Nastradao tuch...pa decki citajuci ovdje postove, imam osjecaj da cu ja u narednih sedmicu dvije svog htca se rjesit, mob od bruku para toliko problema da ima to je nevjerovatno...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Nastradao tuch...pa decki citajuci ovdje postove, imam osjecaj da cu ja u narednih sedmicu dvije svog htca se rjesit, mob od bruku para toliko problema da ima to je nevjerovatno...
Isto tako se i ja rijesio, meni je sve bilo uredu osim jednog mrtvog piksela koji se vidio u potpunom mraku na kameri, ali citajuci sve te price s problemima i agram servisom nije mi se dalo zezat.
Nerazumijem moj radi 5 mjeseci bez ikakve greske

Isto tako, već 4 mjeseca ga imam i nemam nikakvih problema za koje nisam sam odgovoran

Kada ce kod nas taj novi update?
Kada ce kod nas taj novi update?
hahhahah nemoj mi reci da i ti svakih 5 minuta provjeravas ima li updatea? :D
Kada ce kod nas taj novi update?
hahhahah nemoj mi reci da i ti svakih 5 minuta provjeravas ima li updatea? :D
Hehe, pa da vidim i to cudo:D sta ces nama ovisnicima nema pomoci XD
Kada ce kod nas taj novi update?
vele krajem ovog ili pocetkom 11. mjeseca
Dal nekom kad baterija dođe do cca 10% brzo padne na 1-2%? Onda kad spojim punjač odmah piše da imam 7-8% baterije..
Čudno..
Dal nekom kad baterija dođe do cca 10% brzo padne na 1-2%? Onda kad spojim punjač odmah piše da imam 7-8% baterije..
Čudno..
Isprazni ga do kraja, i onda ga napuni do 100%, a za vrijeme punjenja ga nemoj uopće dirati. Ali primjetio sam da taj pokazivač nije baš previše precizan, meni do 60% padne veoma brzo, a onda pada sve sporije i sporije
Isprazni ga do kraja, i onda ga napuni do 100%, a za vrijeme punjenja ga nemoj uopće dirati. Ali primjetio sam da taj pokazivač nije baš previše precizan, meni do 60% padne veoma brzo, a onda pada sve sporije i sporije
Hvala, budem sljedeći put, sad se puni.
Ma znam, na svakom mobu ima takvih gluposti sa tim postotcima.. recimo na starom HD2 kad se puni stane na 80 dugo vremena i onda odjednom skoči na 100%.
Al ovo mi je bilo baš čudno, čini mi se da je tako bilo i na prvom Oneu, ali ko će se sjetit (ovaj trenutni mi je drugi)
EDIT: čudno je jer je brzo, baš brzo.. radi se o sekundama.
heh, evo i meni se to desava. ali to tek sad na ovom zamjenskom kojeg sam dobio prije koji dan...na mojem orginalnom se to nije desavalo... i baterija mi se trosi ko luda, ocito ni baterije nisu iste kvalitete od uređaja do uređaja. da poludis
Evo i ja svojeg One-a odnio na garanciju u cetvrtak ( 3.10.2013 ) zbog kamere, ali u Sloveniju. Pa me bas zanima kakvi su oni po tom pitanju. Nadam se da nisu ko nasi lopovi....Javim kad stigne i dal su sta napravili ili ne...
EDIT: ja na svojem nisam imao nikakve probleme s baterijom, postotak baterije je normalno padao.
heh, evo i meni se to desava. ali to tek sad na ovom zamjenskom kojeg sam dobio prije koji dan...na mojem orginalnom se to nije desavalo... i baterija mi se trosi ko luda, ocito ni baterije nisu iste kvalitete od uređaja do uređaja. da poludis
Meni se baterija normalno troši inače.. pogledaj ako imaš koji wakelock.
Meni su Facebook i Google Now doslovno gutali bateriju u pozadini iako ih nikad nisam koristio tako da sam disableao i jedno i drugo i sad je ok izuzev tog problema oko 10% baterije (i to samo kad se mob koristi koliko sam skužio, nisam ni siguran).
Btw zanimljivo da mi ta dva appa nisu smetala na prvom uređaju. Tako da pogledaj s ovim programom, moguće da je isti problem.
Meni recimo je 0-24h uključen wifi, 3G/4G, automatsko ažuriranje, automatski sync, ekran na max svjetlost, zvuk max, vibracija i ponekad GPS i svako večer legnem s nekih 20ak % baterije, tako da sam jako zadovoljan. Oni koji očekuju da s današnjim mobitelom rade 3-4 dana bez punjača, neka kupe stariji mobitel.
heh, evo i meni se to desava. ali to tek sad na ovom zamjenskom kojeg sam dobio prije koji dan...na mojem orginalnom se to nije desavalo... i baterija mi se trosi ko luda, ocito ni baterije nisu iste kvalitete od uređaja do uređaja. da poludis
Meni se baterija normalno troši inače.. pogledaj ako imaš koji wakelock.
Meni su Facebook i Google Now doslovno gutali bateriju u pozadini iako ih nikad nisam koristio tako da sam disableao i jedno i drugo i sad je ok izuzev tog problema oko 10% baterije (i to samo kad se mob koristi koliko sam skužio, nisam ni siguran).
Btw zanimljivo da mi ta dva appa nisu smetala na prvom uređaju. Tako da pogledaj s ovim programom, moguće da je isti problem.
imam instaliran taj program i ne znam sto bi u njemu trebao vidjeti.. najvise mi trose aplikacije koje koristim, tako mogu slobodno baciti mob. ako cu maknuti sve aplikacije. facebook stalno koristim pa ga ne mislim iskljuciti.
Meni recimo je 0-24h uključen wifi, 3G/4G, automatsko ažuriranje, automatski sync, ekran na max svjetlost, zvuk max, vibracija i ponekad GPS i svako večer legnem s nekih 20ak % baterije, tako da sam jako zadovoljan. Oni koji očekuju da s današnjim mobitelom rade 3-4 dana bez punjača, neka kupe stariji mobitel.
o tome i govorim, meni je prije sa 50-tak aplikacija vise baterija trajala duplo vise, sad da ga normalno koristim ne bi trajala 3 sata. ne znam ko ocekuje 3-4 dana da traje baterija ?
koliko imas screen ON time ?
Pozdrav svima.
Evo, nakon mjesec dana i moj One je počeo pokazivati čudne znakove. Konkretnije radi se o trajanju baterije.
Baterija je ispočetka (cca mjesec dana korištenja) trajala po dva dana (nisam heavy user) da bi se odjednom trajanje svelo na jedva 12 sati (isti način korištenja).
To se desilo, skoro pa preko noći. Primjetio sam da je potrošnja 10% po satu (preko noći u standby modu). Sve sam isključio (wifi, mobile data, sync, diseblao sve aplikacije koje ne koristim, isključio lokacijske usluge...).
Nema wake lockova (98% je u deep sleep-u).
Nakon kaj to nije pomoglo, napravio sam tvornički reset, no problem je i dalje ostao.
Jučer sam preko noći ostavio mob u "airplane modu" i za cca 8 sati je potrošio 30% baterije. (provjereno GSAM aplikacijom, al ne mogu uploadati slike jer pišem s posla). Uglavnom, najveći potrošači su mobile radio (cca 30%) i app usage.
Za potrebe testa nisam ga ni koristio pa nema skoro niš "screen timea".
S WakeLock Detector aplikacijom sam provjerio i skoro 98% vremena ja u "deep sleep-u".
Android v 4.2.2.
Korišten originalni punjač, ali sam probao puniti i sa zamjenskim da eliminiram punjač.
Ne znam više kaj da napravim? Dal je neko imao sličnu situaciju? Help?
Evo za vas koji se žalite na Agram tračak nade, ja sam osobno nakon što sam vidio kontaktirao HTC support i evo odgovora (iako ne posjedujem HTC One ja sam im pisao u svoje ime, sa problemima koje sam pročitao na forumu):
Hvala Vam što ste kontaktirali HTC.
S'obzirom na okolnosti koje ste naveli, zamolio bih Vas da mi pošaljete Vaše ime, broj telefona i IMEI broj uređaja, kako bi Vaš slučaj eskalirali i pokušali da Vaš uređaj koji trenutno koristite zamenimo novim telefonom koji nema, kako navedene, tako i bilo kakve druge greške ili oštećenja.
Hvala.
Ako imate bilo kakvih drugih pitanja, ne oklevajte da nas kontaktirate ponovo.
Za više detalja posetite
https://support.htc.com/en
Hvala Vam što koristite HTC proizvode.
Poštovanje i pozdrav,
HTC tim za Tehnicku Podršku
http://www.htc.com
Znaci 25.9.2013 mobitel je opet poslan na servis zbog raznoraznih problema, 30.9. me zvao HTC hrvatska, rekli da mi je mob zamjenjen novim uredjajem te da ga nazovem kad ga dobijem.
U t centru preuzeo ga 4.10. odmah uocena ostecenja na mobitelu sa strane kao neke rupice, kod gornjeg zvucnika dosta oguljenog aluminiuma kod doljneg malo manje. Na upit zasto mi nije produzena garancija (posto sam dobio novi uredjaj garanciju dobivam 2 god od popravka uredjaja) nije bilo nikakvog smislenog odgovora.
7.4. zovem HTC prenosim im kako nisam opet zadovoljan uredjajem - tragovi koristenosti, wifi radi-neradi-prekida veza, zvucnici sum pucketanja..opet ce kontaktirati servis i neznam vise koga i probat rjesiti to.
A danas uocavam i crvenkstu svjetlost prilikom fotografiranja i snimanja.
Ja stvarno ne znam što oni sebi umišljaju, ili je to samo stvar servisa.. Ni ne čudi me što su stalno u go***ma.
Neznam ni ja, ali zbilja nije u redu da se to dogadja. Na stranici od ministarstva pise :
.Prilikom kupnje proizvoda rečeno vam je da imate pravo na zamjenu u slučaju neispravnosti u roku 7 dana. Nakon isteka tog roka proizvod se mora uputiti u servis na popravak.
Ovo je pogrešno. Zakonski rok je 2 godine. Ukoliko se nedostatak pojavio tijekom prvih 6 mjeseci nakon kupnje, pretpostavka je da je za nedostatak odgovoran trgovac odnosno prodavatelj, osim ako on ne dokaže suprotno. U tom slučaju, pravo je potrošača birati želi li popravak, zamjenu, povrat novca ili sniženje cijene. Obveza potrošača je da nedostatak prijavi najkasnije 2 mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
Znaci ja sam mob kupio u t comu i njih smatram odgovornima, kad popi$$im idem razgovarati sa upraviteljom poslovnice, ako se nemoze nista rijesiti na normalan nacin pisem prigovor t comu, oni imaju 15dana da mi odgovore i da se izjasne, ukoliko se i tada nista neucini zovem drzavni inspektorat.
Otiđi u poslovnicu i žali se, pa jbt nisi ti retard da kupiš mob od 5000kn koji je oštećen i šutiš, nemaš što čekati, sutra odmah idi ..
Sramota ..
Evo za vas koji se žalite na Agram tračak nade, ja sam osobno nakon što sam vidio kontaktirao HTC support i evo odgovora (iako ne posjedujem HTC One ja sam im pisao u svoje ime, sa problemima koje sam pročitao na forumu):
Hvala Vam što ste kontaktirali HTC.
S'obzirom na okolnosti koje ste naveli, zamolio bih Vas da mi pošaljete Vaše ime, broj telefona i IMEI broj uređaja, kako bi Vaš slučaj eskalirali i pokušali da Vaš uređaj koji trenutno koristite zamenimo novim telefonom koji nema, kako navedene, tako i bilo kakve druge greške ili oštećenja.
Hvala.
Ako imate bilo kakvih drugih pitanja, ne oklevajte da nas kontaktirate ponovo.
Za više detalja posetite
https://support.htc.com/en
Hvala Vam što koristite HTC proizvode.
Poštovanje i pozdrav,
HTC tim za Tehnicku Podršku
http://www.htc.com
i gdje je kakav tracak nade ? ne kuzim...
dobio si automatiziran odgovor na srpskom jeziku, bravo.
Sad mi je baterija pala cca 15ak % nakon samo 3-4 minute kopanja po menijima i updateanja 2 programa sa play store-a
Izgleda prekrasno na grafu..
Da znam da je 100% do softvera iz ovih stopa bi si flashnuo custom rom.
Danas sam svoj One predao na servis zbog problema sa "dodirnikom" i mob mi već fali,dali su mi htc explorer kao zamjenski ali to nije ni priblizno isto kao One,samo se nadam da neće biti predugo na servisu već od ponedjeljka ću ih gnjaviti šta je sa mobom.
Neznam ni ja, ali zbilja nije u redu da se to dogadja. Na stranici od ministarstva pise :
.Prilikom kupnje proizvoda rečeno vam je da imate pravo na zamjenu u slučaju neispravnosti u roku 7 dana. Nakon isteka tog roka proizvod se mora uputiti u servis na popravak.
Ovo je pogrešno. Zakonski rok je 2 godine. Ukoliko se nedostatak pojavio tijekom prvih 6 mjeseci nakon kupnje, pretpostavka je da je za nedostatak odgovoran trgovac odnosno prodavatelj, osim ako on ne dokaže suprotno. U tom slučaju, pravo je potrošača birati želi li popravak, zamjenu, povrat novca ili sniženje cijene. Obveza potrošača je da nedostatak prijavi najkasnije 2 mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
Znaci ja sam mob kupio u t comu i njih smatram odgovornima, kad popi$$im idem razgovarati sa upraviteljom poslovnice, ako se nemoze nista rijesiti na normalan nacin pisem prigovor t comu, oni imaju 15dana da mi odgovore i da se izjasne, ukoliko se i tada nista neucini zovem drzavni inspektorat.
Da pasteam vlastiti post napisan par stranica prije na ovoj temi:
Radim u trgovini tehnickom robom. Zamjena robe koja se pokaze neispravna je samo kurtoazija odredenog trgovca tj. njegovog sefa i/ili vlasnika da tako postupa. Naime u zakonu o potrosacima nema odredbe o zamjeni uredaja u bilo kojem roku prije slanja na servis. Jedino sto u zakonu (ne odnosi se na proizvod kupljen u ducanu vec online ili drugim vrstama daljinske prodaje) postoji je sljedece:
Pravo na raskid ugovora
Članak 45.
(1) Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od sedam dana.
(2) U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona.
(3) U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne
Pa ovdje se govori o tome da u roku trajanja garancije tj 2 god imam pravo na zamjenu uredaja, a ne samo u roku 7dana od kupnje. Znaci mob mi se pokvario nakon 2 mjeseca i Tmobile ce mi do besvijesti slati pokvarene uredjaje!?.ili ipak imam pravo na novi uredjaj?
Normalno da uredaj ide prvo na servis da se ustanovi kvar, njegov uzrok, tko je odgovoran..
Pa ovdje se govori o tome da u roku trajanja garancije tj 2 god imam pravo na zamjenu uredaja, a ne samo u roku 7dana od kupnje. Znaci mob mi se pokvario nakon 2 mjeseca i Tmobile ce mi do besvijesti slati pokvarene uredjaje!?.ili ipak imam pravo na novi uredjaj?
Normalno da uredaj ide prvo na servis da se ustanovi kvar, njegov uzrok, tko je odgovoran..
Garancija ti traje dvije godine i unutar tog jamstva ako ti se uredaj pokvari se salje na servis, u roku od najvise 45 radnih dana on mora biti popravljen ili zamjenjen drugim ispravnim uredajem. U principu bi to trebalo znaciti novim uredajem, ali kako je vec receno na ovoj temi to moze biti i tvornicki obnovljen uredaj ali bi se to trebalo odnositi naravno na potpuno ispravne uredaje.