Fallout 4

poruka: 2.031
|
čitano: 271.125
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Fallout 4

Dobro ne shvacam sta svima smeta taj trailer sa televizorom i Mr. Handyem, F1 je imao isto takav trailer, televizor, i reklama auta i Handya

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Fallout 4

ivan_h01 

 

lose se osjecam, daj mi to cime se pucas..

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4

Ma ne smeta mi uopće, nego samo kažem da je sličan traileru za F3.

Na žalost, ranije nastavke nisam imao prilike igrati, pa ne znam kakve trailere/filmove imaju... A ako su svi  takvi slični onda to i ok, u skladu sa ostalim prethodnima... Kao neki zaštitni znak

12 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
fanaticni gejmer kaže...

ivan_h01 

 

lose se osjecam, daj mi to cime se pucas..

 Ako misliš na onaj banana post, imao sam problema sa preglednikom. Ni sada mi nije puno bolje. Šaljem sa mob. Kasnije sam ponovio misao ispravno

 

 Isprićavam se zbog nenamjernog zatrpavanja foruma, i neispravnog formatiranja teksta.

 

Inaće ne sudjelujem baš u raspravama, a vjerojatno neću ni u buduće...

 

13 godina
odjavljen
offline
Re: Fallout 4
ivan_h01 kaže...

 

Inaće ne sudjelujem baš u raspravama, a vjerojatno neću ni u buduće...

 

 Nemoj, nemoj... 

12 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
Comi123 kaže...
ivan_h01 kaže...

 

Inaće ne sudjelujem baš u raspravama, a vjerojatno neću ni u buduće...

 

 Nemoj, nemoj... 

 Ne durim se, nego jednostavo nemam u navici razglabati po forumima...
Inače, mjesto sarkastičnih komentara, volio bi da se konkrento kaže ćemu se ne slažemo, i tako, eventualno  i raspravimo o temi ovog foruma, a to je: Fallout 4.

17 godina
offline
Fallout 4

A pravu raspravu možemo očekivati tek nakon e3 ako tamo pokažu gameplay, objasne stanje svijeta i koji je cilj/motivacija protagonista. 

Ono što definitivno neće biti je išta slično witcheru ( osim možda velik svijet, ali vjerojatno manji). Američki studio ne može napraviti igru u kojoj se ubijaju, kuhaju i jedu mala djeca. Nema ni zao/veoma zao outcome nekog questa. Betshedine igre daju neku lokaciju, par questova vezanu za tu lokaciju i onda MC bira oće li to ići prema sve je super ili sve je katastrofa.

 

Zanima me kako će napraviti skillove. Oće li baciti na skyrim kako ih koristiš tako rastu, ili na fallout, dobiješ lvl pa dodjeljuješ bodove. Nakon 5 fallouta sa dodjeljivanjem mogli bi fore rade baciti na rast s korištenjem.

 
1 2 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4

Mislim da će zadržati sistem iskustvenih bodova, čisto da zadrže neki odmak od TES-sa. No možda su osmislili i neki hibridni sistem. Kako su u Skyrimu preuzeli nešto iz Fall3, tako bi mogli i sada obrnuto. No ne očekujem nešto kompleksno...
Ono šta očekujem je nekakav cover sistem...

12 godina
neaktivan
offline
Fallout 4

Trebao sam napisati "MOŽDA nekakav cover sistem". Prema traileru mi se to više ne čini tako moguće, no vjerujem da im je bio na pameti, uvrstili ga na kraju ili ne.

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Fallout 4
Space kaže...

Ono što definitivno neće biti je išta slično witcheru ( osim možda velik svijet, ali vjerojatno manji). Američki studio ne može napraviti igru u kojoj se ubijaju, kuhaju i jedu mala djeca. Nema ni zao/veoma zao outcome nekog questa. Betshedine igre daju neku lokaciju, par questova vezanu za tu lokaciju i onda MC bira oće li to ići prema sve je super ili sve je katastrofa.

Ne sjećam se trojke baš najbolje, ali New Vegas je imao puno bolje napisan scenarij od Witcher serijala i odličan smisao za humor (pogotovo kod ponuđenih opcija za odgovor):

 

1.

House: "Why have you... done this?... centuries of preparation... so much good, undone..."

Igrač: "I don't really like you."

 

2.

Caesar: "If you can't help me, who can?"

Igrač: "One of my companions, Arcade, has medical expertise. You could take him as a slave."

Arcade: "What are you thinking?! Do you want to see Vegas turned into the new slave capital of the west?"

Igrač: "Actually, yes, I would very much like to see New Vegas turned into a slavery hub."

 

3.

Lindsay: "Hi again! Have you found Mister Cuddles (plišana igračka)?

Igrač: "I'm sorry Lindsay, but Mr. Cuddles is dead." 

 

4.

Boone: "Women, kids, elderly. Wounded started coming through, too. They told us to shoot till we were out of ammo. So that's what we did."

Igrač: "Your only mistake that day was not bringing enough ammo."

 

17 godina
offline
Fallout 4

New Vegas -> Obsidian , ne BGS :P

 

Ma još sam pod dojmom witchera pa pišem gluposti. U witcheru praktički biraš između nijansi tuge, jada i zla, uvijek netko na****. F3 I F:NV uglavnom nude igraču 3 opcije: dobru, neutralnu i zlu, ali uvijek radiš svjestan izbor sa predvidljivim posljedicama. Nadam se da će tako nastaviti i u F4. Ne bi ima škodio koji dobar pisac, ako ne i neki koji je radio na prijašnjim serijalima. Chris Avellon dosta dobro radi fantazijske svjetove, ali vjerojatno nije radio na ovome. Slažem se da je humor i scenarij dobar.

 

 

 

 

 

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Fallout 4

Say hello to my little friend
16 godina
offline
Re: Fallout 4
Space kaže...

New Vegas -> Obsidian , ne BGS :Pbriga 

 U witcheru praktički biraš između nijansi tuge, jada i zla, uvijek netko na****. F3 I F:NV uglavnom nude igraču 3 opcije: dobru, neutralnu i zlu, ali uvijek radiš svjestan izbor sa predvidljivim posljedicama. Nadam se da će tako nastaviti i u F4. Ne bi ima škodio koji dobar pisac, ako ne i neki koji je radio na prijašnjim serijalima. Chris Avellon dosta dobro radi fantazijske svjetove, ali vjerojatno nije radio na ovome. Slažem se da je humor i scenarij dobar.

Pa i ne bih se baš složio. Witcher me zapravo i malo podsjeća na new vegas u kojem situacije nije good or evil nego good or douchebag. Ja se zasad (1 i 2, tricu još nisam završio) i nisam baš nagledao tog famoznog "moralnog sivila". npr. u witcheru 2 dilema je da li ćeš se ići boriti s nekim kretenom ili spasiti žene iz goruće kuće ili npr. hoćeš li pustiti neku kretensku vješticu da pogine. MEH

 

Meni je velika zamjerka što je Geralt u isto vrijeme formiran lik, a igrač ipak ima pravo na izbor. Ako su witcheri plaćenici i ne miješaju se u politiku i sl. zašto je onda geralta uopće briga što će biti s kraljevstvom ili hoće li npr. Letho živjeti ili umrijeti. Na stranu to što je u pitanju nezabavan lik sa najmonotonijim glasom i nedostatkom bilo kakvih emocija (kao da ga je Bethesda napisala ), po meni bi bolje bilo da je klasični RPG lik ko u DA: O.

 

Iako je većina vegasa isto good ili douchebag, jedan trenutak mi je baš imao taj moralno sivi feeling, konkretno u situaciji ako odabereš da slijediš Housa (koji jedini ima plemenit cilj od svih frakcija), pa ti na kraju da zadatak da pobiješ BOS-ovce, pa se čovjek zapita može li živjeti sa stotinjak života na savjesti ako će to spasiti i pružiti dostojan život milijunima.

12 godina
neaktivan
offline
Fallout 4

New Vegas je manje detaljan od F3, ponajprije zbog Obsidiana koji su ugovarali nezahvalne poslove rada na nastavcima popularnih igara, svaka različita, na različitim engineima (kada imaš uigranu ekipu koja radi na istom engineu, isti tip igre, desetak godina, kao npr. Beth, puno je lakše), pa nisu uspjevali dovršiti igre u roku kojem su imali, barem ne do detalja do kojih zamislili. To su i sami priznali i u slučaju NV i Sith Lordsa kojeg su igrači sami pkušali dovršiti.

Priča je je jedan od svjetlih elemenata NV, u stilu filmova ceste, no nije ni priča F3 loša. Jednostavno je nemoguće reći da je jedna bolja od druge, stvar je ukusa i razumijevanja procesa razvoja igre i ideja razvojnih timova u kome smjeru žele da se cijela igra kreće.

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Fallout 4
Space kaže...
...

Zanima me kako će napraviti skillove. Oće li baciti na skyrim kako ih koristiš tako rastu, ili na fallout, dobiješ lvl pa dodjeljuješ bodove. Nakon 5 fallouta sa dodjeljivanjem mogli bi fore rade baciti na rast s korištenjem.

 A mogli bi, fore radi, još malo raz*ebati franšizu. Recimo, promijeniti imena frakcija. Čemu imat Brootherhood of Steel ponovo, kad bi mogli biti "Leather Geishas" - skupina prostitutki muških, ženskih i... što već naleti, koje nose samo utegnute kožne opravice, odvode ljude u krevet i tamo im pokradu svu tehnologiju, znanje i ideje... Nešto poput bivšeg Brootherhood of Steel, samo skuže da čelična odijela nisu toliko cool, pa promijene obleku u nešto više u skladu sa modom, prilagode "modus operandi", a zadrže isti cilj?

Ili recimo nešto manje radikalno, naprave svijet poput obliviona. Monsteri se respawnaju svuda, pa recimo kad na početku igre uđeš u neko mjesto i tamo budu jadni lvl 2-3 banditi u poderanim majicama sa noževima, letvama i cijevima, a kad se vratiš na lvl 20+ tamo te dočeka skupina supermutanata sa gatling laserima, rocket launcherima i slično... bez IKAKVOG pametnog objašnjenja, to bi bilo jaaako cool.

Ili recimo izbace sve što ima ikakvog doticaja sa RPG-om, i pretvore ovo u čistu pucačinu.

 

Ja mislim da su to sve cool ideje i da ovaj serijal do sada nije dovoljno raz*eban, da tu ima još mjesta okrljaštiti ga, pojednostavnit i približit masama... Možda ko u dying light, dodat parkour elemente, to je moderno trenutno.

Poruka je uređivana zadnji put pon 8.6.2015 0:01 (Rhodin).
16 godina
offline
Re: Fallout 4
ivan_h01 kaže...

New Vegas je manje detaljan od F3, ponajprije zbog Obsidiana koji su ugovarali nezahvalne poslove rada na nastavcima popularnih igara, svaka različita, na različitim engineima (kada imaš uigranu ekipu koja radi na istom engineu, isti tip igre, desetak godina, kao npr. Beth, puno je lakše), pa nisu uspjevali dovršiti igre u roku kojem su imali, barem ne do detalja do kojih zamislili. To su i sami priznali i u slučaju NV i Sith Lordsa kojeg su igrači sami pkušali dovršiti.

Priča je je jedan od svjetlih elemenata NV, u stilu filmova ceste, no nije ni priča F3 loša. Jednostavno je nemoguće reći da je jedna bolja od druge, stvar je ukusa i razumijevanja procesa razvoja igre i ideja razvojnih timova u kome smjeru žele da se cijela igra kreće.

Fallout serijal je unikatan zbog toga što je setting post-apokalipsa, a svijet je pun nadrealnih likova, crnog humora i retro-futurizma, a Bethesda je u F3 iz nekog razloga napravila klasično depresivni post-apokaliptični svijet. 

 

I ne, ne slažem se da je kvaliteta priče stvar ukusa i smatram da svatko s malo mozga može primijetiti kada je scenarij dosadan i prosječan. Dok je u vegasu trebalo odlučiti tko je najmanje zlo, u trojci je odluka u suštini hoćeš li se pridružiti Majci Terezi ili Hitleru 

 

U trojci također nema sistema reputacije ni frakcija, tako da doslovno možeš odraditi sve opcije odjednom i kao u Skyrimu istovremeno imati deset kontradiktornih titula. I naravno kraj je u F3 good vs. bad dok u vegasu (kao i u starim falloutima) imamo naraciju svake frakcije, grada i lika na čije je živote utjecao glavni lik.

 

Ukratko FNV > F3 u svakom pogledu.

17 godina
offline
Re: Fallout 4
Rhodin kaže...
Space kaže...
...

Zanima me kako će napraviti skillove. Oće li baciti na skyrim kako ih koristiš tako rastu, ili na fallout, dobiješ lvl pa dodjeljuješ bodove. Nakon 5 fallouta sa dodjeljivanjem mogli bi fore rade baciti na rast s korištenjem.

 A mogli bi, fore radi, još malo raz*ebati franšizu. Recimo, promijeniti imena frakcija. Čemu imat Brootherhood of Steel ponovo, kad bi mogli biti "Leather Geishas" - skupina prostitutki muških, ženskih i... što već naleti, koje nose samo utegnute kožne opravice, odvode ljude u krevet i tamo im pokradu svu tehnologiju, znanje i ideje... Nešto poput bivšeg Brootherhood of Steel, samo skuže da čelična odijela nisu toliko cool, pa promijene obleku u nešto više u skladu sa modom, prilagode "modus operandi", a zadrže isti cilj?

Ili recimo nešto manje radikalno, naprave svijet poput obliviona. Monsteri se respawnaju svuda, pa recimo kad na početku igre uđeš u neko mjesto i tamo budu jadni lvl 2-3 banditi u poderanim majicama sa noževima, letvama i cijevima, a kad se vratiš na lvl 20+ tamo te dočeka skupina supermutanata sa gatling laserima, rocket launcherima i slično... bez IKAKVOG pametnog objašnjenja, to bi bilo jaaako cool.

Ili recimo izbace sve što ima ikakvog doticaja sa RPG-om, i pretvore ovo u čistu pucačinu.

 

Ja mislim da su to sve cool ideje i da ovaj serijal do sada nije dovoljno raz*eban, da tu ima još mjesta okrljaštiti ga, pojednostavnit i približit masama... Možda ko u dying light, dodat parkour elemente, to je moderno trenutno.

 

Zanimljiv odgovor. Skillovi su u izometrijskim igrama imali puno više smisla nego u F3. Tamo su radili kao vjerojatnost optimalnog ishoda. (Random + Skill - DC > threshold ? y:n). U F3 je jedino speech tako radio, ali je bio shit, U F:NV je odveden u drugu krajnost, definitivno korak naprijed. SPECIAL i 20-ak skillova za punit su obilježje žanra, ali mi stvarno ne bi smetalo da to promjene. Ne vidim ništa loše u tome da ti skillovi rastu kako ih koristiš, poboljšavaš perkovima naspram stagnacije između levela.

 

Dakle SPECIAL da, skillove -> izmjenit, perkove ostaviti.

 

"Monsteri se respawnaju svuda, pa recimo kad na početku igre uđeš u neko mjesto i tamo budu jadni lvl 2-3 banditi u poderanim majicama sa noževima, letvama i cijevima, a kad se vratiš na lvl 20+ tamo te dočeka skupina supermutanata sa gatling laserima, rocket launcherima i slično... bez IKAKVOG pametnog objašnjenja, to bi bilo jaaako cool."

 

To i je trenutačno tako :S

Skoro svako područje ima spawn tablicu koja približno prati tvoj level. U F:NW su napravili mix između područja i te tablice. Nisi mogao do Vegasa direktnom rutom zbom deathclawa koji bi te na malim levelima pojeli, dok se u F3 možeš gibati praktički bilo gdje po mapi od lvl-1.

Poruka je uređivana zadnji put pon 8.6.2015 0:45 (Space).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
Alex Mercer kaže...

I ne, ne slažem se da je kvaliteta priče stvar ukusa i smatram da svatko s malo mozga može primijetiti kada je scenarij dosadan i prosječan. Dok je u vegasu trebalo odlučiti tko je najmanje zlo, u trojci je odluka u suštini hoćeš li se pridružiti Majci Terezi ili Hitleru

Ne možeš kvalitetu priče ocjenjivati na temelju toga kakve su mogučnosti odabira u razgovoru. Po tom kriteriju sve igre u kojoj igrači nemaju mogučnost odabira imaju "lošu priču".

15 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
ivan_h01 kaže...
Alex Mercer kaže...

I ne, ne slažem se da je kvaliteta priče stvar ukusa i smatram da svatko s malo mozga može primijetiti kada je scenarij dosadan i prosječan. Dok je u vegasu trebalo odlučiti tko je najmanje zlo, u trojci je odluka u suštini hoćeš li se pridružiti Majci Terezi ili Hitleru

Ne možeš kvalitetu priče ocjenjivati na temelju toga kakve su mogučnosti odabira u razgovoru. Po tom kriteriju sve igre u kojoj igrači nemaju mogučnost odabira imaju "lošu priču".

 Meni se cini da ti njegov argument ne mozes pobiti pa mu  napadas primjer, ayy lmao 

http://pastebin.com/DXwqCPC6 | http://pastebin.com/kheqY90X http://pastebin.com/xrfBayiE |Quidquid latine dictum sit, altum sonatur/ http://pastebin.com/jC7WFb8N /
12 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4

Koji argument? Da F3 nema dobru priču?
Pa možda se ne razumijemo, ali ja kao priču u igrama mislim na glavni quest, koji ako izdvojimo iz igre, samo kao priču-fikciju, bez gameplaya na umu i kome se šta sviđa, funkcionira dobro i to na više razina.


Primjera radi u F3, se citat iz Biblije suptilno provlači kroz cijelu priču i na kraju postaje aktivacijski kôd "doomsday" mašine, i cijelu stvar lijepo zaokružuje. Za mene je to dobra priča, storytelling.
Ne može sve imati nekakav epic twist!

17 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
ivan_h01 kaže...

Ma ne smeta mi uopće, nego samo kažem da je sličan traileru za F3.

Na žalost, ranije nastavke nisam imao prilike igrati, pa ne znam kakve trailere/filmove imaju... A ako su svi  takvi slični onda to i ok, u skladu sa ostalim prethodnima... Kao neki zaštitni znak

 

koji si ti  sretnik. mislim da bi puno ljudi platilo da im se izbriše sjećanje pa da mogu ponovo odigrati 1 i 2

12 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4

Haha! Pa dobro. Možeš ih svejedno opet odigrati...

 

Volim odigarti starije igre, pogotovo koje nisam još odigrao, i bude mi gušt, pa dok večina vrišti dx12 ja idem u rikverc :-)

 

Ljudi uglavnom zadržavaju sentimetalnost prema nekim dobrim igrama koje su odigrali u mladosti, pa im je onda teško objektivno suditi modernim igrama.

13 godina
offline
Re: Fallout 4
ivan_h01 kaže...
<p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><span style="text-decoration: line-through;"><span style="text-decoration: underline;"></span></span><em><span style="text-decoration: underline;"><br /></span></em></p> <p>ZA&Scaron;TO OPET PAS!?</p> <p><br />Volim Bethesedine igre, iako se slažem da je Skyrim malo razvodjen (no igra je svejedno vrhunska), i sviđa mi se F4 <em>trailer</em>, moram uputiti jednu maaalu kritiku, a to je: Za&scaron;to opet pas!? Ne znam koliko od vas se sjeća glavnog <em>trailera</em> za F3 (koji, <em>btw</em>, počinje na identičan način - odzumiranjem od upaljenog TV-a, a tu je i Mr. Gusty u kuhinji) i općenito glavne ideje za defaultnog/<em>poster boya</em> za glavnog lika. U F3 je on očita inspiracija Mad Maxa u kojem isto nosi kožni oklop (<em>post-apocalyptic</em> kolekcija jesen-zima) i &scaron;eta sa ofucanim ćukom pored sebe. E sad, ponoviti/isforsirati istu ideju, je za mene malo čudno, pogotovo ako znamo koliko problema <em>AI NP</em> likovi imaju u Bethesedinim igrama, i to pogotovo <em>followeri</em>/<em>companioni</em>, i da večina igrača ne voli, ako na to <em>questom</em> nije prisiljena, sa sobom voditi bilo kakve <em>NPC</em>-ijeve, pogotovo ne onu đukelu sa početka.</p> <p><br />MOGUĆI <em>SPOILERI</em>!</p> <p><br />Negdje sam pročitao, spominje se neka bionička ruka, ili tako ne&scaron;to, na glavnom liku. Ja ...

 

Ovo izgleda kao onaj screen kad se šifre "crackaju".

 

 

13 godina
odjavljen
offline
Re: Fallout 4
Alex Mercer kaže...

Ne sjećam se trojke baš najbolje, ali New Vegas je imao puno bolje napisan scenarij od Witcher serijala i odličan smisao za humor...

 

 Jesi ti igrao Witchera? Nikada u nekoj igri nisam naisao na tako dobro okarakterizovane likove i njihove stavove, kao i sjajno napisane dijaloge i odglumljene karaktere...

Pomenu neko politiku i zasto bi se Geralt petljao u to, pa i nemora, izbor je na igracu. A to oces li spasiti nekog ili nesto u igri ima odredjenu posledicu koja se vidi nakon nekoliko sati igre (sjajna filozofija CDPR-a, tako da nemozemo jednostavno da loadujemo nekoliko sati unazad, frustrirajuce je). U Witcheru niko nije dobar, niko nije los, i izbori su sjajni da covek prosto ne zna kuda bi i zbog cega. Zasto ubiti/ostaviti Letha postoji milion razloga za i protiv. Witcher je igra u kojoj te je briga za likove iz tvog okruzenja, gde se oseti neka emocionalna povezanost izmedju igraca i njih. U Fallotu su mi ti "humor" dijalozi kada zelim nekog da podhebem, a inace nisam takav igrac. Reci da NV ima bolje napisan scenarij od Witchera?!  a to je Witcheru sve 

Poruka je uređivana zadnji put pon 8.6.2015 11:06 (Comi123).
16 godina
offline
Re: Fallout 4
Comi123 kaže...
Alex Mercer kaže...

Ne sjećam se trojke baš najbolje, ali New Vegas je imao puno bolje napisan scenarij od Witcher serijala i odličan smisao za humor...

 

 Jesi ti igrao Witchera? Nikada u nekoj igri nisam naisao na tako dobro okarakterizovane likove i njihove stavove, kao i sjajno napisane dijaloge i odglumljene karaktere...

Pomenu neko politiku i zasto bi se Geralt petljao u to, pa i nemora, izbor je na igracu. A to oces li spasiti nekog ili nesto u igri ima odredjenu posledicu koja se vidi nakon nekoliko sati igre (sjajna filozofija CDPR-a, tako da nemozemo jednostavno da loadujemo nekoliko sati unazad, frustrirajuce je). U Witcheru niko nije dobar, niko nije los, i izbori su sjajni da covek prosto ne zna kuda bi i zbog cega. Zasto ubiti/ostaviti Letha postoji milion razloga za i protiv. Witcher je igra u kojoj te je briga za likove iz tvog okruzenja, gde se oseti neka emocionalna povezanost izmedju igraca i njih. U Fallotu su mi ti "humor" dijalozi kada zelim nekog da podhebem, a inace nisam takav igrac. Reci da NV ima bolje napisan scenarij od Witchera?!  a to je Witcheru sve 

Izvini, ali nismo svi Witcher fanboyi. Ok mi je serijal, ali ništa spektakularno. Nisam još pošteno zaigrao tricu, ali u prva dva (pogotovo u drugom) je priča i više nego tanka.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Fallout 4
Grozni_Zabac kaže...

Ovo izgleda kao onaj screen kad se šifre "crackaju".

 

Kasnije sam ispravio tu nepravdu.

Ti se desi kada šalješ sa mob, sa ne baš super stabilnog preglednika. No rasprava je od tada krenula dalje....

15 godina
neaktivan
offline
Fallout 4

Netko si je dao truda i potražio sve lokacije iz trailera u RL Bostonu, i procjenio veličinu mape na cca 30 kvadratnih milja.

 

http://imgur.com/gallery/lFIxR#SOFYKFg

Poruka je uređivana zadnji put pon 8.6.2015 17:33 (Zmalamuth).
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Fallout 4
Comi123 kaže...
Alex Mercer kaže...

Ne sjećam se trojke baš najbolje, ali New Vegas je imao puno bolje napisan scenarij od Witcher serijala i odličan smisao za humor...

 

 Jesi ti igrao Witchera? Nikada u nekoj igri nisam naisao na tako dobro okarakterizovane likove i njihove stavove, kao i sjajno napisane dijaloge i odglumljene karaktere...

Pomenu neko politiku i zasto bi se Geralt petljao u to, pa i nemora, izbor je na igracu. A to oces li spasiti nekog ili nesto u igri ima odredjenu posledicu koja se vidi nakon nekoliko sati igre (sjajna filozofija CDPR-a, tako da nemozemo jednostavno da loadujemo nekoliko sati unazad, frustrirajuce je). U Witcheru niko nije dobar, niko nije los, i izbori su sjajni da covek prosto ne zna kuda bi i zbog cega. Zasto ubiti/ostaviti Letha postoji milion razloga za i protiv. Witcher je igra u kojoj te je briga za likove iz tvog okruzenja, gde se oseti neka emocionalna povezanost izmedju igraca i njih. U Fallotu su mi ti "humor" dijalozi kada zelim nekog da podhebem, a inace nisam takav igrac. Reci da NV ima bolje napisan scenarij od Witchera?!  a to je Witcheru sve 

 Joj toliko puta sam čuo o tim "genijalnim izborima u Witcheru" da mi već na uši izlazi... Frend je razmišljo satima o svakom izboru, ja sam imao potrebu filozofirat o ovakvom ili onakvom izboru, kojoj frakciji se pridružit, Iorveth ili Roche, ubit Stanisa ili ne...

Sve što ću reć na tu temu je da je to totalno irelevantno. Jedini bitan izbor u igri je hoćeš li ostavit tetovažu ili ćeš ju maknut. Scenarij je tako napisan da su svi ostali izbori irelevantni i dolazi car koji sva područja oko kojih si se borio i ramišljao u W2 osvoji. Letho živ ili mrtav? Pa ako je živ pričat ćeš sa njim u W3, ili nećeš, ako nije nećeš imat izbora, ali nije bitno ni za šta. Izbor koga si hebao ili nisi je svejedno nebitan... Podjeća me nekako po početak W2 gdje si sa Triss u krevetu štogod bio tvoj izbor u prvoj igri.

 

Imate osjećaj da u Witcheru radite neku razliku, ali sve je nakraju nebitno, jedino što je tamo bitno je putovanje od početka do kraja igre i kako to djeluje na vas, sve ostalo je izbor autora. Čak i epilog koji liči na one iz Fallout serijala je nebitan, jer nakon njega dolazi carska vojska i do početka W3 su sva područja na koja si mogao utjecat ionako pod okupacijom i doslovce su svi tvoji izbori iz W2 nebitni.

 

Fallout NV, koliko god su mi originali bili draži, barem na kraju ostavlja svijet oko tebe onakav kakav sam si ja zamislio - vođen NCR-om, Cezarom ili starim wannabe playbojem koji je zatvoren u kutiju.

 

Jednako je bilo i u prethodnim igrama i uvijek si znao kako su stvari završile za koga, te imao kakvu-takvu satisfakciju da si nekom promijenio život, na dobro ili na loše.

 

 

13 godina
offline
Re: Fallout 4

 

 

 Ti nakon 6 godina ne znas kako se skrivaju spoileri il si namjerno bio bezobrazan? 

 

Edit: isprike na ogromnom citatu.. ispravio sam s moba koliko sam mogao

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.6.2015 18:28 (neznalica90).
13 godina
odjavljen
offline
Fallout 4

Kada bi trebalo da igra bude prikazana na E3? Datum? Vreme?

 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice