Zapela mi je igra za oko i mogu reći da je Dishonored jedna od rijetkih igara ove godine koju baš čekam. Pa evo malo informacija:
Dishonored je igra iz prvog lica koja kombinira elemente akcije, stealtha i nadnaravnih moći. Meni osobno se čini kao svojevrsni "nastavak" na Arx Fatalis i Dark Messiah of Might and Magic, igre koje je također napravio Arkane Studios. Razlog više da čekam Dishonored s visokim očekivanjima.
Dishonored se razvija na modificiranom Unreal 3 engeinu. Izdavač je Bethesda Softworks.
Uz Arkane Studios tim u razvoju pomažu i par poznatiji imena poput Harveya Smitha (System Shock, Deus Ex, Thief: DS) i Viktor Antonov (dizajn HL2, CS: Scource, Dark Messiah).
Igrač će biti stavljen u ulogu carskog čuvara i ubojice s nadnaravnim moćima okrivljenog za ubojstvo carice. Kroz igru igrač mora dokazati svoju nevinost i osvetiti se ljudima koji su mu podmetnuli. Originalno do bola... -.-
Radnja će se odvijati u retro-futurističnom anglo-saksonskom gradu s elementima steampunka. Po samom dizajnu i atmosferi mogao bi se u nekim elementima usporediti s City 17 iz HL2.
Neki od "alata" i mogućnosti u igri:
- Mač, samostrijel, vatreno oružje, zamke... klasična oružja za stelth i otvorenu borbu.
- Doublejump
- Blink - instanti teleport. Omamljuje protivnike ako se pomoću blinka zabijemo u njih. Također može srušiti razne slabije konstrukcije.
- Pause - smrzavanje vremena za sve osim igrača i stvari s kojima je on u kontaktu. Ali npr. ispucane strijele iz samostrijela će nakon ispaljivanja ostati nepomične u zraku dok vrijeme opet ne počne teći.
- Possession - "ulazak" u neku drugu osobu ili životinju i preuzimanje kontrole nad njim. Ali ako umre upravljana meta umire i igrač.
Naravno nabrojana je samo nekolicina alata. Također igrač biti u mogućnosti kombinirati razna oružja i mogučnosti da dobije željeni efekt.
Par zanimljivosti:
- Igru je moguće proći kombinacijom raznih stilova borbe ali i otići u dvije krajnosti. Ubiti apsolutno svakog lika na mapi ili (direktno) ne ubiti nikoga.
- Objektive bi trebalo moći ispuniti na nekoliko načina.
- Pristup lokacijama bi trebao biti nelinearan.
- Interaktivni svijet koji reagira na postupke igrača.
- Melee borba će vjerojatno biti slična onoj u Dark Messiah of Might and Magic ali dodatno modificirana i unaprijeđena.
- Ne će biti moguće dobiti sve nadogradnje i moći u jednom prolazu.
Par videa:
Dishonored Exclusive: Stealthy, Gruesome Murder
Dishonored QuakeCon 2011: Overview Interview
Dishonored The Game : Developer Discussion
Dishonored QuakeCon 2011 Video Preview
http://www.gamespot.com/dishonored/videos/dishonored-quakecon-2011-video-preview-6328059/
Informacija, članaka i videa ima još. Ne da mi se baš sve stavljati. :)
Uglavnom ja s nestrpljenjem čekam da vidim finalni proizvod jer za sad mi se čini kao igra baš po mojem ukusu. :)
Evo i nešto SS-ova: