Dark Souls 3

poruka: 640
|
čitano: 78.818
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
neaktivan
offline
Dark Souls 3

Da heavy armor nema fat roll, ja bi furao onaj armor od onih kornjaca u dark souls2. hahaha al eto steta. Meni su ti teski armori pre fora. Al opet u Bloodbornu mi nisu falili!

 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Dark Souls 3

Ovo mi je najjača kornjača:

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Dark Souls 3

Najbolje da se vrati onaj Ninja roll iz dark souls 1 i na njega Heavy Armor :D

 

Inace u Dark Souls 2 sam furao onaj Dragon Armor koji je po meni bio najjaci i najljepsi u igri :)

I 2x Sun Sword-a. 40/40 Strenght/Dex. Prejaka kombinacija, a lagana.

I naravno za ovakve kornjace kao ova iznad koristi se Shotel. Nema boljeg od gledanja kornjace kak bjezi od lika u "dronjcima" :D

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.3.2016 22:39 (Santana).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Dark Souls 3

Ah, +5 lightning shotel, to je bolesnoča za takve - ni shield ne pomaže :P

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Dark Souls 3

Namjerno radim novi post, trudim se pokrenut temu.

 

Vidio sam da Pyromancy radi isključivo na staminu, nema ograničenja sa "USES" na pojedini spell. Ne znam kako će to balansirat, ali Pyromancy bi moglo biti potencijalno OP. Da li se scala sa nečim, jel zna netko? Ne vidim kako bi bilo fer da netko sa maksimalno upgradanim flameom casta nešto poput chaos fireballa i koristi samo staminu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Dark Souls 3
Rhodin kaže...

Namjerno radim novi post, trudim se pokrenut temu.

 

Vidio sam da Pyromancy radi isključivo na staminu, nema ograničenja sa "USES" na pojedini spell. Ne znam kako će to balansirat, ali Pyromancy bi moglo biti potencijalno OP. Da li se scala sa nečim, jel zna netko? Ne vidim kako bi bilo fer da netko sa maksimalno upgradanim flameom casta nešto poput chaos fireballa i koristi samo staminu.

 Zar nije pyro i u prijašnjim Souls igrama bio magija za non-magic usere?

Ako me pamćenje služi, u jedinici pyro nije s ničim skalirao, samo je  njegov spellcasting speed skalirao sa dexterityem, a u dvojci je nešto sitno skalirao sa magicom i/ili faithom.

 

Ne vidim u čemu je bitna razlika u odnosu na prijašnje Soulse. 

 

EDIT: Skužio sam što hoćeš reći. Ma, i ti "uses" su mi bili bezveze, kad se ionako svatki magic user opremio sa hrpom conusumablesa za obnovu spellova.

PSN - DeniZg80
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.3.2016 12:39 (DeniZg).
15 godina
offline
Dark Souls 3

Pa u jedinici nisi imao ništa za povečat broj korištenja (koliko se sjećam) - ako si se opremio sa pyronamcy spellom sa 4 castanja ("4 USES"), to je bilo to. Pvp je izgledao tako da si znao koliko toga moraš dodgeat da ga "isprazniš". Ovdje on može imat cast za castom.

Istina, castat pyro spell je dosta sporo, u dvojci je bilo načina za ubrzat sva castanja, ali ovdje mi se nekako čini ne-fer. Nema ograničenja na broj castanja, ne brineš o mani poput faith ili int magija (dakle spells,miracles/hexes), naprosto cool dodatak sa hrpom dmg potencijalno, a bez nekog drawbacka.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Dark Souls 3

Ne znam. Meni se čini da je uklanjanje "uses" sa Pyro logičan potez, budući da Pyro funkcionira kao i svako drugo oružje na način da moraš nadograditi Pyro flame + što baš i ne skalira sa statsima. Stoga ga ne bi trebalo biti preteško ni balansirati. Za jači spell staviš duži cast time, za slabiji spell kraći i to je to.

 

PSN - DeniZg80
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.3.2016 12:51 (DeniZg).
15 godina
offline
Dark Souls 3

Ne, dobro je, koristi manu... Tako da, kao i svi ostali spellovi troši nešto što nije samo stamina, a i dalje se ne skalirako koliko znam.

 

U jedinici se skalirao samo sa mag. adj. koji je ovisio o levelo pyromancy flamea, mislim da i u dvojci jednako tako. Dakle imao si spelove koji nisu trebali ni int ni faith, samo attunement, a to je i dalje stat manje od int/faith castera, zato je bio dobar. Ovdje nema "uses", ali si fino ograničen sa manom, dakle biraš ili pyro ili battle arts.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Dark Souls 3
Rhodin kaže...

Ne, dobro je, koristi manu... 

 To bi po meni značilo odmak od dosadašnje filozofije, gdje se Pyro često koristio kao ranged opcija za melee likove, odnosno za neki hybrid melee/pyro build, budući da nije tražio neko magic/mana ulaganje.

 

 

 

PSN - DeniZg80
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.3.2016 13:15 (DeniZg).
10 godina
neaktivan
offline
Dark Souls 3

Pyro je novi dark, skalira sa int i faith sigurno i moguće da će imat req. Battle art pyro flamea je combustion.

Dark je navodno razbijen u ostale tri vrste, iako još postoji dark damage pa je to sumnjivo.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Dark Souls 3

Ček, ali ako se skalira sa int i sa faith, to je po meni apsurd... Onda je pyro uništen. Upravo mi je splasnulo početno oduševljenje jer je pyro bio ona grana gdje apsolutno nisi ulagao u int i faith, tj. bila je to range opcija za melee likova, kao što je Deni reko. Trenutno je to useless osim ako si sam po sebi caster, ali zašto bi onda htio pyro? Imat ćeš faith/int spelove koji ti trebaju.

 

Ipak, činjenica da pyromancer kreće sa 14 int i 14 fait nekako podržava tu tezu, stoga zaključujem da je to nešto čime se ja neću bavit :(

 

Od početnog oduševljenja da ne koristi ništa i zabrinutosti kako se to balansira sa ostalim magijama, došao sam do razočaranja jer mi se čini kao nešto beskorisno...

Poruka je uređivana zadnji put čet 17.3.2016 13:55 (Rhodin).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Dark Souls 3
Alex Mercer kaže...

Ljudi, na kakav build idete za prvi playthrough? Ja nisam još potpuno siguran za tricu, a u kecu i dvojci sam išao na čisti melee build (bez ikakvih projektila) + miš i tipkovnica = very hard mode. 

 

Vjerojatno će ispast nešto slično i u narednom. Spellovi i projektili mi nikako ne leže, previše su mi "lijeni".

 

Nekakav agilni dex build, za prvo igranje (poslije toga, petljanje s magijama ili nekim nabrijanim strength likom).

Nakon što je Bloodborne izbacio oslanjanje na štit, ponovo sam u istom stilu prešao DS2 i to je bilo sasvim novo iskustvo - tako da u trojci štit odmah u startu zaboravljam i pičim po kotrljanju uz lagani oklop

 

 

Usput, jel uzeo tko CE i gdje?

Split your lungs with Blood and Thunder
11 godina
offline
Re: Dark Souls 3
Rhodin kaže...

Ček, ali ako se skalira sa int i sa faith, to je po meni apsurd... Onda je pyro uništen. Upravo mi je splasnulo početno oduševljenje jer je pyro bio ona grana gdje apsolutno nisi ulagao u int i faith, tj. bila je to range opcija za melee likova, kao što je Deni reko. Trenutno je to useless osim ako si sam po sebi caster, ali zašto bi onda htio pyro? Imat ćeš faith/int spelove koji ti trebaju.

 

Ipak, činjenica da pyromancer kreće sa 14 int i 14 fait nekako podržava tu tezu, stoga zaključujem da je to nešto čime se ja neću bavit :(

 

Od početnog oduševljenja da ne koristi ništa i zabrinutosti kako se to balansira sa ostalim magijama, došao sam do razočaranja jer mi se čini kao nešto beskorisno...

 Ali takav je Pyro bio i u dvojci. Skalirao je sa Int i Faith kumulativno (ako si htio max pyro, morao si ići na Faith/Int s time da je bio 30 cap za svaki od ta dva statsa). Ali bez obzira na to, nije to bio tako jak scaling kao za Miracles i Spells.

U jedinici nije bilo nikakvog skaliranja sa Int/Faith.

PSN - DeniZg80
11 godina
offline
Re: Dark Souls 3
fler kaže...

Nekakav agilni dex build, za prvo igranje (poslije toga, petljanje s magijama ili nekim nabrijanim strength likom).

 

 Koliko ja kužim, odabir dexterity-a nikad nije utjecao na agilnost, već samo na korištenje oružja koja voliš. DEX je uvijek bio za manje mačeve, katane, srpove itd., a STR za maljeve, velike mačeve i sjekire.

Agilnost je ovisila o endurance i adaptabilityu.

PSN - DeniZg80
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.3.2016 14:08 (DeniZg).
10 godina
neaktivan
offline
Dark Souls 3

A vidjet ćemo još, većina ljudi što je igrala demo je išla s običnim mačem, a ovi što su uzeli pyromancera nisu pokazivali tehničke stvari. Jedine informacije su s loading screenova.

 

Mene više živcira što dex kontrolira cast speed. Mislio sam da jedan lik bude čista fizikalija, a na drugog potrpat svu magiju, ali izgleda da ovo drugo ne bu išlo.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Dark Souls 3

Zadnje što se sjećam je jedinica gdje znam da se ne skalira. Dvojku sam prešo samo jednom, deprived i melee bez pyro, a i nisam pratio skaliranja. Ček i drugi playthrough, čisto da obiđem DLCove u DS2:SOTFS igram melee bez ikakvog castanja. Apsurdna mi je ta ideja, mislim svjestan sam da pyro ima offensive spelove i drugačiji su od int/faith spellova, kako po namjeni, tako i po buffovima koje eventualno daju ili načinu na koji se projektili kreću.... da ne nabrajam, ali ako ću 40SL uložit u faith + int i koristit faith i int spelove, da li doista trebam još i treću granu spelova ili je to pomalo redundantno? Da ne spominjem da trebaš i catalyst za int i faith spelove te onda još pyro flame. A sve za nešto što uglavnom koriste melee likovi kao range opciju :D

 

Nema ništa, luk i strijele su isto OK za to, nisu baš praktični za PvP, ali tamo ionako volim biti "up close and personal".

 

Više sam PvPao u jedinici i još uvijek to volim, dapače trenutno i igram jedinicu, jučer me Manus malo nakantao prije spavanja, još njega i zmaja riješim pa idem dovršiti playthgourh, imam sve lord soulove... Zaboravio sam koliko može bit naporan sa svojim dark spelovima.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Dark Souls 3
Rhodin kaže...

Više sam PvPao u jedinici i još uvijek to volim, dapače trenutno i igram jedinicu, jučer me Manus malo nakantao prije spavanja, još njega i zmaja riješim pa idem dovršiti playthgourh, imam sve lord soulove... Zaboravio sam koliko može bit naporan sa svojim dark spelovima.

 To su jedina dva bossa koja nisam prešao u jedinici. Nije mi se dalo mučiti s njima da ih pređem.

Dosta su teški, a mislim si, vidio ih jesam i to je to, nema ničeg više novog tu za mene. 

PSN - DeniZg80
16 godina
offline
Re: Dark Souls 3
DeniZg kaže...

 Koliko ja kužim, odabir dexterity-a nikad nije utjecao na agilnost, već samo na korištenje oružja koja voliš. DEX je uvijek bio za manje mačeve, katane, srpove itd., a STR za maljeve, velike mačeve i sjekire.

Agilnost je ovisila o endurance i adaptabilityu.

 

Ja to nisam ni rekao. "Agilni dex build" znači naprosto agilni build s naglaskom na dex.

No eto, hvala na pojašnjenju koje nisam tražio 

Split your lungs with Blood and Thunder
15 godina
offline
Dark Souls 3

Dex oružja su sama po sebi puuuno brža od STR oružja, manje stamine trože dok ih se koristi i slično, pa se stječe dodatno dojam da DEX stat nekako ima utjecaj na to. Dodatno je što večina takvih buildova ne koristi teške oklope, samo "obične" shieldove (nikako greatshield), ako uopče koriste shield i slično, pa sve skupa je lakše nakraju, manji load i onda su i ti likovi brži.

 

Imam osjećaj da će u DS3 pokušat razbit metu i da se malo kombinira svega.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Dark Souls 3
fler kaže...
DeniZg kaže...

 Koliko ja kužim, odabir dexterity-a nikad nije utjecao na agilnost, već samo na korištenje oružja koja voliš. DEX je uvijek bio za manje mačeve, katane, srpove itd., a STR za maljeve, velike mačeve i sjekire.

Agilnost je ovisila o endurance i adaptabilityu.

 

Ja to nisam ni rekao. "Agilni dex build" znači naprosto agilni build s naglaskom na dex.

No eto, hvala na pojašnjenju koje nisam tražio 

  Sorry, krivo sam te skužio

 

Zanima me hoće li DS3 imati password za co-op kao i Bloodborne. To bi bilo zgodno da stave.

EDIT: Našao sam, imat će co-op password. Bit će to odlično da možemo skupa igrati. Stavimo istu šifru za sve Bug forumaše i udri.

PSN - DeniZg80
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.3.2016 14:46 (DeniZg).
11 godina
offline
Re: Dark Souls 3

 https://i.imgur.com/mA8y9o0.jpg

 

 

PSN - DeniZg80
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.3.2016 22:29 (DeniZg).
15 godina
offline
Re: Dark Souls 3
DeniZg kaže...

Je li ovo zadnje luck? Na šta to utječe?

10 godina
neaktivan
offline
Re: Dark Souls 3

Item discovery, poison i bleed damage. Zvuči bezveze, ali tip koji je išao s thiefom u demu je skupljao opremu ko pljevu.

Poruka je uređivana zadnji put čet 17.3.2016 23:58 (marrR).
8 godina
offline
Dark Souls 3

U Demon's souls je bio jedno oruzje koje se skaliralo sa luck

 

http://demonssouls.wikidot.com/blueblood-sword

 

Tak da bi moglo i ovdje bit koje oruzje s tim :)

 

Izgleda da cu krenut sa thief-om

Poruka je uređivana zadnji put pet 18.3.2016 1:50 (Santana).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Dark Souls 3

Ma deprived... ko i uvijek :)

15 godina
offline
Dark Souls 3

Pitanje da li se deprived ovdje isplati. U DS2 je bio najbolji izvor jer je SVE statove imao najmanje moguće, ovdje sve ima na 10, a postoji dakle za svaki izbor neki stat koji može u meti biti manje.

Sa nekog stajališta LORE, deprived je najbolji, u zbroju statove ima ko ostali - level, ali budući sve ima 10, po meni nije najbolji izbor.

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Dark Souls 3
Rhodin kaže...

Pitanje da li se deprived ovdje isplati. U DS2 je bio najbolji izvor jer je SVE statove imao najmanje moguće, ovdje sve ima na 10, a postoji dakle za svaki izbor neki stat koji može u meti biti manje.

Sa nekog stajališta LORE, deprived je najbolji, u zbroju statove ima ko ostali - level, ali budući sve ima 10, po meni nije najbolji izbor.

 Bitno da je level 1 

Dok ostali nisu

15 godina
offline
Dark Souls 3

Pa i nije baš bitno da je level 1... Bitno je da je optimalan lik. Ima likova koji su lvl 6-7 a da imaju optimalne statove za tvoj build. To kaj je deprived lvl 1, a ima sve 10, nisam siguran da je tolika prednost. Bit će itema koji ti resetiraju level, deprived će UVIJEK resetirat na sve 10, dok će recimo warrior imat niski faith i int  (7-8) što bi moglo biti puno korisnije za melee only likove.

 

Nije samo level bitan.

 

Recimo u DS1 je deprived bio bezveze jer si kretao sa najvećim levelom (6) i imao si sve statove na 11 i to ga je činilo beskorisnim, nešto slično kao u DS3 gdje krećeš doduše sa lvl 1 ali su ti statovi na 10. U DS2 je pak OGROMNA prednost bio deprived jer si kretao sa svim statovima na 6 i lvl 1 - ZATO je on bio odličan, jer je za metu mogao postat štogod i imat UVIJEK idealne statove tj. makar nešto više od nekog drugog ko je kretao sa statom koji mu nije trebao 6+ i time na istom SL imao manje korisnih statova (iako je razlika bila svega 2-3-5 u nečemu).

 

DS3 deprived je tak... lvl 1 koji ima sve statove na 10, no kad se doda levela koliko imaju druge klase, u zbroju ima isti broj pointova u statovima i naprosto nema nikakvog razloga ić na deprived, barem ne neki razlog koji je meni jasan.

Recimo za melee lika vidi warriora, 8 faith, 9 int, 6 attunement - za melee klasu, koja SIGURNO neće castat spellove, on je barem 10 puta bolji od deprived, budući može staviti 7 statova više u nešto korisno, a deprived će ih UVIJEK imat u int, faith i attunement.

 

Govorimo o meti i u biti je relaitno nebitno za "normalan" prelazak. Ipak, ako govorimo o NAJBOLJEM, definitivno nije deprived u ovom slučaju.

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Dark Souls 3
Rhodin kaže...

Pa i nije baš bitno da je level 1... Bitno je da je optimalan lik. Ima likova koji su lvl 6-7 a da imaju optimalne statove za tvoj build. To kaj je deprived lvl 1, a ima sve 10, nisam siguran da je tolika prednost. Bit će itema koji ti resetiraju level, deprived će UVIJEK resetirat na sve 10, dok će recimo warrior imat niski faith i int  (7-8) što bi moglo biti puno korisnije za melee only likove.

 

Nije samo level bitan.

 

Recimo u DS1 je deprived bio bezveze jer si kretao sa najvećim levelom (6) i imao si sve statove na 11 i to ga je činilo beskorisnim, nešto slično kao u DS3 gdje krećeš doduše sa lvl 1 ali su ti statovi na 10. U DS2 je pak OGROMNA prednost bio deprived jer si kretao sa svim statovima na 6 i lvl 1 - ZATO je on bio odličan, jer je za metu mogao postat štogod i imat UVIJEK idealne statove tj. makar nešto više od nekog drugog ko je kretao sa statom koji mu nije trebao 6+ i time na istom SL imao manje korisnih statova (iako je razlika bila svega 2-3-5 u nečemu).

 

DS3 deprived je tak... lvl 1 koji ima sve statove na 10, no kad se doda levela koliko imaju druge klase, u zbroju ima isti broj pointova u statovima i naprosto nema nikakvog razloga ić na deprived, barem ne neki razlog koji je meni jasan.

Recimo za melee lika vidi warriora, 8 faith, 9 int, 6 attunement - za melee klasu, koja SIGURNO neće castat spellove, on je barem 10 puta bolji od deprived, budući može staviti 7 statova više u nešto korisno, a deprived će ih UVIJEK imat u int, faith i attunement.

 

Govorimo o meti i u biti je relaitno nebitno za "normalan" prelazak. Ipak, ako govorimo o NAJBOLJEM, definitivno nije deprived u ovom slučaju.

A dobro thief za mene :D

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice