mass Effect: Andromeda
Poruka je uređivana zadnji put ned 16.4.2017 11:04 (tomglo).
 
12 0 hvala 1
16 godina
odjavljen
offline
Mass Effect: Andromeda

Evo nakon možda 20-ak sati da i ja dam mišljenje neko... Generalno, igra mi je super. Ide mi na živce glavni nadobudni lik, meniji i bočno parkiranje kod letanja između planeta. Kett su bezveze, ko da su ih C/P iz 2 djela, oni collectorsi. Borba i istraživanje planeta super. Zadovoljan sam igrom. Pajdaši su također neki bezvezni hipsteri osim krogana a skoro su i njega ujebali.

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll tr
Poruka je uređivana zadnji put uto 18.4.2017 10:07 (skank666).
Moj PC  
5 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
skank666 kaže...

Evo nakon možda 20-ak sati da i ja dam mišljenje neko... Generalno, igra mi je super. Ide mi na živce glavni nadobudni lik, meniji i bočno parkiranje kod letanja između planeta. Kett su bezveze, ko da su ih C/P iz 2 djela, oni collectorsi. Borba i istraživanje planeta super. Zadovoljan sam igrom. Pajdaši su također neki bezvezni hipsteri osim krogana a skoro su i njega ujebali.

I...koju bi ocjenu dao igri?

- Psiho246
16 godina
odjavljen
offline
Re: Mass Effect: Andromeda

Ko i svi, 7/10.  Stvarno ti bude žao kako je ubiti dobra igra a sjebana takvim nekakvim glupostima. Definitivno se osječa vibra jedinice, možda bi se čak i zabunio da nema glavnom lika... 

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll tr
17 godina
offline
Mass Effect: Andromeda

Evo, 90 sati ulupano do kraja SPa... 7/10. Loše izvedene romanse (mada, meni je 40+, možda se danaske mladi sam tak glupo ševe, ne znam... pa su tako napravili i u igri) :) onak, od flerta ni F a dobijem opciju u razgovoru sa PeeBee (prilično rano u igri!) da mi se sviđa kad flerta... udario glavu nisam, al nisam niti pričao s njom nešto... quest point timing je u nekolicini questova loš - ima tam neka baza na onom spaljenom planetu, upao sam unutra, pucao, odustao i zbrisao... nakon par sati se vratim tamo rješavati nekakav quest, u bazi nikoga, ali čujem galamu i ljude kako pucaju... i onda najednom dođe pojačanje, iskrca jednog lika koji umre čim je izašao bez da mu je itko išta napravio... uglavnom, ima tako potrganih mjesta u igri... likovi su površni, čak i NPCjevi, nema neke dublje komunikacije niti odnosa. DA2 je mila majka po tom pitanju.
Sumnjam da ću ponoviti playthrough uskoro, možda za pola godine-godinu, kad izađu svi DLCovi i popeglaju se bugovi.

Mada, igra ima svojih svijetlih trenutaka, level dizajn na primjer, mada bih osobu koja je dizajnirala brod za jaja objesio. Meni je borba bila baš odlična, mada kad sam došao do 40. levela, stvar je prelagana na normalnoj težini. Oružje je predimenzionirano, igrao sam kao biotic sa pull-throw kombinacijom te singularity kao rezerva, Dhan shotgun (kome to treba, majketi?) plus dva SMGja. Kroz neprijatelje sam prolazio kao kroz putar. Nisam NIKAD mijenjao profil, jer nisam u tome vidio smisao...

Multi mi je zabavan, no ne toliko kao u trojci, ipak imam godine u kojima su mi refleksi sporiji, pa mi sada dodatna dimenzija pravi mrvicu problema u snalaženju... :) no to je osobno. Igra je zahtjevna i na mojoj konfiguraciji (i7 2600 + GTX 760) jedva igriva u 1080p.

 

No ovo ima potencijala, ako će se ikad raditi nastavak, nadam se da će zaposliti prave ljude za to, jer odjavna rola je puna ljudi, no očito bez puno iskustva u ovakvom tipu igara.

 

PS: Android aplikacija jede govna i vuče se kao krepana mačka.

So if God has existed forever, you know, what did he do in his spare time? Like, before he made the Earth and everything?
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda

eto i ja zavrsio igru, 62 sata, 94% completion. nisam bio pod nikakvim hypom niti sam ista ocekivao. sigurno da je cool opet uletit u mass effect svijet medutim ono sto sam ja vidio samo je slaba slika onoga sto je mass effect. ja cu ovo analizirat po elementima kao sta uvijek radim.

krenut cu sa grafikom jer je mi je najmanje bitna. igra izgleda super i nema se tu sta vise rec. meni pase sve dok izgleda pristojno.

combat je isto dobar, jetpack je cool mehanika. jos sam ja igrao kao vanguard i bas sam uzivao u combatu. sto se tice profila ja ga nisam minja nikako. nisam vidio nikakvu potrebu. i u proslim nastavcima sam stalno igrao kao vanguard, volim taj stil igre sa charge, shockwave i nesto trece (singularity) te shotgun i ruganje engaged. ono sto mi se u combatu nije svidilo su oni asari/kett swords. ta animacija mi nikako nije pasala pa sam iako je manji damage koristio ona dva default melee itema.

crafting je dobar ali nacin na koji je organiziran je katastrofa. prvi problem je nemogucnost iskljucivanja prikaza starijih recepata. drugi problem je vezan uz istrazivanje. ne razumijem zasto oruzja i armori koji su presli peti level u istrazivanju nisu automatski sakrivene. listam ko budala i trazim ono sto mi treba. treci problem je nemogucnost rastavljanja stvari koje su vec equipane. moram maknit tu stvar, zamijenit je za neku drugu, napravit item koji mi treba. vratit se u loadout, equipat... teska katastrofa. bolje da se pojavi neka poruka u stilu. jeste li sigurni da zelite unistiti/rastaviti taj item. i onda opet druga poruka za sigurnost u stilu: ovaj item ce biti unisten. pa nisam blesav da ne idem bez kacige ili chesta.

lokacije su ok, neke su dobre, neke losije, sve u svemu nemam vece primjedbe.

nomad je fantastican. bas mi je bilo cool vozikat ga okolo, steta sto nema nekakav top ili gun na njemu al ajde, bilo bi prelako.

prica je meni bila mlaka, na momente je bila interesantna ali to su rijetke situacije. prvo mi se cini da je main story kao takav, tj quest chain prekratak. ako se ne varam ima 6 questova u main quest chainu. apsolutno neprihvatljivo i smijesno. postoji neki bad guy koji se kilavi hoce li te unistiti ili ne (sto apsolutno moze u bilo kojem trenutku) i onda na kraju ga na tako glup i ljigav nacin ispleskas. osjecamo sam se onako... wtf, jel to to? cini se kao da se radi o nekom copy/paste prosle trilogije, tj njenih elemenata. da sad ne navodim o cemu se tocno radi radi spoilera mogu samo reci da kako je ekipa previse igrala na sigurno. apsolutno me u niti jednom trenutku glavna prica nije vukla naprijed. vise me interesiralo sto se dogada u nekim nazovimo ih sekundarnim questovima, npr ryder family secrets. to mi je daleko bio najinteresantniji quest. pomalo zalosno, a pogotovo kad sam vidio da quest vise otvara pitanja nego sto odgovara. opcenito cijela prica daje male ili nikakve informacije o pojedinim skupinama ili pojednicima. priprema za drugi dio trilogije? apsolutno. nedostaje taj wow momenat i onaj osjecaj kad se najezis jer je prica stvarno cool. najvece razocaranje je daleko bio quest koji se otkljuca kad imas 100% viability na svim planetama. doslovno nisam mogao vjerovati kako je to sve bilo isprazno i nekako silovano da izgleda cool i interesantno

likovi su katastrofa nad katastrofama. nije to katastrofa na razini DA2 ali su tako bezdusni, isforsirani, a kod nekih situacija su kriminalni. to pogotovo vrijedi za onog konja liama i onog rakuna Peebee koja je trebala bit energecnija i duhovitija liara a zavrsilo je teskim debaklom. kad vec govorimo o tome, izgleda kako su i tu primijenili effect igranja na sigurno pa su doslovno pokusali likove iz stare trilogije transformirat u njihove nove verzije. najocitiji mi je primjer vetra = garrus, pri cemu je garrus jedno 548 puta bolje odraden lik. jedini lik koji je bio bas svoj na svome je krogan, al brate mili da su njega usrali stvarno bi bila ogromna katastrofa. ista stvar vrijedi za NPC-jeve koji su tezi mediokriteti i propali pokusaji necega sto je trebalo liciti na pravog lika. jos tome osjecaju slabije pridonose animacije koje su uzasne, narocito kod human likova. je da je to nesto kao popravljeno ali apsolutno ti ubije sav immersion ako si ga uopce imao.

conversation wheel je zlo nad zlima. glupa 4 genericna odgovora sa onim blesavim ikonicama, nepostojanje nikakvog moralnog metra (citaj paragon/renegate), apsolutno neshvatljivo da bioware forsira takav usrani sistem. x puta mi se desilo da ja odaberem jedno a lik kaze deseto ili apravi desetu reakciju.

istrazivanje hubova, aka mape je ok sa dvije ogromne zamjerke: mining zones (gore stvari jos nisam vidio) i onih retardiranih taskova koji su po mom shvacanju nekakavi random questovi nemos ih pratit niti ti govori otprilike u kojem je dijelu mape ono sta trazis tako da se cesto dogodi situacija da na task totalno zaboravis, vratis se na taj planet di je task prisutan pa se ti misli di i kako nac ono sto ti treba. slicna stvar je problem i kod istrazivanja u svemiru. prvo onaj glupi zoom in, zoom out kad se dosuljas do planeta i nemogucnst skippanja custcenes putovanja koji je u meduvremenu popravljen. postavlja se pitanje tko je uopce bio toliko debilan da odluci da se to ne moze preskociti nego je patch bio potreban da se to rijesi. ako je cilj bio neko artificijalno produzenje vremena igranja onda je to dno dna.

