DayZ (standalone)

poruka: 7.754
|
čitano: 1.063.718
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
online
DayZ (standalone)

Joj sta se svi cudite... ignoriram mquanya i 10 ljudi pise o njemu pa svejedno vidis sto je lik napiso...

Lik je psihopat. U kulturnim zemljama bi bio zatvoren u ustanovu ovog ili onog tipa, tamo gdje zivi se to ocito jos nije primjetilo iz kojegod razloga. Procitajte njegove komentare otprije kako bi volio u stvarnom radit stvari koje radi u igri, te izivljavanja nad drugima koja je opisivao, blokirajte i zivite dalje bez toga. Samo bolesnom umu dajete ono sto trazi - paznju.

 

No dosta o Mquaniy, pricajmo malo o mom aut... ovaj o igri.

Moj PC  
5 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
steelman kaže...

Nemoj se previse obazirati kaj ljudi na forumu i redditu pisu jer su njih 90% totalni nubovi i glume tu nekakve friendly survivore jer nemogu nikog pogodit. Najbolji su mi dok govore drugima kak se igra u stvari treba igrat i da svi banditi krivo igraju.

 

Ok. Vama dvojici je to smiješno, poučno, i super. Vi igrajte tako. U čemu je problem. Stvar je u tome da neki igrači žele igrati survival, jer igrica to je. A ne neka pucačina. Znači nije cilj igre naoružati se i rokati sve pred sobom koliko god to zvučilo zabavno.. A pretpostavljam da je tebi steelman to jedina zanimacija u igrici. Nemoj me shvatiti krivo, dakle igrica sa sobom nosi pvp. Ali ne u stilu da ti je glavni cilj naći pušku i ownati cijeli server.

 

A ovo za nubove kako prozivaš ostale u ovoj temi, i da "nikoga ne mogu pogoditi" je jadno.

Ako vam pomognem bilo bi lijepo da stisnete Hvala!
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

nazalost u igri ce biti uvijek KOS dok god ne naprave  horde zombija oko high value objekata (hrana)

koje neces moci sam pobit vec ces morat imat drustvo... 

Igri trebaju ogromni serveri i hrpa zombija koji se ne spawnaju 10m od ovog sto si upravo ubio. I negdje sam vidio prijedlog

s kojim se slazem da se bi se zombiji trebali ubijat samo u glavu. Naravno sa trenutnim lagovima to ne dolazi u obzir

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.12.2014 0:41 (Mlejdn).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Mlejdn kaže...

nazalost u igri ce biti uvijek KOS dok god ne naprave  horde zombija oko high value objekata (hrana)

koje neces moci sam pobit vec ces morat imat drustvo... 

Igri trebaju ogromni serveri i hrpa zombija koji se ne spawnaju 10m od ovog sto si upravo ubio. I negdje sam vidio prijedlog

s kojim se slazem da se bi se zombiji trebali ubijat samo u glavu. Naravno sa trenutnim lagovima to ne dolazi u obzir

Tako je, to i ja govorim svojoj ekipi. Da naprave zombije dovoljno jake, i gomilu. Da ti ne pada na pamet da zapucaš na nekog ako nemaš ekipu od par ljudi kako bi se obranili od horde zombija. 

Ako vam pomognem bilo bi lijepo da stisnete Hvala!
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

   Meni su ovdje neki vasi komentari smjesni... Da je ovaj lik sto mi je prisao stao s druge strane zida kad me vidio i pokusao komunicirati, ja mu ne bih nista odgovorio, on bi skontao da nisam friendly i onda je ko koga, lik je budala sto mi je ovako prisao i platio je to glavom. Ja sam ne jednom uspostavio kontakt s ljudima u DayZu i igrao po 1-2 sata sa strancima, iako je to u igri kakva je sada zapravo bespotrebno jer ne trebas nikoga da ti olaksa bilo sto, niti tebe netko treba, osim za pvp, a pvp je uvjek lako izbijeci, ako zelis, pogotovo ako si sam.

   Ono sto je meni bilo zanimljivo kod tih susreta s ljudima je to sto recimo idemo od Elektra do NWA i cijelo vrijeme kada trcim ispred nekoga koga sam sreo se pitam da li je ovo trenutak u kome cu dobiti metak u ledja, to je ono sto cini interakciju s drugim ljudima zabavnom, NEPREDVIDLJIVOST.

   Jedno od najbizarnijih iskustava sam imao kada sam jednu vecer zaigrao s nekom ekipom s bug foruma, nas je bilo mislim 5 i svi imaju M4A1 i barem 500 metaka, na serveru je pored nas jos jedno desetak ljudi. Kazem ja amo u Elektro, tada je akcija uglovanom bila tamo, i onda svi pocnu nesto ma neznam, moze biti neki snajper, moze da bude hacker da nas pobije sve i te neke spike. I tako stojimo i onda netko kaze idemo gadjat ono drvo, neko drvo tamo na 150m od nas i onako svi mi rokamo po drvetu, pravo opaki tipovi, ja sam se valjao od smjeha...

   Neki ljudi bi ovdje htijeli da igraju survival coop a ne survival multiplay, pa bi u tom coopu nagomilali hrane, oruzija, napravili baze, imali tenkove, helikoptere, brodove i sta ti ja znam sta sve ne i isli okolo i tamanili zombije, uz naravno iskljucen  friendly fire u igri. Ovo nije takva igra, ovo je DayZ, NE ZNAS kako ce drugi ljudi reagirati, da li ce biti friendly, da li ce te kosat, da li ce samo glumiti da su friendly, da li ce htijeti biti friendly ali i htijeti tvoj M4A1 i tvojih 200 metaka pa te nokautirati loot te i ubitit te... I zato je igra zabavna...

 
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Ivan_cno kaže...
Mlejdn kaže...

nazalost u igri ce biti uvijek KOS dok god ne naprave  horde zombija oko high value objekata (hrana)

koje neces moci sam pobit vec ces morat imat drustvo... 

Igri trebaju ogromni serveri i hrpa zombija koji se ne spawnaju 10m od ovog sto si upravo ubio. I negdje sam vidio prijedlog

s kojim se slazem da se bi se zombiji trebali ubijat samo u glavu. Naravno sa trenutnim lagovima to ne dolazi u obzir

Tako je, to i ja govorim svojoj ekipi. Da naprave zombije dovoljno jake, i gomilu. Da ti ne pada na pamet da zapucaš na nekog ako nemaš ekipu od par ljudi kako bi se obranili od horde zombija. 

Taj vas prijedlog ce vise promovirat teamplay ali nece zaustavit kos. Pogledajte si DayZero kao primjer. Tam su squadovi po 8 playera dominirali na NWA i kosali sve zivo. Na kraju se igra koja je trebala biti survival pretvorila u cisti team deathmatch gdje je jedini nacin da ne dobis po pici bio da nades neki squad preko foruma. Jedini nacin da se zaustavi kos u pvp shooteru je da uvedu neki negativni sistem koji bi kaznjavao ubijanje drugih playera. Nesto tipa da ti se zbrajaju kilovi i cim vise kilova imas da moras vise jesti (food level bi brze padao), znaci nakon 2-3 murdera bi vec umirao od gladi tak da ti nebi palo na pamet ubijat jos ljudi. Nakon nekog odredenog vremena bi ti se kilovi brisali i hrana dolazila u normalu. Naravno takakav sistem bi trebao ostati na tebi pa makar i umres da se nebi moglo abusati sa samoubojstvom.

 

Squadovi koji odluce kosat bi na kraju sami svoje klali za hranu :D

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.12.2014 1:47 (steelman).
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Slazem se da igra nebi trebala biti team deathmatch, ali takodjer kaznjavanje ljudi zbog toga jer vole sprasiti druge je takodjetr lose. Zasto? Jer igra tezi nekakvoj realnosti. Kladim se da sutra nastane zombi apokalipsa i da nakon nekog vremena dode do nestasice ziveznih namirnica, imao bi skoro pa identicnu situaciju - ljudi bi se medjusobno tamanili. Dayz bi trebao imati puno jace zombije, agresivnije... da se ta apokalipticnost vidi i osjeti. Trebalo bi uvesti i da u "naseljenim" mjestima ima vise zombija (jer su, logicno, zaostali od ljudi koji su tamo obitavali). Znaci, di ima vise loota, ima i vise zombija i moras se potruditi preci kraj njih (pogotovo dok nemas nis). Mozda kad bi se na taj nacin okolnosti otezale onda bi ljudi pokazali sloznost. Kak Maqunayjsjdjekbla kaze da bi ljudi napucavali drva... pojacati zombije, da budu izazov pa napucavati njih, a onda ce i banditi dobiti na tezini.
Steam: ukay1000 Xfire: ukay1000 LoL: Cquencer Molten WoW Warsong: Steelrock (ally)
17 godina
offline
DayZ (standalone)

Po meni trebalo bi uvesti neki "infamy" sistem. Da ukoliko imas previse ubistava unutar nekog vremenskog perioda lik ti dobije vid depresije, pocne random plakati, smijati se (kao kod kanibalizma jer ipak ponasas se kao manijak) i da postoji mala sansa da random izvrsi samoubistvo. Takodjer uvesti neku vrstu reward sitema za ubistvo bandidta, neku vrstu "hero" statusa gdje treba manje hrane za energized/hydrated ili da statusi traju duze. 

 

To bi mozda potaklo neku vrstu balansa u igri i dalo inicijativu igracima da budu "hero" umjesto gomile djecurlije koja KOS-a. Recimo onaj lik sam kaze da je najveca draz igre interakcija s igracima, strepnja dali ce ti onaj s kojim jedes meso uz vatru sprasit metak u glavu radi tvoje M4. I onda sebi onemoguci to, tako sto ubije lika cim mu je prisao. . . . Opet 100 ljudi 100 cudi, 100 zena 200 si*a i par debi** ko ova dvojica. . .

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
D3ViL kaže...

To bi mozda potaklo neku vrstu balansa u igri i dalo inicijativu igracima da budu "hero" umjesto gomile djecurlije koja KOS-a. Recimo onaj lik sam kaze da je najveca draz igre interakcija s igracima, strepnja dali ce ti onaj s kojim jedes meso uz vatru sprasit metak u glavu radi tvoje M4. I onda sebi onemoguci to, tako sto ubije lika cim mu je prisao. . . . Opet 100 ljudi 100 cudi, 100 zena 200 si*a i par debi** ko ova dvojica. . .

Ma nije samo ta interakcija zbog koje mi smeta kos. Nego mi je ta cijela team deathmatch mehanika postala dosadna u PM. Trebaju neke novosti uvesti u igru da postane zabavno malo.

 

ukay1000 kaže...
Slazem se da igra nebi trebala biti team deathmatch, ali takodjer kaznjavanje ljudi zbog toga jer vole sprasiti druge je takodjetr lose. 

Ne slazem se bas, ljudima koji idu okolo i kolju druge ljude iz dosade treba otezati igru, jer im je ocito prelagana. Jedno je kad ubijes nekoga da mu ukradnes hranu ili iz nekog roleplay razloga. Ali kad se ti u grupi od 5 playera vozis po mapi i koljes sve zivo i nezivo to je vec druga prica. Ja i frend smo u nasim zadnjim danima epocha poklali cijeli server sa armed mi17, tolko nam je dojadila igra da to nisu istine bile. Cak i nubovi u blackhawku su bjezali od nas.

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.12.2014 3:43 (steelman).
17 godina
offline
DayZ (standalone)

Za mene je rijesenje ovo gore sto je jedan kolega rekao, da svatko nakon 3-4 ubojstva pocme osjecati neke promjene, ptsp ili nesto slicno.

 

A rijesenje za igru po meni je PUNO vise zombija, znaci po min 2-3 zombija pored svake kuce. Onda bi se moralo ici u grupicama, jer solo bi tesko prezivio.

 

Sinoc sjednm da igram, spawnam se, nadem onaj veliki kljuc, torbu i kacigu i dode lik bez icega i pocme me saketati, normalno dodu zombiji, ubijem ja njih sve, ali krvarim zbog zombija i umrem.

Pa nije mi jasno sto ljudi uopce igraju ako im je tesko otici lootat par kuca da nadu opremu...nego eto lakse je ubiti nekoga i uzeti

It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Ali ako hocete nerfat bandite onda trebate i heroje jer ne kuzim poantu igre ako cete nekome otezavati a drugima olaksavati. Ajmo se nas 5 skupit, nema izazova, zombiji k od o, skupljat cemo resurse, gradit bazu, auto, helic... a poslije mozemo svi igrati wow i dizat profesije, treba mi jedan rudar, dva draguljara i ribic... Veoma zabavno. Vidite di idem? Treba biti, ajmo reci, malo veci izazov, bilo od drugih ljudi ili nabrijanih zombija. Ok, jasno mi je da tezu igru nece kupiti puno ljudi i da sve mora biti na "low iq"(opcenit trend igara zadnjih godina) jer, eto, ebes ti to dok se moras potrudit. Udjes u jednu vecu gradjevinu a van izadjes ko Rambo. I kaj dalje? Ajmo se setat u nadi da cemo napucat - drvo.
Steam: ukay1000 Xfire: ukay1000 LoL: Cquencer Molten WoW Warsong: Steelrock (ally)
17 godina
offline
DayZ (standalone)

Banditi ce uvijek postojati, to je sigurno.

Hoces izazov.

Smanjiti hranu, znaci resursi samo u gradu, grad pun zombija, kada pucas jos vise ih dolazi, treba igrati na pametno, zivotinje zombiji, poneka jos uvijek ziva, ne mozes zivjeti samo na ribi. svako par dana odjeca se pocme fucati, moras mjenjati. vidis gdje idem. Normalno da ne treba ici u krajnost. Skuzio sam gdje ti ides, ono doci ces do djela kada ne moras izici iz baze.

 

DayZ je smisljen kao survival, a ne pvp, ako sam ja dobro razumio, ako ne ona oprostite na mom trabunjanju.

 

Ja jos uvijek ne posjedujem igru, igram preko acc od jednog dobroj covjeka (hvala jos jednom) tako da se jos uvijek uhodavam, ali sam sebi zadao jedan cilj, igrat cu kao medic, znaci potrudit cu se naci dobar gear, i nabildati se blood bagovima raznih krvnih grupa i zavoja i cjepiva i defibrillatorom itd itd

 

Zasto? bezveze, cini mi se zabavno

It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.12.2014 9:01 (goodye).
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Nema romantike u ovoj igri. Slozit ekipu, igrat u paru i drzat se zelenila. Ovaj vikend ima da se igram do jutra. Zadnjih par dana je bilo po osam ljudi na TSu u akciji a mene nema online :(

Od kad su dosli ovi kamioni igra je postala dinamicnija i dobila novu dimenziju. Npr. meni je obrisalo lika i pajdo je nasel kamion, pokupil me ko bambija, a usput je ubral M4 sa crash sitea. Fino me je opremio unutar sat vremena.
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

   Mislim da nije potrebno uvoditi nekakve posebne mehanike kada je rijec o tome da te igra kaznjava za ubijanje drugih ljudi, ono sto trebaju uraditi, a i hoce kad dodje red na to, extremno povecati broj zombija, smanjiti spawn municije u igri, smanjiti broj konzervi i gotove hrane koju se moze naci u igri, zapravo igru napraviti tako da je single player extremno teksa.

   E sad tu dolazimo do par problema, prvi je casual igraci koje bi stalno umiranje od gladi i nemogucnost da se suprostave hordama zombija odbilo od igre. Drugi je taj sto ce na private hive serverima dominirati jedna grupa, neki klan koji tu igra i niti ce njima biti izazova, a niti ce solo igraci imati sanse da im se suprostave, sto mi je opet realno, jer ako si ti sa par ljudi naravno da ces imati vise sanse da prezivis i da si napravite nekakvu bazu i olaksate si boravak u post apokalipticnom svijetu.

   Rijesenje ce biti u vidu modova, koji su najavljeni, odnosno raznih tezina igre. Po meni bi to najbolje bilo uraditi tako ste bi trebali imati razliciti broj zombija i zombije koji drugacije reagiraju na drugacijim postavkama tezine. Recimo da te na hrad/survival modu zombiji vide sa 800m, a cuju na 100 ako trcis, na 50 ak hodas. Na normal modu bi to recimo bilo 400m, 50m i 20m, a na casual recimo 100m 20m i da te uopce ne cuju kada hodas. Isto tako reakciju zombija na pucanj podesiti i reakciju zombija kada vide da se drugi zombiji krecu u nekom smijeru, recimo da na hard/survival modu zombij cim vidi nekog zombija da trci u nekom smijeru odmah mu se prikljuci sto bi dovelo do stvaranja ogromnih horda zombija koje bi bile problem i za dorbo opremljene grupe, a na casual da se zombiji uglavnom ignoriraju.

   A sto se tice kosanja, po meni igra bi bila glupa da nema kos bandita, i opet cu ponoviti da je potrebno uspostaviti kontakt na pravi nacin. Nemozes samo nekome prici i reci mu Hey, to trebas uraditi pametnije, iza nekog zaklona probati uspostaviti komunikaciju, ako nakon 5-10 sekundi druga strana ne odgovara to znaci da ste neprijatelji i to je to.

 
0 3 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
NEW_MAN kaže...
Nema romantike u ovoj igri. Slozit ekipu, igrat u paru i drzat se zelenila. Ovaj vikend ima da se igram do jutra. Zadnjih par dana je bilo po osam ljudi na TSu u akciji a mene nema online :(

Od kad su dosli ovi kamioni igra je postala dinamicnija i dobila novu dimenziju. Npr. meni je obrisalo lika i pajdo je nasel kamion, pokupil me ko bambija, a usput je ubral M4 sa crash sitea. Fino me je opremio unutar sat vremena.

Triba nać neki server koji se resetira svako 8 ili više sati, tako da taj kamion ima nekog smisla,a ne da se server resetira nakon 2 sata koliko ti i triba da nađeš kamion i gorivo.

Fr4nk_Horrig4n
14 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Hedrick kaže...
NEW_MAN kaže...
Nema romantike u ovoj igri. Slozit ekipu, igrat u paru i drzat se zelenila. Ovaj vikend ima da se igram do jutra. Zadnjih par dana je bilo po osam ljudi na TSu u akciji a mene nema online :(

Od kad su dosli ovi kamioni igra je postala dinamicnija i dobila novu dimenziju. Npr. meni je obrisalo lika i pajdo je nasel kamion, pokupil me ko bambija, a usput je ubral M4 sa crash sitea. Fino me je opremio unutar sat vremena.

Triba nać neki server koji se resetira svako 8 ili više sati, tako da taj kamion ima nekog smisla,a ne da se server resetira nakon 2 sata koliko ti i triba da nađeš kamion i gorivo.

budem vam se i ja danas pridružio nakon dosta vremena {#} da me tuki provoza u kamionu {#} 

vidio sam da vas je u zadnjih dva tri dana dosta na ts-u ,a i zafalilo mi je skupno dayz rokanje {#}

steam: CRO_ZeNGe battlelog CRO_ZeNGe i marko0702
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
ukay1000 kaže...
Ali ako hocete nerfat bandite onda trebate i heroje jer ne kuzim poantu igre ako cete nekome otezavati a drugima olaksavati. 

Trenutno istina nema nikakvog sadrzaja pa ni smjernica kako bi se netko trebao ponasati, vjerovatno zato 90% ekipe iz dosade ubija sve sto vidi samo problem je sto ce kroz godine razvoja to uci u "naviku" ljudima, imat ce takav mentalni sklop da ce im to bit normalno i cak uz promjene opet nastavit s istim seljaklukom. Iskreno nije "tesko" biti bandit. ., dali lezao u travi na vrhu brda i vrebao Mosinom, vrebao uz rub sume na obali cestu s M4 ili setao kroz grad spreman da pucas. AKo vidis prvi "pobjedio si" kao onaj nas forumas ni ne pokusavas komunicirati i odmah pucas. Takav vid ponasanja na neki nacin treba "kazniti", "ograniciti" i PTSP je mozda najlaksi, kao i kod bolesti prvih par killova nizi stadij depresije, nekakav vizualni efekt, srednji random plakanje, histerican smjeh zadnji stadij sansa za samoubistvo.

Dok "heroje" nemas sta nerfati. ., jer realno jako mal % ljudi je spreman riskirati svoj gear da komunicira s drugima, pomogne, pridje i razgovara ili riskira da eliminira dobro gearanog bandita koji KOS-a sve sto vidi. 

Primjer iz WoW-a mal broj ljudi je htio tankat ili healat lakse je bilo biti jedan od AFK DPS-a i onda smo imali que po 60+ minuta za dungeon. Blizzard je uveo nagradu u vidu sitnog paketa ako que za random dungeon kao tenk ili healer kada ti specovi nedostaju i na taj nacin potakao igrace i rjesio que problem.

Isto i sa Day Z restriktovanjem onog sto rade svi (banditi, KOS) i poticanjem sitnim bonusom na ono sto nece da radi nitko jer nepotrebno riskira. (komunikacija i pomaganje drugima) bi bar djelomicno promjenilo tok igre. . .

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)

@zenge

 

Samo nek te BSE ne vozi, mogel bi te pogazit pri parkiranju :) kak je tukija zgazil :) ili bradaca, ne znam nekoga je zjahal s kamionom. Mene za sad nije a skupa smo prevalili desetke kilometara.

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.12.2014 10:53 (NEW_MAN).
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Onaj ko oće igrat Dayz bez kosa i tih gluposti neka proba igra Dayzrp, samo tribate bit whitelistani.

Fr4nk_Horrig4n
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
NEW_MAN kaže...

@zenge

 

Samo nek te BSE ne vozi, mogel bi te pogazit pri parkiranju :) kak je tukija zgazil :) ili bradaca, ne znam nekoga je zjahal s kamionom. Mene za sad nije a skupa smo prevalili desetke kilometara.

{#}{#} a di uvijek tuki nahebe {#}

steam: CRO_ZeNGe battlelog CRO_ZeNGe i marko0702
12 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
ukay1000 kaže...
Ali ako hocete nerfat bandite onda trebate i heroje jer ne kuzim poantu igre ako cete nekome otezavati a drugima olaksavati. 

Nebi ja nerfao bandite koji kradu aute i pljackaju ljude, ube 2-3 covjeka itd. nego ove masovne ubojice ko ja, koji imaju tolko geara da im je jedino preostalo klat druge ljude iz dosade. Znaci ja bi opet kao end game klao ljude, samo bi se morao jako dobro pripremit i nebi bilo lako ko sad, neki challenge bi to bio.

12 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Mquany kaže...

   Niti trollam niti sam mlad, jednostavno mi je fun ubiti nekoga tko mi pridje ko budala i kaze Hey man, ja sam se smijao dva sata kad sam ubio tog lika, kako to nije smjesno? On meni Hey man, ja njemu Hey i sacmaricom pod sred face, hahahahahahahah, evo i sada se smijem kada mislim o tome, neznam valjda nemamo svi isti smisao za humor...

Prijatelju,ili trolas ili se pravis trolerom.Ugl kazes da ne volis KoS igrace,a ti si taj koji definitivno KoS-as...Ja dok igram,metar puta sam bio KoS-an ili sretnem lika i posto smo sami,jednostavno dodje instinkt prijateljstva i pomoci jedan drugome.Nakon sat vremena,ja budala mu dajem blaze,jer vidim u njemu prijatelja i nakon par minuta,lik me napadne i ubije me...Ali nije mi krivo,jer smo tih 2 sata proveli zajedno pod paljbom i tu je izaslo (privremeno)prijateljstvo,koje kada pogledamo je i u stvarnom zivotu takvo.Bit igre je da si sto vise zainteresiras igru a to je ovakav primjer kao sto se meni desio.A ne vidim lika i roknem ga.Ako bi tako igrao,onda cu si skinut COD/BF ili CS i to je to....

11 godina
protjeran
offline
Re: DayZ (standalone)

Muka mi je kada netko kaže ubio sam ga pa što, ovo je survival igra. Survival igra iliti ga preživljavanje je jako jednostavno ideš po kučama uzimaš hranu i piče te izbjegavaš ili ubijaš zombije i to je to što se tiće preživljavanja. Sada ako ti vidiš čovjeka koji puca po tebi naravno i ti ćeš pucati po njemu, ali ako te čovjek lijepo pozdravi, a ti se ponašaš kao retardirani klinac onda neznam što reći.

www.mmo-balkan.com
16 godina
offline
DayZ (standalone)

Svatko proživljava kako želi i zna. Netko ubija sve redom i krade loot, a netko je izbjegava sukobe.

Moj PC  
4 0 hvala 2
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Endymon kaže...
Mquany kaže...

   Niti trollam niti sam mlad, jednostavno mi je fun ubiti nekoga tko mi pridje ko budala i kaze Hey man, ja sam se smijao dva sata kad sam ubio tog lika, kako to nije smjesno? On meni Hey man, ja njemu Hey i sacmaricom pod sred face, hahahahahahahah, evo i sada se smijem kada mislim o tome, neznam valjda nemamo svi isti smisao za humor...

Prijatelju,ili trolas ili se pravis trolerom.Ugl kazes da ne volis KoS igrace,a ti si taj koji definitivno KoS-as...Ja dok igram,metar puta sam bio KoS-an ili sretnem lika i posto smo sami,jednostavno dodje instinkt prijateljstva i pomoci jedan drugome.Nakon sat vremena,ja budala mu dajem blaze,jer vidim u njemu prijatelja i nakon par minuta,lik me napadne i ubije me...Ali nije mi krivo,jer smo tih 2 sata proveli zajedno pod paljbom i tu je izaslo (privremeno)prijateljstvo,koje kada pogledamo je i u stvarnom zivotu takvo.Bit igre je da si sto vise zainteresiras igru a to je ovakav primjer kao sto se meni desio.A ne vidim lika i roknem ga.Ako bi tako igrao,onda cu si skinut COD/BF ili CS i to je to....

   Prijatelju mozda je moj nacin prezivljavanja tako sto cu eliminirati sve druge i tako uzeti svu hranu, oruzije, municiju i sve sto mi treba da prezivim za sebe? Ne ovisim ni o kome vec o sebi i to mi je najsigurnije, ne zelim vjerovati nikome i to je moj izbor. Uspostavljanje prvog kontakta s nekim je uvijek rizik, rizik iz kojeg mozes izvuci nesto dobro, saveznika koji ce ti pomoci, ili nesto lose, metak {#}.

   U ovom trenutku u igri uopce nema potrebe za tim da uspostavis kontakt s nekim, ali kad dodaju vise zombija i kada budes igrao na privat hive gdje igra neka grupa koja ima bazu i vozila i sve onda ce ti mozda biti u interesu da se udruzis s nekim u svrhu prezivljavanja. Ja cak ni tada necu to raditi, vec ce svatko tko hoda dobiti metak, saku, lopatu ili sta vec imam u ruci jer je moj izbor da tako igram i to je ono sto igru cini zanimljivom, neznas kako ce drugi playeri reagirati. To o cemu ti govoris je coop survival igra i idi igraj tako nesto, nije DayZ za tebe, da se svi tako ponasaju i da nitko ne kosa svi bi se drzali za rucice, setali okolo, dijelili metke i hranu i usput ne bih umirali od niceg drugog vec od dosade {#}.

17 godina
offline
DayZ (standalone)

Da, zbog takvih kao ti mi se gadi igrati. Nije problem kada kos nekoga tko ima 3 puske i kampa negdje ili trci okolo, ali kada kos lika koji je medic, ili nema nista na sebi to je jadno, a to rade takvi kao ti, jer je njima to zabavno...

Sta je tu zabavno? Ubiti nekoga tko se spawnao.... Ne kuzim

It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.
Moj PC  
2 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Ignorirajte onog nuba.

Trebaju napraviti u igri da ubojicama postanu krvave oci lagano i da se nekontrolirano smjeskaju nekoliko sati nakon killa dok nakon 5 killova

takvo stanje ostane uvijek. Tako bi morali nositi maske i skrivati lice. Bar bi znao s kim imas posla kad naletis na njega ili na nekog normalnog no ipak

nista nije sigurno u igri pa je ipak fora. A da ne spominjem da bi radije vidio KONJE u igri kao prijevozno sredstvo nego ovaj glupavi kamion. I to konja o kojem se moras

brinuti i hraniti i moze ga se raniti i ubiti. A po gradovima je glasan pa se cuje no u sumi je brz. I da ga je tesko uloviti. I da voli papriku i zuchini :D

Istina je da ljudi sada ubijaju iz dosade. I sam sam to radio priznam...

Moj PC  
3 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: DayZ (standalone)

Neka još mjesec dana pa će onda ovdje početi tražiti "ekipu" :p

www.mmo-balkan.com
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
goodye kaže...

Da, zbog takvih kao ti mi se gadi igrati. Nije problem kada kos nekoga tko ima 3 puske i kampa negdje ili trci okolo, ali kada kos lika koji je medic, ili nema nista na sebi to je jadno, a to rade takvi kao ti, jer je njima to zabavno...

Sta je tu zabavno? Ubiti nekoga tko se spawnao.... Ne kuzim

   Probaj nekada kada nemas nista ne sebi prebacit u prvo lice, zaletit se na nekoga tko ima full gear i udariti ga sakom u glavu. Lik ce pasti, ti mu loot gun, pazi da ga pogodis u glavu da se ne unistit sve sto je na njemu, loot mu sav gear i ti si onda full gear. Taj netko tko se tek spawnao ti je isto opsan kao i lik sto je naoruzan do zuba pod uvijetom da nije noob i da zna sta radi, kuzis li to?

11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

 

   Ovako sam ja sretan kada sretnem bambija. {#}

 
2 6 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice