Bio je Ranch od 20:00 do 21:00 i onda se server sam od sebe prebacio na bridge i još uvijek je na briđu.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Budemo sutra za oko 21:00 dogovorili Ranč. Pozdrav
Ja se nisam mogao spojiti na taj server. Konstantno je izbacivalo u meni.
meni PB nešto zeza... uključen je.
Trebaju ti fileovi koje PB ne skida automatski, ne znam zasto, ali kad se napravi po uputama sa ovog linka sve radi za pet.
Moram nekaj prije obavit pa ću između 21:45 i 22:00 sati
naći neki server i napisat njegovu ip adresu, - map Ranch.
malo kasnim
Ranch
66.55.131.127:8777
213.191.134.85
hr server nema honora
lol nikako da se odigramo ranch, poz ekipi s pipelinea do sljedećeg petka, mora se ići i na fax
odigrao malo na bartonu 2.5 , 2 Gb RAM-a, ati 3650. mislio sam da neću moći niti pokrenuti. na pipelineu mi strašno trza, šteta, moja najdraža mapa. al na ranču se može igrat. u odnosu na dvojku dosta je povećan timski rad, fora je i što ne piše da li si nekoga riješio ili ne, za razliku od dvojke gdje bi se odmah gore zacrvenilo.
ovo je totalno druga igra. dosta 2.x igrača bi moglo nastavit igrat staru verziju radi trackera. ovu ne daju na tracker pa im radi 10 puta više prometa. očito je da ne žele da to bude "one man army" pucačina , nego vjerna preslika kako se rade stvari u njihovoj vojsci, kako zvuče meci kad zuje i kako se nagrađuje poštivanje naredbi i pravila djelovanja. očito da kundakom u glavu ranjeniku ne toleriraju, al to je ono što igrači vole. sve u svemu odličan alat da zaintrigira jednog mladog američkog tinejdžera.
Izgleda da su se serveri normalizirali, u posljednjih par dana sam odigrao dosta dobrih partija. Najbolje mi je igrat 5:5 jer tada najmanje laga.
Eliminaciju neprijatelja da se više ne digne redovito obavljam ako ne mogu fizički do tijela. Jednostavno ne mogu dopustiti dizanje ranjenih i da me taj kasnije dokrajči, ne hvala.
Eliminaciju neprijatelja da se više ne digne redovito obavljam ako ne mogu fizički do tijela. Jednostavno ne mogu dopustiti dizanje ranjenih i da me taj kasnije dokrajči, ne hvala.
Ovo radim i ja. Par puta sam poginuo od ljudi koji su bili "oživljeni". Znam da nije časno, ali war sucks!
Eliminaciju neprijatelja da se više ne digne redovito obavljam ako ne mogu fizički do tijela. Jednostavno ne mogu dopustiti dizanje ranjenih i da me taj kasnije dokrajči, ne hvala.
Hah, nerijetko se nađem u situaciji kada bi to najrađe napravio, ipak suzdržim se. :)
Ajd bacite me na xfire (dannyhr) pa da odigramo koju skupa tu i tamo.
barbara bush je jednom prilikom rekla "War is not nice"
malo mi je bezveze font chata i reporta, nema više beepa nakon reporta, nego iritirajuće krčanje radioveze, al fora je voice barem za usavršavanje engleskog
Eliminaciju neprijatelja da se više ne digne redovito obavljam ako ne mogu fizički do tijela. Jednostavno ne mogu dopustiti dizanje ranjenih i da me taj kasnije dokrajči, ne hvala.
A danas-sutra kada ti dođe pozivnica za Haag? :)
Ja ih ne idem baš redovito "dovršiti" jer se često dogodi da netko čeka sakriven...
Ja ih ne idem baš redovito "dovršiti" jer se često dogodi da netko čeka sakriven...
Oooooo, to je odlicna taktika. Nekoliko puta sam je primjenio i vise puta je bila primjenjena na meni.
Zviznes nekoga, dobro se zalegnes da imas pregled na njegovo sklupcano tijelo i pustis ga neka urla "LEKTOR!!!". Jedan ekstra dolazi gotovo sigurno!
Problem je sto se lijecenje prilicno obilato nagradjuje, tako da nije niti cudo sto ljudi riskiraju u lijecenju (ja ukljucen).
Ja uvijek pošaljem metak-dva u ranjenog, jer sam nekoliko puta doživio da tipa ožive i da me baš taj ubije. Prilično iritantno. Dobijem ponekad -ROE, ali daleko je sigurnije od umiranja. :)
Otići do tijela i "secure" nije baš uvijek sretna odluka, jer često završava tako da te napune olovom.
Ono što bih ja volio vidjeti je to da liječenje traje duže, ali i da postoji mogućnost da se palog suborca odvuče u stranu. Možda bi to malo i smirilo gameplay.
Ja uvijek pošaljem metak-dva u ranjenog, jer sam nekoliko puta doživio da tipa ožive i da me baš taj ubije. Prilično iritantno. Dobijem ponekad -ROE, ali daleko je sigurnije od umiranja. :)
Otići do tijela i "secure" nije baš uvijek sretna odluka, jer često završava tako da te napune olovom.
Čak i kad ga ubiješ možeš dobiti bodove kad ga potvrdiš. Što također uključuje odlazak do njega.
Doduše na tvoj način on ne predstavlja opasnost za ekipu nikako, ali opet...
Čak i kad ga ubiješ možeš dobiti bodove kad ga potvrdiš. Što također uključuje odlazak do njega.
Nisam siguran, ali sinoc mi se ucinilo da ne dobivas bodove za secure ili potvrdu da je mrtav ako ga sam ubijes, odnosno na jednom opforovcu mozes maksimalno zaraditi 1 bod.
Veceras cu to provjeriti.
Malo mi je čudno kaj se dobiva ROE za elimiranje ranjenog, tak ionak ga mislim ubit a ne ranit. Dobra je fora da su svi medici ali treba pravilno lječit. Dobro mi je kaj se nagrađuje timski rad, tak je zanimljivije igrat kad se ljudi pokrivaju. Zvuk fijukanja metaka je stvarno odličan.
Malo mi je čudno kaj se dobiva ROE za elimiranje ranjenog, tak ionak ga mislim ubit a ne ranit. Dobra je fora da su svi medici ali treba pravilno lječit. Dobro mi je kaj se nagrađuje timski rad, tak je zanimljivije igrat kad se ljudi pokrivaju. Zvuk fijukanja metaka je stvarno odličan.
Zato sto je bitnije onesposobiti i zarobiti neprijatelja nego ga ubiti. Mrtvi ne pricaju. . .
Bodovi se ne dobivaju za potvrdu neprijatelja, tj. piše da se za Confirm/Secure dobiju bodovi odmah nakon završetka runde, ali na bodovnoj listi (F1) se to ne upisuje. Isto tako, ROE ispari nakon sljedeće runde. No ROE ostane zapisan u Personal Jacketu.
Mene jedino iritira kad neki protivnik leži ranjen, ja se lijepo namjestim da skinem onog koji ga dolazi izliječiti, a pošto uvijek igram sa M249 i rijetko kad pucam preko scopea, često mi se dogodi da u paljbi ubijem onog kojeg sam namamio i onog koji leži ranjen pa svejedno dobijem ROE.
Bezveze je isto napravljeno što ranjenik ima bolji pogled od živih igrača pa može vidjeti neprijatelja na svim mogućim mjestima...
Bezveze je isto napravljeno što ranjenik ima bolji pogled od živih igrača pa može vidjeti neprijatelja na svim mogućim mjestima...
I preko TS-a obavještavati druge za pozicije.
Bodovi se ne dobivaju za potvrdu neprijatelja, tj. piše da se za Confirm/Secure dobiju bodovi odmah nakon završetka runde, ali na bodovnoj listi (F1) se to ne upisuje.
Nisam niti mislio da se upisuje na bodovnu listu. Obrati paznju, kada zdimis jednoga u rundi i confirmas ga, da li ce ti se pojaviti bod pod secure/confirm stavkom na kraju runde. Kako sam rekao, meni se ucinilo da ne i to ce biti prvo sto cu veceras provjeriti.
Mene jedino iritira kad neki protivnik leži ranjen, ja se lijepo namjestim da skinem onog koji ga dolazi izliječiti, a pošto uvijek igram sa M249 i rijetko kad pucam preko scopea, često mi se dogodi da u paljbi ubijem onog kojeg sam namamio i onog koji leži ranjen pa svejedno dobijem ROE.
Sasvim realno - i treba te kazniti! Pa nisi u partizanskom filmu da pucaš iz M249 "s boka"! :)
Hehe, a bome i lag baš smeta kod gađanja. Meni se sviđa što NAPOKON imamo novi FPS u kojem budale koje rushaju vrlo brzo leže mrtvi. :P Tj. meni je to 'napokon' jer sam iz nepoznatog razlog prvi put u AA; zadnje što sam igrao vrijedno naziva taktički shooter bio je Rainbow Six: Raven Shield. Znam da je i Ghost Recon bio dobar, ali je bio slabo igran, dok sam RS:RVS u klanu igrao.
Baš mi je drago što sam probao AA, sad mi CoD izgleda smiješno. Da nema užasnih bugova i laga koji je jednostavno grozan čak i na "low-ping" serverima, igra bi bila super.
Izjava da nema rusha nepije vode bar na PUB serverima. . . Na mapi Ranch, spawnam se u kuci, bez problema istrcim iz nje uletim u kanal, otrcim (rusham) neprijatelju na spawn, njihovom putanjom se zavucem za ledja i BAM skenjam sav tim bez ikakvih problema a onda otrcim do sljedeceg i isti scenario!
Izjava da nema rusha nepije vode bar na PUB serverima. . . Na mapi Ranch, spawnam se u kuci, bez problema istrcim iz nje uletim u kanal, otrcim (rusham) neprijatelju na spawn, njihovom putanjom se zavucem za ledja i BAM skenjam sav tim bez ikakvih problema a onda otrcim do sljedeceg i isti scenario!
Hmm, ovisi s kim igraš. Ako igraš protiv tima, onda ti to baš i neće proći, ali ako igraš protiv nekoliko samostalnih igrača, onda je prilično lako pobiti ih. Ja s frendom igram tako da idemo uvijek zajedno i pokrivamo se. Obojica dobijemo shitload of points na teamwork i healanje. Uglavnom gazimo cijele hrpe igrača jer većina igra k'o budale bez glave, samo jure za fragovima.
Jutros smo imali svaki po 60-tak bodova.