Guild Wars 2

poruka: 8.363
|
čitano: 1.287.282
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
smiglcro kaže...
shimeface kaže...

stari moj, di si ti procitao da sam ja pitao dal ce mi se igra svidjeti?? pitao sam ima li smisla poceti igrati GW2 bez da nisam nikada igrao GW1, odnosno jeli GW2 bas ZASEBNA igra ili je nastavak GW1....

nikada nisam kuzio takve igrace, daj mi reci jel postoji ijedna igra koju nema smisla igrati ukoliko nisi odigrao neki od proslih nastavaka? ne razumijem o cemu mi tu ustvari pricamo? koja je to igra koju nema misla igrati?

 

ako se zove gw2 onda ti ne treba 2 zrna u glavi da skontas da je nastavak na gw1. nikada se nisam susreo s igrom koja je imala brojku u sebi a bila obican dlc. i pitanje je totalno nejasno. sto je tebi nastavak a sto zasebna igra? ti si totalno zbunjen i prvo razjasni o cemu tocno pricas i sto je nastavak, dlc i zasebna igra.

 

starcraft 2 je nastavak na starcraft 1

mists of pandoria je DODATAK na world of warcraft

gt5 je nastavak gta serijala

recimo za mene je dota zasebna igra koja nije nastavak warcraft serijala

o cem pricas ti? mislim, ne kuzim... naravno da postoji... o cem mi pricamo?? sta crysis 2 nema veze s originalnom dijelom? starcraft 2 nema veze s originalnim dijelom? ima li skyrim veze s morrowindom ili oblivionom? u sirem smislu nema... 

 

pod zasebnu igru mislim da ju mozes poceti igrati a da to sto nisi igrao original nece bas previse(ili uopce) utjecati... 

 

dragon age 2 mozes slobodno odigrati bez da znas o cemu se upce radi u originalnom dijelu

assasins creed, crysis ili sta ti ja znam sta isto mozes, ali propustas dio price

a pogotovo ako se radi o MMO-u jer je cudno da izlazi bas drugi nastavak GWa a da to nije DLC, patch ili ekspanzija... !

onaj koji jesam
14 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

Moze jedna brzinska preporuka za server?

Hvala. 

Battlelog ~ UrbanFsk
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Guild Wars 2
Gandara ili Gunners Hold
 
0 0 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
shimeface kaže...

evo trazim si neki ''besplatni'' MMO pa naletio na guild wars i imam nekoliko pitanja...

 

znaci, dali se isplati igrati GW ili GW2 posto igre nemaju veze jedna s drugom(bar kolko sam skuzio), odnosno imaju veze s pricom ali nisu povezane, u smislu da je GW2 nekakva ekspanzija originalnom dijelu?

ima li nesto sto cu propustiti ako krenem GW2 a nisam igrao GW1 niti znam o cemu se radi? naime, htio bi zaigrati nesto aktualno, al opet nebi htio da bude kao da sam uletio u pola price, poceo lvlirati i ne znam sta a pojma neam sta se desava, sve u svemu, dali je moguce krenuti GW2 ispocetka, lijepo, bez da imas veze s GW1...?

 

hvala

Ja sam igrao Keca i nećkam se o tome da li igrati ili ne Dvicu, po svemu sudeći idem ka NE i dublje ću zabrazditi u svijet 4x/TBS/grognard igara.

 

Dvojka u odnosu na Keca ima poveznicu u nekakvoj priči, no čini mi se da pored toga ima vrlo malo zajedničkog tako da ti to pitanje ne treba predstavljati problem. Radije pogledaj klipove na YouTubeu i razmisli o tome da li će ti odgovarati mehanika igre, izgled, armori, itd.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 21.9.2012 17:01 (rashomon).
16 godina
online
Guild Wars 2

Dvojka i jedinica vezani su loreom i nekim zapisima, likovima i dogadajima u svijetu gdje se objasnjava sto se desilo sa onime sto si znao u GW1.

 

Stvar je u tome da su (gotovo) svi iz GW1 mrtvi (necu spoilat), pa se nalazi na njihove grobove, dnevnike i slicno. utoliko ima veze sa GW1 i nama koji smo ga dugo igrali to pruza satisfakciju i svojevrsni "closure". Osim toga mislim da nema veze. totalno druge price, desila se industrijska revolucija, neke rase su izumrle, neke postale inteligen(ij)e, neke propale itd. diglo se more pa se povuklo nazad, Orr koji je u GW1 potonuo sad je ponovo iznad mora i slicno. "Zauvijek, promijenilo se sve" , kako bi rekli nasi iz Jinxa.

 

Drugim rijecima ne bi ti skodilo da si vidio GW1, ali mozes mirne duse igrat GW2. Jedinica je imala svoje DLCove i expanzije i addonove, dvojka ce imat svoje. ako cemo gledat striktno to su dvije u potpunosti odvojene igre. Cak je mehanika igre u potpunosti drugacija.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2

Apsolutno ništa ne propuštaš ako nisi igrao GW, priče baš i nisu usko povezane. Vjerojatno se nećeš oduševiti kada naletiš na grob od Gwen, zaroniš pod vodu u Godslost Swamp ili naletiš na Demagogueov duh u Aurora's Remains, ali ne bih rekla da to utječe na gameplay iskustvo. Malo si pročitaš lore na wikiju ako te baš zanima ili pogledaš koji filmić na youtubeu i to bi ti trebalo biti dovoljno.

 

Ono kaj bi te više trebalo zabrinjavati je odgovara li ti mehanika same igre i imaš li živaca i vremena boriti se s hrpom bugova na koje ovdje svakodnevno naletavaš. Igra je nova, tek je izašla i puno toga još nije ispolirano kak' spada. Osobno im to ne bih ni zamjerala da nisam godinama čitala njihove izjave o tome kako će GW2 izaći kad bude završen. Daleko je to od gotove i ispolirane igre kakvu je većina očekivala, a čini mi se i da fali puno contenta koji je trebao biti izbačen odmah u startu. 

 

U usporedbi s mehanikom GW-a, dvojka je pojednostavljena. Sviđa mi se što je borba dinamičnija: dodge je odlična stvar, castanje spellova u pokretu je skroz korisno i zabavno, ali izbor skillova je poprilično ograničavajuć i elitni skillovi su loši i nimalo korisni zbog predugog recharge vremena. Zapravo, i dosta utility skillova je potpuno beskorisno. Borbe ispod vode su prilično naporne jer su skillovi smeća koja ne rade nikakav damage, a ako se pokušavaš kretat' u nekom smjeru da izbjegneš napade mobova aggroaš ih još 5 koji se zalete u tebe iz svih smjerova. Boss fightovi se svode na čisti button-mashing jer je previše ljudi oko tebe da bi uopće vidio kaj se događa i boss je "težak" samo jer ima puno previše healtha. Instance bi bile zanimljivije da svako malo ne naletiš na bossa koje te rejpa upravo zbog ogromnog health poola i zbog toga kaj može summonati 8367801238 miniona, da ono malo dropova koje dobiješ u dungeonu nisu čisto smeće i da svota silvera koju dobiješ po završenom dungeonu ipak bude veća od one svote koju si potrošio na repair armora radeći taj isti dungeon. Zadnji dungeon je tol'ko loše napravljen da je to poražavajuće. Nas pet smo jučer stajali s velikim upitnicima iznad glave i wtf osjećajem nakon borbe sa Zhaitanom. Epic osjećaj jer si upravo ubio zmaja? Nula bodova, iako su ti priredili čak i vatromet.

 

Priča je... Meh. Razočaravajuća. Od početka znaš da ubijaš zmaja i to bi ti valjda trebalo biti dovoljno. Likovi se pojavljuju i nestaju bez objašnjenja, a dijalozi su prilično naivno pisani. Personal storyline questovi su nebalansirani za jednog igrača, a rijetko kad netko hoće pomoći s tim jer on nema nikakve koristi od toga. Igra jednostavno ne tjera na kooperaciju, osim u instancama.

 

Dynamic eventovi su samo zamaskirani questovi. Možda nema zelenog uskličnika iznad glave, ali na kraju dođe na isto. Skupi hrpu nekih itema za NPC-a, ubij bossa, popali baklje da se putnici ne izgube, obrani grad od zločestih čudovišta, otprati karavan do grada. Jedino novo i pozitivno u cijeloj toj priči je scaling eventova ovisno o broju igrača, downscaling levela igrača i činjenice da se svijet malo promijeni ovisno o tome je l' event uspio ili nije.

 

Svijet je divno napravljen, prepun detalja i lijepih pogleda, ali nekad nemam vremena ni sve to uočiti s obzirom da me već tuku 4 vuka koja sam ubila prije 20 sekundi, a koja su se respawnala dok sam ja pisala po guild chatu, gledala world map ili nešto slično. Dogodi se i da me ubiju ti friško respawnani mobovi jer sam otišla afk na pola minute pa moram na WP, što košta apsurdnu količinu silvera. Crafting mi je isto prilično zabavan i neloš način podizanja par levela i opremanja charactera, ali mi se čini da nije baš neki dobar način zarađivanja novaca. Pogotovo ne s obzirom da TP uzima 15% cijene i da zbog toga čak ni na exotic craftanom itemu nemrem zaradit' puno više od 20 silvera. Cultural tier 3 armori koštaju apsordno puno golda i nije mi uopće jasno kak' si netko to može priuštiti bez gadnog power trejdanja.

 

WvW me nije oduševio. Čisti zergfest. Gori od onog kakav je bio u najboljim danima mobanja u AB-u. A ukoliko ne ideš za svojim zergom, nemreš ništa jer te pregazi zerg s protivničkog servera. Nema nikakve taktike, samo ubij sve kaj ti se nađe na putu. Ne sviđa mi se ni kaj te igra tjera da igraš taj WvW da bi skupio 100% world completion. Da ne spominjem da hrpa ljudi dolazi u WvW samo da napravi daily koji tamo dobiješ k'o od šale s obzirom na hrpu evenata, gathering nodova i različitih random životinja koje trebaš ubiti za daily kill variety pa na kraju ispada da dosta ljudi zapravo i ne igra WvW već si rade daily.

 

Structured PvP nisam probala pa nemrem ni komentirati, ali se svakako nadam da će implementirati GvG ponovno. U GW-u sam s guildom uvijek pušila u GW-u, ali je bilo neopisivo zabavno i voljela bih opet vidjeti takav PvP.

 

Ono kaj im nikak' nemrem oprostit' su titule i HoM nagrade. Za koji vrag sam ja skupljala 50/50 kad od toga imam samo gadne skinove? A ne trebaju mi ni te silne titule koje sam dobila s punim HoM-om, kao ni GWAMM titula kad to nigdje nije vidljivo. Pardon, vidljivo je kad nekog targetiram. Fejspalm. Isto tak' mislim i da je premalo titula vezanih uz PvE dio igre, ali zapravo nije ni bitno kad se te titule nigdje ne vide. Općenito mi se čini da na achievementima trebaju poradit' i dodati achivementa koji imaju smisla i ne sastoje se od ubij 1000 kentaura ili crittera. Neki dan sam, na primjer, dobila Speedy Reader achievement. Jedini problem je kaj ja taj achievement pod achievement tabom nigdje ne vidim. Jednostavno nije naveden tamo, čak ni sada kad sam ga dobila. Valjda su to previdjeli.

 

Sve u svemu, ima još gro prostora za poboljšanja i iskreno se nadam da će ANet to i na vrijeme uočiti i počet' slušat' kaj im ljudi pričaju. Respawn time mobova je prenaporan, aggro bubble je, u najamanju ruku, nejasan, button-mashing je dosadan, bugovi nepotrebno iritiraju (Cursed Shore SP, na primjer, popravljaju već cca 10 dana, a još uvijek je lutrija pogodit' vrijeme kad je NPC vidljiv), money sinka ima puno previše, a contenta i nije baš dovoljno... Shvatili ste poantu. No usprkos svim tim glupostima koje me smetaju i koje me svaki dan izlude tak' da sam povremeno na rubu rejdžanja, i dalje mi je dovoljno zabavno da se uvijek vraćam po još.

16 godina
online
Guild Wars 2

ovakav osvrt samo žene mogu napisati {#}

 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Guild Wars 2
shimeface kaže...

o cem pricas ti? mislim, ne kuzim... naravno da postoji... o cem mi pricamo?? sta crysis 2 nema veze s originalnom dijelom? starcraft 2 nema veze s originalnim dijelom? ima li skyrim veze s morrowindom ili oblivionom? u sirem smislu nema... 

 

pod zasebnu igru mislim da ju mozes poceti igrati a da to sto nisi igrao original nece bas previse(ili uopce) utjecati... 

 

dragon age 2 mozes slobodno odigrati bez da znas o cemu se upce radi u originalnom dijelu

assasins creed, crysis ili sta ti ja znam sta isto mozes, ali propustas dio price

a pogotovo ako se radi o MMO-u jer je cudno da izlazi bas drugi nastavak GWa a da to nije DLC, patch ili ekspanzija... !

sta ti tepes stari moj, na kakvim si ti frulama. zelis reci da nema smisla igrati sc2 jer nisi igrao sc1? da neces igrati farcry 3 jer nisi igrao 2 i 1? sta baljezgas ti? svaka igra je svoja prica za sebe, ostale igre su price koje su potpuno nevazne za nastavke u smislu da ces uvijek znati sto se dogadja i zasto bez obzira na prijasnje price. gw2 nastavlja pricu nekoliko stotina godina nakon gw1. apsolutno nebitno za tebe i tvoje iskustvo u gw2 kao i bilo kojoj drugoj igri. ne postoji nastavak igre u kojem ne mozes uzivati jer nisi pratio pricu u prijasnjim dijelovima niti ce te ni jedan dev tako ograniciti. jer su uvijek price posebne tocno za taj nastavak. recimo naveo si assassins creed. totalno nebitno jel znas price iz prvog dijela. radi se o drugom assassinu i drugom dobu u povijesti i kompletno te nista ne ogranicava niti ti fali sto ako nisi igrao prvi dio jer su i drugi i treci dio prica za sebe.

cak i dlc.ovi koji izlaze danas su price za sebe i gotovo nebitne za original ( wow recimo lich king, iako nisi igrao vannilu i drugi veliki dlc tocno ces znati tko je arthas i sto se dogodilo, gta balade gay tonija, oni bajkeri, etc etc)

[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
16 godina
offline
Re: Guild Wars 2
Thalia kaže...

 

Priča je... Meh. Razočaravajuća. Od početka znaš da ubijaš zmaja i to bi ti valjda trebalo biti dovoljno. Likovi se pojavljuju i nestaju bez objašnjenja, a dijalozi su prilično naivno pisani. Personal storyline questovi su nebalansirani za jednog igrača, a rijetko kad netko hoće pomoći s tim jer on nema nikakve koristi od toga. Igra jednostavno ne tjera na kooperaciju, osim u instancama.

 

ne znam... znam samo da mi je kao humanu u beti prica bila onak meh... igram asura thiefa.. i joinao sam se u order of whispers... prica mi je do cca 77/78 lvla bila strasno zabavna vec dugo nisam naisao na ovak spaljenog npca :P

http://wiki.guildwars2.com/images/thumb/7/7a/Tybalt_Leftpaw.jpg/240px-Tybalt_Leftpaw.jpg

 

http://g.bf3stats.com/pc/H4pfi0Bs/Bronthophobiaa.png
16 godina
online
Re: Guild Wars 2
smiglcro kaže...

 

sta ti tepes stari moj, na kakvim si ti frulama. zelis reci da nema smisla igrati sc2 jer nisi igrao sc1? da neces igrati farcry 3 jer nisi igrao 2 i 1? sta baljezgas ti? svaka igra je svoja prica za sebe, ostale igre su price koje su potpuno nevazne za nastavke u smislu da ces uvijek znati sto se dogadja i zasto bez obzira na prijasnje price. gw2 nastavlja pricu nekoliko stotina godina nakon gw1. apsolutno nebitno za tebe i tvoje iskustvo u gw2 kao i bilo kojoj drugoj igri. ne postoji nastavak igre u kojem ne mozes uzivati jer nisi pratio pricu u prijasnjim dijelovima niti ce te ni jedan dev tako ograniciti. jer su uvijek price posebne tocno za taj nastavak. recimo naveo si assassins creed. totalno nebitno jel znas price iz prvog dijela. radi se o drugom assassinu i drugom dobu u povijesti i kompletno te nista ne ogranicava niti ti fali sto ako nisi igrao prvi dio jer su i drugi i treci dio prica za sebe.

cak i dlc.ovi koji izlaze danas su price za sebe i gotovo nebitne za original ( wow recimo lich king, iako nisi igrao vannilu i drugi veliki dlc tocno ces znati tko je arthas i sto se dogodilo, gta balade gay tonija, oni bajkeri, etc etc)

Offtopic: ali malo fajlaš. U Assassins creedu je prića stvarno povezana jer se igra kroz lika u sadašnjosti koji otkriva priću oko templara i onih nekih bogova(odigrao sam samo prva djela tako da neznam dalje). Uglavnom definitivno propuštaš veliki dio priče u ovom loše navedenom slučaju pogotovo jer u novijim djelovima se vraćaš na Altaira kako sam vidio u trailerima novih djelova

16 godina
online
Guild Wars 2

Pozz Bela, sa dosta toga sto si napisala se ne slazem, iz preocitih razloga. Ipak imas pravo na svoje misljenje i priznajem da si 100% u pravu u jednom - ova igra nije bila gotova, imala je dosta bugova, od kojih su vecina ispravljeni. Ipak, zadnja bitka protiv Zaithana trazi dosta rada (nema muzike, jednom kad se pocisti paluba broda, preostaje samo 10ak minuta pucanja u bespomocnog zmaja - oba puta bilo mi je WTF?!). Takodjer sadrzaj koji fali je namjerno izostavljen. Ni u GW1 nije odmah bilo ni sorrow's furnacea ni UW-a ni FoW-a ni dosta stvari.

 

Necu se osvrtat na sve sto si pisala, ima dosta istine u tome, ali nije sve tako crno i treba samo dozvolit igri da te iznenadi.

 

Ne znam koliko si igrala WvW, ali mogu ti samo opisati svoj primjer od neki dan. Naime blacktide je osvojio maltene 100% mape tokom noci. Kad su igraci sa Gunnar's Holda i Gandare dosli online imali su sta vidjet.

Problem je bio u EB sto nismo imali Overlook i nismo imali kako zapocet fight. Oni su bili cijelu noc marljivi i fino su ga utvrdili, reinforcali zidove i vrata i nakalemili gto trebuchea, morata, topova i svega lijepog na Overllok prema nasem spawn pointu. Pokusavali smo se probit van, ali imali su zerg pred spawnpointom (na pola puta prema overlooku) i  dovoljno suplya za silovat nas ako treba. Mi sa druge strane nismo imali podrsku artiljerije, nijedan supply depo, nijedan tower, keep ili ista. Iz aviona je bilo ocito da fightom na putu prema Overlooku necemo postic nista. Zato smo skakali na stranu i isli okolo. Osvojili smo i zardzali oba supplya. Ja sam predlozio da predjemo rijeku i krenemo u Overlook "tajnim" ulazom u most sto su vrlo dobro prihvatili, to je natjeralo Blasktide da se povuce sa puta prema spawnpointu i krene branit tajni ulaz. Dotle smo slali vojsku na Mendon's Gap - on je takodjer bio dobro utvrdjen, ali relativno brzo je pao. Osvojili smo i Orgrewatch, a ubrzo i Analizass Pass. Bezuspjesno smo pokusavali Overllok, ali ostala je jos Veloka koja je bila bolje branjena radi neposredne blizine Overlooka sa kojeg su je branili, no buduci smo drzali sav supply, ubrzo smo ih izgladnjeli. Zatom sve sto je ostalo za preuzet je bio Overlook, i tu smo morali JAKO dobro taktizirat (iako je vec i ovo navedeno bila taktika koju su zacudo ljudi prihvatili - nisu svi na svoju stranu isli negu su slusali "zapovjedi" nekolicine commandera, koji su, iako je skromnost vrlina, prihvatili i 2-3 moja savjeta). Kljucni trenutak je u stvari bio kad smo uzeli Mendon's Gap i ostvarili rutu supplya prema njemu jer smo na njemu gradili trebuchee. to je bio plan ispocetka, buduci je Overlook bio maltene neosvojiv - imali su neprestranu struju vojske iz SM-a i supplya vjerojatno neograniceno u njemu, morali smo naprosto pribjec ovakvim guerilla taktikama. Kako su trebuchei bombardirali zapadni zid Overlooka i kada su sve manje utvrdice bile osvojene oko Overlooka, poslali smo veliku vecinu vojske da prekine struju Blacktide invadera izmedju SM-a i Overlooka koji su ih pojacavali i nosili im supply. Dotle smo im neprekidno bombardirali zapadni zid i slali 2 grupe pojacanja u Mendons i zapadni sully depo (po potrebi za obranu), a dvije na istok izmedju supply depoa, ogrewatcha i Veloke. bili smo dosta podijeljeni, morali smo, bila je to taktita ocajnika. Ljudi su morali savrseno slusat, ne radit po vlastitom nahodenju i prihvatit taktiku nekolicine. Ipak, na kraju smo uspojeli. Sve ovo je trajalo oko sat i pol dok konacno nismo preoteli Overlook i slomili otpor Blactidea koji je pokusavao zadrzati sjever usprkos tome sto ih je Gunnar's hold pritiskao na ostatku mape gdje su gomilali gubitak za gubitkom. Dapace toliko nas je naljutila njihova upornost da smo jednom kad smo bili gotovi sa sjeverom, u ogromnom zergu naprosto pregazili Durios i Bravost (koje su zaboravili urtvrdit valjda, jer su sve koncentrirali na sjever prema nama) i skupili se u zerg ispred Valleya i nismo im dozvoljavali da izadju i pomognu u obrani SM-a dok ih je Gunnar's silovao. Kad pomislim retroaktivno ucinili smo sami sebi medvjedu uslugu jer je Gunnar's naprosto krenuo i na Gandaru, ali ono sto je Blacktide ucinio, usprkos cinjenici da im Gunnar's osvaja sve pred ulaznim vratima nisu pustali Overlook i samo su nama sj*bali jutro, morali smo reagirat.

Dakle sto hocu iz ovoga reci - nije sve veliki zerg pa sto padne padne. Nekad se treba ukljuciti i mozak, citati chat, i sudjelovat u necemu bez puno komentara, makar se sa time nekad i ne slagali. Sugestije su dobrodosle, ali ocekivat da ce se tamo nesto uciniti sa troje ljudi je smijesno. Taktika uvelike pomaze i vjerujem da ce se iskristalizirati 5-10 vodja koje ce se pratit u WvW. Taj dan smo ucinili nesto prekrasno i drago mi je da sam bio dio toga. Dobro postavljeni trebuchei, odlicna taktika, izvlacenje sa 0 suppliya iz naizgled bezizlazne situacije i ocite prevlasti suparnickog servera. I dalje gubimo u WvW, ali ovo mi je uvelike vratilo pouzdanje u taj segment igre.

Mozemo sad pricat da se sve radi u zergu, istina, ali ko u svakom ratu, imas milion pjesadije koja se salje napred ginut, da bi onih 5 generala za zapovjednickim stolom dalo vremena iskovat plan i provest ga u djelo. Ne moze se rat vodit sa 3je ljudi koji ce setati bojnim poljem i ciniti cuda, nije ovo americki akcijski film.

 

Dosta sam napisao za sada, htio sam se posebno osvrnuti na Wvw jer mislim da ga puno ljudi bez razloga pljuje. ako netko ima pitanja mogu odgovarat i za ostatak igre. Ne slazem se sa svime sto si napisala, pogotovo kako si popljuvala dinamic eventove. Ne znam cime ti to lici na quest? Dosta je bilo zauzimanja i gubljenja utvrdi, raznoraznih napada, escorta i ne znam cega sve ne sto nisam vidio niti u jednom MMO-u do sada. Istina, svi se svode na ubij 30 neprijatelja ili samo jednog jako velikog, ali TOLIKO su dobro zapakirani (da ne kazem da postoje stvari poput srusenog mosta koje netko nije uspio obranit, pa onda obnove istog, gdje se fizicki u terenu vidi razlika i kad ga nema moras skroz okolo trcat i gubit 5 minuta na nesto sto bi inace trajalo 10 sekundi kad ga pozelis preci, od utvrda u kojima ponekad ima trgovaca, repaira armora i sta ja znam cega sve korisnog poput waypointa i slicno, a ponekad je pod opsadom i to stvarno pod opsadom, nutra su neprijateljski vojnici, i ne mozes sve to koristit)... Uostalom sto drugo ocekivat od MMO-a nego ubijanje neprijatelja?

 

Respawn je ponekad naporan, ali samo ako se zadrzavas u podrucju bespotrebno. Doduse kad ides farmat rare materijale to ti itekako pase. Sa ovim respawnom se lako mogu nosit, ne znam kako bih se nosio da moram 5 minuta cekat respawn svakog moba koji ima 1-2% sanse bacit rare materijal i to sa 140% MF-a.

Poruka je uređivana zadnji put pet 21.9.2012 20:31 (Rhodin).
Moj PC  
4 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

Bože sačuvaj...

 

A da nije slučajno...?
Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2

taktika i WvW su onako... ma koga ja zaje*ajem, nema tu taktike nikakve

 

sve se svodi na to koliko ko ima ljudi. ocigledno je da ces ti dobiti bitku sa 1k ljudi protiv 100 ljudi. taktika moze pomoc jedino kad su snage izjednacene, a to u 90% slucajeva nije slucaj, a evo i moj primjer

 

imamo problem play time-a. posto je moj server (desolation) medu 3 najbolja servera u europi (ne znam ni sam kako ali eto) uvik nas spoje sa francuzim iz vizunah square i sa far shiverpeaks (neki kazu da su rusi, neki nizozemci, nebitno) jer su oni prvi ,odnosno drugi server po jacini. posto francuzi imaju i kanadane oni su maltene 24/7 aktivni. mi tu ne mozemo napraviti nista. kad mi spavamo kanadani utvrduju, kad smo mi budni onda francuzi brane ono sto su kanadani utvrdili i naravno imaju masu igraca. za far shiverpeaks ne znam reci, ali po danu vise manje je suradnja nas i shiverpeaks vs francuzi (ne ocita, ali onako zajednicki su nam neprijatelj pa ih mi napadamo sa svoje, a ovi drugi sa njihove strane), s time da nas onda shiverpeaks pocne napadati kad ne mogu protiv francuza.

 

mozete vi pricat o taktici koliko hocete, ali to ne postoji u WvW. ako smatrate taktikom osvajanja supply kampova onda no comment na to jer je to ocito ko dobar dan. da su kontrolirani uvjeti, bas onako 500 vs 500 vs 500 e to je druga stvar. however, to slucaj nije.

It's not who u are, it's who u know.
16 godina
online
Guild Wars 2

Obi, opet mos ti pricat sta hoces, ali kad sve 3 strane imaju popunjen WvW, u tom trenu je bitno. Meni tak svejedno jel smo prvi ili drugi ili treci ukupno jer tak i tak odredjene bonuse imas. Bitno mi je u onom trenu kad sam ja online, kad je primetime, kad su svi unutra, sto se desava i je li zabavno ili ne.

Jadan vas desolation sa trecinom amerikanaca, bas vas zalim, gandara nocu nema nikoga na serveru.

 

Kako su nerfali dungeone, tako se nadam da ce nerfat i to sa recimo glupostima tipa 300% def bonusa tokom noci i 150% def bonusa preko tjedna u radno vrijeme cisto da obeshrabre cross continent gluposti poput ovoga - neki bi spavali, a ujedno imali relativno dobre sanse u WvW. Pa ce mozda biti svejedno dal 90% europljana spava jer ce ionako biti nemoguce bilo sta osvojit osim 100 protiv 3. Trenutno je taktika servera poput Desolationa, Blacktidea i slicnih, dobit grupu u kojoj ste jedini koji imate strance ili barem da su kod vas u vecini do te mjere da tokom noci imate omjer 10/1 i onda kad dodje dan, da ce vas biti dovoljno da barem vecinu dana zadrzavate ono sto ste nocu preoteli. Kak tebe zivciraju francuzi i kanadjani, tak mene zivciraju serveri koji imaju ljudi koji nisu u CET i eventualno +/- 1 ili 2 - ali to je tako. Ipak, onih 5-6 sati dnevno kad je gandara full, kad su tu svi koji valjaju, to mi je bitno jer onda je dobro. I tocno se vide prijelazi kad ljudi dodju online i kad je dobro i onda kad nema ljudi i (ovaj tjedan barem) server krene plavit.

Ako nista, mozda ne ulete sa takvim glupostima, ali onda barem da proradi dobro ovo sparivanje pa da vas onda stvarno non stop bubaju sa tim francuzima i kanadjanima ili japancima ili koga god imate na serverima, a servere gdje su samo (ili velikom vecinom) europljani da onda takodjer sparuju jedne sa drugima. Pa se vi onda bakcite ko ima vise stranaca da ste pokriveni 24/7, a mi cemo se truditi igrat protiv servera gdje je populacija online ugl 8 sati dnevno.

 

U odredjenim vremenima sva 3 servera imaju full sve 4 mape u WvW i onda taktika odigra svoje.

 

Ne znam sto bi vas sve zadovoljilo?  "Osvojit supply je ocito, nije to neka taktika" - nije uopce stvar u osvajanju supplya nego cinjenici da su ljudi krenuli slusat i nisu lupali glavom o zid slijedeca 2 sata, krenuli smo od supplya, branili ga ko nista na svijetu (normalno da su ih pokusali otet nazad tipa instant - nekoliko ammocartova i brzo premjestanje ljudi gdje su bili potrebni je spasilo stvar), onda izgladnjivali manje utvrde (velosa je pala tek kad im je supply doso na 0/225 - zato i jest bilo bitno uzet supply, da ne kazem da je overlook nakraju isto imao 0 supplya, znaci milijadru mortara, cannona i drugih sr*nja smo morali skinut prije nego je pao)

Usli smo kroz zid i to tako da smo ga bombardirali sa 3 trebuchea iz maltene maksimalne udaljenosti (Mendon's Gap) - probali su poskidat te trebuchee, cak su skinuli sva 3 u jednom trenu, ali smo zadrzali utvrdu, supply i nakraju ponovo digli trebuchee.

 

Dakle bilo je taktike, taktike koju smo mi razvili, taktike koju su oni prepoznali i probali se obranit od nje, taktike koja je nakraju upalila i ne zato sto smo imali prednost ili visak ljudi vec zato sto je bila dobra. Morali smo doduse rusit zid i plivat preko jezera da pridjemo sa jugozapada kraj lava umjesto na bilo koja, puno lakse dostupna vrata (iako je to znacilo i puno bolje branjena i gotovo nemoguca za probit), a ujedno smo morali njima presjecat dovod vojske koja je, vjeruj, nosila supply vlastitim rukama, izgladnjivat ih i slicno.

 

Mozda se sve to cini trivijalno, mozda se sve to cini bezveze, logicno i ocito. Mozda je cijela ova igra zak*rac... hocu samo reci da smo svi, ali cijela mapa, bili ujedinjeni u necemu sto je upalilo i sto smo svi skupa nakraju proslavili i sto nas je veselilo. Meni je to do sada bio mozda najbolji dozivljaj od kad je igra dosla online, ful me razveselilo, i da se igra sutra ugasi ne bih imao osjecaj da sam bacio novac.

 

Istina, 10 minuta nakon sto smo osvojili sjever neke je to toliko ponijelo da su se zaletili na valley (bijah medju njima, iako sam upozoravao da je losa ideja) i gunnar's hold je to prepozno pa su krenuli osvajat nas sjeverozapad, ekipa se raspala i sve je krenulo po starom. Ne znaci da se nece nesto slicno ponovit, da ce ljudi opet na trenutke biti ujedinjeni i da ce se napravit nesto grandiozno.

 

Ne znam koliko vas je bilo u osvajanju SM-a -> pothvat sam za sebe, poprilicno je dobar osjecaj bit nutra nakon sto se osvoji.

Moj PC  
3 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
Pa taktike u WvW nema kad ju ljudi ne naprave. Pa nije igra kriva tome, nema smisla rageati na igru zbog zergfesta u WvW-u kad su tome krivi sami ljudi, tj. igraci. Nije igra kriva jer si ljudi idu "radit dailye". Pricao je smigl kako je on radio nekog golema, a nitko mu nije pomogao niti iskoristio tog golema (mozda par igraca) pa su im ga na kraju skrsili. Jel je igra kriva zbog tog ljudskog idiotizma i nesposobnosti da shvate neke stvari? Pa nije, ako igrate s idiotima i njabinama, onda sto ocekivati, ne znam cemu se cudite, najbolje da iskodiraju par NPC-eva koji ce svaki po 30 igraca uzeti pod svoje i napadati takticki kljucna mjesta? Jer ocito da to trebaju napraviti kad smo sami nesposobni i glupi za tako nesto. Odite igrati WvW recimo s Titan Allianceom pa onda recite kakav je WvW...

Sto se tice bugova, do sad sam naletio na njih 4-5, manje nego neke SP igre (koje su puno manje od ovakve glomazne igre), ali ok, slazem se, iritiraju.

Sto se tice ovih "dynamic eventova", to sto si opisala nisu dynamic eventovi vec taskovi iliti srceka, klasicni questovi, samo se ne trebaju pokupit od NPC-a. Taskovi =/= dynamic eventovi.

Ostalo vise-manje ok.
If you ever write code that is so complex that needs a comment to explain *what* a statement is doing, you probably need to rewrite your code, not comment it.
17 godina
offline
Guild Wars 2

Mene u globalu PvP dio nije privukao, konfuzno mi izgleda.

Dok me drži PvE, imam volje za igrat {#}

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Guild Wars 2

Glavni problem WvW-a je sto ljudi jos ne znaju neke stvari. Recimo mene fascinira kad se ide probijat zid, a ne vrata, da se uvijek nadju 3 pametnjakovica koji rade ramove na zidu i onda 10ak ljudi koji doista potrose supply da se oni zavrse, a ram radi 0 dmg zidu.

Onda se pojavi 2-3 osobe koje naprave ammo cart i balistu da se stite ramovi, i opet ljudi koji potrose supply da ih dovrse. Nakraju se netko pametan sjeti da zid moze ostetit samo catapult i trebuche, ali nema smisla terbuche gradit na blizu pa se postave 2 katapulta, no vec je 80% ljudi potrosilo supply pa oni stoje na podu nedovrseni i tu se gubi vrijeme.

Takodjer, znam kako izgleda sjever na gandari (uvijek smo bili sjeverna utvrda u EB) - obrani se ili osvoji nesto i onda svi trk na sjeverna vrata SM-a i ajmo tamo stajat i klat veteran mobove. Nikad nemamo si3ege equipment i onda tako trcimo uz vrata, naprijed nazad, izmicemo se crvenim krugovima na podu, rezimo na branitelje dok nas ili ne pociste ili se netko sjeti i kaze "ovo nema smisla, ajmo nesto drugo"

 

Ljudi se zanesu, kad nema vodstva ili ga ne zele slusat, onda se ponasaju ko stampedu krava - jedna krene trcat u nekom smjeru i sve ostale za njom. Drago mi je sto se ponekad nadjem i u drugacijim situacijama.

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Guild Wars 2

Ako se nekome igre pve addajte me. Morkuss
Za sad sam 32 lev thief.

na gunnars holdu sam.

BF3 FlamingKing
Poruka je uređivana zadnji put sub 22.9.2012 12:37 (elpornero53).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2
nista posebno igra malo promjene PvP nista posebno,world vs world donekle dobro,ali ni to nista posebno isto kao u aionu siege fortresses,dungeoni prejednostavi ,samo puno achivementa za rjesavat.valja ce doci vise toga sta se tice PvP-a ali my buld system ne standard za kupit i samo skill play!!
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2

probao necromancera... ma klasa je fantasticna

 

dva stila igranja, close-up melee i ranged, ja cu ici ranged buduci da vec iman thiefa kao melee. uz thiefa jedina klasa u kojoj sam bas uzivao. radujem se daljnjoj igri sa necrom

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
offline
Guild Wars 2
Isprobao Ele, Necro, Warrior, sada sam na Guardianu i nekako je najzabavnije s njim igrati, nezz zasto, ali eto uzivam u svakoj sekundi igranja s njim
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Guild Wars 2

Poz. Dobio sam mail (Someone -hopefully you!- has requested to change the email address associated with your Guild Wars account)i nemogu login,ispise mi da nemoze naci mail adresu.Poslao sam tiket na suport stranici al nema jos nikakvog odgovora.Pa me zanima jel imao tko problema sa kradjom akounta,koliko proces vracanja traje i dali se uspije vratit?.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

Combat Mode 1.0 (jos je u razvoju)

 

Features:

  • Crosshair targeting (23 crosshair to choose atm)
  • Eliminates Tab & cursor Targeting
  • Eliminates the need to hold down Right Click to turn the camera
  • Gives you 4 extra, easy to press, buttons to keybind (+ 12 modifiers)
  • Left Click, Right Click, Scroll Wheel (and their modifiers) can perform actions (Such as a spell, Dodge, weapon Swap, Auto Attack)
  • Seamless intergration with GW2. Opening panels such as Inventory and Hero Panel will switch you out of Combat Mode

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 23.9.2012 9:02 (Arkulin).
 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Guild Wars 2

S obzirom da su modovi zabranjeni (a ne i nemoguci za razvit - Anet naprosto nije dao dozvolu) ne znam bih li se igrao sa time.

 

Sto se tice kolege koji nemre pristupit igri - vjrojatno imas isti password na mailu i u igri, covjek ti je doso do emaila i passworda i sam si je odobrio login sa druge adrese, a vjerojatno je zatrazio i promjenu emaila. Kontaktiraj support cim prije.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

Jel je možda neko kupoval gw2 key preko ebaya?? Točnije zanima me ako kupim NA verziju keya, da li mogu normalno igrati na EU serverima?? 

 

I muči me ova rečenica sa official gw2 foruma: The one-time verification system simply confirms that you have purchased the correct version of the game for your area of the world. Once that has been confirmed, you may play from any location you desire.

 

Kaj ako kupim NA verziju, i oni putem verifikacije utvrde da nije za HR, onda mi nedaju da igram uopce ili kaj??

 
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: Guild Wars 2

Ovo je prava tema za pitat pa molim odgovor :)

 

Volim pvpat, imat najbolju opremu itd, ali jeli se u gw2 mora grindat za dobit najbolju opremu?

 

Prije se govorilo da gw2 neće imati lvle, a sada opet ima -.-

14 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

Jel postoji nacin da se na mapu stavi permanentni podsjetnik? Znaci ono tipa bio sam tu i vidio sam to... 

Battlelog ~ UrbanFsk
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Guild Wars 2

Da bar, svi bi sve imali :D

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Guild Wars 2

kvragu ona jedna mapa ima 43 POI....

tako je loše napravljena mapa,ne znaš dali si bio na nekim lokacijama...eh.

BF3 FlamingKing
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2
elpornero53 kaže...

kvragu ona jedna mapa ima 43 POI....

tako je loše napravljena mapa,ne znaš dali si bio na nekim lokacijama...eh.

Vjerojatno misliš na mapu Lornar's Pass.

Znam da je tu bilo 43 POI-a. {#}

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice