Ovako imam jedan problem pa sad ako je neko dobar sa zakonima jel postoji kaj za ovaj slucaj jel sam lud.
Danas popodne sam kupio Huawei U8650, dolaskom kuci sam upalio mobitel i krenuo u rad sa njime, nakon 2 minute rada sam uvidio da 2 tipke na njemu ne rade, dakle mobitel je dosao tvornicki neispravan.
Isti tren sam otisao na prodajno mjesto di sam kupio mobitel i pokazao prodavacu gdje je greska i sta je on takodjer potvrdio. Problem je sad tu sto mi prodavac nije htio zamjenit uređaj novim ispravnim niti vratit mi novce na moj zahtjev nego mi je rekao da prvo mora slat mobitel u servis da mu oni to odobre sta traje nekih 4-7 radnih dana. Dakle kupio sam novi mobitel kojeg sad nemam i moram sad cekat. Mislim da su te sve tako velike gluposti i osjecam se prevareno, zvao sam tele 2 sluzbu i oni mi se samo ispricavaju, mene nezanimaju njihove isprike nego moj mobitel kojeg sam platio a sad ga nemam.
Tele 2
- poruka: 20
- |
- čitano: 12.117
- |
- moderatori:
DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ne ide na servis, moraju ti zamjeniti uređaj, ili pisani prigovor i na državni inspektorat! http://potrosac.mingorp.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12494
Ne ide na servis, moraju ti zamjeniti uređaj, ili pisani prigovor i na državni inspektorat! http://potrosac.mingorp.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12494
na žalost ne trebaju zamijeniti. ukoliko ga mogu popraviti u roku 45 dana ond aga poprave, a ukolikoj e na servisu duže od 45 dana onda se dobije novi uređaj.
nije baš pravedno, ali je tako.
:(
zasto bi mobitel star 2 sata morao ic u sevis. kolko sam cuo zakonski rok je ako unutar 8 dana se pokvari novi uredaj moras dobit novi. Zvao sam prijatelja u vip i oni tako isto rade ako im dodje covjek sa novim kupljenim mobitelom isti dan daju mu drugi ako imaju
na žalost ne trebaju zamijeniti. ukoliko ga mogu popraviti u roku 45 dana ond aga poprave, a ukolikoj e na servisu duže od 45 dana onda se dobije novi uređaj.
nije baš pravedno, ali je tako.
:(
Netocno za ovaj slucaj. Gore navedeno pravilo vrijedi za prijavu kvara unutar jamstva.
Ovdje se radi o neispravnom kupljenom uredjaju, odnosno ako se unutar 24 sata od kupovine manifestira bilo kakav kvar, duzni su na prodajnom mjestu odmah zamijeniti tvoj uredjaj sa ispravnim.
Jup, trebali su ti dati novi uređaj. Uvjet je obično da ga doneseš sa kompletnom ambalažom, na što te i upozore dobri trgovci da ne bacaš ambalažu bar par dana.
Ma sve je doneseno kak je i kupljeno nakon 3 sata od kupnje moba, cim sam vidio da neradi sam se vratio. Bilo mi je zao decka kojeg sam tamo izvrijedao a skoro i izudarao kolko su me razjebali jel ovo nije bilo u redu nikako. vec sam kontaktirao potrosacki kod
Kakvi mrtvi pohlepnici, vlastitu majku bi prodali za kunu vise.
Da ne otvaram temu,zna li tko dali tele 2 podržava 0.facebook.com?
Da ne otvaram temu,zna li tko dali tele 2 podržava 0.facebook.com?
koliko znam oni su jedini koji to ne podržavaju
Evo da javim jedno ušljivo iskustvo od Tele 2. Znači žena mi je na Tele 2 i do sada nije aktivirala 4G Sim karticu jer joj nije bila potrebna pošto joj je internet paket bio 3Gb pa joj je i obični 3G bio dovoljan. Sad kako je produžila preplatu i otišla na flat internet tarifu htijela je i brži internet tj. 4G. Zovemo mi korisničku službu da nam aktivira 4G sim karticu koju je primila prije godinu dana ali je nije aktivirala, pa smo ih pitali da li možemo je sada aktivirati ili treba nova Sim kartica gdje su ovi iz službe rekli da i ta kartica valja. Očitali smo serijski broj te nove kartice i rekli su nam da će u roku od 24 sata na staroj kartici krepat signal i da onda treba staviti novu i to je to.
Rekli mi sebi, eto jednostavno riješen problem, ali zaheb.
Prošlo je 3 dana i ništa se ne dešava, zovemo mi opet korisničku službu, a oni nama kažu da se strpimoi da će biti aktivirano. Danas je šesti dan i ništa. Koja je to ušljiva firma pa to je da poludiš. Suta ću ih opet zvat i to će biti sedmi dan i ako mi kaže da se strpim sterat ću ga u rodno mjesto i tražit šefa smjene ili nadređenog da s njim razgovaram jer ovo je totalna debilana. Pa koliko klikova je potrebno da se deaktivira jedna kartica i da se aktivira druga kartica - pa to su pizdarije epskih razmjera.
Tele 2 stvarno jadno - korisnička služba 0 bodova.
Evo da javim jedno ušljivo iskustvo od Tele 2. Znači žena mi je na Tele 2 i do sada nije aktivirala 4G Sim karticu jer joj nije bila potrebna pošto joj je internet paket bio 3Gb pa joj je i obični 3G bio dovoljan. Sad kako je produžila preplatu i otišla na flat internet tarifu htijela je i brži internet tj. 4G. Zovemo mi korisničku službu da nam aktivira 4G sim karticu koju je primila prije godinu dana ali je nije aktivirala, pa smo ih pitali da li možemo je sada aktivirati ili treba nova Sim kartica gdje su ovi iz službe rekli da i ta kartica valja. Očitali smo serijski broj te nove kartice i rekli su nam da će u roku od 24 sata na staroj kartici krepat signal i da onda treba staviti novu i to je to.
Rekli mi sebi, eto jednostavno riješen problem, ali zaheb.
Prošlo je 3 dana i ništa se ne dešava, zovemo mi opet korisničku službu, a oni nama kažu da se strpimoi da će biti aktivirano. Danas je šesti dan i ništa. Koja je to ušljiva firma pa to je da poludiš. Suta ću ih opet zvat i to će biti sedmi dan i ako mi kaže da se strpim sterat ću ga u rodno mjesto i tražit šefa smjene ili nadređenog da s njim razgovaram jer ovo je totalna debilana. Pa koliko klikova je potrebno da se deaktivira jedna kartica i da se aktivira druga kartica - pa to su pizdarije epskih razmjera.
Tele 2 stvarno jadno - korisnička služba 0 bodova.
Kolega slična priča s pokučnim internetom. Čekao 2-3 dana da aktiviraju karticu. Kao velika navala. Na kraju shvatio da prodaju jaja pod bubrege - prespora brzina naspram fiksnih operatera.
Meni u Bonbonu karticu aktivirali za 10min, kad sam mjenjao micro u nano.
6 dana čekat na aktivaciju - to je suludo.
Pa trebali bi imati jer znam da u T-Com-u imaju voditelja smjene koji je dužan preuzeti poziv ako stranka zahtijeva. Ako ne znaš neke stvari onda je bolje ne komentirati.
Pa onda Tele 2 lagano sve odhebava i nitko neće preuzeti i odraditi svoj posao. Kakva to usrana firma ne može aktivirati sim karticu ni u roku od 7 dana. Fuj, gade mi se. Hvala Bogu pa nisam na toj usranoj mreži. Mogu imati najjeftinije i najpovoljnije tarife, ali šta ti to vrijedi kada korisnička služba ne radi svoj posao, a pokrivenost mreže izvan većih naselja je očajna (da pokrivenost sa čak GSM signalom je očajna, nema tog puta unutar RH kada žena putuje a da ju nazovem, a da se signal barem malo ne gubi, pa do toga da se totalno prekine veza, i ne nisu tuneli - makar su i oni sada pokriveni sa signalom).
Ja ne želim Tele2 iako je repetitor blizu i signal je sjajan, međutim nije nigdje izvan većih gradova, i šta ako odluče maknuti ga, signal će biti kao i prije na edge.
Žena je već dobila karticu poštom, zašto bi sada opet išao po drugu sim karticu. Uglavnom danas smo opet zvali (sedmi dan čekanja) i aktivirali su karticu kroz 2 sata - panjevi.
Sedam dana natezanja da staru deaktiviraju i novu 4G aktiviraju
Vidim da ima tema vezana za Tele 2 pa evo da podjelim iskustvo sa vama vezano za ovaj teleoperatera. Okus gorčine koji sam osjetio je neizreciv ... jer ovo što sam jučer doživio je prelilo čašu.
Dakle neću sad o žakopojci koju već duže vrijeme imam s ovim teleoperaterom. Nikakvih problema nemam dok sam živio u Splitu pokrivenost je tamo dobra problem nastaje kad preseljavam u Trogir gdje više od 6 mj. imam okapanje vezano za neimanje signala na adresi na kojoj živim ... no sad neću o tome jer pokrivenost ne garantira ni jedan teleoperater stoga neću smarat.
Jučer dolazim u Mall Split te idem na prodajno mjesto Tele 2 i ljubazno zamolim djelatnicu koja radi u Tele 2 dućanu da mi izda račun ... te joj dajem svoj broj telefona i očekujem da mi djelatnica ispostavi taj zaostali račun. Na moje veliko iznenađenje ime osobe na koje glasi račun nema nikakve veze s menom i ja odmah odem po mobitel te se vratim na isto prodajno mjesto i zovem službu za korisnike. Javlja mi se djelatnik službe za korisnike te mu ispričam u čemu je problem te djelatnik zamoli me da razgovara s tom radnicom koja radi u Mall Split i nakon razgovora dogovorimo da će mi poslat sms poruku u kojoj će bit svi podaci koji su mi potrebni da pidmirim račun. Sad dolazi smješniji dio ... radnica me je počela uvjeravat da je bolje platit račun koji je sa manjim iznosom ... ja u čudu nemogu da vjerujem što ona meni govori. I dalje pokušava ostat pribran jer bez obzira što račun nije naslovljen na mene i što nije iznos kojeg bi trebao podmirit ... zadivio me nastup te djelatnice koja mi pokušava uvalit tuđi račun te me obrađuje da taj račun platim. Greška moja je što nisam tražio ime te djelatnice ... način na koji se mene htilo obmanit je doslovno na nivou djeteta od 5 godina. Na kraju kad sam joj reka da imam ja jedan račun od struje pa da bi mi ga ona mogla podmirit ... radnica se brzo primirila.
Znam da tu ima ljudi koji su djelatnici Tele 2 stoga im apeliram da povedu računa te da ovaj put ću zažmirit no mislim da je prestrašno kako se njihovi djelatnici ponašaju ... totalno neprofesionalno davat račun koji ne slovi na osobu koja je potpisala ugovor ... trebam li više da kažem.
Ako neko želi od njih da me kontaktira mogu na kraju da se i potpišem svojim imenom
Puno pozdrava
Augustin