ja sam ganjao coru kao romansu i iskreno opet je to jedan teski prosjek. malo golotinje, nes ti, opcenito nisam osjetio nikakvu vezu sa njom. uz to sto je njen lik nekakav hibrid ashley i mirande... ne znam, nisam imao koga nego nju ganjat pa ajd, why the hell not.

companion questovi su donekle bili interesantni, neki su bili bezveze, opet prosjek

tezina odluka koje sam donosio je meni bila neprimjetna. nesto malo je neko kukao i to je bilo to. jel se to meni tako ucinili ili ne, moze bit. medutim, ja apsolutno nista po tom pitanju nisam zapazio. 

opcenito mogu kazati kako je malo vjerojatno da cu igru opet prolaziti. po meni nema replayability vrijednosti niti grama. sta ce oni radit sa dlc budalastima pitaj boga. ocjene ne dajem jer nemaju smisla mogu samo rec da je prica i sve vezano uz nju (likovi, odluke, i generalni osjeca) izuzetano slab i nekako generican. bojim se da nisu zalipili na ime igre mass effect nitko ziv igru ne bi dozivljavao niti 2%. al eto, mass effect je pa ono... zive na staroj slavi. steta, combat i nomad su super al sta to vrijedi kad je element price totalno ukenjan.

It's not who you are, it's who you know.
16 godina
online
Mass Effect: Andromeda

Gotovo se u potpunosti slažem sa gore opisanim, uz nekoliko iznimka i neke stvari bih dodao.

 

Dakle ja još nisam gotovo, taman rješavam zadnji planet/vault i neke dodatne questove.

 

Ono što se meni trenutno ne sviđa je kako su odradili arkove, svi su na sličan način odrađeni, baš je nevjerojatno da se svima zag*vnalo, samo mi ljdi smo super prošli i baš ja, ponovo, svima sve rješavam, jer eto, svi ostali su retardirani, a baš moj SAM je taj ključni element za donošenje apsolutno svih odluka vezanih uz bilo što - mlako.

Reako sam već kako me smeta mining, punovanje svemirom, sve ono što je kolega naglasio kao propust, slažem se, uz dodatak toga da vozilo nema nikakvo oružje, jednako kao ni Tempest... dakle svaki crv koji gmiže po planetu ako puca po tebi moraš izić van i pucat po njemu... da nije to moglo bit izvedeno da ga barem mogu kvalitetno pogazit (nekad se desi animacija gaženja, i doista neku štetu na HP napravim, ali u večini slučajeva prođem kroz njega u punoj brzini i ignoriram, dok se njemu ništa ne desi).

Još gore je to u onom okršaju u svemiru kad nas kett okruže, nit ko puca po nama, nit mi immo kako pucat, niti opčenito itko po ikome puca, nit ima oružja na vozilima, osim po potrebi nekog questa kad nam tekstualno ili govorom objašnjavaju da je netko nekoga naganjao i pucao/oštetio/uništio u svemiru - jako, jako loše odrađeno.

 

Već sam reko i kett da nisu ništa tako šokantno loše, zločesto ili štogod drugo ni u jednom dijelu priče napravili da bi ih ja ili protagonist mrzili i zaista htjeli uništit...

Neuvjerljivi su mi i kao opasan protivnik, i oni encounteri sa nekim bossom sa onom kuglom što kruži oko njega, lagani su i dosadni, uvijek na istu foru... čak sam u međuvremenu prebacio i na najveću težinu i dalje mi nije nikakav problem igrat... Sniper sam, najveći problem mi je kad me 10ak neprijatelja napada, a na otvorenom sam, to je jedina opasna situacija.

U zbroju su mi neutral čudovišta na planetima opasnija zbog healthpoola i brojnog stanja, oni veliki majmunoliki stvorovi što zgledaju ne kao bube, ili dinosauri, već kao oversizana gorila sa ultra-jakim rukama i nekim lepezoidnim izdraslinama/rogovima na glavi, uvijek imaju žuti healthpool/armor. E, nisu ni oni problem, nego se zaletavaju u tebe, lupaju te i imaju healthpool takav da ih sa najjačim oružjem barem desetak puta moram pogodit da bi mu nešto napravio i to onim oružjima koji jako sporo pucaju/imaju mali clip size, a ne rafalnim oružjem. Eventualno bih tu dodao remnant destroyere i naravno one velike arhitekte njihove.

 

Smetaju me i ti fetch questovi koji nemaju oznaku na karti, pa ne pomažu ni guideovi jer imaju određenu dozu randoma u kojim lokacijama će se spavnat, te oni koji se pojave na 100% viablitya pa da se barem nekoliko puta moraš na svaki planet vraćat nešto dovršavat.

 

Fali opasnih situacija, napete atmosfere... nikako da dobijem taj doživljaj opasnosti, hitnosti, bilo čega napetog... ko gleda horor filmove možda zna prepoznat dobar i loš horor - onaj u kojem svi vrište ne bi li prenijeli neki osjećaj opasnosti na gledatelja, dok ti kao takav u stvari zjevaš i u miru sjediš, za razliku od horor filma gdje se zaista naježiš ili trzneš/uplašiš gdje je atmosfera ta koja je dobro odrađena i gdje se kao gledatelj zaista uplašiš, dignut ti je pul i slično.

Ovdje svi pričaju da je oasno, ali ja osobno nemam taj osjećaj i to je ono što mi fali...

ME , ME2 mnje, ali i dalje, a ME3 sam bio napet do kraja... ovdje mi je nekako.... meh.

 

I dalje je to pristojan naslov, ima ok borbu, nomad je zabavno vozikat... pojedini sporedni questovi su OK, glavni je repetitivan do samog kraja. Opcionalni questovi su OK, neki questovi članova tima su mi ok, neki manje, više manje svi su loše odrađeni, drak vjerojatno najbolje, jaal mi nije loš... Romansu sam htio sa Corom, slučajno sam završio sa Pheebee u beztežinskom stanju, iz fore, kad je predložila sex za zabavu, na što sam pristao, pa su nestale slične opcije kod drugih, nisam još siguran sa kim ću moć do kraja, zaista mi jedino Cora onako "ozbiljnije" paše, dok mi Liam kao i svima ide na živce...

 

sve u svemu "ok naslov" osrenjeg doživljaja koji jest ME, a opet... nešto fali. Dosta toga koliko čitam neće biti rješeno ni na kraju, ali veči problem je što ima puno neuvjerljivih situacija, NPCova, priča, ali najviše osjećaja u svemu skupa.

 

 

 

 

Moj PC  
6 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Father_Dougal kaže...

... mada bih osobu koja je dizajnirala brod za jaja objesio....

 to...mislim strašno, nać nekoga na tom sranju je živo čudo, odi gore, dolje, lijevo, desno, pa po lojtricama gor pa po lojtricama dol, gdje je šta i tko...nikakvog smisla ili neke normalne progresije

Steam ID: MasterG ; Origin ID: MasterGCro
Poruka je uređivana zadnji put pet 21.4.2017 16:51 (MasterG).
13 godina
neaktivan
offline
Mass Effect: Andromeda

iskreno cijela igra je dizajnirana kao za srednjoskolce.. osobito prezentacija i dijalozi koji su uzas.. 

 

najsvjetlija tocka i najbolje napisan lik je otac koji nazalost zavrsi kako zavrsi.. steta.

xfact
Moj PC  
6 0 hvala 0
11 godina
offline
Mass Effect: Andromeda

Sljedeca nada i moguce razocarenje od EA je Star Wars 2 onaj prvi je imao predivnu grafiku ali kao pravi korporacijski proizvod nula duse nazalost i smijesno malo sadrzaja.
Obozavam Star Wars i nista vise ne bih volio nego poigrati odlicnu SW pucacinu u novome Frostbite engeinu.

I da Destiny 2 iako prvi nisam ni igrao i isto pati od problema kao Star Wars od EA ima potencijal da dvica bude pravo nesto zabavno i dobro za igrati sa par prijatelja ako devsi ili tko vec odlucuje o tome ne budu pohlepna djubrad.

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Mass Effect: Andromeda

Znači odluke vezane za izbornike, optional questove, team questove, i prokleto konzolaško nasljeđe zbog jebenih kontrolera i ljudi koji se kunu kako je to super u današnje vrijeme kad nije ni jeftinije od igranja na Pcu mi strahovito idu na živce...

 

Pa počnimo.

 

Dakle 3 dana sam već svuda na 100% viability na svim planetima i "samo još tih par optional questova rješavam". Sve se svodi na to da se skaće sa planeta na planet, gleda animacije uzleta, mijenjanja sustava, mape, pa slijetanja, odlaska na mjesto A, 3 minute tamo i onda dobijemo poruku, e sad odi u skroz drugi sustav, nešto skeniraj, leti, istražuj, provedi 10 minuta gledajuć animacije mijenjanja mape, sustava, učitavanja, nečega, da bi tamo popričao sa nekim i da ti da 10tu lokaciju kamo moraš ići opet i opet i opet iznova...

 

Najgore od svega, samo primjer od sada, SPOILERI kome to još smeta:

 

Phoeebe me šalje na Kadaru po remnant tech, zadnji dio koji joj treba. Dođem tamo, iz drugog sustava, sletim na planet, spustim se u slums, izađem van... jer zakaj bi nomad bio odmah dostupan i izlaz na planet sa broda kad se može 5 učitavanja i animacija odvje napravit... vozim do lokacije, skužim da sam bezveze došo jer neki krogan ima tech. Uzletim sa planeta, phoeebe želi da popričamo u kadara luci... ajd sleti opet na kadaru, učitaj mapu, prođi kroz vrata, da ti phoeebee haže... ma kolegica je to ukrala, bum ja to riješila, hvala što mi pomažeš, ajmo dalje. Uzletim sa Kadare. Mail od vetre me čeka, ona bi grickalice sa karade... aje sleti na kadaru, opet učitavanja, opet retardirana vrata kaj se 20 sekundi otvaraju, traži trgovce, kupi, vrćaja se u luku, gledaj uzljetanje sa planeta... eto novi mail, phoeebe se želi nać u kadara luci da mi kaže da ima lead za ono što je frendica uzela...

 

F.CK OFF!"!!"!""!"!""#!!""!!" doslovce sam tu 45 minuta i gledam animacije gore dole gore dole gore dole a nisam se mako iz kadara f.cking luke!!!!

 

Danima se već suzdržavam od proljeva komentara na ovaka proljev od odluka... Da ne velim sve što je kolega obi rekao za crafting, da ne mogu sakrit stare recepte... TKO ĆE IKAT CRAFTAT LVL 2 TECK AKO IMA LVL 8 ISTRAŽEN!??!=?!!?!?!?!?

Ako imam lvl 62 i sve f.cking pasive ispunjene i 3 aktivna skila maksana i dovoljno skillpointa za barem još 2-3 maksat, čemu to f.cking služi ako mogu SAMO 3 JEBENA SKILA assignat za korištenje radi PROKLETIH KONZOLA I KONTROLERA KOJI SU "TOLIKO BOLJI OD KB+MOUSE"?!?!?!?!?!!?

 

znači maltene sam gotov sa igrom i produljuju mi agoniju samo sa lošim odlukama i prokleto loše izvedenim animacijama i blesavo raspoređenim questovima koji su tu samo da umjetno produlje satnicu... gotov sam sa svime, dovršit ću, ali dajte me ne tlačite... Ne mogu im zbog toga ne napisat i komentar o glupim komandama, jebenim konzolaškim prokletim odlukama i blesavom portu koji unipštava PC gaming radi groznih tehničkih mogućnosti konzola... ko ih jebe, ako se tamo mogu koristit 3 skila radi jebenih tehničkih nemogućnosti, na PCu slobodno dodajte još 2-e... kvragu dodajte 20 ako treba, imamo ih gdje assignat...

 

I ovi ekrani i slijetanje i uzlijetanje i "on hold" koji samo čeka da uzletim da mi da još jednu glupost po koju moram sletit... sjetim se naše birokracije i "JJP" sheme (tko ne zna, gdje god dođeš na šalter, "fali ti Još Jedan Papir" - čisto za mlađu generaciju), tako jebeno i ove odluke isti nivo nezadovoljstva izazivaju u meni... U petak sam trebao biti gotovo sa igrom, a eto neću ni danas bit, jer imam još 15ak sitnih questića, siguran sam da su i oni jednako retardirani i gor pa dol po raznim sustavima, traži, skeniraj, uživaj u uzleti/sleti animacijama i učitavanjima slijedeće sobe jer eto... bilo bi prejednostavno da u doba svemirske plovidbe sa nekim možeš popričat nekim komunikatorom, ili bilo gdje gdje ga sretneš, ne, baš na konkretnom planetu u konkretnoj sobi moraš, samo jebeno tamo ti može to reć, drugdje ima blokadu., iako je cijelo vrijeme prokleda phoeebe uz mene...

Moj PC  
14 0 hvala 3
13 godina
neaktivan
offline
Mass Effect: Andromeda

Bili su prelijeni da naprave da mozes uc u tempest i sjest u nomada i izpeljat ga van kroz vrata.ili da mozes pricat i setat po tempestu a da nemoras odmah uzletit sa planete. Koji god dio igre pogledas shvatis kolko rupa i nedostataka ima.. nisam mislio da cu to rec ali malo mi je i zao sto sam dao novce za ovu igru u ovakvom stanju kakvom je sada.

xfact
Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Mass Effect: Andromeda

suprotno mišljenju na ovom forumu, za te probleme nisu krive konzole.

krivi su pc igrači u prvom redu jer kupuju i prednaručuju na temelju ušminkanog trailera, a u drugom redu su developeri koji su postali obični lijeni grebatori love.

ko im brani da na pc izbace verziju sa poboljšanim mehanikama? ili da smanje/ukinu idiotske animacije konkretno u ovoj igri?

ako (sad lupam) imaju 100.000 prednaručenih kopija na slijepo u prvih mjesec dana - jel imaju razloga mjenjati način kako posluju? jel bi vi mjenjali?

What could possibly go wrong?
 
3 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda

@Hornet_93

igra je jedan dugotrajan projekt i ako bi ti mijenjajo stvari usred projekta to moze samo znacit da si nesto vrhunski usrao. ti se moras drzat projekta do kraja bez obzira na sve. sto se tice samog preordera... ako se ne varam, a ispravite me, preoder je period u razdoblju od 6 mjeseci do godine dana prije nego sto igra izade. ako je tebi igra bila u developmentu 5 godina (i ovo nisam siguran, al nesto sam negdje procitao) ti si do tog perioda kad je vec preorder poceo teci odradio 80% developmenta. nema sanse da ces ti nesto mijenjat. ovo je samo stvar losih dizajnerskih odluka koje su davnih dana zacrtane i poslije samo prenijete u igru.

 

konzole unistavaju igre? ne znam bas, tj ne mogu to tvrdit sa sigurnoscu. ono sto znam je da je hardware konzoli slabiji od pc-ja. medutim, to utjece samo na grafiku a meni grafika nije bitna. jel izgleda pristojno? odlicno. netko ce rec loading times? ajd dobro, al opet, nije to nekakav gamebreaking faktor za mene. da li sam kontroler utjece na gameplay dizajn kao npr mogucnost odabira samo 3 aktivna skilla u me:a? mozda. ali mozda je to odluceno na temelju istrazivanja provedenih od buildova iz me3. ja koliko se sjecam koristio sam charge, novu i mozda shockwave/pull (ovisno o situaciji, prije pull jer sam mogao micat shield sa onih cerberus redikula) te one skillove vezane uz ammo type koji su se mogli ukljucivat i iskljucivat. i naravno pasivi. sad kad to translatiram u me:a vidim da je to u biti to. ammo type su stavili u consumable, ovo ostalo je manje vise ostalo isto. tako da po tom pitanju sto se mene tice nije doslo do zaglupljivanja zbog konzola, to je naprosto trend koji je nastavljen iz predhodne igre. jedino sto mogu naglasiti je nemogucnost iskoristavanja svih consumable slotova jer moras ''zrtvovat'' dva AVP pointa kako bi imao sva 4 consumable itema otvorena, tj jos dva dodatna. ista je situacija i u witcheru 3. imas onaj ka weapon wheel di biras spellove i potione i te stvari. jedina razlika je sta potione mos direktno uzimat jer su dodali dodatne tipke. r, f, g, t ako se ne varam. 

da ne bude zablude, za mene je keyboard+mouse superiorniji od kontrolera (vjerojatno jer cijeli svoj zivot koristim KB+mouse) i sigurno je manjak tipki jedan od cimbenika ali da li je velika kolicina tipki dobra? je li to samo iluzija izbora da imas puno a zapravo ti je dosta i to malo sta imas? primjera radi, meni ne smeta da jedna tipka radi dvije stvari sve dok te dvije stvari medusobno ne dolaze u konflikt jedna s drugom. ovo je vec sasvim druga tematika i trebalo bi se puno o tome istraziti da se moze dat nekakav smisleniji odgovor. 

 

o downgrade komponenti necu pricat, pa nema te igre koja nije bila zahvacena s tim. nazalost, vizualna komponente prodaje igru, ipak je to marketing. samo je pitanje hoce li ta vanjstina biti iste kvalitete kao unutrasnjost u smislu gameplay, price, likova i ostalih trikova ili je to ono kao sto jabuka vanka izgleda super, a unutra puna crva pa na kraju pola moras bacit, a od polovice sta je ostala pitanje je mozes li sta iskoristiti.

 

It's not who you are, it's who you know.
16 godina
online
Mass Effect: Andromeda

Obi, isti taj weapon wheel u witcheru i sve ostale retardirane odluke poput tih "wheel" izbornika, makx 8 odluka (lijevo desno, gore, dole i "kose" lijevo-gore, desno-gore...) su radi jebenog kontrolera... da se ne moraš mučit sa njima, da imaš analog ili gljivu i gumb, a zanemaruje se činjenica da lako stisnem slovo/broj na tastaturi.

Na taj način su prilagođavani svi jebeni izbornici zadnji... 8-10 godina, odkako se na konzolama mogu igrat igre osim utrki i platformera, a pati Pc gaming... u OGROMNOJ mjeri. S ve je tom glupom kontroleru prilagođeno, i onda kad i nema smisla za PC, to je nebitno jer na konzoli funkcionira super, a i ljudi na PC-u sve više podilaze tome jer mogu isti taj kontroler prikopčat na PC, zavalit se u fotelju i "chillat".

 

To je samo taj dio koji me smeta, podilaženje broju skilova, consumablea i svega ostalog što mižeš assignat na tipke je također podilaženje konzolama iz istog razloga... Blizzard je također napravio grdi pomak u tom smjeru sa Diablom 3 kad je limitirao sve na 6 skillova, to je također bilo radi konzola, kao i sve iste/slične odluke u falloutima, DA i svemu ostalom, čim vidiš glupi wheel izbornik, malo assignable skilova i nelogičnost, samo se prebazi u glavi na kontroler i zašto ima smisla na njemu i bit će ti jasno zakaj mora biti retardirano na PC-u - nema smisla da nama bude ugodno radit u izborniku, ili bolje, ili lakše, jer onda je teško pravdat kontroler

 

Ostale glupe odluke su naprosto glupe... Forsirat me da skačem opet i opet i opet između planeta jer su uveli "on hold" koji ne čeka ništa pametno nego da uzletim da mi da novi dio questa koji je opet sletit na isti planet je retardirano... opčenito ti "on hold" questovi su retardirani, zašto ne bih odmah mogao obaviti 80% tih questova? Velika večina ne čeka nikakav poseban događaj, a ako i čeka onda je glupo da ne provjerava da li je uvjet ispunjen, već stavlja "on hold" dok ne uzletim, shvati da je ispunjen i da mi slijedeći dio koji iziskuje slijetanje na isti taj planet... radi razgovora!?!?!?! I ne da mi mogućnost slijetanja gdje trebam bit, već na defaultno mjesto... Opet, ovaj konkretan primjer na Kadari me ubio u pojam, a niš posebno nisam radio.

Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Rhodin kaže...

Obi, isti taj weapon wheel u witcheru i sve ostale retardirane odluke poput tih "wheel" izbornika, makx 8 odluka (lijevo desno, gore, dole i "kose" lijevo-gore, desno-gore...) su radi jebenog kontrolera... da se ne moraš mučit sa njima, da imaš analog ili gljivu i gumb, a zanemaruje se činjenica da lako stisnem slovo/broj na tastaturi.

Na taj način su prilagođavani svi jebeni izbornici zadnji... 8-10 godina, odkako se na konzolama mogu igrat igre osim utrki i platformera, a pati Pc gaming... u OGROMNOJ mjeri. S ve je tom glupom kontroleru prilagođeno, i onda kad i nema smisla za PC, to je nebitno jer na konzoli funkcionira super, a i ljudi na PC-u sve više podilaze tome jer mogu isti taj kontroler prikopčat na PC, zavalit se u fotelju i "chillat".

 

To je samo taj dio koji me smeta, podilaženje broju skilova, consumablea i svega ostalog što mižeš assignat na tipke je također podilaženje konzolama iz istog razloga... Blizzard je također napravio grdi pomak u tom smjeru sa Diablom 3 kad je limitirao sve na 6 skillova, to je također bilo radi konzola, kao i sve iste/slične odluke u falloutima, DA i svemu ostalom, čim vidiš glupi wheel izbornik, malo assignable skilova i nelogičnost, samo se prebazi u glavi na kontroler i zašto ima smisla na njemu i bit će ti jasno zakaj mora biti retardirano na PC-u - nema smisla da nama bude ugodno radit u izborniku, ili bolje, ili lakše, jer onda je teško pravdat kontroler

 

Ostale glupe odluke su naprosto glupe... Forsirat me da skačem opet i opet i opet između planeta jer su uveli "on hold" koji ne čeka ništa pametno nego da uzletim da mi da novi dio questa koji je opet sletit na isti planet je retardirano... opčenito ti "on hold" questovi su retardirani, zašto ne bih odmah mogao obaviti 80% tih questova? Velika večina ne čeka nikakav poseban događaj, a ako i čeka onda je glupo da ne provjerava da li je uvjet ispunjen, već stavlja "on hold" dok ne uzletim, shvati da je ispunjen i da mi slijedeći dio koji iziskuje slijetanje na isti taj planet... radi razgovora!?!?!?! I ne da mi mogućnost slijetanja gdje trebam bit, već na defaultno mjesto... Opet, ovaj konkretan primjer na Kadari me ubio u pojam, a niš posebno nisam radio.

 Nitko te ne forsira na nista. Ako neces nemoj radit takve misijie, nemoj igrat igre s kotač izbornicima.

11 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Zasto tolko obrazlozenje.. Mass efectt ocjena 6/10. Drugi naziv igre 4/10.
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Mass Effect: Andromeda

Rhodin 

 Oooooo da.... Skoro riješio Kadaru i već sam ispizdio sa tim uzlijetanjem, letanjem i slijetanjem po tim jebenim planetima. Preletim preko cijele galaksije, jer je nekoj seronji nešto hitno, i onda mi isti taj kaže da ćemo pričat preko skype-a. Pa pička ti materina! Dakle, postoji taj skener i Sam - i njih dva sve mogu ali ne mogu nekog nazvat videolinkom!? Još i bolje, ja moram uzletit sa svemirskim brodom i onda zvat đibera iz orbite jer eto, zašto ne? 

 Sve ovo samo za sebe i nebi bio toliki problem da nema tih animacija - sve bi to mogao nekako progutat ali sere mi se kad vidim quest koji moram odradit na drugom planetu, ili više njih. Šteta, jer barem ovi djelovi igre su se lako mogli izbjeći. 

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll tr
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Mass Effect: Andromeda
Zajeb kaže...
Rhodin kaže...
...

 Nitko te ne forsira na nista. Ako neces nemoj radit takve misijie, nemoj igrat igre s kotač izbornicima.

 Bilo bi cool kad ne bi trend bio da svaka hebena igra koja je i krenula kao PC franšiza ne prelazi na konzolaško tržište... mislim bili bi ludi ne iskoristit taj trend i odreć se zarade... a usput dolazi i sva problematika wheel izbornika. Stvar je u tome da se lakim modifikacijama, što je u više igara dokazano player made modovima, sve skupa izbjegne i napravi suvisao izbornik za nas koji smo na PCu i ne ovisimo o "divotama" controlera.

 

I bez da me se forsira, ili sa time, dio je ove hebene igre... Kad ne bih radio takve misije, ne bih ju ni igrao, što nije daleko od istine, skoro se sinoć desilo... Ipak, stisnuo sam zube i sad imam još misiju nać Meridian u svemiru

 

Ali čak i nakon misije na onom što se mislilo da je Meridian, iskočilo je nešto novih planeta i nešto questova po principu "svaki na svom planetu". Ovo nema veze samo sa mojim frustracijama već retardiranim dizajnom i umjetnim produljivanjem igre. Čak i da uvedu 5 DLCova koji se aktiviraju svaki na ovakom nekom tresholdu koji bi nekako opravdao generičke planete koji se pojavljuju "reda radi" u ovoj fazi igre, moglo se to i bolje izvest... I bez tih questova koji su svaki na svom planetu, a radi se o razgovoru i "intimnom trenutku" sa nekim članom tima.

 

Samo onako... nijedan prijašnji nastavak ME nije bio ovoliko iritantan sa tim "gore dole" jer ne možeš nikako drugačije komunicirat... I ako ništa, kad si došao na neki planet (koji se može smatrat quest hubom) i riješio ga, bio je riješen uz pokoju iznimku... ovdje se sve po dizajnu radi tako da MORAŠ dolazit X puta... čak i kad imaš sve preduvjete da obaviš više faza istog questa na istom planetu, tjera te da uzletiš sa njega i odmah se vratiš...

16 godina
odjavljen
offline
Re: Mass Effect: Andromeda

 Ne znam na što misliš ali, ME je i krenuo kao xbox ekskluziva... Meni sve ono nabrojano i nije toliki problem sam za sebe kad bi ja sve te animacije mogao preskočiti. Sebi bi nekako opravdao da se mora zvat iz orbite zbog nečeg i OK, idemo dalje. Nemogućnost preskakanja animacija je najveći problem ove igre jer to totalno izpizdi.

 A kako to da im sad ne treba mass relay da bi putovali po galaksiji?

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll tr
13 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
skank666 kaže...

 A kako to da im sad ne treba mass relay da bi putovali po galaksiji?

 Pa ne putuje se po cijeloj galaksiji, u Andromedi smo ograničeni na samo jedan cluster, za to su dovoljni FTL-ovi. Tak je mislim, bilo i u originalnoj trilogiji. Između clustera releji, šetnja po susjedstvu s "običnim" pogonima.

NiramX kaže... Tko se na četvorku opeko i na peticu puše.
8 godina
protjeran
offline
Mass Effect: Andromeda

Ima li tragova Reaperima u Andromedi? Gugl kaže ne što je nelogično?

My pleasure darlin
Poruka je uređivana zadnji put pon 24.4.2017 10:41 (Jim Raynor).
 
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Mass Effect: Andromeda

Kako ne?  Ma ja brijem gluposti... Taj klaster mi je izgledao kao galaksija pa sam mislio da brijemo po cijeloj galaksiji jer tobože taj Helleus klaster je nenastanjiv pa sad mi moramo po čitavoj galaksiji tražit druge svjetove.

 

Jim Raynor Ne, bar ja još nisam naišao na išta od njih... Bilo bi totalno debilno da ih nema jer je to onda po meni pljuska originalnoj trilogiji. Ne možeš mi sad prodat priču da Reaperi rejpaju samo po milky way a druge puštaju na miru.

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll tr
Poruka je uređivana zadnji put pon 24.4.2017 10:56 (skank666).
16 godina
online
Mass Effect: Andromeda

Iskreno ne sjećam se da je u originalnoj trilogiji ičime implicirano da su se reaperi raširili pocijelom svemiru. Tamo se zna da odlaze nekamo i vraćaju se svakih 50000 godina ubit napredne rase i "resetirat ciklus", ali nije baš do kraja objašnjeno ni kamo idu ni zašto se vraćaju.

Teško je zamislit da nemaju vše galaksija gdje rade isto, ali isto tako teško je zamislit da s baš u svakoj galaksiji po cijelom svemiru činili isto.

 

Andromeda nema reapera, ali to mi nije nelogično. Kasnije u priči se spomenu, tj. dio Initiative-a koji je došao do Andromede je svjestan/bio svjestan opasnosti koju reaperi donose te je to donekle utjecalo na neke aspekte putovanja, ali smatra se da su tu svi sigurni od njih.

Andromeda ima drugi problem, a to su Kett koji ovdje imaju vrlo slične ideje kao reaperi u MilkyWayu, što me fascinira, budući je to gotovo identičan zaplet sa malim twistom. Ne mogu reć da je katastrofalno loš, ali čovjek bi pomislio da su mogli smislit i neki malo drugačiji/originalniji. Oavko doslovce glumimo Shepharda, samo ne rješavamo reaper već kett problem.

Ono što je tu najveća misterija su remnanti i zašto su radili sve što su radili i zašto su im trebale Angare za to. Jesu li remnanti "bogovi" angarama?

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Mass Effect: Andromeda

Despite having the capacity and longevity to travel to and from intergalactic space, writer Mac Walters has revealed that there are no Reapers on the Andromeda Galaxy, the setting of BioWare's 2017 game Mass Effect: Andromeda

 

Kakvo pišanje po trilogiji. Ponašaju se kao da se radi o rebootu serijala. Debilno.

My pleasure darlin
Poruka je uređivana zadnji put pon 24.4.2017 14:26 (Jim Raynor).
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Zašto? Reapere je stvorila rasa iz milky way-a, da rijese problem u milky way-u, zašto bi ih bilo u andromedi?
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice