DayZ (standalone)

poruka: 7.754
|
čitano: 1.063.744
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
ukay1000 kaže...

Nista ja ne trolam nego ti dajem usporedbe s drugim igrama koje su proizasle iz moda, s outsajderakim timovima, bez early access kakvog ima dajz. Vidim da nista ne shvacas nego tupis po svome kao da ne mogu raditi usporedbe. Mogu. I sa mobama, h1z1, rust i slicno, sve dok ne shvatis da takav sistem financiranja i potpore nije dobar (citaj: produktivan). Naravno, ako zelis shvatiti uopce... 

Kao sto sam vec rekao i ti naslovi koje si naveo su imali vid "early accesa" samo je trajao krace i ponavljam nemozes u isti kos staviti MOBA igre sa sandbox simulatorom. ., donekle mozemo porediti H1Z1 ali tek od sljedece godine kad ga probamo trenutno Day Z nema alternative.

nine kaže...

baš sam malo istraživao dotičnu igru, i poprilično se napalio.. no na žalost mi se čini da se u trenutnom stanju kupnja ne isplati {#}

 

Pricekaj H1Z1 ako zelis, ali i u ovom stanju Day Z je "igriv" unatoc vagonu nedostataka, propusta i mana nema nista slicno njemu na trzistu. Sto se tice samog H1Z1 ne svidja mi se sto ce biti free 2 play. Neznam kakav ce model mikrotransakcija ubciti, ali ako netko moze kupiti pusku, metke, materijal bacajuci novac na monitor neka hvala. Radije ostanem pri bugovitom Day Z-u gdje smo svi isti i nitko nemoze novcem kupiti prednost.

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
pirat kaže...
ZeNGe_CRO-mt kaže...

a taman sam otišao i tukija roknu {#}

 

nego općenito za ove gore kaj raspravljaju, ja nekužim ,jel vas netko tjera da kupujete ovu igru?

ako si kupio pisalo je da im daješ potporu ,a ako to niste čitali kaj onda sad trkeljite?

Kupio sam igru odmah kad je bila dostupna,al u ono vrijeme je taj njegov plan bio "malo" drugačiji.

Nemam sad link al igra je trebala biti u beti do kraja godine,a sad od jednom sredina 2016.{#}

 

Sumnjam da bi mu platio da je odmah rekao da će igru napraviti do pola pa otić, i da će igra u beti biti tam negdje 2016.

 

 

 

Mquany nemoj ljude nazivati majmunima.

   Ako netko kupi nesto, a pored toga stoji upozorenje da to nije zavrseno i da nece raditi onako kako kupac misli i da se NE PREPORUCUJE kupnja trenutno, a ovaj unatoc tome kupi i onda se zali da ne radi kako je on to zamislio, izvini, ali to moze samo majmun, budala, idiot, retard itd...

16 godina
moderator
offline
Re: DayZ (standalone)
Mquany kaže...

   Ako netko kupi nesto, a pored toga stoji upozorenje da to nije zavrseno i da nece raditi onako kako kupac misli i da se NE PREPORUCUJE kupnja trenutno, a ovaj unatoc tome kupi i onda se zali da ne radi kako je on to zamislio, izvini, ali to moze samo majmun, budala, idiot, retard itd...

Ljudi se žale što ovima treba 100 godina da nešto naprave.

Taj Rocket stalno nešto mulja...prvo su trebala vozila u petom mjesecu,pa je trebala beta na kraju godine,pa lik neće otić dok igra nebude ličila na nešto al sad ipak bježi...

...pa su dodali još 1,5g do bete....

Jbg čekat ćemo kad smo već kupili igru,al daj nek se više odluče.

 

 

BTW Koliko god netko bio u krivu nemaš ga pravo vrijeđati.Pročitaj pravila foruma.

سمندری ڈاکو
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
D3ViL kaže...

Sto se tice samog H1Z1 ne svidja mi se sto ce biti free 2 play. Neznam kakav ce model mikrotransakcija ubciti, ali ako netko moze kupiti pusku, metke, materijal bacajuci novac na monitor neka hvala. Radije ostanem pri bugovitom Day Z-u gdje smo svi isti i nitko nemoze novcem kupiti prednost.

 

Tnx na savjetu.. Znam da trenutno u tom žanru DAYZ-u nema ravnoga. Neki se kunu na Miscreated, ali taj engine podnosi samo mali broj igrača na jednom serveru što je isto bzvz.

 

Što se H1Z1 tiče, ja jednostavno ne vidim kako oni misle raditi lovu {#} trenutno kažu da će se mikrotransakcije odnositi samo na kozmetiku, ali ne vidim kako će profitirati od igre na taj način. Freemium model se ne uklapa u taj žanr, kozmetiku će samo rijetki kupovati.. Jbg mislim da je samo pitanje vremena kada će shareholderi inzistirati da se doda pokoji p2w začin, čak se nešto šuška da budu airdroppove stavili u shop {#} zapravo ni sami ne znaju u kojem će smijeru igra ići.

 

Možda jednostavno zamrznem želju za survival MMO-om na 2-3 godine pa si onda zaigram neki gotovi produkt {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
online
DayZ (standalone)

Kod ove igre je temeljni problem bio sto su isli radit standalone igru zbog problema sa arma 2 engineom, i onda ju nastavili raditi na arma 2 engineu. Da, 100 ljudi ce se sada javit da to nije isti engine jer su ga "malo prefarbali i nalijepili koju naljepnicu pa zgleda skroz drukce, da ne velim da ima fancy novo ime" - ali u sustini je ista stvar.

Nadalje rocketove megalomanske ideje su presle sve granice, imam osjecaj da se pare od EA lagano tope (iako se i dalje prodaje troskovi su nemali), a projektu se kraj ne nazire - dakle on definitivno bjezi, dobro je i izdrzo, najavio je ovo prije ljeta.

 

Ova igra nije "one of a kind" i ima itekakvu alternativu u arma 2 modovima ( a i arma 3 polako) i definitivno nije ni blizu modovima, kamo li bolja. U medjuvremenu je izaslo nesto slicnih naslova u ovom ili onaom obliku, najavljenisu i izlaze drugi tako da... sve skupa ne lici na dobro.Teoretski bi mogla biti (naj)bolja jednoga dana, ali vise nitko ne zna kad ce to bit (ko kaze da krajem 2015 zbog nagomilanih problema ne pomaknu betu na 2017 ili u potpunosti ukinu projekt?).

Po meni rec da je ovaj PvP koji DayZ pruba unikat na trzistu i najbolja stvar na svijetu u ovom stanju igre je zestoko pretjerivanje... ne da nije zabavno, ali nije da je nesto nevidjeno.

 

Ono sto mene brine, i vec sam bio pokrenuo tu temu, EA i crowdfunding stvarno postaje raj za muznju para. Imali smo poneki dobar naslov - Divinity je recimo kandidat za GOTY po meni (i brojni drugi bi se slozili), iako je crowdfundan naslov i ima svojih mana, svijet bio bio zakinut za dobru igru da to nije izaslo, ali na primjeru DayZ vidim sve ono sto sumnjam da je lose u crodwfundingu - nema nikakvih posljedica za pokretace projekta.

Rocket je zivio od ovog projekta maltene 2 godine, od kako je krenuo EA zivi gotovo iskljucivo od onoga sto mu mi placamo. Dobio je para dovoljno da se vrati doma ko uspjesan developer i otvara vlastiti developerski studio gdje ce (vjerojatno) ponovo pokrenut nesto slicno za slijedecu grupu naivaca.

Nemos ga tuzit jer projekt nije dovrsio (iako je dao odredjena obecanja, primio pare za to, nije bankrotirao, vec naprosto napustio projekt sa svojim postotkom prihoda) i danas sutra ako se sve skupa raspadne pojeo vuk magare.

 

Sad, sto je sve dobro/lose u ovom naslovu i sto je pisalo kao upozorenje  kraj tipke buy na steamu, o tome mozemo raspravljat. Uostalom ako Milanovic svim duznicima u svicarskom franku moze rec "punoljetni su bili, znali su sta potpisuju", sto nebi vas 10 moglo pisat "bilo je upozorenje kraj tipke buy, sto ga niste citali" - i psi laju, karavana prolaze, ljudi ostaju bez krova nad glavom i svega sto imaju DayZ je najmanja stavka u svacijem zivotu vjerojatno.

 

 

Moj PC  
5 1 hvala 0
12 godina
offline
DayZ (standalone)

U kratke crte.Svi mi koji smo ovo ili ono kupili u EA stilu,smo grupa naivnih ljudi,koji su nasjeli na foru.Nazalost tako je.

Moj PC  
6 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
NEW_MAN kaže...
Malo je bedasto kak to sve skupa danas funktionira ali tu nema pomoci.

Meni je mod bio super ali je cheatera bilo valjda vise nego normalnih igraca i samo zato sam se veselio standalone. Smeta me to da jos dan danas ekipa vara i primjera radi je jucer dvoje decki iz ekipe popusilo sve radi cheatera. To me smeta i izluduje jer unistava gust igranja. Mogu se nosit s time da je igra u kcu i da nisu skoro nist napravili jer se zabavljam sa ekipom, ali kad ja ili neko iz ekipe nahebe zbog cheatera onda zero tolerance!

Nek se napuse debele crnacke kcne developeri koji nisu u stanju slozit anticheat i svi cheateri koji unistavaju igru nama koji ocemo gustat!

valjda ću morat još 10000000 puta reći da se taj problem rješi whitelistom kakvu su složili dečki s DayZERO moda tko ne zna o čemu se radi neka proba i uvjeri se da je način sasvim jednostavan i efikasan u 150-200h tog moda nikad nisam vidio cheatera...samo je stvar što to ovdje neće uvest još narednih 100 godina....ali da rješenja nema nije točno 

(Da se razumjemo i tu mogu doći cheateri ali nakon prvog pokušaja ulaska kad skuže da nikom ne štete osim sebi neće više doći) 

Team32Ipe77
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

   Ovdje su svi pomalo zrtve okolnosti i Bohemia i Dean, niti su oni ikada pomislili da ce raditi zombie survival igru, svi znamo da je studio osnovan od ljudi koji su zaljubljeni u simulacije, rata, helikoptera, sada rade nesto i u svemiru, a niti je Dean htio zivjeti i raditi u Evropi. Sve je pocelo sa velikim uspjehom koji je imao mod i cinjenicom da se ARMA 2 pocela prodavati iskljucivo zahvaljujucu modu DayZ. Negdje se rodila ideja zasto ne iskoristit taj potencijal i ne napraviti zombie survival igru, ljudi su napravili kontakte dogovorili se i krenuli u projekat. Da ja vodim Bohemiu uradio bih istu stvar kao sto su i oni, dao bih Deanu par ljudi pa vidio hoce li oni ista tu uspijeti uraditi, sigurno nebih zaposlio jos 20 ljudi koji ce raditi na projektu, jer bi to ukoliko projekat ne uspije moglo ugroziti i samu Bohemiu. Da su znali da ce se igra prodavati kako se prodaje nakon sto su stavili early access na steamu mozda bi i zaposlili jos 20 ljudi da od starta rade na projektu, ali nisu to mogli znati, a sigurno da nisu smijeli riskirati. Mozda bi ogranicili taj early access, ili bi uradili neke druge stvari, lako je sada biti pametan. Tako da mislim da je ovo sto se desilo do sada sa DayZ dosta logicno, ono sto ih je sigurno iznenadilo je uspijeh i interes ljudi koji se pojavio nakon sto su stavili igru na steam, bez obzira kako se to sada cini to je bilo skroz nerealno ocekivati. Da stvar bude smjesnija igru zapravo uopce nisu prodali zombiji vec videici na netu u kojima ljudi hrane nekog jadnika trulom hranom, snajperisti koji skidaju ljude na 500m, a najvise od svega ljudi koji glume da su friendly pa onda roknu nekog ili mu stave lisice pa ga hrane trulom hranom, zombiji su tu samo ukras. I sto sada imamo, situaciju u kojoj je Bohemia shvatila da je to real thing, imamo Deana koji nemoze pomoci projektu nista vise nego bilo tko od nas ovdje, jer on to nezna, on nezna programirati zobije da ne prolaze kroz zidove, on nezna kako optimizirati igru, on nezna kako rijesiti problem cheatera. Ono sto je on imao je ideja i koncept i to je to, svi sad znaju kako trebao da izgleda gotov proizvod, samo to treba sada napraviti, Bohemia radi na tome, dosta novih ljudi radi sada na projektu i sve sto sada treba je vrijeme da stvari sijednu na svoje mjesto.

 
0 4 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Mquany kaže...

   ...Ono sto je on imao je ideja i koncept i to je to, svi sad znaju kako trebao da izgleda gotov proizvod, samo to treba sada napraviti, Bohemia radi na tome, dosta novih ljudi radi sada na projektu i sve sto sada treba je vrijeme da stvari sijednu na svoje mjesto.

Sve je to lipo šta si ti napisa, samo da ne čekamo 2026 da sve sidne na svoje misto, o tome je ode riječ ni o čem drugom. Oni ako ne završe ovo u narednih godinu dana (baren betu izbace) ljudi će jednostavno pristat igrat.

Fr4nk_Horrig4n
14 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

ja vas ne razumijem...

ajmo ovak, dajte neke konkretne razloge zašto je trenutno dayz "neigriv"?

koji su bugovi koji vam toliko "kvare gameplay"?

Moj PC  
2 2 hvala 0
12 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
D3ViL kaže...
Sto se tice samog H1Z1 ne svidja mi se sto ce biti free 2 play. Neznam kakav ce model mikrotransakcija ubciti, ali ako netko moze kupiti pusku, metke, materijal bacajuci novac na monitor neka hvala. Radije ostanem pri bugovitom Day Z-u gdje smo svi isti i nitko nemoze novcem kupiti prednost.

Pogledaj Armu 2 i Armu 3 u trenutnom stanju, 90% servera pay2win, loadout gear, private heli itd. E takav ce biti i DayZ dok otvore modding. U H1z1 pare idu developerima, ljudima koji su zasluzni za igru, u Armi idu skripterima koji rade antihack i hack istovremeno te adminima koji svako malo koriste moci za svoje potrebe i potrebe streamera koji ih reklamiraju. Jos da ne pocnem pricat u dupanju i hackanju koje nikad nece popravit.

Poruka je uređivana zadnji put pet 12.12.2014 10:40 (steelman).
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
ZeNGe_CRO-mt kaže...

ja vas ne razumijem...

ajmo ovak, dajte neke konkretne razloge zašto je trenutno dayz "neigriv"?

koji su bugovi koji vam toliko "kvare gameplay"?

Po meni su 3 kritična updatea, a to je:

 

1. Optimizirat igru.

2. Sredit desync.

3. Zvuk pod hitno sredit.

Fr4nk_Horrig4n
Poruka je uređivana zadnji put pet 12.12.2014 10:40 (Hedrick).
12 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Ipe77 kaže...

valjda ću morat još 10000000 puta reći da se taj problem rješi whitelistom kakvu su složili dečki s DayZERO moda tko ne zna o čemu se radi neka proba i uvjeri se da je način sasvim jednostavan i efikasan u 150-200h tog moda nikad nisam vidio cheatera...samo je stvar što to ovdje neće uvest još narednih 100 godina....ali da rješenja nema nije točno 

(Da se razumjemo i tu mogu doći cheateri ali nakon prvog pokušaja ulaska kad skuže da nikom ne štete osim sebi neće više doći) 

Pricas gluposti, na DayZero je sve bilo puno cheatera samo kaj su jako dobro prikrivali te stvari. Kak znam? Znam jer sam i ja cheatao. Stavis si thermal mode i u teoriji te nemoguce ulovit.

15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Ipe77 kaže...

valjda ću morat još 10000000 puta reći da se taj problem rješi whitelistom kakvu su složili dečki s DayZERO moda tko ne zna o čemu se radi neka proba i uvjeri se da je način sasvim jednostavan i efikasan u 150-200h tog moda nikad nisam vidio cheatera...samo je stvar što to ovdje neće uvest još narednih 100 godina....ali da rješenja nema nije točno 

(Da se razumjemo i tu mogu doći cheateri ali nakon prvog pokušaja ulaska kad skuže da nikom ne štete osim sebi neće više doći) 

Koliko san ja upoznat ima servera na kojima moraš bit whitelistan.

Fr4nk_Horrig4n
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Rhodin kaže...

Ono sto mene brine, i vec sam bio pokrenuo tu temu, EA i crowdfunding stvarno postaje raj za muznju para. Imali smo poneki dobar naslov - Divinity je recimo kandidat za GOTY po meni (i brojni drugi bi se slozili), iako je crowdfundan naslov i ima svojih mana, svijet bio bio zakinut za dobru igru da to nije izaslo, ali na primjeru DayZ vidim sve ono sto sumnjam da je lose u crodwfundingu - nema nikakvih posljedica za pokretace projekta.

Rocket je zivio od ovog projekta maltene 2 godine, od kako je krenuo EA zivi gotovo iskljucivo od onoga sto mu mi placamo. Dobio je para dovoljno da se vrati doma ko uspjesan developer i otvara vlastiti developerski studio gdje ce (vjerojatno) ponovo pokrenut nesto slicno za slijedecu grupu naivaca.

Nemos ga tuzit jer projekt nije dovrsio (iako je dao odredjena obecanja, primio pare za to, nije bankrotirao, vec naprosto napustio projekt sa svojim postotkom prihoda) i danas sutra ako se sve skupa raspadne pojeo vuk magare.

 

Sad, sto je sve dobro/lose u ovom naslovu i sto je pisalo kao upozorenje  kraj tipke buy na steamu, o tome mozemo raspravljat. Uostalom ako Milanovic svim duznicima u svicarskom franku moze rec "punoljetni su bili, znali su sta potpisuju", sto nebi vas 10 moglo pisat "bilo je upozorenje kraj tipke buy, sto ga niste citali" - i psi laju, karavana prolaze, ljudi ostaju bez krova nad glavom i svega sto imaju DayZ je najmanja stavka u svacijem zivotu vjerojatno.

 

 

   Ljudi imaju ideju i zele napraviti igru, stave to na net i pitaju ljude da im pomognu finaciranjem projekta, ponekome se to ucini kao zanimljiva ideja i odluci donirati nesto novca, a kao nagradu ce dobiti pristup igri cim bude gotova nekakva igriva verzija. Kako ide razvoj i kako i sami uce vise o procesu izrade igre shvate da su napravili neke greske i da to nije to sto su u startu zamislili i da nece moci projekat izgurati na nacin na koji su to zamislili, zahvale se ljudima koji su podrzali projekat i ukinu ga. Sasvim realan scenario, i sta je tu lose? Alternativa bi bila da nista ne rade, i naravno da nece svaki takav projekat uspijeti, ali neka svaki 20i bude Divinity i svi smo na dobitku. Plus ljudi koji su radili na propalim projektima imaju nova znanja i imaju iskustvo te mogu poceti neki novi projekat ili se zaposliti u nekom postojecem studiju i opet smo svi na dobitku. Bilo kako bilo nitko nikoga ne sili da mu daje novac, sve je stvar dobre volje i povjerenja. Meni nije zao dati novac za projekat koji ima zanimljivu ideju koja mi se svidi, pa sta i ako me netko prevari, to je njegova sramota, opet cu svejedno dati novac iduci put ako mi se nesto ucini znimljivo.

 

   Izmedju toga da DayZ nepostoji i toga da se financira preko early accessa ja biram ovo drugo, i cak i da sada prekinu projekat i da kazu ko vas sve .ebe meni nebi bilo zao novaca koji sam im dao. Ponekad nesto probas i neide, desi se, drugi put ce biti bolje ili treci...

12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)

2 i 3 svakako mogu popravit, 1 nemogu sve dok ne ubace sav materijal.

 

Zvuk valova na nwa je neprocjenjiv

13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
LukaM kaže...

2 i 3 svakako mogu popravit, 1 nemogu sve dok ne ubace sav materijal.

 

Zvuk valova na nwa je neprocjenjiv

Ma vidi tko se to vratio {#}

Imagination will often carry us to worlds that never were. But without it we go nowhere.
16 godina
online
DayZ (standalone)

Zavrsili ovu igru ili ne, tak svejedno - ni prve ni zadnje pare koje sam bacio. Relativno je zabavno bilo i jos uvijek povremeno jest, kako god okrenemo.

 

Ono sto mene boli u cijekoj prici je Rocket koji je otisao sada dok jos uvijek ima para za radit na projektu, ali u biti nista puno nije napravljeno, osim gomile nedovrsenih koncepata. Danas sutra ako projekt uspije nije morao odraditi najvise mukotrpan dio, hvalit ce se sa njime kako je to njegovo djelo i kako je bio krucijalan za njegov uspjeh, ako pak propadne reci ce da je sve bilo u redu dok je on bio tamo i vodio stvar, a cim se mako, nesposobnjakovici koji su ga naslijedili nisu imali snage, pameti itd. zavrsit projekt, pokrali su gomile novaca koje im je ostavio u naslijede, a nisu dovrsili nista.

 

Njemu je ovo win-win, dok ce radit na novim projektima smijat ce se svima nama kako nas je dobro nasanjko.

Moj PC  
2 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Rhodin kaže...

Zavrsili ovu igru ili ne, tak svejedno - ni prve ni zadnje pare koje sam bacio. Relativno je zabavno bilo i jos uvijek povremeno jest, kako god okrenemo.

 

Ono sto mene boli u cijekoj prici je Rocket koji je otisao sada dok jos uvijek ima para za radit na projektu, ali u biti nista puno nije napravljeno, osim gomile nedovrsenih koncepata. Danas sutra ako projekt uspije nije morao odraditi najvise mukotrpan dio, hvalit ce se sa njime kako je to njegovo djelo i kako je bio krucijalan za njegov uspjeh, ako pak propadne reci ce da je sve bilo u redu dok je on bio tamo i vodio stvar, a cim se mako, nesposobnjakovici koji su ga naslijedili nisu imali snage, pameti itd. zavrsit projekt, pokrali su gomile novaca koje im je ostavio u naslijede, a nisu dovrsili nista.

 

Njemu je ovo win-win, dok ce radit na novim projektima smijat ce se svima nama kako nas je dobro nasanjko.

   Da, bas, Dean ce se nama smijati, kada malo bolje razmislim mislim da je zapravo od pocetka htio upravo to, sve je ovo jedna velika zavjera...

15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
LukaM kaže...

2 i 3 svakako mogu popravit, 1 nemogu sve dok ne ubace sav materijal.

 

Zvuk valova na nwa je neprocjenjiv

To šta čuješ na NWA to nisu valovi već vitar :), čin se makneš od stabala prestaješ to čut. Ali to nije problem šta se valovi čuju već šta dobiješ metak u bulju bez da čuješ odakle je pucano, to je ono šta me hebe.

Ili ono kad se nađeš sa tipon 1 na 1 i onda oba spucate klip od 75 metaka jedan u drugoga i čekaš, nakon 5 sekundi i ti i on ste mrtvi.

Ja iman oko 1200 sati igre i više od svega bi volia da se ovo završi jer ovo mi je definitivno jedna od boljih igara koje san igra, ali previše posla su si ovi zadali i nikako ne mislin da će ovi moć ovo sve napravit do kraja 2016, baren ne ako nastave ovin tempon radit ka šta sada rade.

 

Fr4nk_Horrig4n
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Uglavnon mi smo se pribacili na Septic falcon private server pa vas 2 (Luka, mate) dolipite ako ima volje, a možete i vi ostali.

Fr4nk_Horrig4n
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Hedrick kaže...

Uglavnon mi smo se pribacili na Septic falcon private server pa vas 2 (Luka, mate) dolipite ako ima volje, a možete i vi ostali.

Već neko vrijeme razmišljam o tome da počnem igrati na nekom serveru gdje treba biti whitelistan, ono da je sa šifrom. Nekako mi se čini da bi ljudi bili malo više prijateljski budući da je stalna ekipa. Za Falcon protpostavljam da ne treba šifra?

Imagination will often carry us to worlds that never were. But without it we go nowhere.
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Reichz kaže...
Hedrick kaže...

Uglavnon mi smo se pribacili na Septic falcon private server pa vas 2 (Luka, mate) dolipite ako ima volje, a možete i vi ostali.

Već neko vrijeme razmišljam o tome da počnem igrati na nekom serveru gdje treba biti whitelistan, ono da je sa šifrom. Nekako mi se čini da bi ljudi bili malo više prijateljski budući da je stalna ekipa. Za Falcon protpostavljam da ne treba šifra?

Ne, ne triba.

Fr4nk_Horrig4n
12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Reichz kaže...
Hedrick kaže...

Uglavnon mi smo se pribacili na Septic falcon private server pa vas 2 (Luka, mate) dolipite ako ima volje, a možete i vi ostali.

Već neko vrijeme razmišljam o tome da počnem igrati na nekom serveru gdje treba biti whitelistan, ono da je sa šifrom. Nekako mi se čini da bi ljudi bili malo više prijateljski budući da je stalna ekipa. Za Falcon protpostavljam da ne treba šifra?

 

Milslim mozes se druziti s ljudima u stvarnom svijetu, netrebas trazit frendove na dayzu...

13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
LukaM kaže...

 

Milslim mozes se druziti s ljudima u stvarnom svijetu, netrebas trazit frendove na dayzu...

Socijalizacija je za n00bove.

Imagination will often carry us to worlds that never were. But without it we go nowhere.
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
steelman kaže...
Ipe77 kaže...

valjda ću morat još 10000000 puta reći da se taj problem rješi whitelistom kakvu su složili dečki s DayZERO moda tko ne zna o čemu se radi neka proba i uvjeri se da je način sasvim jednostavan i efikasan u 150-200h tog moda nikad nisam vidio cheatera...samo je stvar što to ovdje neće uvest još narednih 100 godina....ali da rješenja nema nije točno 

(Da se razumjemo i tu mogu doći cheateri ali nakon prvog pokušaja ulaska kad skuže da nikom ne štete osim sebi neće više doći) 

Pricas gluposti, na DayZero je sve bilo puno cheatera samo kaj su jako dobro prikrivali te stvari. Kak znam? Znam jer sam i ja cheatao. Stavis si thermal mode i u teoriji te nemoguce ulovit.

cool story bro...

Team32Ipe77
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)
Fr4nk_Horrig4n
Poruka je uređivana zadnji put ned 14.12.2014 13:55 (Hedrick).
Moj PC  
0 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)

pa đe ga nađe majku mu njegovu, ja i frend ga trazimo odkad je i izašao bez uspijeha

mamice su štrukle pekle. meni nikaj nisu rekle
12 godina
offline
DayZ (standalone)

Jel se vama rusi igra.Ono not responding?Sada ubio 3 lika i svakog kojeg sam ubio nakon par min not responding

Moj PC  
1 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Rušenje igre ti je normalno za DayZ...

 
1 1 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice