DayZ (standalone)

poruka: 7.754
|
čitano: 1.067.484
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Rhodin kaže...

Oprosti, ako je tebi ideja ove igre spawnat se gol, suicidat dok se ne spawnas blizu mjesta gdje se mozes gerat, nagerat se i onda u elektro pucat jedni po drugima (ili par novih lokacija, aktualnih nakon spawn loot promjena), radi toga si ju kupio, i to ti je max sto mislis radit u ovoj igri, nisam falio ja, vec ti i developeri sto je to ono u sta se igra pretvara.

a igra je takva radi respawn sustava, hopanja, cheatanja, stanja zombija, brojnih glitcheva i propusta...

FPS-eva ima bezbroj na planetu, mos birat kakav hoces. do nedavno mmo zombie/horror survival igara nije bas bilo. DayZ je trebao biti upravo to, takav je reklamiran, na kraju je ispao sve samo ne to. Ponavljanje "ovo je alpha, strpi se dok se ne releasa" je poput epizode South Parka u kojem djeca idu pitat Gorge R. R. Martina sto se desava u knjigama i gdje su zmajevi, a on prica "the dragons are comming, don't vory, let's talk some more about penises" - tako i ovdje, zombiji dolaze, ali ajmo do tada o svemu ostalom.

Covjek bi pomislio da ce naglasak u zombie survival postapokalipticnoj igri biti na prezivljavanju, bjezanju od zombija i izbjegavanju smrti - ali guess what, smrt, zombiji, a bome i survival nisu problem. Kad umres, respawnas se isti tren i doc do geara nije problem, ako nista drugo uvijek mozes hopat dok ne naletis na nesto, zombiji su mijeh, a survival necu ni spominjat.

 

Drugim rijecima imas zombie survival igru koja nema veze sa survivalom, zombijima ili bilo cime osim napucavanja sto mogu radit u bezbroj drugih igara, kao i svi vi koji me ovdje uvjeravate da je upravo ono sto se desava u ovoj igri ideja developera.

 

Cak i kad ti je dana sloboda netko bi trebao nagradjivat na neki nacin odredjeno ponasanje i sankcionirat sve ostalo. Ne na nacin da te bana, suspendira i slicno, vec profinjene nacine - pucas, horda zombija je upravo krenula prema tebi. Postao si bandit i ubijas sve sto hoda? OK, imas bounty i netko ima razloga da te ubija. Nema hopanja - svaka promjena servera pracena je 24h cooldownom. Umro si? OK, moras mijenjat server, ako ti se ponovi smrt unutar 10 minuta  imas 10 minuta respawn penalty.

Imas hrpu nacina da "natjeras" ili barem nagovoris igrace da se ponasaju u skladu sa onime kako je igra zamisljena. To ne znaci da i dalje ne mozes pucat po svemu sto hoda, ali ako to cinis, onda se spremi na posljedice.

 

Doduse ovo zahtjeva da ima zombija, da su pametni, da nema toliko bugova i glitcheva i slicno... Dakle vjerojatno pricekat jos godinu dvije.

dobro brut kaže, nisi u pravu.

jer tebi "igra daje" mogućnost biranja.

zašto bi se ti ubijao i tražio bolji spawna ako to neželiš?

zašto sam ja u "krivu" ili po tome igram igru kako su je "kao" developeri zamislili ako se ubijam sa factorya ili silosa i tražim bolji spawna?

ako tražiš akciju-znaš di ćeš je pronaći.

ako želiš okolo bauljat i skupljat opremu-možeš, bez da ikog vidiš, pošto postoji još(karikiram) 30-tak sela di možeš ić lootat.

 

developeri su zamislili igru u kojoj ne postoji cilj i ne postoji dobro/loše/ispravno/krivo.

samim time ti namećeš neku svoju filozofiju prema kojoj rangiraš dobro i loše.

 

***

"Imas hrpu nacina da "natjeras" ili barem nagovoris igrace da se ponasaju u skladu sa onime kako je igra zamisljena"-citiram te,

ajde molim te objasni kako je to igra "zamišljena" ???

 

zamišljena je PONAVLJAM da imaš mogućnost odabira šta želiš radit/kako se ponašat.

 

pa nisi ti developer pa ćeš nama objašnjavat kako se ponašati u skladu kako.

 

***

cooldown od 24 sata za promjenu servera je blago rećeno smiješan.

znaći sasvim slučajno sam ušao na server i stisnuo connect bez da sam vidio ,ušao sam u server ,nema nikog i želim izać van i kasnije nemogu igrat 24 sata?

npr ujutro sam se probudio i upalio igru uz kavu, ušao na neki server i tamo igrao ,ok?

idem eto ručat ,odem jest ili van na pivu ili sasvim nešto treće i frendovi mi se logiraju na sasvim deseti server i sad ja se vratim za ćuku dvije i želim igrat s njima.

nemogu.

zašto? jer sam mijenjao server i čekam cooldown od 24 sata?

 

mislim, ja tebi sad navodim par banalinig primjera di je ta ideja blesava da nemože biti blesavija.

 

 

igra igru kako želiš zato i imaš "slobodne ruke" po tom pitanju.

...budi bandit, budi crveni križ, rokaj se s ostalim ,pomaži ostalima,tlači bambije, sprijatelji se s nekim ,hebi mater nekom ,lootaj cijele dane ,trči uzduž popreko mape ,kampaj............ radi šta želiš imaš slobodne ruke.

 

{#}

 

battlelog: CRO_ZeNGe
14 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Endymon kaže...

Da li netko ima problema da udje u igru?Posto meni prikazuje pod servere,samo experimental version i private rooms?

maintance ti je svake srijede na serverima.

sada bi još malo trebali pustit novi patch za stable

,a i koliko sam čitao danas ide novi update  i na experimentale da poprave ruberbandanje radi kojeg je jučer bio neigriv.

battlelog: CRO_ZeNGe
12 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
ZeNGe_CRO-mt kaže...
Rhodin kaže...

Oprosti, ako je tebi ideja ove igre spawnat se gol, suicidat dok se ne spawnas blizu mjesta gdje se mozes gerat, nagerat se i onda u elektro pucat jedni po drugima (ili par novih lokacija, aktualnih nakon spawn loot promjena), radi toga si ju kupio, i to ti je max sto mislis radit u ovoj igri, nisam falio ja, vec ti i developeri sto je to ono u sta se igra pretvara.

a igra je takva radi respawn sustava, hopanja, cheatanja, stanja zombija, brojnih glitcheva i propusta...

FPS-eva ima bezbroj na planetu, mos birat kakav hoces. do nedavno mmo zombie/horror survival igara nije bas bilo. DayZ je trebao biti upravo to, takav je reklamiran, na kraju je ispao sve samo ne to. Ponavljanje "ovo je alpha, strpi se dok se ne releasa" je poput epizode South Parka u kojem djeca idu pitat Gorge R. R. Martina sto se desava u knjigama i gdje su zmajevi, a on prica "the dragons are comming, don't vory, let's talk some more about penises" - tako i ovdje, zombiji dolaze, ali ajmo do tada o svemu ostalom.

Covjek bi pomislio da ce naglasak u zombie survival postapokalipticnoj igri biti na prezivljavanju, bjezanju od zombija i izbjegavanju smrti - ali guess what, smrt, zombiji, a bome i survival nisu problem. Kad umres, respawnas se isti tren i doc do geara nije problem, ako nista drugo uvijek mozes hopat dok ne naletis na nesto, zombiji su mijeh, a survival necu ni spominjat.

 

Drugim rijecima imas zombie survival igru koja nema veze sa survivalom, zombijima ili bilo cime osim napucavanja sto mogu radit u bezbroj drugih igara, kao i svi vi koji me ovdje uvjeravate da je upravo ono sto se desava u ovoj igri ideja developera.

 

Cak i kad ti je dana sloboda netko bi trebao nagradjivat na neki nacin odredjeno ponasanje i sankcionirat sve ostalo. Ne na nacin da te bana, suspendira i slicno, vec profinjene nacine - pucas, horda zombija je upravo krenula prema tebi. Postao si bandit i ubijas sve sto hoda? OK, imas bounty i netko ima razloga da te ubija. Nema hopanja - svaka promjena servera pracena je 24h cooldownom. Umro si? OK, moras mijenjat server, ako ti se ponovi smrt unutar 10 minuta  imas 10 minuta respawn penalty.

Imas hrpu nacina da "natjeras" ili barem nagovoris igrace da se ponasaju u skladu sa onime kako je igra zamisljena. To ne znaci da i dalje ne mozes pucat po svemu sto hoda, ali ako to cinis, onda se spremi na posljedice.

 

Doduse ovo zahtjeva da ima zombija, da su pametni, da nema toliko bugova i glitcheva i slicno... Dakle vjerojatno pricekat jos godinu dvije.

dobro brut kaže, nisi u pravu.

jer tebi "igra daje" mogućnost biranja.

zašto bi se ti ubijao i tražio bolji spawna ako to neželiš?

zašto sam ja u "krivu" ili po tome igram igru kako su je "kao" developeri zamislili ako se ubijam sa factorya ili silosa i tražim bolji spawna?

ako tražiš akciju-znaš di ćeš je pronaći.

ako želiš okolo bauljat i skupljat opremu-možeš, bez da ikog vidiš, pošto postoji još(karikiram) 30-tak sela di možeš ić lootat.

 

developeri su zamislili igru u kojoj ne postoji cilj i ne postoji dobro/loše/ispravno/krivo.

samim time ti namećeš neku svoju filozofiju prema kojoj rangiraš dobro i loše.

 

***

"Imas hrpu nacina da "natjeras" ili barem nagovoris igrace da se ponasaju u skladu sa onime kako je igra zamisljena"-citiram te,

ajde molim te objasni kako je to igra "zamišljena" ???

 

zamišljena je PONAVLJAM da imaš mogućnost odabira šta želiš radit/kako se ponašat.

 

pa nisi ti developer pa ćeš nama objašnjavat kako se ponašati u skladu kako.

 

***

cooldown od 24 sata za promjenu servera je blago rećeno smiješan.

znaći sasvim slučajno sam ušao na server i stisnuo connect bez da sam vidio ,ušao sam u server ,nema nikog i želim izać van i kasnije nemogu igrat 24 sata?

npr ujutro sam se probudio i upalio igru uz kavu, ušao na neki server i tamo igrao ,ok?

idem eto ručat ,odem jest ili van na pivu ili sasvim nešto treće i frendovi mi se logiraju na sasvim deseti server i sad ja se vratim za ćuku dvije i želim igrat s njima.

nemogu.

zašto? jer sam mijenjao server i čekam cooldown od 24 sata?

 

mislim, ja tebi sad navodim par banalinig primjera di je ta ideja blesava da nemože biti blesavija.

 

 

igra igru kako želiš zato i imaš "slobodne ruke" po tom pitanju.

...budi bandit, budi crveni križ, rokaj se s ostalim ,pomaži ostalima,tlači bambije, sprijatelji se s nekim ,hebi mater nekom ,lootaj cijele dane ,trči uzduž popreko mape ,kampaj............ radi šta želiš imaš slobodne ruke.

 

{#}

 

Sve to stoji,ali one fore,dodjes u airfield i hoopas???Sta je to fer?Normalno da nije.A reci mi,da li je fer,da covjek radi tih idiota,koji hoopaju i uzimaju sa servera hranu,oruzija i municiju,cekati par sati da se ona spawna?I vec ako je igra survival,to znaci da je i ZAMISLJENA da bude takva.Nitko nije do sada napravio igru u kojoj ces moci varati.Jer po meni hoopanje je varanje.Ja se slazem sa njime,sto se tice hih mjenjanja servera,svakih 3 min,radi toga sto zelis pokrast svu municiju.Ajde da to samo ti radis ili jos par vas,nego kako bi izgledalo da svi tako rade?To po meni nebi bio survival,nego tko prvi stigne,njegova djevojka.Da li bi vam bilo interesantnije,da npr,si fresh spawn i bacite negdje u sumu i posto nemozes se ponovno spawnat,moras se snaci i preziviti NAPOKON?Po meni je to bolje,nego igru napraviti pucacinom i totalno bandidskom (berezino i rokas po fresh spawn).

16 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Endymon kaže...
Sve to stoji,ali one fore,dodjes u airfield i hoopas???Sta je to fer?Normalno da nije.A reci mi,da li je fer,da covjek radi tih idiota,koji hoopaju i uzimaju sa servera hranu,oruzija i municiju,cekati par sati da se ona spawna?I vec ako je igra survival,to znaci da je i ZAMISLJENA da bude takva.Nitko nije do sada napravio igru u kojoj ces moci varati.Jer po meni hoopanje je varanje.Ja se slazem sa njime,sto se tice hih mjenjanja servera,svakih 3 min,radi toga sto zelis pokrast svu municiju.Ajde da to samo ti radis ili jos par vas,nego kako bi izgledalo da svi tako rade?To po meni nebi bio survival,nego tko prvi stigne,njegova djevojka.Da li bi vam bilo interesantnije,da npr,si fresh spawn i bacite negdje u sumu i posto nemozes se ponovno spawnat,moras se snaci i preziviti NAPOKON?Po meni je to bolje,nego igru napraviti pucacinom i totalno bandidskom (berezino i rokas po fresh spawn).

viruj mi prijatelu da se oni spawnaju bogu iza nogu, di jedva ima hrane a kamo li oruzja nebi se naganjali po elekri nego bi cucali u nekom krajicku i molili da ih nitko ne vidi, jer bi smrt znacila bar 2-3 ure lootanja do full geara...

 

a cooldown sa servera na server bi tribao bit bar sat vremena. Pa ti ako oces igrat sa ljudima igraj ako ne onda trckaraj po livadama...dati ti minutu na serveru da vidis jel ti pase i ako je, onda igraj...

Neki dan sam naletijo na lika koji mi kaze da ga ubije a vidim bambi je...stavio sam mu lisice i dao da jede pokvareno voce pa neka trazi spawn materi svojoj...

Poruka je uređivana zadnji put sri 23.4.2014 11:21 (Abomb).
16 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Abomb kaže...
Endymon kaže...
Sve to stoji,ali one fore,dodjes u airfield i hoopas???Sta je to fer?Normalno da nije.A reci mi,da li je fer,da covjek radi tih idiota,koji hoopaju i uzimaju sa servera hranu,oruzija i municiju,cekati par sati da se ona spawna?I vec ako je igra survival,to znaci da je i ZAMISLJENA da bude takva.Nitko nije do sada napravio igru u kojoj ces moci varati.Jer po meni hoopanje je varanje.Ja se slazem sa njime,sto se tice hih mjenjanja servera,svakih 3 min,radi toga sto zelis pokrast svu municiju.Ajde da to samo ti radis ili jos par vas,nego kako bi izgledalo da svi tako rade?To po meni nebi bio survival,nego tko prvi stigne,njegova djevojka.Da li bi vam bilo interesantnije,da npr,si fresh spawn i bacite negdje u sumu i posto nemozes se ponovno spawnat,moras se snaci i preziviti NAPOKON?Po meni je to bolje,nego igru napraviti pucacinom i totalno bandidskom (berezino i rokas po fresh spawn).

viruj mi prijatelu da se oni spawnaju bogu iza nogu, di jedva ima hrane a kamo li oruzja nebi se naganjali po elekri nego bi cucali u nekom krajicku i molili da ih nitko ne vidi, jer bi smrt znacila bar 2-3 ure lootanja do full geara...

 

a cooldown sa servera na server bi tribao bit bar sat vremena. Pa ti ako oces igrat sa ljudima igraj ako ne onda trckaraj po livadama...dati ti minutu na serveru da vidis jel ti pase i ako je, onda igraj...

Neki dan sam naletijo na lika koji mi kaze da ga ubije a vidim bambi je...stavio sam mu lisice i dao da jede pokvareno voce pa neka trazi spawn materi svojoj...

fino se nasmijah: )

 

...materi svojoj... heheh

 

Nego, spojis se na server odes do neke baze i cekas hoopera, on se logira ti ga sjekirom po glavi in imas opremu. Odes u drugu zgradu (u istoj bazi) i cekas drugog hoopera... Ja se tako zabavio prije koji dan. Ostao bez svega. dosao do svog tijela kada samo sjekira ostala, sacekao 20-30 min, i eto ga prvi....

16 godina
online
DayZ (standalone)

Pa u tome i jest fora 24h cooldowna - nema hopanja. Oces igrat na istom serveru sa njima - moras ostat ziv NA TOM SERVERU. Smrt tako dobija na znacaju, igra ima cilj, survival postaje nesto sto ima tezinu, smrt ima posljedice. Nema vise "praznih" servera za spawnat se jer neces otic sa njega kad se spawnas i prikljucit ce ti se ostali vrlo brzo. Jos bih uveo dodatne restrikcije da se hopat moze samo gol - dakle kod hopa se negdje spawnas - gol - ovo je role playing survival horor game, takav je radjen, takvim se reklamira, nije CoD.

 

Ti kao takav na serveru imas apsolutnu slobodu igranja. Udji sa 5 frendova na isti server i igrajte na njemu, prezivljavajte, lovite zombije, lovite bambije, lovite bandite, postanite banditi, ali kad umres, bye bye, nema te na tom serveru, zasto? Zato sto onda smrt ima neku tezinu. Zato kaj onda igras sa kartama koje su ti dodjeljene, zato kaj je to onda simulazija post apokalipticnog svijeta sa naglaskom na zombie survival, a ne na pucacinu u kojoj je jedini cilj maltretirat bambije i prezderavat se pregrstom hrane koju trenutno mozes nac.

 

Cemu ubacivat uopce zombije, hunting, bolesti i slicne gluposti u ovu igru, ako hrane, opreme i svega ima napretek, i jedini cilj je respawnanjem i hopanjem doc u polozaj da se brze nageras i ides se napucavat negdje?

 

Upali planetside 2, neki cod, obicnu armu, bilo koji od stotine FPS-a i napucavaj se tamo, preskoci u potpunosti ovaj dio suicide/respawnanja, hopanja, geranja i slicno.

Moj PC  
6 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Rhodin kaže...

Pa u tome i jest fora 24h cooldowna - nema hopanja. Oces igrat na istom serveru sa njima - moras ostat ziv NA TOM SERVERU. Smrt tako dobija na znacaju, igra ima cilj, survival postaje nesto sto ima tezinu, smrt ima posljedice. Nema vise "praznih" servera za spawnat se jer neces otic sa njega kad se spawnas i prikljucit ce ti se ostali vrlo brzo. Jos bih uveo dodatne restrikcije da se hopat moze samo gol - dakle kod hopa se negdje spawnas - gol - ovo je role playing survival horor game, takav je radjen, takvim se reklamira, nije CoD.

 

Ti kao takav na serveru imas apsolutnu slobodu igranja. Udji sa 5 frendova na isti server i igrajte na njemu, prezivljavajte, lovite zombije, lovite bambije, lovite bandite, postanite banditi, ali kad umres, bye bye, nema te na tom serveru, zasto? Zato sto onda smrt ima neku tezinu. Zato kaj onda igras sa kartama koje su ti dodjeljene, zato kaj je to onda simulazija post apokalipticnog svijeta sa naglaskom na zombie survival, a ne na pucacinu u kojoj je jedini cilj maltretirat bambije i prezderavat se pregrstom hrane koju trenutno mozes nac.

 

Cemu ubacivat uopce zombije, hunting, bolesti i slicne gluposti u ovu igru, ako hrane, opreme i svega ima napretek, i jedini cilj je respawnanjem i hopanjem doc u polozaj da se brze nageras i ides se napucavat negdje?

 

Upali planetside 2, neki cod, obicnu armu, bilo koji od stotine FPS-a i napucavaj se tamo, preskoci u potpunosti ovaj dio suicide/respawnanja, hopanja, geranja i slicno.

slazem se ....al eto ovo je ipak samo ALPHA pa se ljudi dosadjuju dok cekaju igru, ako bude ovakva situacija kad prava igra izadje onda ce to bit fail od igre i nece dugo trajati.

 

U alphi friendly nista ne znaci, ja sam nedavno slomio nogu i za cudo naletija na nekog lika koji mi je stvarno pokusao pomoc, osta sam sokiran i samo sta se nisam cili skinija i dao mu sve za trud iako nismo uspjeli nac nista da me popravi.

 

Al inace cim izustim jednu rijec je ili "im friendly" i vadi pusku ili je "stop" i cilja na tebe... razumija bi da si gearan pa te oce opeljusti ,al nekog bambija koji pokusava igrat igru kako triba, i ne puskarat se okolo ubit samo zato jer ti je gust, stvara los dojam o igri i zajednici koja je oko te igre. Kao sto rekoh, lakse je kad znas da je ALPHA al ako bude ovako pri zavrsetku onda nece dugo trajat.

Poruka je uređivana zadnji put sri 23.4.2014 11:45 (Abomb).
14 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Rhodin kaže...

Upali planetside 2, neki cod, obicnu armu, bilo koji od stotine FPS-a i napucavaj se tamo, preskoci u potpunosti ovaj dio suicide/respawnanja, hopanja, geranja i slicno.

čemu?

zato što ti misliš da to nije ispravno?

 

umreš na serveru i bye bye? LOL , glupost.

tko tebi garantira ako igraš solo da ćeš moći brzo povratit svoju opremu? nitko.

to šta igraš sa ekipom je prednost , isto tako ako ti ekipa uspije sačuvat opremu je snalažljivost samog tima.

 

nemoj molim te nametat svoje ciljeve i svoje viđanje kako bi trebala igra izgledati kad je takva kakva je.

i ja bi isto dosta toga promjenio u ovoj igri, i zombije bi pojačao i povečao im DRASTIČNO broj,

smanjio bi drastično loot hrane na serveru i onda bi se fokusirao na lov , jer onda bi MORAO ić u šumu bauljat tražeći životinje ,lovit ih , kuhat itd itd....

izbjagavat u širokom luku zombije itd itd itd

igra je takva kakva je i ja sam je kao takvu prihvatio i zato je i igram, jer mi paše i jer je to najbolje uloženih 200 kn u mom životu vezano za ikakve igre.

 

to šta ćeš maltretirat bambije, ubijat bambije, pomagat im, rokat se sa ekipom, kampat, bauljat itd itd sve kaj sam ti naveo u postu iznad je tvoj izbor i ti biraš šta želiš

,a ne da ti namećeš svoje mišljnje i govoriš kako je onaj tko npr maltretira bambije u krivu....

da je onaj tko kampa u krivu....

da je onaj tko pomaže svetac....

 

shvaćaš?

battlelog: CRO_ZeNGe
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

problem hopanja ce se djelomicno rijesiti kad uvedu private hive, igras na private hiveu sa manjim brojem ili pak samo jednim serverom i nema hopera :)

Steam: just_mau5
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

@zenge

 

uopce nije problem u tome kako ce se tko ponasat i sta ce radit, vec u tome da je za igru koja spada u "survival" zanr, i kojoj bi to trebala biti osnova on skoro nepostojeci...

prejednostavno i brzo se dolazi do geara i onda normalno sta ces drugo nego se ic napucavat kad znas da i ako pogines, spawnas se ponovno, i nakon par suicida, 10min trcanja i par server hopova opet imas gear, kada bi ti nakon sta pogines trebalo nekoliko sati da sakupis gear i da se trebas konstantno truditi pronaci hranu "deathmach elektro" bi jako brzo pao u drugi plan... Pa cak i ako igras sa ekipom koja nakon sta pogines cuva gear, ako nemas mogucnost suicida dok ne dobijes dobar spawn i moras pretrcat pola mape da dodes do njih, a nemozes pretrcat u komadu jer si gladan i treba ti za to sat vremena zbog toga sta moras putem naci i hranu i pice...

Steam: just_mau5
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
DayZ (standalone)

Po meni je interesantnije,npr spawnas se kod krasno a tvoj frend kod berezina npr,nadjete se.Odete do nekog aifilda i vidite,da je zlootan.Polako te hvata panika,posto nemas vatrenog oruzija i moras ici na drugi airfield umjesto da stanem u zgradu i hoopam na drugi server.To onda nije survival,nego hebeno varanje!!!

Moj PC  
0 1 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
berto kaže...

@zenge

... Pa cak i ako igras sa ekipom koja nakon sta pogines cuva gear, ako nemas mogucnost suicida dok ne dobijes dobar spawn i moras pretrcat pola mape da dodes do njih, a nemozes pretrcat u komadu jer si gladan i treba ti za to sat vremena zbog toga sta moras putem naci i hranu i pice...

pa ja sam za to ,ali stvar je u tome da su premjestili spawnove kod svetlojarka, kod ovog novijeg grada, berezina, krutory capa ,solničija, šuma pored broda ,šuma pored airfielda.

ja sam da pobacaju po 20 spawnova po CIJELOJ mapi i na sve dijelove tj strane mape ali tako je kako je.

i zašto da ja onda trčim iz krutory capa do airfielda ak se mogu ubit i spawna me u svetlojarsku?

pa nemožeš ti,on ili netko treći reć da ja radim nešto loše šta sam se bacio sa zgrade/factorya/silosa i tražio sam "bolji" spawn u tom je poanta.

battlelog: CRO_ZeNGe
14 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Endymon kaže...

Po meni je interesantnije,npr spawnas se kod krasno a tvoj frend kod berezina npr,nadjete se.Odete do nekog aifilda i vidite,da je zlootan.Polako te hvata panika,posto nemas vatrenog oruzija i moras ici na drugi airfield umjesto da stanem u zgradu i hoopam na drugi server.To onda nije survival,nego hebeno varanje!!!

{#}{#}{#}

 

bože sačuvaj gluposti.

 

tko tebe uopće tjera da se gearaš na airfieldu?

pa stvar je u tome da na airfieldu pored berezina uopće nema toliko dobrog geara za tvoj info.

više ćeš pronaći stvari u svetlojarsku, gradu pored njega i krasnostavu nego na to airfieldu.

 

battlelog: CRO_ZeNGe
12 godina
offline
DayZ (standalone)

NAPOKOOON...ubacili su dvogled {#}

 

 

Moj PC  
0 1 hvala 0
11 godina
offline
DayZ (standalone)

imali patch upate sta je doslo novo

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

CHANGELOG: 0.44.

 

 

Note: Pending final notes from the programming team.

 

 

Known Issues:

 

*             Binoculars not functioning properly in crouch and prone states.

*             Thrown objects moving at a slow frame rate during peak server load

*             Crossbow damage higher than desired

*             Ongoing melee balancing has zombies more resilient to body impacts. (Aim for the head)

*             Accelerated Time falls out of sync after extended uptime (disabled for this update)

 

 

New:

 

*             Actions: Melee attacks added to frying pan and cooking pot

*             Actions: Recipe for bow crafting added

*             Items: Dexterity of shotguns, pistols and rifles configured

*             Items: Tracksuit Jackets and Russian Officer Hat configured and added to loot spawns

*             Items: Binoculars configured and added to loot spawns (known issues above with this item)

*             Items: Implemented Crossbow + bolts.

*             Server: Basic item bullet physics enabled (known issues tied to server performance)

*             Server: New guaranteed messaging system for network traffic

*             Server: New player spawn locations near Klen, Chernaya Polana, Orlovets

*             Server: Accelerated Time implemented for gameservers

*             World: New Ash Tree model

*             World: New village "Karmanovka" has been added

 

 

 

Fixed:

 

*             Actions: Crafting with medical items - splints, blood bags, blood testing

*             Actions: Removed force feed and force drink from epinephrine and morphine

*             Actions: You can no longer turn on flashlight or defibrillator laying on the ground without battery being attached to it

*             Actions: You can no longer empty magazines or ammunition boxes laying on the ground (and loose ammo)

*             Actions: Burlap sack removes from head properly

*             Actions: Apply defibrillator action messages

 

*             Actions: You can catch rain holding bottle in hand only

 

*             Actions: moved quantity manipulation and item removal directly into action on self

*             Actions: added config entries to actions for single use food and drinks

*             Actions: Single use food and drink items now adding to player water and energy levels

*             Actions: Injection vial cannot be consumed

*             Actions: Medical items related actions on other player (proper quantity handling)

*             Animations: Player now can wave (F1) when unarmed or holding one-handed item with raised hands.

*             Animations: playing correct footstep sounds for 2handed melee raised run, aimed rifle run

*             Animations: Removed the jerky motion when sometimes equipping a weapon/item, usually at the start of eating/drinking/bandaging

*             Animations: sitting with 2 handed melee should now work properly

*             Animations: Fixed an issue where you would first stand up when pressing crouch in unarmed sitting pose

*             Animations: Fixed an issue where you couldn't sit from unarmed prone directly.

*             Animations: fixed missing rotation animation for unarmed crouched player

*             Animations: Iron sights now use all 3 parameters for min, max and init zoom. Values of these params tweaked.

*             Animations: Player's "naked eye" max zoom level lowered. It allows for the same max zoom as iron sights.

*             Gear: Improvised courier bag and taloon backpack shows their damage state in inspect window

*             Gear: Green bandage stops bleeding

*             Gear: Fruits no longer show 100% label

*             Gear: FNX45 red dot sight optics renamed and now requires 9V battery in order to work

*             Gear: Resolved chambering issue with 22 related to stack quantity

*             Gear: Tablets amount in inventory slot changed from % to pills

*             World: Rocks at Ship Wreck location reworked

*             Zombies: Melee attack bleed chance nerfed

*             Zombies: Damage is dealt to head while kneeling

 

battlelog: CRO_ZeNGe
Moj PC  
0 0 hvala 3
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

A daaaaaaaj nemoj srat da cu moci trcati okolo i cisto zaj*bancije radi tuci ljude sa loncem {#}

 

DayZ, game of the year 10/10

 
2 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Na FB-u postoji stranica DayZ Standalone koja nije službena, ali često objavljuju slike iz razvoja i ostale zanimljivosti pa pogledajte {#}

Leaked MP5K Unfinished Model Leaked MP5K Unfinished Model
Leaked 75Rnd AKM drum magazine Leaked 75Rnd AKM drum magazine
Imagination will often carry us to worlds that never were. But without it we go nowhere.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)

prokleti broken forum...

Steam: just_mau5
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.4.2014 13:29 (berto).
11 godina
protjeran
offline
Re: DayZ (standalone)

Nemožeš više 1 put udrit zombija sa sjekirom i da padne mrtav...sramota!

www.mmo-balkan.com www.starcitizen-balkan.com
12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
$Mikulich$ kaže...

A daaaaaaaj nemoj srat da cu moci trcati okolo i cisto zaj*bancije radi tuci ljude sa loncem {#}

 

DayZ, game of the year 10/10

Pa ti ni nemas standalone, o cemu pricas?

 

1971- ∞
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Roko567 kaže...
$Mikulich$ kaže...

A daaaaaaaj nemoj srat da cu moci trcati okolo i cisto zaj*bancije radi tuci ljude sa loncem {#}

 

DayZ, game of the year 10/10

Pa ti ni nemas standalone, o cemu pricas?

 

Kada ga nabavim :P

12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
$Mikulich$ kaže...
Roko567 kaže...
$Mikulich$ kaže...

A daaaaaaaj nemoj srat da cu moci trcati okolo i cisto zaj*bancije radi tuci ljude sa loncem {#}

 

DayZ, game of the year 10/10

Pa ti ni nemas standalone, o cemu pricas?

 

Kada ga nabavim :P

Eh, kad ga ti nabavis vec ce sve to bit izmijenjeno, ne brini.

1971- ∞
13 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

DayZ ili BF3 beta?

Imagination will often carry us to worlds that never were. But without it we go nowhere.
Moj PC  
2 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: DayZ (standalone)

Vidim ima neki bug sa bananom, pojeo sam jednu te istu bananu 10 puta i zombiji kao da imao malo veći range (1m).

www.mmo-balkan.com www.starcitizen-balkan.com
17 godina
offline
DayZ (standalone)

Eto nabavio sam i ja DayZ, nakon muljanja po kontrolama iako sam odabrao male charactera spawnao sam se ko japanka uz obalu mora, reko ko ga sisa test char.

Dovukao sam se do kucice, pokupio kapu, liznuo bateriju i popio pepsi. Malo kasnije sam nabavio sjekiru zatukao zombija i porucao pola konzerve graha. . ., u daljini na dimnjaku neke fabrike sam vidio siluetu, rekoh evo frendly,da vidim sta ima i. . . . (slika)

 

 

Iskreno osjecam se zbunjeno u igri, sta bi mi trebalo biti prvenstveni cilj, kako se orjentirati bez mape? Pretpostavljam da je u pocetku bolje bjezati nego se tuci s zombijem. Gdje "nasa" ekipa najcesce igra?

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)
battlelog: CRO_ZeNGe
Moj PC  
0 0 hvala 1
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
D3ViL kaže...

Eto nabavio sam i ja DayZ, nakon muljanja po kontrolama iako sam odabrao male charactera spawnao sam se ko japanka uz obalu mora, reko ko ga sisa test char.

Dovukao sam se do kucice, pokupio kapu, liznuo bateriju i popio pepsi. Malo kasnije sam nabavio sjekiru zatukao zombija i porucao pola konzerve graha. . ., u daljini na dimnjaku neke fabrike sam vidio siluetu, rekoh evo frendly,da vidim sta ima i. . . . (slika)

 

 

Iskreno osjecam se zbunjeno u igri, sta bi mi trebalo biti prvenstveni cilj, kako se orjentirati bez mape? Pretpostavljam da je u pocetku bolje bjezati nego se tuci s zombijem. Gdje "nasa" ekipa najcesce igra?

To nikada nije dobra ideja. Ako vidis nekoga da kampa sa snajperom, definitivno nema dobre namjere. Heroji ne kampaju, dok banditi uglavnom cuce na istom mjestu cijeli dan i cekaju friske spawnove (glavni razlog zasto ih se toliko tamani, jer uglavnom imaju IQ kao obicna tratincica)

17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
$Mikulich$ kaže...

To nikada nije dobra ideja. Ako vidis nekoga da kampa sa snajperom, definitivno nema dobre namjere. Heroji ne kampaju, dok banditi uglavnom cuce na istom mjestu cijeli dan i cekaju friske spawnove (glavni razlog zasto ih se toliko tamani, jer uglavnom imaju IQ kao obicna tratincica)

Sta da ti kazem uci se na greskama, samo sto sam se sad spawnao bogu iza carapa u nekoj sumetini na proplanku, umori me onaj zvuk puhanjaod trcanja... {#}

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Koja je ovo kretenarija da je crossbow OP? Uopce nije OP sa obzirom kako j tesko dobro naciljati s njim i koliko malo municije ima za njega. Sto ocekuju, to je hebeni crossbow, ispaljuje ostre komade drva (bubam sad) 100km/h direkt ti u facu... To kao u IRL ne pali jel' 

 
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice