Što se događa s našim društvom?

poruka: 62.950
|
čitano: 8.018.675
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
odjavljen
offline
Re: Što se događa s našim društvom?

Al' smo se opet vratili na samci-parovi temu? Niste fora, dosadna je.

:)
16 godina
neaktivan
offline
Što se događa s našim društvom?

Evo nove teme za raspravu.

 

Šta mislite o ovom dolje i njegovoj primjeni?

 

LRAD (Long Range Acoustic Device)

Bare: Huljićeva glazba spušta ljude na razinu australopiteka
15 godina
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Tonči kaže...

Al' smo se opet vratili na samci-parovi temu? Niste fora, dosadna je.

Baš sad gledam da u biti pričamo(ju) isto.

 

Ne želim nikog uvrijediti, al zaista su tekstovi potpuno jednaki.

 

Najbitnije je da su i torente i deus sretni u životu, da oboje žele dio svoje sreće prenesti i na druge i da su oboje dobronamjerni. Jer ok, deus živi solo s nekim, ali najbitnije je da je SADA sretan, torente koji živi solo s familijom, također je SADA sretan. Svi mi propitkujemo svoje odluke/postupke prije spavanja, na wcu itd, ali to ne znači da nismo sretni. Znam da je deus morao (ali mora i dalje), poput torentea, za svoju sadašnju sreću doslovce pišat krv (kao i ja, kao i svi,), ali ako smo na kraju zadovoljni odrazom u ogledalu, ne vidim razloga za brigu.

 

Ton se može i krivo protumačiti pa ispadne trosmisleno (tipa da se netko hvali, trlja svoj uspjeh u nos, drži prodike), ali trebalo bi nam svima bit drago kada netko želi dijelić svoje sreće prenest na ostale, previše su ljudi negativni, jadikuju, pesimizam.. kada ovako netko otvoreno kaže da je sretan i zadovoljan sa svojim životom (i da to smatra uspjehom), trebalo bi nam svima biti drago. Meni je.

11.0010010000111111011010101000100010000101101000110000100011010001100010011
16 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
M_dipl. kaže...

Ja ne uspijem potrošiti više od polovice svoje plaće iz mjeseca u mjesec, a smatram da živim normalno.

Onda ja ne živim normalno, meni iz mjeseca u mjesec fali još pola plaće..

 

 

Masovna brisaona je pala? Ništa ne kontam zadnjih par strana, neki 'hepening' sam propustio?

 

16 godina
offline
Što se događa s našim društvom?

- Napokon, G20 razgovoi o korporacijama, porezima.. napokon su se sjetili (istina, isti oni koji su to omogućili, financirani-podmićeni upravo od takvih korposracija, ali kad se lupi u dno, mito od jučer više ne vrijedi.. ili je sve samo priča od koje ništa neće biti).

 

edit: i da, opet počinje proljetna akcija BSA, edukacija o štetnosti i svim zlima koje nastaju krivotvorenjem,.. što ono reče doktor za mercedes.. e, to sad za 2013tu.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.2.2013 19:52 (ihush).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Deus ex machina kaže...
Edit:

apropos Pranje i sizga i njihovih TD-ova... to oni jedan drugom stiskaju :-D (pun intended) Sizgo, ovako za ozbiljno, jel te zivciraju sale na osnovi tvoje seksualne orijentacije?

moj td ide neredovito s mišljenjima i tvrdnjama s kojima se ne slažem, ako mi se da ili me češe nešto i napišem, šalama se nasmijem a vrijeđanja prijavim... {#}

td svima
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.2.2013 19:58 ((s)izgoreo).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
ihush kaže...

-edit: i da, opet počinje proljetna akcija BSA, edukacija o štetnosti i svim zlima koje nastaju krivotvorenjem,.. što ono reče doktor za mercedes.. e, to sad za 2013tu.

I? Jesu ove godine manja od egipatskih zala?

Ili sam downloadajući Badobo Fototrafiku skinuo i člansku iskaznicu Hitlerjungenda?

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
17 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
World Championships: 7, GP started: 308, GP wins: 91, Podium finishes: 155, Pole positions: 68, Fastest laps: 77, Points: 1,566
15 godina
online
Što se događa s našim društvom?

@Drago

Tipično hrvatski. Ne zna se ko šta radi i tko koga nadzire. No ništa čudno.

No isto tako, oni bi 10 različitih stvari riješili jednim avionom i na kraju ne znaš koja mu je namjena. Zato i nema love od EU.

Mogli su uzet onaj otpisani AN 32-B iz HRZa, s obzirom da je STOL zadovoljava većinu kriterija. Osim onog glavnog, nema fotelje za prijevoz podobnih.

 

 

 

 

 

 

15 godina
offline
Što se događa s našim društvom?
Torrente, šta fali nam od 40+, nama je svaki put kao finale playoffa.
Stručnjak za odmaganje...
17 godina
neaktivan
offline
Što se događa s našim društvom?

Novi Zeland - smoke-free od 2025.

Eh kad bi to i sa alkoholom napravili.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
13 godina
odjavljen
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
wyks kaže...

Novi Zeland - smoke-free od 2025.

Eh kad bi to i sa alkoholom napravili.

 Prohibicija-{#}

 

Ne čudi me potez jer se na zadravstvene probleme pušača najviše troši lova u zdravstvu.

Professional Case and PC modder. Sponsored by: CoolerMaster,Inter-tech,ASBIS, LD Cooling, MG Vrbanus , iShop,Noiseblocker,Shuttle,In Win, Enermax
13 godina
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
wyks kaže...

Novi Zeland - smoke-free od 2025.

Eh kad bi to i sa alkoholom napravili.

S obzirom da su otočna država - čini mi se da će prodaja gumenjaka nešto jako porasti jednom kada nametnu te bolesne cijene {#}

0100011001000001010100000010000000110100001000000100110001001001010001100100010100100001
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.2.2013 23:32 (pr0n_addict).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
bed kaže...
M_dipl. kaže...

Ja ne uspijem potrošiti više od polovice svoje plaće iz mjeseca u mjesec, a smatram da živim normalno.

Onda ja ne živim normalno, meni iz mjeseca u mjesec fali još pola plaće..

Ako je tako, baš me zanima na koju foru preživljavaš? Meni eventualno zafali 5% od plaće do plaće, ali ne uvijek i uglavnom zato što te pare potrošim na neku glupost. Kad malo bolje razmislim, što mi je manje para raspoloživo, to sam sve više i više racionalan s novcem. Teško je živjeti pod ručnom kad si hedonist u duši i voliš puno toga, ali treba se truditi.

 

Mislim da oni koji uspijevaju uštedjeti neki novac od plaće do plaće (u Hrvatskoj) imaju preveliku plaću (iako mislim da takvo što ne postoji) ili se jednostavno ne znaju opustiti i uživati u životu. Ne znam zašto, ali nekako vjerujem da je ova druga solucija puno vjerojatnija.

 

Još jedno moje vjerovanje je i to da ona stara izreka... "Nije bogat/sretan onaj tko puno ima, nego onaj kojem malo treba." ...samo služi ljudima da na neki uvrnut način sami sebi pravdaju to što (u manjoj ili većoj mjeri) žive pod ručnom i dođe im kao super izlika da ne počnu živjeti punim plućima ovaj jedan jedini ovozemaljski život, jer za tako nešto treba hrabrosti, a to (u Hrvatskoj) gotovo svima nedostaje.

 

 

1) Zbog čega gotovo svi biramo biti paćenici i da li smo mi ljudi stvarno tolike kukavice po prirodi ili smo takvi zato što nas tako uče od malih nogu roditelji i učitelji?

 

2) Zašto je tako teško biti iskren prema sebi i makar na kratko pokušati živjeti život kakav uistinu želimo, a ne živjeti život kakav se od nas očekuje?

 

3) Da li smo kroz proces odgoja i obrazovanja zaboravili što uistinu želimo i postoji li on (između ostalog) zato da ubije te želje u nama?

 

4) Što je za vas uspješan čovjek i gdje je granica između stvarnog uspjeha i sposobnosti osobe da dobro laže sama sebi kako je uistinu sretna i zadovoljna?

 

5) Smatrate li da ste kukavica, iskreno?

4 Da
4 Ne
1 Glasao sam za Bandića
0 Glasao sam za Keruma
2 Vjerujem u Boga
Bare: Huljićeva glazba spušta ljude na razinu australopiteka
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.2.2013 3:49 (The Man).
17 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Drago kaže...

 

Ne. Na žalost ja ne mogu ovdje napisati sve što znam jer bi me mogao bilo tko od zainteresiranih tužiti i praviti se glup dok nemam konkretne dokumente koji dokazuju da sam u pravu. 

 

Ali s obzirom na aktivizam Kontrole, počinjem raditi na tome pa da li to ide u neke novine (ne Bug) ili samo za DORH, još ću vidjeti.

 

Nije točno da se avion za kalibraciju ne može koristiti za Vladine potrebe. Radi se o quick-change konfiguraciji koju bez problema prebacuješ u cargo ili putničku kofniguraciju. 

 

Mađarski turbolet koji se koristio za kalibraciju i koji se razbio na slijetanju (dao sam link - http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20050127-0) se baš srušio u kargo konfiguraciji dok je prevozio poštu.

Drago, taj Turbolet koji se 2005. godine razbio u Rumunjskoj (HALAR) nikad NIJE obavljao poslove kalibraže u Hrvatskoj, niti je ikad bio u vlasništvu kompanije koja je te poslove obavljala. Aviation Safety Network lijepo kaže da je taj uništeni Turbolet bio u vlasništvu tvrtke Farnair Hungary, dok je usluge kalibraže za HKZP obavljala tvrtka pod nazivom Budapest Aircraft Services, sa zrakoplovom registracije HALAF. Evo slike od HALAF-a snimljene na platformi budipeštanskog aerodroma u prosincu 2011. godine (u fusnoti jasno stoji da je riječ o bivšem avionu za kalibražu). HALAF je istina doživio jednu manju nezgodu u Rijeci (tvrdo slijetanje) 2007. ili 2008. godine i ti si to u svom totalnom neznanju pobrkao s ovom kudikamo težom nesrećom u Rumunjskoj koja se dogodila na sasvim drugom zrakoplovu, sasvim druge tvrtke koja štoviše NIKAD nije obavljala poslove kalibraže igdje u Europi. Evo link na Wikipedia članak o tvrtki Farnair Hungary gdje se može odmah vidjeti da se ta tvrtka uopće ne bavi kalibražama. Toliko o tvojoj stručnosti i poznavanju avijacije u Hrvatskoj (i šire).

 

Apsurdno je da ja o nadzornom odboru HKZP-a (i drugim stručnijim stvarima) raspravljam s osobom koja ne zna ovako elementarne činjenice, dostupne kroz Google svakome u roku od 5 minuta. Mogu samo reći da su tvoje rekla-kazala pričice o HKZP-u na istom tragu kao i tvoje rekla-kazala pričice o kalibraži: prepune izmišljotina i iskrivljenih polu-činjenica, očigledno prikupljenih metodom pokvarenog telefona. U tom kontekstu, mogu se samo nasmijati na tvoje najave da ćeš podnijeti nekakve anonimne prijave protiv HKZP-a ili da ćeš protiv iste pisati nekakve anonimne pamflete. Činjenica jest da HKZP ima problema i da zaostaje za sličnim tvrtkama na Zapadu, ali šanse da ćeš ti na ovoj amatersko-gostioničarskoj razini prepoznati koji su to problemi su ravne nuli.

BOINC Combined Statistics for Croatia http://goo.gl/DiiXr
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.2.2013 8:08 (Vortac).
16 godina
neaktivan
offline
Što se događa s našim društvom?

TD FU

Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness, that most frightens us. Your playing small does not serve the world. There is nothing enlightened about shrinking so that other people won't feel insecure around you. We are all meant to shine as children do. It's not just in some of us; it is in everyone. And as we let our own lights shine, we unconsciously give other people permission to do the same. As we are liberated from our own fear, our presence automatically liberates others.

Bare: Huljićeva glazba spušta ljude na razinu australopiteka
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.2.2013 11:58 (The Man).
17 godina
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Vortac kaže...

Drago, taj Turbolet koji se 2005. godine razbio u Rumunjskoj (HALAR) nikad NIJE obavljao poslove kalibraže u Hrvatskoj, niti je ikad bio u vlasništvu kompanije koja je te poslove obavljala. Aviation Safety Network lijepo kaže da je taj uništeni Turbolet bio u vlasništvu tvrtke Farnair Hungary, dok je usluge kalibraže za HKZP obavljala tvrtka pod nazivom Budapest Aircraft Services, sa zrakoplovom registracije HALAF. Evo slike od HALAF-a snimljene na platformi budipeštanskog aerodroma u prosincu 2011. godine (u fusnoti jasno stoji da je riječ o bivšem avionu za kalibražu). HALAF je istina doživio jednu manju nezgodu u Rijeci (tvrdo slijetanje) 2007. ili 2008. godine i ti si to u svom totalnom neznanju pobrkao s ovom kudikamo težom nesrećom u Rumunjskoj koja se dogodila na sasvim drugom zrakoplovu, sasvim druge tvrtke koja štoviše NIKAD nije obavljala poslove kalibraže igdje u Europi. Evo link na Wikipedia članak o tvrtki Farnair Hungary gdje se može odmah vidjeti da se ta tvrtka uopće ne bavi kalibražama. Toliko o tvojoj stručnosti i poznavanju avijacije u Hrvatskoj (i šire).

 

Apsurdno je da ja o nadzornom odboru HKZP-a (i drugim stručnijim stvarima) raspravljam s osobom koja ne zna ovako elementarne činjenice, dostupne kroz Google svakome u roku od 5 minuta. Mogu samo reći da su tvoje rekla-kazala pričice o HKZP-u na istom tragu kao i tvoje rekla-kazala pričice o kalibraži: prepune izmišljotina i iskrivljenih polu-činjenica, očigledno prikupljenih metodom pokvarenog telefona. U tom kontekstu, mogu se samo nasmijati na tvoje najave da ćeš podnijeti nekakve anonimne prijave protiv HKZP-a ili da ćeš protiv iste pisati nekakve anonimne pamflete. Činjenica jest da HKZP ima problema i da zaostaje za sličnim tvrtkama na Zapadu, ali šanse da ćeš ti na ovoj amatersko-gostioničarskoj razini prepoznati koji su to problemi su ravne nuli.

 

 

Imaš neka stvarna pitanja koja sam ti postavio, a ti i dalje nisi odgovorio na niti jedno od njih.

 

Da se me gnjavmo više tvojim "stručnim" ocjenama navodno "birokratizirane" Agencije kojoj mala, efikasna i uspješna Kontrola pokušava stati na rep:

 

- Agencija ima nešto preko 70 zaposlenih, a Kontrola preko 700!

 

- Od tih 700 zaposlenih, kontrolora je samo 250, ostalo su takve "stručne službe" kao što su tajnice, pravna služba ili - ured za građevinu sa 10 (?) zaposlenih. Tornjevi su davno obnovljeni, gdje sada gradite, Vortac?

 

- Odakle Kontrola zna da se Agenciji neće isplatiti avion kada nemate pojma ni koji se točno avion kupuje (to još ne zna ni sama Agencija) ni koliko će koštati? (Cifra od 64 milijuna kuna je izvučena iz prsta, BTW). Na osnovu kojih ste podataka napravili izračun da se to neće isplatiti, ako se još ne zna taj osnovni podatak?

 

- Smatsa koja vam radi kalibraciju ima DVA aviona (http://www.smatsa.rs/AboutUs.html) za te namjene, jer se to ne isplati?

 

 

Ali, da ne bi bilo opet da ja imam neke "osobne frustracije Kontrolom", ajmo pogledati ima li još tko "osobne frustracije" Kontrolom: 

 

 

 

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Direktor-kontrole-leta-pobijedio-na-natjecaju-kojega-nije-ni-bilo

 

 

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Vlada-promijenila-sastav-NO-Hrvatske-kontrole-zracne-plovidbe-pred-izbor-novog-direktora

 

 

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Za-hrvatsku-kontrolu-leta-istrazivacki-novinari-ugroza-sigurnosti

 

 

 

Ana Raić Knežević koja cijeli život radi kao istraživačka novinarka isto ima "osobne frustracije s Kontrolom"? 

Danko Radaljac isto?

 

Prva dva linka vam sve objašnjavaju o Kontroli, i njihovom v. d. direktoru koji se odjednom, bez da ga je itko išta pitao, osjetio prozvanim praviti stručne analize isplativosti Agencijinog aviona.

 

Kome se ne da čitati, evo sažetak: 

 

Sadašnji v. d. Karamatić se javio na natječaj za direktora firme (već se, usput, bio proglasio direktorom i prije natječaja - pogledati prvi link) na kojem je proglašen najboljim od kandidata. Međutim, taj natječaj je poništen, a NO Kontrole je nakon toga raspušten odlukom ministra Hajdaš-Dončića. Ja, na žalost, ne smijem reći zbog čega je natječaj poništen, a NO raspušten, ali zamjeram ministru takvu administrativnu odluku jer bi poštenije bilo da je doveo policiju i DORH, makar bio skandal, nego ovako to rješavati.

 

Do tada je, btw, Karamatić hvalio na TV Hajdaš-Dončića kao dinamičnog i odvažnog ministra koji razumije potrebe Kontrole leta, zato jer ga je ministar prošle godine i stavio na mjesto v.d. direktora kad je najuren bivši direktor Ramljak. 

 

Nakon toga je pokrenut drugi natječaj, s drugim NO, (usput, danas je zadnji dan za prijavu na natječaj za direktora HKZP-a), a koliko ja znam, Karamatić se na njega nije javio niti se namjerava javiti. Zašto i kako? Na žalost, ne mogu reći, a Vortac uporno izbjegava odgovoriti na pitanje da li je ministar zabranio Karamatiću da se javlja na natječaj i da li ovaj ima tražene kvalifikacije (5 godina iskustva na rukovodećim položajima koje je naveo u prvom natječaju) ili nema. Vortac - može odgovor?

 

I odjednom, nakon "dinamičnog i odvažnog ministra" koji se kuži od prošlog ljeta, sad kad je krajem godine poništen najtečaj i šanse za direktorsko mjesto, imamo pljuske Vladi i Agenciji od Karamatića  čiji posao uopće nije ni nabava aviona, ni nadzor rada Vlade ni Agencije, već upravo suprotno. 

 

Ja, naravno, nemam mogućnost putovanja u paralelne svjetove, ali imam jaki osjećaj da nikakve izjave v.d. Karamatića ne bi bilo da je na prvom natječaju prošao za direktora i da bi i Vlada i ministar bili i dalje dinamični i odvažni, Agenciju ne bi nitko ni spominjao i nikakvih iz prsta isisanih 64 milijuna kuna za avion se ne bi spominjalo. 

 

Ako sam napisao nešto pogrešno, molim te, Vortac, ispravi me. 

 

 

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.2.2013 12:13 (Drago).
17 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Drago kaže...

 

Imaš neka stvarna pitanja koja sam ti postavio, a ti i dalje nisi odgovorio na niti jedno od njih.

 

Da se me gnjavmo više tvojim "stručnim" ocjenama navodno "birokratizirane" Agencije kojoj mala, efikasna i uspješna Kontrola pokušava stati na rep:

 

- Agencija ima nešto preko 70 zaposlenih, a Kontrola preko 700!

 

- Od tih 700 zaposlenih, kontrolora je samo 250, ostalo su takve "stručne službe" kao što su tajnice, pravna služba ili - ured za građevinu sa 10 (?) zaposlenih. Tornjevi su davno obnovljeni, gdje sada gradite, Vortac?

 

- Odakle Kontrola zna da se Agenciji neće isplatiti avion kada nemate pojma ni koji se točno avion kupuje (to još ne zna ni sama Agencija) ni koliko će koštati? (Cifra od 64 milijuna kuna je izvučena iz prsta, BTW). Na osnovu kojih ste podataka napravili izračun da se to neće isplatiti, ako se još ne zna taj osnovni podatak?

 

- Smatsa koja vam radi kalibraciju ima DVA aviona (http://www.smatsa.rs/AboutUs.html) za te namjene, jer se to ne isplati?

 

 

Ali, da ne bi bilo opet da ja imam neke "osobne frustracije Kontrolom", ajmo pogledati ima li još tko "osobne frustracije" Kontrolom: 

 

 

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Direktor-kontrole-leta-pobijedio-na-natjecaju-kojega-nije-ni-bilo

 

 

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Vlada-promijenila-sastav-NO-Hrvatske-kontrole-zracne-plovidbe-pred-izbor-novog-direktora

 

 

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Za-hrvatsku-kontrolu-leta-istrazivacki-novinari-ugroza-sigurnosti

 

 

Ana Raić Knežević koja cijeli život radi kao istraživačka novinarka isto ima "osobne frustracije s Kontrolom"? 

Danko Radaljac isto?

 

Prva dva linka vam sve objašnjavaju o Kontroli, i njihovom v. d. direktoru koji se odjednom, bez da ga je itko išta pitao, osjetio prozvanim praviti stručne analize isplativosti Agencijinog aviona.

 

Kome se ne da čitati, evo sažetak: 

 

Sadašnji v. d. Karamatić se javio na natječaj za direktora firme (već se, usput, bio proglasio direktorom i prije natječaja - pogledati prvi link) na kojem je proglašen najboljim od kandidata. Međutim, taj natječaj je poništen, a NO Kontrole je nakon toga raspušten odlukom ministra Hajdaš-Dončića. Ja, na žalost, ne smijem reći zbog čega je natječaj poništen, a NO raspušten, ali zamjeram ministru takvu administrativnu odluku jer bi poštenije bilo da je doveo policiju i DORH, makar bio skandal, nego ovako to rješavati.

 

Do tada je, btw, Karamatić hvalio na TV Hajdaš-Dončića kao dinamičnog i odvažnog ministra koji razumije potrebe Kontrole leta, zato jer ga je ministar prošle godine i stavio na mjesto v.d. direktora kad je najuren bivši direktor Ramljak. 

 

Nakon toga je pokrenut drugi natječaj, s drugim NO, (usput, danas je zadnji dan za prijavu na natječaj za direktora HKZP-a), a koliko ja znam, Karamatić se na njega nije javio niti se namjerava javiti. Zašto i kako? Na žalost, ne mogu reći, a Vortac uporno izbjegava odgovoriti na pitanje da li je ministar zabranio Karamatiću da se javlja na natječaj i da li ovaj ima tražene kvalifikacije (5 godina iskustva na rukovodećim položajima koje je naveo u prvom natječaju) ili nema. Vortac - može odgovor?

 

I odjednom, nakon "dinamičnog i odvažnog ministra" koji se kuži od prošlog ljeta, sad kad je krajem godine poništen najtečaj i šanse za direktorsko mjesto, imamo pljuske Vladi i Agenciji od Karamatića  čiji posao uopće nije ni nabava aviona, ni nadzor rada Vlade ni Agencije, već upravo suprotno. 

 

Ja, naravno, nemam mogućnost putovanja u paralelne svjetove, ali imam jaki osjećaj da nikakve izjave v.d. Karamatića ne bi bilo da je na prvom natječaju prošao za direktora i da bi i Vlada i ministar bili i dalje dinamični i odvažni, Agenciju ne bi nitko ni spominjao i nikakvih iz prsta isisanih 64 milijuna kuna za avion se ne bi spominjalo. 

 

Ako sam napisao nešto pogrešno, molim te, Vortac, ispravi me. 

Vidi, vidi kako smo brzo zaboravili nesretnog HALAR-a i prešli na isključivo menadžerska i politička pitanja... eppur si muove rekao bi Galileo.

Mogu te uputiti na našu službu za odnose s javnošću, uvjeren sam da će tamo na većinu tvojih pitanja odgovoriti bolje nego ja.

Uvijek im možeš reći da si novinar.

BOINC Combined Statistics for Croatia http://goo.gl/DiiXr
17 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Vortac kaže...
Vidi, vidi kako smo brzo zaboravili nesretnog HALAR-a i prešli na isključivo menadžerska i politička pitanja... eppur si muove rekao bi Galileo.

Mogu te uputiti na našu službu za odnose s javnošću, uvjeren sam da će tamo na većinu tvojih pitanja odgovoriti bolje nego ja.

Uvijek im možeš reći da si novinar.

Ako im sadašnji zakon dopušta korištenje vlastitih sredstava neometano, na vlastitu incijativu i na vlastite planove zašto je problem što se Agencija odlučila na investiciju u vlastite kalibrirajuće zrakoplove?

 

Da li je probelm kada INA odluči investirati u nove bušotine ili na gradnju nove platforme?

Je li problem kada ZET naruči nove autobuse?

 

Ako je paralela promašena jer INA može generirati daleko veći profit iz bušotina, te se na Agenciju mora gledati kao jedinstven slučaj, onda treba zahtijevati od Vlade da promjeni zakon.

U svakom slučaju, po trenutnom stanju u Hrvatskoj, više podržavam ovakav potez, nego poteze većine Direktora državnih tvrtki koji kupuju nove Audije, isplaćuju bonuse, savjetnike, dividende.

Ovako imamo moderan i novi zrakoplov, pa makar ga i prodali, kupili smo alat, a ne nečiju podobnost, šutnju i poštenje.

 

U slučaju neisplatovosti neka ga prepišu CA ili prodaju Todoriću.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
16 godina
odjavljen
offline
Re: Što se događa s našim društvom?

Gore sam vidio plaću od 108.000 kuna. Neto ili bruto? Jel' to točna informacija?

:)
17 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
wyks kaže...

Ako im sadašnji zakon dopušta korištenje vlastitih sredstava neometano, na vlastitu incijativu i na vlastite planove zašto je problem što se Agencija odlučila na investiciju u vlastite kalibrirajuće zrakoplove?

Nije nikakav problem, Agencija može raspolagati svojim financijskim sredstvima kako želi. HKZP je samo dao izjavu kako se, po nama, takva investicija ne bi isplatila i sukladno tome HKZP nije zainteresiran za sudjelovanje u nabavi takvog zrakoplova. Ja se privatno posve slažem s tim mišljenjem i, kao što sam već napisao, smatram da je hrvatska javnost opravdano skeptična prema svim državno-poduzetničkim inicijativama za koje nema pouzdanih pokazatelja da će biti profitabilne i za koje postoji realna opasnost da će na kraju generirati gubitke koje će morati pokriti porezni obveznici.

BOINC Combined Statistics for Croatia http://goo.gl/DiiXr
15 godina
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Vortac kaže...

Vidi, vidi kako smo brzo zaboravili nesretnog HALAR-a i prešli na isključivo menadžerska i politička pitanja... eppur si muove rekao bi Galileo.

Mogu te uputiti na našu službu za odnose s javnošću, uvjeren sam da će tamo na većinu tvojih pitanja odgovoriti bolje nego ja.

Uvijek im možeš reći da si novinar.

Smooth move...

 

Još kada bi obrisao (dragin) citat koji je samo par postova iznad..

 

Koliko znam, prema zakonu o pravu na pristup informacijama "ovlaštenik prava na informaciju" može biti svaka domaća ili strana fizička ili pravna osoba koja zahtijeva pristup informaciji. No kako je rok 15 dana.. Informacija stara 15 dana više nije informacija..

11.0010010000111111011010101000100010000101101000110000100011010001100010011
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.2.2013 13:08 (ivan dragi).
17 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Tonči kaže...

Gore sam vidio plaću od 108.000 kuna. Neto ili bruto? Jel' to točna informacija?

Prvi put čujem za tako ogromnu plaću, dakle neto nije sigurno. Bruto je već moguće u nekakvim ekstremnim okolnostima, ali u tom slučaju više od pola ide državi.

BOINC Combined Statistics for Croatia http://goo.gl/DiiXr
15 godina
online
Re: Što se događa s našim društvom?
Drago kaže...

 

 

 

- Odakle Kontrola zna da se Agenciji neće isplatiti avion kada nemate pojma ni koji se točno avion kupuje (to još ne zna ni sama Agencija) ni koliko će koštati? (Cifra od 64 milijuna kuna je izvučena iz prsta, BTW). Na osnovu kojih ste podataka napravili izračun da se to neće isplatiti, ako se još ne zna taj osnovni podatak?

 

 

 

Ne zanima me uopće odnos ovih čelnika i glavešina i neću to komentirati jer nisam upućen u to.

Osvrnut ću se samo na ono što mogu  komentirati iz dostupnih podataka.

Tako ti u Godišnjem programu rada za 2013. CCAA stoji sljedeće(strana 35)

"Temeljem dostavljenih ponuda, Agencija je ustanovila da je prosječna cijena aviona - iznos od približno 5.000.000 EUR za avion, a za sustav za umjeravanje/letnu inspekciju radionavigacijskih sustava/uređaja iz zraka (Flight Inspection System - FIS) - iznos od približno 3.500.000 EUR."

 

Od tu novinarima cifra od 64 miljuna kuna.

Nego, ovako. Znaš puno više od mene što se tiče avijacije, pogotovo civilne, više me zanima sudbina HRZ, al možeš li molim te prokomentirati sljedeće.

Prije sam gore spomenuo, zašto nisu uzeli otpisani AN 32-B, koji su naši umovi proglasili neperspektivnim. Nije li on STOL pa ima manju brzinu prilaza.

Koje je stanje u slučaju s 9A licencama iz hrvatske? Vjerojatno znaš za Pannoniu.

17 godina
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Vortac kaže...
Tonči kaže...

Gore sam vidio plaću od 108.000 kuna. Neto ili bruto? Jel' to točna informacija?

Prvi put čujem za tako ogromnu plaću, dakle neto nije sigurno. Bruto je već moguće u nekakvim ekstremnim okolnostima, ali u tom slučaju više od pola ide državi.

 

Pitaj jednog mog prezimenjaka u Kontroli je li istina ili nije. 

 

Daj reci, okvirno, kolika je najveća plaća s prekovremenim za kontrolora (SSS) , tijekom ljeta?

This space for rent!
16 godina
odjavljen
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Vortac kaže...
Tonči kaže...

Gore sam vidio plaću od 108.000 kuna. Neto ili bruto? Jel' to točna informacija?

Prvi put čujem za tako ogromnu plaću, dakle neto nije sigurno. Bruto je već moguće u nekakvim ekstremnim okolnostima, ali u tom slučaju više od pola ide državi.

Kažu neto. No, i bruto je bezobrazluk kakvog nema ako i jednu kunu Kontrola uzima iz proračuna.

Drago kaže...

Meni sin, naime, uskoro završava srednju školu, a za kontrolora je dovoljna SSS i tečaj, a kako mi se ne da plaćati mu studiranje, a vidim plaće srednjoškolcima su kod vas okej - od 22 -23 keke pa do 108 keka (s prekovremenim, neto), mislio sam da bi on i njegovo društvo dobro prošli kad bi se javili na natječaj kontrolora i tim prije mi je zgodnije kad bi mu Kontrola platila taj tečaj jer me ubija ovo plaćanje Ciscovih i Microsoftovih certifikata koje mu plaćam iz svog džepa. 

 

Daj mi daj neku adresu ili link gdje se zapošljavaju novi kontrolori (s obzirom da imate suludo uspješne sezone - sigurno vam treba ljudi) pa da ga prijavim. 

 

Hvala!

 

 

 

Dakle, bruto ili neto, 108k je nešto što osoba koja je vlasnik firme s prometom od 200 M godišnje, nema muda isplatiti jer je glupo. Moraš bit strašno bahat za isplatu plaće od neto 50 ili 100.

 

Drago, frend je kontrolor, ima mislim 16 i beneficirani. Nije to loše, vjerojatno najbolje plaćeni SSS posao, ako izuzmeš zastupnike koji prepišu diplomu/doktorat pa uđu u Sabor.

:)
17 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa s našim društvom?
Drago kaže...

Daj reci, okvirno, kolika je najveća plaća s prekovremenim za kontrolora (SSS) , tijekom ljeta?

Iz nepouzdanih izvora oko 45 000kn, u vojsci oko 20 000.

Ne znam jesam li dobro čuo ali mislim da se baš radilo o mjestu kontrolora leta.

 

Izgleda da sam nešto pomiješao. Isprike.

Imaju li piloti 45 000? Znam da sam s nekime pričao o poslovima oko kontrole i letenja pa sam valjda sve pomiješao...

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.2.2013 13:19 (wyks).
13 godina
odjavljen
offline
Što se događa s našim društvom?
Professional Case and PC modder. Sponsored by: CoolerMaster,Inter-tech,ASBIS, LD Cooling, MG Vrbanus , iShop,Noiseblocker,Shuttle,In Win, Enermax
16 godina
odjavljen
offline
Re: Što se događa s našim društvom?

wyks, mislim da su to plaće pilota i to kapetana. To je okej. U vojsci ni pilot na Migu nema toliko (ni blizu kopilota, a kamoli kapetana).

:)
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice