Uvjek cu vas podsjetiti na Vampire the Masquerade: Bloodlines, te Troika Games.
Njihov "Magnum Opus", igra koja je radjena na nedovrsenom Source 2 enginu,
koja je od strane izdavaca primorana na lounch u nedovrsenom stateu, tako da bi
bila na trzistu isti dan kao i Half Life 2 (ali koji je radjen na dovrsenom Source 2 in-house engineu).
Activison je gurao svoje, da igra mora do tog i tog datuma biti gotova, sto je rezultiralo nebalansiranom
igrom sa puno bug-ova, bar 40% price je maknuto iz same igre (cijeli treci act je doslovno srezan na minimalizam),
sto je rezultiralo losom prodajom igre, te kao kruna svega toga - gasenje Troika Gamesa.
CDPR-u se to nece desiti - jer sami odredjuju kako ce biti i kad ce to nesto biti - uce na tudjim greskama.
Nisu si dali lak zadatak - prvo, rade otvoren svijet sa apsolutno ne-linearnim questovima, koji bi trebali
donesti slobodu kao u RL-u, sto nije mali pothvat, po meni to zvuci kao SF, ali ako netko to moze napraviti,
onda CDPR.
Druga stvar je ta, sto nakon vrhunske trilogije, svi ocekuju jos vise, a oni to znaju, i ne zele se dovesti
do toga da puste nedovrsenu igru, pa ju pokusavaju skrpati slijedecih par mjeseci, i dodavati content koji je trebao biti u igri.
Ako se pogleda integracija ekspanzija W3 u samu core igru W3, one nisu "staticne", nego djeluju dinamicno na core igru,
a i ekspanzija na ekspanziju - likovi primjete znamenje na licu Geralta, makar je iz druge eskpanzije, dakle to nisu samo
ekspanzije nego elementi koji su integrirani dublje u samu igru, gdje su snimljeni dodatni diajlozi i obogacen sam dijalog medju likovima.
A kako ce to rijesiti sa CP77 ekspanzijama, to je po meni misterija, jer doslovno ekspanzija moze igru okrenuti naglavacke,
kako to CDPR i radi - bas zbog potpune nelinearnosti, ako se u ekspanziji doda nesto sto prije nije bilo, novi dijalozi i opcije
moraju biti implementirani u cijelu igru - dakle ne samo tekst, nego i snimiti nove glasove, rasclaniti nove opcije u samim opcijama,
koje ce interaktirati ne samo medju glavnim nego i sporednim likovima.
Po meni je to veoma veoma velik zalogaj - jer CDPR ekspanzije integrira na taj nacin, da zapravo mora cijelu Core igru i sve ekspanzije
prilagoditi jednu drugoj - dakle kao da pisu cijelu igru ispocetka - zato su ljudi i primjetili, CDPR napravi punu igru i nazove je ekspanzija.
Ekspanzija je u principu ono sto drugi rade, doda ti 5 novih vozila, 15 novih misija, ali core igra se ne mjenja. Kod CDPR-a to nije slucaj.
Nema druge nego progutati knedlu i pricekati jos 2 mjeseca vise. Uostalom, meni ovaj datum vise pase - imam najvise posla u 9. mjesecu,
nebi ni imao vremena za igranje - a sredina 11. mjeseca pa do sijecnja imam najvise vremena za igranje.
Usput ce konzole doci na svoje, igru nece trebati graficki ograniciti kao W3, pa da radi "jednakosti i jednakog iskustva" smanje graficke detalje
na PC-u, da se uvazeni peasenti nebi uvrijedili.
Ovako imaju razlog da kazu "gle, igra je next gen, sve najbolje ima next gen i PC, a legacy konzole imaju koliko imaju".