Dragon Age: Inquisition

poruka: 755
|
čitano: 93.787
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition
Rocinante2112 kaže...

znam da se moze trčat van kombata.

 

samo je iritantno. Iz game design perspektive. To je ko da imas tenk koji ima 4 vrste granate a nemoze izabrat granatu koja mu treba u danom trenutku. Svaki moderni ima autoloader i moderni SUP koji to radi za njega ili topnik manualno na računalu bira...
Šta ja nebi mogao drugi staff uzet,ili imat 2 mača opasana na boku i uzet koji mi više odgovara.

Jes,moze se se,samo je iritantno. eto

 A daj mi molim te reci koji RPG ti dozvoljava da u sred kombata mijenjaš oružja?

Mislim, bilo bi fora da u sred bitke moj Kinght Enchanter izvadi bacač raketa, ali to ne bi imalo smisla u ovoj igri (kao niti u jednoj igri koja se imalo bazira na Dungeons&Dragons pravilima).

PSN - DeniZg80
12 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition
DeniZg kaže...
Rocinante2112 kaže...

znam da se moze trčat van kombata.

 

samo je iritantno. Iz game design perspektive. To je ko da imas tenk koji ima 4 vrste granate a nemoze izabrat granatu koja mu treba u danom trenutku. Svaki moderni ima autoloader i moderni SUP koji to radi za njega ili topnik manualno na računalu bira...
Šta ja nebi mogao drugi staff uzet,ili imat 2 mača opasana na boku i uzet koji mi više odgovara.

Jes,moze se se,samo je iritantno. eto

 A daj mi molim te reci koji RPG ti dozvoljava da u sred kombata mijenjaš oružja?

Mislim, bilo bi fora da u sred bitke moj Kinght Enchanter izvadi bacač raketa, ali to ne bi imalo smisla u ovoj igri (kao niti u jednoj igri koja se imalo bazira na Dungeons&Dragons pravilima).

 čak origins je imao 2 slota za oruzje. prvi i drugi.

 

mogao si u close combatu ako si rogue promijenit na daggere sa luka i obratno...

 

11 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition
Rocinante2112 kaže...

 čak origins je imao 2 slota za oruzje. prvi i drugi.

 

mogao si u close combatu ako si rogue promijenit na daggere sa luka i obratno...

 

Da, imaš pravo. Dosta je vremena prošlo pa se ne sjećam više. Ali, mislim da u Originsu nije bilo tako lako napraviti talent respec.

 

Ja u ovoj igri nisam toliko osjetio potrebu za mijenjanjem oružja u smislu ranged/close combat, jer sam igrao Knight Enchantera koji sam po sebi ima obje opcije (ranged napad sa staffom/spellovima i close combat sa Spirit Blade-om).

PSN - DeniZg80
15 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition
DeniZg kaže...

Kak ne možeš mijenjati oružja? Možeš promijeniti oružje uvijek, osim dok si u combatu.

 Zašto bih van borbe mjenjao oružja? Mislim jel hodaš okolo pa mjenjaš mač svake 3 sekunde?

DeniZg kaže...

Isto tako, amulet kojim resetiraš talente je super stvar. Barem imaš opciju resetiranja talenata, za razliku od Skyrima. Ili se ne moraš vraćati do nekakvog trenera da bi to napravio.

Skyrim ti daje opciju da preko Guildova do 100 lvla podigneš sve abilitie, skillove i magije. Možeš ih čak van questova i sam podizati ako dovoljno koristiš neko oružje i skill.

Dragon Age ima 27 levela i to ti je taman da popuniš primarni school of magic i specijalizacija.

Znači nema veze sa ovima što ja pričam.

 

Apsolutno svaki protivnik je slab na jednu od lightning/fire/ice magija. Znači igra ti da mogućnost da promjeniš koju ćeš magiju (što je ok jer da si zatvoren u jednu magiju do kraja igre je monotono jer ima 3 spella.) ali ti ne da da promjeniš oružje kad je najpotrebnije.

Iako znaš da će protivnik sigurno biti slab ili na led/vatru/munje.

 

U Skyrimu ima nekoliko desetaka spellova ( i jednokratni scrolovi) i igra ti dopušta da ih sam dižeš kako te volja. Ovdje imaš 3 u jednoj magiji i još 3 za specijalizaciju.

 

DeniZg kaže...

Shardove mijenjaš za povećanje statsa u Forbidden Oasisu.

Šardova ima gazilijun, a samo otvaraju vrata do fire/ice/lightning resistance, što inače drugi RPG-ovi nude kad povećaš level. Ovdje nema povećanja statsa pa skakućeš po kamenju da bi digao resistance. To i nije loše kad si u Hinterlandsu/Emerald graveu jer je lijep okoliš, ali u onim pustinjama.... Kamen do kamena, još kamena

 

Znači kompletna mehanika igre kad igraš maga je jedna od te tri magije. Spirit je loše igrati jer si pasivan u borbi i moraš više igrati sa companionima, što je dva sata po borbi u tactical viewu. Kako igra samo štanca neprijatelje, nije baš da svaki put imam volju paliti tactical za 3 levata sa lukom i strijelom.

Nemoj slučajno reći da ti je gušt usred Hinterlandsa paliti tactical view kad te 29 put napadne grupa Templar Knight/Marksman/Shadow?

 

Ovako ti uzmeš DPS maga, a Solasa/Doriana napraviš za suportera/spirit.

 

DeniZg kaže...

Ajd ti prvo upoznaj sve elemente igre, završi ju kompletno, pa onda razmisli o svemu što si napisao.

Joj  daj molim te.

 

Kad igraš maga biraš hoćeš jednu od tri eksplozije, jedan od tri diseablea ili jednu od 3 zamke. Ajde lightning je malo aktivniji. Jednom zmaju fire bomb isprazni 500hp-a, drugom piše immune. I to je kompletna filozofija borbe.

 

I onaj Hissing Wastes. 1000000 kvadrata zone i 3 ista questa kao i u Western Approuchu. Shard, Rift i Venatori.

 

Zajeb kaže...

Nitko mu nebrani da pogleda u tactical viewu statse protivnika prije nego krene u borbu.

 Aha. Znači prije svake borbe vidit što mu je slabost pa trčati malo dalje i promjenit staff?

I do koje daljine uopće mogu vidjeti statse, a da ne pokupim aggro?

 

Ajde tu i tamo te iznenadi onaj Despair Demon kad upali štit i skakuće oko rifta. Inače stoji i ko Wraitha ga zatučeš u 3-4 udarca.

 

Igra je solidna. Zabavna, sadržajna, čak su mi i companioni dragi. Ali da na momente bude monotna to nitko ne može osporiti. A ne bi bila toliko monotona da kad naiđeš na monotong protivnika (jer moraš biti čudan da ti budu zabavni oni debili po raskrižju koje zatučeš u 4 sekunde sa pravom magijom) da imaš tu opciju više. Jer ionaku su je donekle dali pa zašto ne u potpunosti. Ne bi izgubio ništa posebno.

 

Nije da je Witcher gdje si morao odraditi 3 questa da nađeš usko specifičnu slabost određenog bossa. Ovdje znaš da imaš 33% šanse da ga rasturiš.Probme mi je samo što je baš tako jednostavno, a kad hoćeš zamjeniti je bezveze komplicirano.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
13 godina
offline
Dragon Age: Inquisition

Igras s 2 magea. Jedan je led, jedan vatra. Oba imaju barrieru. Eto nema problema s promjenama staffa. Imas tenka i jos ti fali roga archer. Svi umiru.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Dragon Age: Inquisition

Drugačije i ne možeš igrati.

Moraš imati roguea za otključavanje i moraš imati Warriora da uništava prepreke/red lyrium.

 

Tako da ostane mage za još DPSa ili support.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition

Wyks, DA tako oduvijek funkcionira, zašto je to sada odjednom problem?

 

I pošto sam igrao sa mageom (iako je to relativno govoreći, pošto efektivno igraš sa svima u grupi), ne kužim kako je to svako stablo isto? Moj jedini problem sa combatom je bio retardiran AI ako ga pustim da sam se o sebi brine i healing system koji je krajnje glup.

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
15 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition
Bukva kaže...

Wyks, DA tako oduvijek funkcionira, zašto je to sada odjednom problem?

Ma nije. Zabavno je meni i igram sa užitkom. Samo je prostor veći pa sam očekivao i neke elemente masivnijih RPGova.

Pojednostavljeni skill tree i inventory pašu tipu igre kakav je bio DA2, ali ovdje kao da tražim ponešto iz Elder Scrollsa ili starijih Bioware naslova.

 

Bukva kaže...

I pošto sam igrao sa mageom (iako je to relativno govoreći, pošto efektivno igraš sa svima u grupi), ne kužim kako je to svako stablo isto? Moj jedini problem sa combatom je bio retardiran AI ako ga pustim da sam se o sebi brine i healing system koji je krajnje glup.

Mislim da u svakom stablu imaš dva DPS spella (koji kod lightninga još i paralizira, a kod frosta zaledi), trap (minu) i neki buff. Spirit je malo drugačiji, ali kao što si sam rekao ne mogu se pouzdati u AI pa ne želim igrati suportera. Sa spirit stablom bih morao svaki potez isplanirati, a to je naporno kod onih manjih okršaja.

 

 

Meni je najveći problem to što nemam diplomacy u punom smislu. Shardovi i ubijanje divova su mi jedini baš razočaravajući dio igre - kao i oni dungeoni u Skyrimu kojisu isto bili razočaravajuće isti.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
13 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition

65 sati, lvl 24 

 

Plusevi:

+ ogromna igra, stvarno se čovjek može lako pogubiti u svemu tome (ali i dalje nije open world kako neki govore)

+ dijalozi i cutscene

+ donošenje odluka, općenito osjećaj vladanja i vođenja velike organizacije

+ skyhold i war table

 

Minusi:

- traljava overall izvedba, puno glitcheva i bugova

- užasne ali užasne kontrole i vođenje likova (toliko zamorno i teško za igrat, da sam nakon par sati odustao od rouge lika i uzeo maga, samo jer je lakše ciljati protivnika)

- zamorni i dosadni questovi (skupi 5 ovoga i donesi vamo, skupi 10 ovog i odnesi tamo)

- užasno spori load između mapa

 

Sve u svemu vidim zašto su dojmovi u recenzijama podjeljeni. S jedne strane igra je stvarno ogromna i ima zabavnih ali i izazovnih dijelova. Sa druge strane, silni bugovi, užasne kontrole i dosadni questovi kvare ukupni dojam. Nije kao origins ali je daleko ispred DA2. Moja ocjena bi bila nekih 6/10

 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
15 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age: Inquisition

 

Nakon 30 sati igranja u 20 dana:

 

- Igra jest velika i slažem se da nije pravi "open world", sandbox. Previše je tu linearnih questova da bi se nazvalo otvorenim svijetom u kojem možete raditi apsolutno sve što poželite kad god želite.

- Grafika nije loša, ima lijepih prizora, no očito je da je riječ o nekoliko godina starom engineu i nerijetko sam imao osjećaj da je rađena generički jer joj jako fale detalji (nekako je prečista, praznjikava) i jako joj fale detaljnije teksture, a i bolje osvjetljenje. Tu je jako podbacila. O teselaciji i drugim modernim čudima nema ni govora. 

- Borbe su poprilično zamorne i dosadne, ponavljajuće i zapravo se sve svodi na puno praznog hoda između kojeg je kakva divlja životinja ili tek par nezanimljivih neprijatelja "lutalica". Krajnji cilj je zatvoriti procjepe. Iako su borbe oko riftova u početku zanimljive i napete, nakon par savladanih jako dosade i samo ih odrađujete. Ne samo da je tom lošem dojmu doprinjela tragično loša kamera već i kurzor kojeg nikako ne vidite i zapravo cijelo vrijeme ga lovite po ekranu. 

- Kamera je dakle kriminalno loša, kao i sama mehanika borbe. Likovi su ukočeni i sve se svodi na par ponavljajućih animacija. 

- Sidequestovi su očajno zamorni, nemaštoviti, generički. Svaki igrač koji je ikada imalo igrao RPG-ove točno zna što treba napraviti, jer u konačnici sve što trebate napraviti je skupiti 5 medalja, 5 artefakata, ili 5 lješnjaka, nebitno. I, što je najgore, točno znate gdje ćete ih naći. Npr. ako je u jednoj sobi jedan lješnjak, točno znate da je u drugoj, susjednoj, drugi. Nema nikakvih zagonetki ni mozgolomki. Sve se zapravo svodi na linearno odrađivanje questova. 

- Borbe su lagane, iako djeluju ponekad teške - nisu. Jednostavno trebate naći dobru poziciju ili čaroliju da biste svladali "težeg" neprijatelja , tada samo stisnete R i dok ispijate kavu i jedete krafnu promatrate kako se crvena linija smanjuje, "brzinom" od 2% po minuti... Bah. 

- Glavna priča je vrlo solidna, kompleksna je i zamišljena kao fantasy politička saga nalik GoT-u. Likovi su zanimljivi, radnja intrigantna i uz dobru glazbu (nalik onoj iz Gospodara prstenova) ipak drže sve to na okupu i vuku igrača do kraja. 

- Šteta je da nije više pažnje posvećeno vladanju i donošenju važnih odluka. Isto tako, vaše odluke na kraju nemaju previše utjecaja na razvoj glavne priče. Šteta.  

- Animirane scene su vrlo dobre i tu praktički nema primjedbi, pogotovo lica su izvrsno nacrtana, iako bi sve izgledalo daleko bolje i ljepše da nije rađeno u engineu iz igre. 

 

Sama igra ipak djeluje kao nekakav mutant, ne baš previše uspješni mišung Mass Effecta i Elder Scrolla. Poprilično nemaštovit, razvučen i povremeno jako zamoran. Ipak, ima par aduta (priča, glazba i razvoj likova) koji mogu zainteresirati i na duže vrijeme privući ljubitelje fantasy sapunica, bjesomučnog klepanja čudovišta i nadogradnje opreme.  

 

Moja ocjena je 7 od 10. Moglo je, moralo je ovo puno bolje, pogotovo s obzirom na ogroman budžet i reputaciju. 

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
Poruka je uređivana zadnji put sub 3.1.2015 18:47 (Danyel).
12 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition

Za one koji se zale da je igra podosta lagana savjetujem da igraju na nightmare tezini. Igra u tom slucaju postaje dost komplicirana jer morate iskljucit AI i upravljat svime da bi se dobili zadovoljavajuci rezultati,pogotovo ako je protivnik lvl il 2 iznad.

 

Nisam igrao na easy/normal/hard nit planiram jer vecina danasnjih igara je prelagana,al na nightmare bome se namucis da zatvoris rift ili ubijes zmaja koji je tvoj lvl il jedan/2 iznad.

 

S stajalista grafike nerazumijem ljude koji se zale na grafiku,nejde pa nejde. Grafika je stvarno odlicna u DA:I.

 

13 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition

Dovoljno je teško naciljat i pogoditi protivnika sa onim konzolaškim kontrolama, ne trebam si dizati difficulty  

 

najbolje uzeti magea/archer rougea pa autoaimat 

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
13 godina
offline
Dragon Age: Inquisition

Mene zivcira da nemam s kima u romansu. Igram human female. Muski me ne zanimaju, mozda bull, ali ocu vidit njegovu romansu s Dorianom. Sera je ruzna ka ponoc u faci, Vivan bi baci sa skyholda, Cassandra je glupi republikanac, a Leliana jedina s kojom bi u romansu, nemogu jer nije opcija. Josephina je mexikanac i ne zanima me, Diznijeva princeza.

 

Ako buden igra s maleom drugi prelaz iden u romansu s Dorianom. To je najjaci lik u inquisitionu.

 

U mass effectu imamo Tali, Liaru, Ashley, Mirandu, Samaru, jos par likova koju su vridni romanse. U DA:O Morrigan, Lelianu.

Poruka je uređivana zadnji put sub 3.1.2015 19:15 (Zajeb).
Moj PC  
1 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Dragon Age: Inquisition

kaj se nemoze sa lelianom u romansu?nooooooooooooooooo

xfact
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Dragon Age: Inquisition

Ne kužim o kakvim linearnim questovima pričate, igra je napravljena po uzoru na Guild wars 2 gdje si istraživao mape i spontano nabasao na quest. Sve questove, osim onih što se tiču glavne priče, možeš rješavati po redosljedu koji ti paše.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Dragon Age: Inquisition

Vjerojatno misle na questove sta ti da requisition officer. To su questovi samo za dobivanje Powera i inquisition lvla.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Dragon Age: Inquisition

Ma u stvari, volio bih da mi se objasni kakvi questovi linearni a kakvi nelinearni? I zašto su ovi drugi bolji od prvih? Hvala!

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age: Inquisition
jastreb kaže...

Ma u stvari, volio bih da mi se objasni kakvi questovi linearni a kakvi nelinearni? I zašto su ovi drugi bolji od prvih? Hvala!

 Takozvani linearni questovi su oni questovi koje moraš obaviti točno određenim redosljedom da bi mogao proći dalje. I nema ni mrvice odstupanja, točno tako (rigidno) i nikako drukčije. I ma što učinio, uvijek će te dočekati jednak okoliš, jednak broj neprijatelja i točno definirana staza. Kolega i ja smo naglasili linearnost jer se ova igra hvali "open worldom", što zapravo nije potpuno istinito. Main quest je totalno rigidan, ograničen, repetitivan i dosadan. Side questovi se možda čine razbacanim i slobodnim, ali nisu ni oni. 

Questovi su uglavnom linearni u mnogim igrama, međutim neke nude i više slobode u obavljanju, pa čak i više različitih ishoda, a u posljednje vrijeme mnoge igre nude stalnu modifikaciju okoliša, tako da će te uvijek iznova dočekati nešto drukčije, drugačiji okoliš, drugačiji neprijatelji, drugo doba dana i vremenski uvjeti... U tome je ova igra podbacila i zato je tako predvidiva i povremeno jako dosadna.  

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
12 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition

Neznam o čem vi jer main quest u bilo kojoj igri je prilicno linearan. Takav je kakav je,i priča je takva kakva jest.

Sve ostalo sastrane cini igru open world ili šta god to već bilo...ajmo reć aktivnosti.

Main story line ide kako ide,tu i tamo postoje neki izbori koji utječu na koješta ali priča je priča. Nekuzim kako i zasto se sad oko toga uvatila rasprava.

14 godina
neaktivan
offline
Dragon Age: Inquisition

Ljudi zna netko kako vratiti Blackwalla otisao mi je iz partya nakon razgovora u stali u Skyholdu

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition
The White Wolf kaže...

Ljudi zna netko kako vratiti Blackwalla otisao mi je iz partya nakon razgovora u stali u Skyholdu

 Odi u val royaux

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
15 godina
offline
Dragon Age: Inquisition

Ima netko rjesenje,Dragon Age se pokrene,vidim ga u task manageru,no ovako nista,nikakav error ili pop-up ?

Probao sam maknuti sa DAI folder da nije samo Read Only ali nece ?

Netko se susretao sa ovime,kako rijesiti ?  

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Dragon Age: Inquisition

Koliko DLCova ocekujete ?

 

 

Osobno ocekujem 3.

 

Jedan di gledamo nastavak "Solasove" price.

 

Jedan di se mozda trazi nacin odaziva na Calling. Igramo ka Morrigan ili Hero of Ferelden.

 

Jedan genericki.

 

 

Sta vi mislite ?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Dragon Age: Inquisition

Drugi mozes zaboraviti...

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition

Obično su DLC-ovi neka priča sa strane koja nije previše bitna za glavnu priču.

Npr. Iron Bull i njegova ekipa, šta je Morrigan radila prije Inkvizicije, Dorian u Tevinteru, Varric u Kirkwallu itd.

PSN - DeniZg80
15 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition
DeniZg kaže...

Obično su DLC-ovi neka priča sa strane koja nije previše bitna za glavnu priču.

Npr. Iron Bull i njegova ekipa, šta je Morrigan radila prije Inkvizicije, Dorian u Tevinteru, Varric u Kirkwallu itd.

 Nemoj molim te da rade vise DLC-jeve sa Morrigan,onaj Witch Hunt umjesto da donese odgovore napravios jos zesci mindfuck ako se sjecate.


12 godina
offline
Dragon Age: Inquisition

Evo nakon 15ak sati provedeno u igri da iznesem svoje dojmove...

 

Kao prvo da se osvrnem na neke prijasnje komentare o grafici - ljudi moji nemam pojma o cem vi pricate. Npr. "no očito je da je riječ o nekoliko godina starom engineu i nerijetko sam imao osjećaj da je rađena generički jer joj jako fale detalji (nekako je prečista, praznjikava) i jako joj fale detaljnije teksture, a i bolje osvjetljenje. Tu je jako podbacila. O teselaciji i drugim modernim čudima nema ni govora". Ne slazem se nimalo, igra izgleda VRHUNSKI, bolje nego ikoji AAA naslov koji sam dosad probao (Shadow of Mordor, Ryse Son of Rome), svijet je vibrant, predivan i ziv, stvarno se osjecas ko da ides kroz sumu i probijaju se zrake sunca kroz granje i bas se da ufurati bez ikakvog problema (Ultra preset + max AA). Dobro, istina je da nisam isao puno vise van Hinterlandsa zasad, ali sto se tice grafike i izgleda nemam apsolutno nikakvih zamjerki.

 

Sto se tice questanja i istrazivanja, meni nimalo ne smeta sto je main quest "linearan", dapace, to mi je najdrazi stil RPG-a (semi-open world), znaci igre u maniri DA:O, KotOR i slicno. Ovdje su ta "open-world" podrucja ogromna i KRCATA detaljima i questovima, gdje god dodes nades nesto zanimljivo, kuce, rusevine, farme, okrsaje, pa te iz spilje napadne medvjed itd. Pa naletis na diva koji se bori sa zmajem i umres jer jos nisi dovoljan level :P i tako, jako je zanimljivo istrazivati i ici okolo. Druga strana novcica though je HRPA filler questova i collectiona koji su (prakticki) totalno beskorisni i sluze cisto za nabijanje vremena u igri. Vidio sam negdje podatak da igra moze trajati i do 200 sati ako zelis bas sve 100% skupiti - sad, to bi bilo super da je to zabavnih 200 sati, ali na zalost je to skupljanje kolekcija i "mesa" i ne znam cega UZASNO dosadno, cak gore nego u prosjecnom MMO-u. Meni to ide jako na zivce jer imam poriv (fetish) da moram 100% svega napraviti i skupiti, ali u ovoj igri mislim da cu se morat izborit sam sa sobom i preskocit skupljanje shardova, mosaica, i fetch questove. Svejedno igra traje 70ak sati.

 

Companioni su mi, onako, bolji nego u 2, al losiji nego u 1. I kao sto su neki vec primjetili, fali mi opcija za romansu, odnosno nijedna mi se ne svida osim Cassandre s muskim Inquisitorom.

 

I za kraj combat. Kao sto se vecina slaze, daleko najslabiji dio igre, prilicno naporan i clunky sa groznim kontrolama. Cuo sam da postane bolje na vecim levelima kad imas specijalizacije i sl, ali zasad nije nimalo gust. Cak sam prestao upravljat svojim likom (S+S tank warrior) i igrat sa archer companionom :) Sva sreca pa se to moze.

 

Sve u svemu zasad odlicna igra koju bih svakom preporucio, ali dosta smetaju ta neka sranja tipa filler questovi i uzasan combat. Nadam se da ce se bar combat/ kontrole malo promijenit nekim patchem (citao sam negdje da misle maknuti potrebu za drzanjem R cijelo vrijeme za attack). Sve u svemu 8/10 od mene zasad.

Moj PC  
5 1 hvala 0
14 godina
online
Dragon Age: Inquisition

i evo gotojoooo... 168 sati igranja... skupljo sam i rijesavo gotovo sve zivo sta sam mogo.... 24 lvl sam... na kraju vidim da sam se sj... sto sam igru igro na normal jer sam skupio dobru opremu i ubijo sve bez pol muke... ugl igra ima nedostataka al sve u svemu super me okupiralo...

VenAtoR#2231
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age: Inquisition
Minneyar kaže...

Evo nakon 15ak sati provedeno u igri da iznesem svoje dojmove...

 

Kao prvo da se osvrnem na neke prijasnje komentare o grafici - ljudi moji nemam pojma o cem vi pricate. Npr. "no očito je da je riječ o nekoliko godina starom engineu i nerijetko sam imao osjećaj da je rađena generički jer joj jako fale detalji (nekako je prečista, praznjikava) i jako joj fale detaljnije teksture, a i bolje osvjetljenje. Tu je jako podbacila. O teselaciji i drugim modernim čudima nema ni govora". Ne slazem se nimalo, igra izgleda VRHUNSKI, bolje nego ikoji AAA naslov koji sam dosad probao (Shadow of Mordor, Ryse Son of Rome), svijet je vibrant, predivan i ziv, stvarno se osjecas ko da ides kroz sumu i probijaju se zrake sunca kroz granje i bas se da ufurati bez ikakvog problema (Ultra preset + max AA). Dobro, istina je da nisam isao puno vise van Hinterlandsa zasad, ali sto se tice grafike i izgleda nemam apsolutno nikakvih zamjerki.

 

 

 Malo se približi, pogledaj teksture izbliza, pogledaj malo okoliš i "papirnato" drveće... Ma ne želim cjepidlačiti, ali nije bolja (kako kažeš) nego IKOJI AAA naslov. Ta izyava poprilično govori o tvom osobnom, subjektivnom dojmu. 

 

Ima nekoliko impresivnih scena, crtači su odradili vrlo kvalitetan posao, ali engine nije najnoviji "krik tehnologije". 

 

Inače, igra pati i od bugova, te su questovi toliko nagomilani i pritom toliko razasuti da se vrlo brzo gubi koncentracija. Borba je riješena KATASTROFALNO, na razini konzola i RPG-ova od prije najmanje 10 godina. 

 

Da ne duljim, sve u svemu - igra je solidna, malo napuhana u najavama (ali tako je sa svakom, već odavno) ali ima ono nešto što vas vuče da ju igrate svakog dana dok ne završite. Zato sam joj i dao visokih 7 od 10 :-))

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
15 godina
offline
Re: Dragon Age: Inquisition
Danyel kaže...

 Malo se približi, pogledaj teksture izbliza, pogledaj malo okoliš i "papirnato" drveće... Ma ne želim cjepidlačiti, ali nije bolja (kako kažeš) nego IKOJI AAA naslov. Ta izyava poprilično govori o tvom osobnom, subjektivnom dojmu. 

 

 Koji RPG po tebi ima dobru grafiku? Odnosno, koji RPG ti je reference s kojim uspoređuješ grafiku u DA:I?

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice