Meh 30 fps.
EH!!!
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-frame-rate-vs-frame-pacing
Meh 30 fps.
EH!!!
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-frame-rate-vs-frame-pacing
Meh 30 fps.
EH!!!
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-frame-rate-vs-frame-pacing
Neke stvari stoje,al i dalje tupe svoje,da je 30 bolje od 60. Nije.To su sve izgovori za inferiorniji hardver. Bolje je u ovom slucaju killzonea jer nemoze maintainat 60. Rijetko koja igra radi na 60 na konzolama. KONZOLAMA.
Više fps je uvijek bolje. AL ja jednostavno nemrem igrat na 30 na monitoru koji mi je 60hz. Nemogu/neću.
nezz,meni je grafika uvijek na drugom mjestu. Rado cu zrtvovati visuale za smooth gameplay. Svaki put.
Koji lvl moram bit za roknut zmajeve,trenutno sam lvl.11....?
Koji lvl moram bit za roknut zmajeve,trenutno sam lvl.11....?
Prvi zmaj u hinterlandsima je lvl 12
U multiplayeru imate besplatni chest od Biowarea. Poklon za bozic.
Može li se nekako isključiti ovo držanje desne tipke miša?
TACTICAL VIEW.
evo sam prisa igru i mogu rec da sam razocaran....preeekratak main story, prisa san je u 75h s tim da sam otkljuca sva podrucja i napravija vecinu glavnih side questova u tom podrucju wtf.......
evo sam prisa igru i mogu rec da sam razocaran....preeekratak main story, prisa san je u 75h s tim da sam otkljuca sva podrucja i napravija vecinu glavnih side questova u tom podrucju wtf.......
Ja odigrao 60h i imam još zonu i pol prije zadnje misije tj. zone + 2 kompanjon questa za odraditi.
Ako se mene pita, to je faking epic. Ne znam koja još single player igra nudi toliko sadržaja (ajde, eventualno Skyrim).
Može li se nekako isključiti ovo držanje desne tipke miša?
Desne ?
Inace sta se tice igre. Oduševljen. Nije me odavno nesto ovako privuklo igranju. Imam 40 sati u 3 dana ovog lika.
Odradia sam 4 full zone ( Hinterlands, Storm coast, Forbiden Oasis i Fallow Mire ) Lvl 13 sam i tek sam sad dosa do Skyholda. Kako je krenilo mislim da cu ima 140+ sati u ovom prelazu.
+ Prica, likovi, istraživanje, mape, questovi, kolicina sadržaja, grafika, izgradnja i modificiranje oruzija i armora, War room questovi.
- 30 fps lock u animacijama, donekle los tactical view kojeg ionako ne koristim nego samo ctrl da pauziram, veličina Skyholda, dugi loading screen pri ulazu u igru i loadanju mapa ( razumljivo s obzirom na velicinu mapa), pjevanje prije kretanja za Skyhold.
Ima jos stvari za nabrojit, ali san tolko prejeden da nemogu disat, a kamoli tipkat.
evo sam prisa igru i mogu rec da sam razocaran....preeekratak main story, prisa san je u 75h s tim da sam otkljuca sva podrucja i napravija vecinu glavnih side questova u tom podrucju wtf.......
Ja odigrao 60h i imam još zonu i pol prije zadnje misije tj. zone + 2 kompanjon questa za odraditi.
Ako se mene pita, to je faking epic. Ne znam koja još single player igra nudi toliko sadržaja (ajde, eventualno Skyrim).
zadnje 2 misije su dva boss fighta koja sam rjesija u 15 minuta....ako bi igra igru bet pravljenja side questova prisa bi je u 15h...sta je jako lose za rpg pogotvo ako cemo igru usporedjivat sa da origin
evo sam prisa igru i mogu rec da sam razocaran....preeekratak main story, prisa san je u 75h s tim da sam otkljuca sva podrucja i napravija vecinu glavnih side questova u tom podrucju wtf.......
Ja odigrao 60h i imam još zonu i pol prije zadnje misije tj. zone + 2 kompanjon questa za odraditi.
Ako se mene pita, to je faking epic. Ne znam koja još single player igra nudi toliko sadržaja (ajde, eventualno Skyrim).
zadnje 2 misije su dva boss fighta koja sam rjesija u 15 minuta....ako bi igra igru bet pravljenja side questova prisa bi je u 15h...sta je jako lose za rpg pogotvo ako cemo igru usporedjivat sa da origin
pa koji je smisao igranja samo main questova ?
Meni je trebalo 112 sati do kraja, sad su mi ostali još šest zmajeva za riješit.
Ak igraš kak rpg istraživanje,razgovori,kraftanje,glavne, sporedne misije.. onda ti treba oko 100sati, ak pa samo glavne misije onda ni nema smisla igrat puno toga propustiš.
Sad mala pauza pa s novim likom.
Odigrati samo glavnu priču u ovakvoj igri je kao da pročitaš kratak sadržaj knjige ili filma. Znaš otprilike o čemu se radi, ali nisi ni zagrebao površinu atmosfere, likova i pozadine događaja.
Glupo je uopće ocjenjivati ovakvu igru po tome koliko ti treba vremena za odigrati glavnu priču.
....ako bi igra igru bet pravljenja side questova prisa bi je u 15h...sta je jako lose za rpg pogotvo ako cemo igru usporedjivat sa da origin
Ajde probaj, baš me zanima kako bi ti išlo
Završio igru nakon cca 80 sati igranja. Odradio većinu questova u svim zonama i sve companion razgovore i questove. Meni je igra ćista desetka, a nisam još ni probao multiplayer.
Pro tip: po završetku nemojte ugasiti igru kad krene odjavni tekst, ima još.
Ako si igrao multiplayer u Mass effectu 3 ovo je nesto slicno. Ne isto, ali slicno. 12 klasa, 5 "rundi" tj djelova dungeona. Nema hilanja, tako da treba imati bocice koje dobija u chestovima, koje kupujes goldom koji kojeg dobijas zavrsavanjem dungeona.
Treba imat tenka, magea koji ima barijeru i 2 dmg dealera. Solidno, ali nisam se bas zabavlja.
Inace 63 sata, jos nisan isa na ni jedan main quest nakon Skyholda. Ajde specijalizaciju jesam :D
zadnje 2 misije su dva boss fighta koja sam rjesija u 15 minuta....ako bi igra igru bet pravljenja side questova prisa bi je u 15h...sta je jako lose za rpg pogotvo ako cemo igru usporedjivat sa da origin
Da, u pravu si. Igra je jako slaba i općenito razočarenje. Pogotovo za one koji su već dugo u svijetu RPG-ova. A ono što me osobito smeta, osim kretenskog automatskog sustava nadogradnje, su očajne animacije glavnih likova i katastrofalna kamera zbog koje niakd ne znam gdje se nalazim, pogotovo u borbi sa više neprijatelja. Kažu da je to na PS4 bolje rješeno?
50 sati igre. Hinterlands i još 3 zone obavljene. Ima solidnih stvari, ima i bezveznih.
Nego, imam li ja ikakav izbor u ovoj igri? Osim templara i mageova, što sam odabrao još u prvoj igri prije 5 godina?
Dođeš u novu zonu i kaže ti ubij ove jer su protiv nas. Nema ni diplomacya, nema ni biranja da sam zlobni badass madafaka. Išmael dao jedini izbor, kojeg nisam ni poslušao jer mi već na jetru idu ti "poklao sam 12 gazilijuna ljudi, 13 puta sam te zaj*ebao i pokušao ubiti, ali daj da se mi nešta dogovorimo."
Morao ubit nekog jadnog medvjeda, na kraju shvatiš da ima medvjediće pa i njih moraš potamanit. Imaš elf maga u ekipi, a nema nekog spella za calm beast.
Moram ubijat one divove, ne možeš ih ni izbjeći kao u Skyrimu, a kad umire izgleda kao da mrcvariš polumrtvog konja. Div na koljenima i jedva maše rukama. Jadno i sadistički.
Sjećam se da sam prošao KOTOR i da sam izbjegao svaki konflikt koji se dao izbjeći. Ovdje samo nižeš bezimene neprijatelje jer ti je tako rečeno.
Mehanika igre je da svaki neprijatelj ima određenu slabost na lightning/fire/ice, a igra ti ne dopušta da mjenjaš oružja. Ok, nek me ubije pa se vratim kad promjenim staff i spellove na fire i ubijem u 3 sekunde. Nepotrebno i besmisleno jer ti daju onaj Tactical amulet za promjenu za 2 golda. Tu su i oni shardovi koji su mi meh, a i nepotrebno mi je vječno skakutanje do njih. Bolje da su neki trapovi ili puzzle.
I smeta me da osim ubijanja zmaja nema nekog pretjeranog veselja kad završiš određenu zonu jer praktički ne komuniciraš sa nikime u toj zoni. U Emerald graveu više je priče oko pozadine onog vojnika nego oko konflikta u zoni.
Ali eto, sadržaja ima, dosta questova je super, voice acting isto tako. Grafika je solidna, osim što je onaj Hissing Waste nepotrebno velik jer valjda negdje treba malo potjerati one drakoliske u galop.
Oprosti, sa dijelom onoga sto kazes se slazem, sa voiceactingom ne. Crtani film Snjeguljica iz pocetka proslog stoljeca ima bolje odradjen voiceacting nego je ovdje strucni team dizajnera i programera uspio napravit na igri iz 2014. Ima 10 godina starih igara sa boljim animacijama lica, pola izgovorenih slova/slogova ima neuvjerljive animacije lica, vecina animacija izgleda kao da su likovi nabotoksirani i nemaju uopce pokretljivih dijelova osim oko usta.
Ono sto mene dodatno muci, iako se igra zove "Dragon age" u prve dvije igre maltene zmajeva ni nema, ovdje na svakom koraku zmaj ko planina velik.
Sama prica ima mana, dosta questova je traljavo odradjeno i slazem se sa dosta toga sto si reko po tom pitanju, ali relativno je dobro to upakirano pa se moze zanemarit i kad se sve zbroji po tom pitanju igra djeluje solidno.
Komande su i dalje grozne, tactical view jako lose napravljen, sve smo to vec rekli, ali igra mi ima vise pozivitnih nego negativnih stvari. Ono sto je grozno je multiplayer i mikrotransakcije tamo. Lakse mi je skupljat karte bez placanja u heartstoneu nego probavit ovakav multiplayer u DA:I, samo da ih ne popljujem dokraja, ipak su nam velikodusno poklonili 1 chest za Bozic, to je totalnu prevagu napravilo... NE.
Oprosti, sa dijelom onoga sto kazes se slazem, sa voiceactingom ne. Crtani film Snjeguljica iz pocetka proslog stoljeca ima bolje odradjen voiceacting nego je ovdje strucni team dizajnera i programera uspio napravit na igri iz 2014. Ima 10 godina starih igara sa boljim animacijama lica, pola izgovorenih slova/slogova ima neuvjerljive animacije lica, vecina animacija izgleda kao da su likovi nabotoksirani i nemaju uopce pokretljivih dijelova osim oko usta.
Ja sam napravio zbilja zgodnu čarobnicu i pristaje mi njen glas. Pa sam subjektivan. Ali ima scena gdje doslovno likovu liče na ovo. I fora su mi ona podbadanja kad istražuješ. Pogotovo Solas, baš suptilono ubije u pojam, pogotovo Blackwalla kad ga je pitao oko veze Blighta i Wardena.
Mislim da je cilj scenarista bio da polako otkrivaš svijet sa veličanstvenim pričama iz povijesti, a da sam svijet bude sirov, grub i okrutan. Pa su malo bježali u jedan ekstrem, malo u drugi. Meni su zmajevi fora.
Nisu ni upola epic kao onaj u Sacred Urn questu u Originsu, ali ajde, ok su.
Najveća mana je to da nema RPG-a uopće. Izabereš stranu i to je to. Niti jedan quest nema (bitnih) posljedica osim ako baš ne ideš ekstremno lupati one donje "zle" opcije u dijalogu. Sjećam se kad bi prije u jednom dijalogu pogodovao jednom companionu, drugima bi padao friendship ako su bili protiv. Ovdje možeš podilaziti svakome iako imaju suprotne stavove i sa svima biti odličan.
Bio je quest u KOTORu kad si mogao potamaniti one Sand People i Rakatane, ali imao si i opciju diplomacijem riješiti quest line. Tu nema takvih velikih izbora.
No sadržaja ima i na pretek, ima nekoliko različitih questova pa je igra zanimljiva.
Komande su i dalje grozne, tactical view jako lose napravljen, sve smo to vec rekli, ali igra mi ima vise pozivitnih nego negativnih stvari. Ono sto je grozno je multiplayer i mikrotransakcije tamo. Lakse mi je skupljat karte bez placanja u heartstoneu nego probavit ovakav multiplayer u DA:I, samo da ih ne popljujem dokraja, ipak su nam velikodusno poklonili 1 chest za Bozic, to je totalnu prevagu napravilo... NE.
Sve u svemu može se reći da za svaki nedostatak ima nešto što te zadrži u igri.
Ono što je meni deal-breaker za postaviti ga na listu najboljih RPG-ova je to nedavanje izbora, generično rješavanje nekih questova koji su mogli biti malo bolji kad se uzmu lore i prijašnje igre u obzir.
Muzika u Skyholdu. Grozota.
Eto, ja sam uvijek igrao RPG-ove tako da craftam ili skupim najjača oružja, ali da diplomacyem riješim što mogu riješiti. Pa kad je druga strana tvrdoglava da dobije tamburom po ćelendri. Ovako postepeno ubijam sve što se kreće na mapi, pa me i nije briga tko i što je ispod tambure. Osim onih divova. Ono je stvarno prejadno kad padne na koljena.
Tip vjerojatno skoknuo po pivo, a ja ga zaleđujem ba Shiled Bashom odleđujem. Još Dorina baci onaj Fire explosion. Ma jadno.
Multiplayer netreba ni gledati kao dio igre. Ubačen je tek toliko unutra i to se vidi.
Kad pričamo o DA onda samo SP dio treba gledati,i da ,ima više pozitivnih dijelova nego negativnih...
Ono sto mene dodatno muci, iako se igra zove "Dragon age" u prve dvije igre maltene zmajeva ni nema, ovdje na svakom koraku zmaj ko planina velik.
Kada poznaš igrin lore znaš da je Dragon Age ubiti naziv trenutnog vremena u kojem se igra odvija:
The Chantry calendar measures time in "Ages". The current one is the Dragon Age, while the period before was the Blessed Age. Each Age lasts approximately a century and there have been nine so far.
The first Age, called Divine Age, was marked by the creation of the Chantry. Time periods before that are called Ancient, so 400 years before the first Age would be -400 Ancient. This is equivalent to 800 TE by the Imperial reckoning or about 1,300 years before the present.
Mehanika igre je da svaki neprijatelj ima određenu slabost na lightning/fire/ice, a igra ti ne dopušta da mjenjaš oružja. Ok, nek me ubije pa se vratim kad promjenim staff i spellove na fire i ubijem u 3 sekunde. Nepotrebno i besmisleno jer ti daju onaj Tactical amulet za promjenu za 2 golda. Tu su i oni shardovi koji su mi meh, a i nepotrebno mi je vječno skakutanje do njih. Bolje da su neki trapovi ili puzzle.
Kak ne možeš mijenjati oružja? Možeš promijeniti oružje uvijek, osim dok si u combatu.
Isto tako, amulet kojim resetiraš talente je super stvar. Barem imaš opciju resetiranja talenata, za razliku od Skyrima. Ili se ne moraš vraćati do nekakvog trenera da bi to napravio.
Shardove mijenjaš za povećanje statsa u Forbidden Oasisu.
Ajd ti prvo upoznaj sve elemente igre, završi ju kompletno, pa onda razmisli o svemu što si napisao.
Mehanika igre je da svaki neprijatelj ima određenu slabost na lightning/fire/ice, a igra ti ne dopušta da mjenjaš oružja. Ok, nek me ubije pa se vratim kad promjenim staff i spellove na fire i ubijem u 3 sekunde. Nepotrebno i besmisleno jer ti daju onaj Tactical amulet za promjenu za 2 golda. Tu su i oni shardovi koji su mi meh, a i nepotrebno mi je vječno skakutanje do njih. Bolje da su neki trapovi ili puzzle.
Kak ne možeš mijenjati oružja? Možeš promijeniti oružje uvijek, osim dok si u combatu.
Isto tako, amulet kojim resetiraš talente je super stvar. Barem imaš opciju resetiranja talenata, za razliku od Skyrima. Ili se ne moraš vraćati do nekakvog trenera da bi to napravio.
Shardove mijenjaš za povećanje statsa u Forbidden Oasisu.
Ajd ti prvo upoznaj sve elemente igre, završi ju kompletno, pa onda razmisli o svemu što si napisao.
Čovjek je htio reć da pocne kombat s protivnikom i dok skuzis da ti treba drugo oruzje nemoš nista osim reloadat i promijenit prethodno jer znas unaprijed.
kad combat počne youre stuck with what youve got.
Nitko mu nebrani da pogleda u tactical viewu statse protivnika prije nego krene u borbu.
Čovjek je htio reć da pocne kombat s protivnikom i dok skuzis da ti treba drugo oruzje nemoš nista osim reloadat i promijenit prethodno jer znas unaprijed.
kad combat počne youre stuck with what youve got.
Možeš se udaljiti i resetirati aggro tj. borbu.
Treba se malo upoznati sa mehanikama a ne pljuvati igru nakon prve zone.
Čovjek je htio reć da pocne kombat s protivnikom i dok skuzis da ti treba drugo oruzje nemoš nista osim reloadat i promijenit prethodno jer znas unaprijed.
kad combat počne youre stuck with what youve got.
Možeš se udaljiti i resetirati aggro tj. borbu.
Treba se malo upoznati sa mehanikama a ne pljuvati igru nakon prve zone.
znam da se moze trčat van kombata.
samo je iritantno. Iz game design perspektive. To je ko da imas tenk koji ima 4 vrste granate a nemoze izabrat granatu koja mu treba u danom trenutku. Svaki moderni ima autoloader i moderni SUP koji to radi za njega ili topnik manualno na računalu bira...
Šta ja nebi mogao drugi staff uzet,ili imat 2 mača opasana na boku i uzet koji mi više odgovara.
Jes,moze se se,samo je iritantno. eto