Pomoć! BNet traži isplatu na bivše boravište.

poruka: 8
|
čitano: 913
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
Pomoć! BNet traži isplatu na bivše boravište.
Pozdrav,
Ja sam student koji se prošle godine preselio u novo boravište. Najmodavac mi je na upit za internet rekao da mi to riješimo i da će on plaćati.
Ja sam se na svoje ime ugovorio s BNetom za internet i danas mi je došla opomena na 1050 kn!
Kolko se sjećam, nije me prijavio na poreznu nego samo boravište u policiji. Iz tog stana sam prijevremeno otišao jer je maltretirao i ulazio bez najave više puta mjesečno.
Mene sad zanima;
Da li sam ja zakonski mogao ugovoriti internet na boravište?
Da li mogu njega natjerati da plati pošto me nije prijavio u poreznu?
Da li ima ikakav način da izbjegnem plaćanje opomene?
15 godina
Re: Pomoć! BNet traži isplatu na bivše boravište.
KretenIzKnina kaže...
Pozdrav,
Ja sam student koji se prošle godine preselio u novo boravište. Najmodavac mi je na upit za internet rekao da mi to riješimo i da će on plaćati.
Ja sam se na svoje ime ugovorio s BNetom za internet i danas mi je došla opomena na 1050 kn!
Kolko se sjećam, nije me prijavio na poreznu nego samo boravište u policiji. Iz tog stana sam prijevremeno otišao jer je maltretirao i ulazio bez najave više puta mjesečno.
Mene sad zanima;

Jel ugovor potpisan na tvoje ime?! Je, tako da moraš sve platit.

Nije sve u sarkazmu, ima nešto i u podjebavanju..
Poruka je uređivana zadnji put sri 11.1.2017 17:40 (x18x05x).
10 godina
odjavljen

Odličan dogovor, ti potpišeš, a on će plaćati. Kak si samo pristao na to? Nisi se nikad zapitao jel on platio koji račun?

Mislim da ti nema pomoći i da ćeš morat platit jer je na tvoje ime. Ne vidim kakve veze bi porezna imala s tvojim internetom.

Poruka je uređivana zadnji put sri 11.1.2017 18:20 (kbenzema).
10 godina
neaktivan
KretenIzKnina kaže...
Pozdrav,
Mene sad zanima;

Nick ti pristaje. 

11 godina
neaktivan