što je veća firma, što više poslovnica, manje cijene, toliko je izglednije da će firma propasti.
kad u informatičkoj firmi pored PC-a stoji uredski i školski materijal (bilježnice, gumice, fascikle...) to je očit znak da sve ide u bananu.
Nije to toliki problem koliki je problem veliki pad cijena.
Bilo je u jednom od postova ja mislim za keramičare spomenuto ili sam to negdje drugdje pročitao. Mislim da keramičari uzimaju 10€ po kvadratu. I tako je odkad se zna i nitko ne spušta cijene jer tako sami sebi deklasiraju zanimanje. Neka jedan spusti na 8, drugi će na 7 i ode ti cila branša u lipi kur*c.
Što se dogodilo sa gledišta 17 godišnjaka. IT je funkcionirao ka zaokružena cjelina. Razlika u cijenama nije bila velika niti isplativa za privremenu migraciju među gradovima radi nabavke komada hardvera.
Kada je internet postavo masovna pojava u HR(2007. pa dalje mislim da je najveći rast) netko se sjetio kopirati amerikance i uveo je webshop. E sad to nije problem dok su cijene kao i u drugih. Po vlasnike webshopa(ili trgovinice sa malim lagerom i minijaturnom poslovnicom sa web ponudom) je to čak i povoljno jer imaju puno manje troškova i dobit po proizvodu je također velika.
E sad kako je naš narod uvijek skeptičan prema kupovanju na slijepo(što je i normalno ko IT opreme) takav posao ne bi išao. Što učiniti da se popularizira webshop? Spustit cijene, naravno. Spuštanjem cijena stječu popularnost, njima posao cvjeta dok ostale lokalne poslovnice lagano propadaju jer nemogu pratit korak sa tako niskim maržama zbog troškova koje webshop nema.
Nemogu reći da nisam zadovoljan snižavanjem cijena, ali Quark je spomenuo da webshopovi i općeniti način poslovanja u IT branši odvodi distrubutere i uvoznike u propast. Nema više kruga koji funkcionira od točke A do točke B, pa opet od točke A do točke B i tako u krug. Krenilo je od točke A, a hoće li do točke B stić veliko je pitanje.
Sad tu treba uletit uvoznik ili država(možda netko treći, nemam dovoljno znanja da znam kako to funkcionira) koji će kontrolirat rabate i vodit računa o ponašanju IT firmi. Bit će prekasno kad se dogodi sranje.