Nebih reko. Navodno ce igra bit na novom Creation engineu na kojem se vrti i Skyrim, ali za Fallout 4 ce bit upgrade enignea.
MetlaV2 u guzici...
Nebih reko. Navodno ce igra bit na novom Creation engineu na kojem se vrti i Skyrim, ali za Fallout 4 ce bit upgrade enignea.
MetlaV2 u guzici...
Ovo koliko vidim je gembryo, nazalost. Ali posto su mi F3 i NV sjajne igre oprosticu im...
Nebih reko. Navodno ce igra bit na novom Creation engineu na kojem se vrti i Skyrim, ali za Fallout 4 ce bit upgrade enignea.
Ljudi dajte bre! Creation Engine je Gembryo koji je preimenovan! Ovo u Falloutu 4 je 99% Gembryo! Witcher 3 je prava next-gen igra sto se grafike tice! Gembryo je star od 2002 jos od Morrowinda, i malo je sramotno da nisu napisali novi engine. Da ne ispadne da hejtujem procitajte prve stranice teme gde sam kao lud bio nahajpovan za Fallout 4, ali kada sam video sta su napravili Poljaci sa Witcherom...
Upravo sam donio odluku da ako opet bude loading screen svaki puta kada izadjem i udjem u neku baraku necu igrati igru i gotovo, neka sve drugo bude savrseno necu i amen, prekriziti cu je i gotovo...
Upravo sam donio odluku da ako opet bude loading screen svaki puta kada izadjem i udjem u neku baraku necu igrati igru i gotovo, neka sve drugo bude savrseno necu i amen, prekriziti cu je i gotovo...
Ja baš neću igrati igru ako ne bude loading screenova.
Baš mi dobro dođu da se idem popišati nabrzinu.
Todd Howard:
*neznam dali je to "for real"; samo sam našo u postu, a nigdje izvor
We decided to remove the character creator and replace it with a set-in-stone character (you can change his hair color though) in order to have a more focused narrative.
Narrative, that's what Fallout 4 is all about. You know, we want to make the player connect to the character he's playing and that can only happen if he actually speaks and doesn't just act as a dead vessel.
When we worked on Fallout 3 the whole "RPG-system" was something we did out of obligation, it's a Fallout game afterall. But what were were really interested in is the story, it's story-driven games that people want to see, it was always our vision for the franchise
We've always witnessed players become frustrated when they find a new weapon or see a special dialog option appear but they can't use it because they don't have the required stats.
S.P.E.C.I.A.L was an archaic system really, a dinosaur left over from a time when games played like a spreadsheet.
We want you to have fun without having to look up a strategy guide or pull out a calculator, so we nixed it.
There's still skills of course, we wouldn't want to abandon the RPG roots! But they now increase as you use them, so the system is more organic now. Your character adapts for what you use and what you need, and not for what you think you'll need from a random guess
Todd Howard:
There's still skills of course, we wouldn't want to abandon the RPG roots! But they now increase as you use them, so the system is more organic now. Your character adapts for what you use and what you need, and not for what you think you'll need from a random guess
Ovo boldano = Oblivion.
Ako je istina nisu puno razmišljali...
Ljudi dajte bre! Creation Engine je Gembryo koji je preimenovan! Ovo u Falloutu 4 je 99% Gembryo! Witcher 3 je prava next-gen igra sto se grafike tice! Gembryo je star od 2002 jos od Morrowinda, i malo je sramotno da nisu napisali novi engine. Da ne ispadne da hejtujem procitajte prve stranice teme gde sam kao lud bio nahajpovan za Fallout 4, ali kada sam video sta su napravili Poljaci sa Witcherom...
W3 prava next gen igra? Mozda prije downgradea grafike. Sad nekima vise nije tak uber.
Ako je to istina onda ovo ide prema witcher done wrong tipu rpg-a. Jedino što ih je dosad spašavalo je što znaju napraviti zanimljivi i lijep svijet, koji nakon što ( ako i ) prijeđeš main quest istražuješ i modiraš. Njima je uvijek izdavanje mod toolsa dizalo ocjenu sa ~7+-/10 na 11/10. Ako stave predefiniranog MC s nekom kustomizacijom (tipa ME) i fokusiranom pričom ( tipa ME, TW3) rade 10 koraka unazad.
Todd Howard:
There's still skills of course, we wouldn't want to abandon the RPG roots! But they now increase as you use them, so the system is more organic now. Your character adapts for what you use and what you need, and not for what you think you'll need from a random guess
Ovo boldano = Oblivion.
Ako je istina nisu puno razmišljali...
Šta Oblivion? I Skyrim isto tako funkcionira... Za mene je ovo bolji sistem jer je realniji.
Zapravo teksture i življe boje mi se sviđaju. (dosta mi je mračne atmosfere poslije fallouta3 i skyrima). Osvjetljenje im je isto uredu. Jedino characters su malo smotani pogotovo animacije. Ako su već ovi u Bethsedi nesposobni da sami naprave poštene animacije zašto jednostavno ne unajme par talentiranih modera? Ima ih jato na nexusu i loverslabu :/
Ako je to istina što je Todd rekao, onda križam FO4.
Ako je to istina što je Todd rekao, onda križam FO4.
Q: Any other new features you'd like to announce?
Todd Howard: One of them most common requests we've heard over the years is to add dragons to the world of Fallout. We can now confirm we will be doing just that! But not just that, you can also look forward to dinosaurs with jetpacks shooting lazers out of their eyes!
Svaka budala može napisat bilo što i reći da je citat, ne vjerujte svemu što pročitate na internetu...
Nova igra na popisu želja...
Igrao sam sve nastavke i osobno mi je Fallout franšiza ok za ubijanje vremena i ona mješavina starog štiha s futurističkim.
A ti bi radije da smo i dalje zapeli u 90-ima i da je svaki RPG i dalje izometrijski turn-based sa kilometarskim tekstovima od kojih je pola suvišno i NPC-evima bez glasova? Volim i ja stare Falloute, ali jebiga, vremena se mijenjaju, a tako i igre. Po meni sljedećem Falloutu samo treba novi engine i dobar scenarist za jednu vrhunsku igru.
A vidiš ja se apsolutno ne slažem sa ovim mišljenjem, čak štoviše mislim da je to budalaština i žao mi je što je ljudima danas draže igrat kvazi pucačinu, koja nije ni pucačina ni RPG, nego punokrvni RPG (izometrijski, ili modernije 3D svijet sa slobodnom kamerom), sa cijelim partijem koji se može kontrolirat ili kao što su imali originalni Fallouti, gdje kontroliraš svog lika, dok je party samostalan, ali prisutan.
Ne mora biti čak ni full turn-based, svašta su eksperimentirali sa nekim real-time sa pauzom i svašta nešto, ali iskreno, najgluplja varijanta mi je bethesdin 3D, first/third person sa VATSom. Da ne velim da je engine smeće, a priča ili barem osjećaj koji svijet daje jako loš. Koliko god su priče u 2 originalna fallouta bile loše i gdje je sve bilo ispričano u zidovima teksta, toliko je osjećaj u svijetu bio bolji. Tj. bio je mračniji, osjećalo se da se ljudi muče sa životom... preživljavaju i očajni su. To niujednom trenu u Bethesdinim verzijama nisam doživio.
To ne znači da takva igra, koju opisujem, ne bi mogla biti na modernom engineu, sa modernim 3D svijetom, prekrasnom grafikom itd. Ali ono što vi ne razumijete je da RPG korijenje vuče iz nekakvih D&D igara gdje je focus na taktiziranju, a ne na akciji. Bethesda je mogla radit kopiju nebrojeno drugih igara, od Mass Effecta, Borderlanda i sličnih, ne uništavat franšizu poput Fallouta. Kad je već išla to radit, onda barem da je priča dobra i da su napravili normalnu igru sa dobro posloženim svijetom, a ne nalijepili nove teksture na grozan engine, u 3 minute smislili priču i dali studentima da popune rupe u scenariju - jer to je rezultat koji smo dobili.
Na stranu što sam te igre prešao, više iz nostalgije prema originalima... i što su povremeno djelovale oK, ali ništa u njima nije vratilo onaj osječaj igranja prve dvije igre. Kad kažem da je fallout tactics puno bolje odrađen, a večina nas se slaže da je daleko najlošiji u serijalu, više ne moram puno objašnjavat.
Mene također smeta pretvaranje RPG-a u akcijske avanture ili nazivanje akcijskih avantura RPG-om (Witcher 3).
Međutim, to ne znači da RPG mora ostati na izometrijskom pogledu. Fallout 3 po meni nije loš s tog aspekta, ali mislim da je Dragon Age tu našao neku zlatnu sredinu.
Inače,imaš Wasteland 2 ako želiš old school Fallout osjećaj.
Slažem se. Ali moramo bit svjesni da novi fallout cilja i na nove igrače,ne samo ljubitelje serijala. 3 i NV su vjerojatno vecini ljudi bili prvi doticaj sa falloutom. Isto kao što je Skyrim bio prvi (loš) doticaj s TESom...
Al bethesda uvijek ima problem sa svijetom. Napravi veliki svijet koji je mrtav i bezličan. Nikad nedobijes nikakvu rekogniciju za to šta radiš,sve to djeluje pomalo prazno...voštano
Mene također smeta pretvaranje RPG-a u akcijske avanture ili nazivanje akcijskih avantura RPG-om (Witcher 3).
Međutim, to ne znači da RPG mora ostati na izometrijskom pogledu. Fallout 3 po meni nije loš s tog aspekta, ali mislim da je Dragon Age tu našao neku zlatnu sredinu.
Inače,imaš Wasteland 2 ako želiš old school Fallout osjećaj.
Baljezganje... Sta je za tebe pojam RPG? Witcher 3 ima sjajan lore, sjajan svet, sjajne skilove, questove, borbenu mehaniku koja nije samo klik, klik, klik, vec se moras unapred pripremiti, pravilno pozicionirati, taktizirati, na vecim tezinama ti se i najmanje greske obiju od glavu. Drugo, ni jedan RPG ne oblikuje svet kao sto to radi Witcher, ni jedna igra nema karaktere za koje te je zapravo briga i cije zivote oblikujes, svesno ili ne, izbor-posledica sistem gde igrac mora da preuzima odgovornost za ono sto radi.
Daj bre, ko bi igrao Witcher da je izometrijski? Te se igre polako gaze i svi developeri teze da naprave 3D svet u realnom kretanju sa izmenom godisnjih doba, dan i noc, i slicno. Sto se Bethesda ne vrati na izometrijski pogled u Fallout 4, znaju da bi igra za vecinu bila shit i da bi mozda oni old school igraci (40+ godina) odigrali, a takvih je malo... Meni je licno drago, jer nikada nisam mogao da sazvacem taj izometrijski pogled.
Da malo vidim...
MetlaV2 ljudi su veliki minus, no možda se to doradi iako sumnjam.
Nadalje, zašto su svi ljudi građom identični, (kao i uvijek dosada)? Zar je teško napravit više modela likova? Debele, manje, mršavije, normalne? Ne razumjem tu direkciju kod Bethesde...
Prezentacijski kao i promjena arta, (micanje sivila/zelenila) izgleda dobro. Osvjetljenje i sun shafts djeluju mnogo bolje nego kod prethodnih Bethesda igara, ali malo sam gledo i čini mi se da ne postoji ambient occlusion efekt, (tu nema nikavoh AO efekta). Nadam se implementaciji HBAO+ efekta koji recimo u Witcheru 3 radi mnogo bolji posao od SSAO, a da ne pričam kada je efekt isključen.
Draw distance je PS3 verzija!
Teksture djeluju OK kao i palet boja...
Sada će mi netko počet "grafika nije bitna"... Sve je ovo bitno za imerziju i živi svijet, a pogotovo to šta su svi likovi građom identični, (npr ovdje i ovdje) - opet, to zbilja ne razumjem. Možda su to promjenili, ali sumnjam i to je nedopustivo! Treba samo pogledat Witchera 3 pop itanju likova u igri
Voice acting glavnog protagonista je dobrodošla promjena jer bolje je tako nego da smo njemi svjedok koji luta pustinjom. Također nadam se da će voice acting odradit više od pet ljudi koji su do sada davali glasove svima u bethesda igrama. Nadam se malo boljoj priči i likovima nego do sada...
Nadalje dali će se zabunit i stavit recoil na oružje ovog puta? Sumnjam, bit će "igra za mase" jer je netko valjda glup da između par "burstova" pusti triger/miška da stabilizira oružje...
Voli bi neki hardcore mode kao šta je imao New Vegas gdje treba jesti, spavati itd...
Za ostalo treba sačekat E3 pa vidjet dali ima iznenađenja šta se tiče ovih negativnih djelova koje sam istako, (ponajviše dizajn i animacije likova).
Dajem im veliki plus šta nisu koristil bullshotove i lažne trailere šta je danas postala normalna praksa!
______________________
Trailer za trojku VS trailer sa četvorku
Netko treba dobit povišicu za kreativnost...
Još nešto:
"For what it's worth, Todd Howard mentioned in an interview that the new consoles (specifically their RAM) allowed them to stream building interiors as you approached them, allowing you to enter them without loading screens. Coupled with the rumours that the last-gen versions are being released later, with less features, indicates that Bethesda have leveraged the strength of newer hardware where they can from a gameplay perspective, and that the last gen version will lack more than just a full HD resolution."
Baljezganje... Sta je za tebe pojam RPG? Witcher 3 ima sjajan lore, sjajan svet, sjajne skilove, questove, borbenu mehaniku koja nije samo klik, klik, klik, vec se moras unapred pripremiti, pravilno pozicionirati, taktizirati, na vecim tezinama ti se i najmanje greske obiju od glavu. Drugo, ni jedan RPG ne oblikuje svet kao sto to radi Witcher, ni jedna igra nema karaktere za koje te je zapravo briga i cije zivote oblikujes, svesno ili ne, izbor-posledica sistem gde igrac mora da preuzima odgovornost za ono sto radi.
Ovo ja totalno objektivno. Baš se vidi da nisi Witcher fanboy
Voice acting glavnog lika u FO4 će biti problem za custom questove ako igru bude moguće moddati i dodavati questove.
Ima dosta quest modova za NV koji su zabavniji od onih u defaultnoj igri.
Todd Howard:
We want you to have fun without having to look up a strategy guide or pull out a calculator, so we nixed it.
Igraci Fife ce, siguran sam, bit odusevljeni ovime...
Todd Howard:
We want you to have fun without having to look up a strategy guide or pull out a calculator, so we nixed it.
Igraci Fife ce, siguran sam, bit odusevljeni ovime...
Ovo zvuči kao, ne brinite se nećete morat koristiti mozak za igranje ove igre nikad jer će vam sve bit nacrtano na ekranu gdje da idete, što da stisnete itd.
Imam neki filing da će ovu igru spasit modovi na kraju krajeva da ne bude totalna bljuzga, a tu reprizu smo već gledali.
Ovo ja totalno objektivno. Baš se vidi da nisi Witcher fanboy
Ako cemo realno...
Ovo zvuči kao, ne brinite se nećete morat koristiti mozak za igranje ove igre nikad jer će vam sve bit nacrtano na ekranu gdje da idete, što da stisnete itd.
Imam neki filing da će ovu igru spasit modovi na kraju krajeva da ne bude totalna bljuzga, a tu reprizu smo već gledali.
Ovo^
Uopće ne sumnjam u to.
Modovi mogu malo spasiti stvar, ali samo do neke mjere.
Hardcoded stvari poput količina skillova u Skyrimu se ne može mijenjati.
Jebi ga. Cilj im je pojednostaviti igru i prilagoditi ju što većoj publici. Ipak je to biznis, a svrha biznisa je zarađivanje novaca.
OBAVEZNO POGLEDATI. CINI SE DA LIK ZAISTA NIJE LAGAO:
http://www.reddit.com/r/Fallout/comments/28v2dn/i_played_fallout_4
OBAVEZNO POGLEDATI. CINI SE DA LIK ZAISTA NIJE LAGAO:
http://www.reddit.com/r/Fallout/comments/28v2dn/i_played_fallout_4
"LIK", procitas link i ocito je da se radi o zenskoj
OBAVEZNO POGLEDATI. CINI SE DA LIK ZAISTA NIJE LAGAO:
http://www.reddit.com/r/Fallout/comments/28v2dn/i_played_fallout_4
Wow, fantastično. Čitam i mislim si, hmm, troll vidio trailer pa sad dodaje priče. Onda vidim "11 months ago". Wow.. Znači istina je i biti će novi engine, mapa oko 3x veća od Skyrima i mogućnost ptičje perspektive o.O
OBAVEZNO POGLEDATI. CINI SE DA LIK ZAISTA NIJE LAGAO:
http://www.reddit.com/r/Fallout/comments/28v2dn/i_played_fallout_4
"This version uses a brand new engine built from the ground up to take advantage of the power of next gen systems. Absolutely everything is new, and no assets or scrips are being used from Fallout 3/NV or Skyrim."
Pa vidjeli smo u traileru da to nije nikakav "built from the ground up engine", a i potvrdili su već da neće biti cross-gen naslov. Pogotovo mi je ta priča o ptičjoj perspektivi sumnjiva, kako bi to uopće funkcioniralo u igri ovakvog tipa? Navjiše mi miriše na bulšit da je lik muško po defaultu i onda NAKON što završimo igru možemo "promijeniti spol". Koja bi uopće bila svrha te mogućnosti?
Ništa konkretno ne vidim u ovom "leaku" osim da je radnja u Bostonu, a glasine za to postoje već godinama.